Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: donderdag 3 maart 2011, 19:55
|
|
|
Foei toch Crossie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: maandag 21 maart 2011, 16:45
|
|
|
Ok, we blazen dit topic nieuw leven in, dan kunnen we serieus en onzin mogelijk beter scheiden, lol. Hier dus de onzin. Dit is een kletstopic.
Thomas, off topic
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op maandag 21 maart 2011, 19:25
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 21 maart 2011, 16:48
|
|
|
Wordt er dan onzin geschreven op het forum???? Of bedoel je nu de libelle-theekrans praatjes??????
Dat zijn levenszaken Thomas, geen onzin!
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op maandag 21 maart 2011, 16:50
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: maandag 21 maart 2011, 16:52
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Wordt er dan onzin geschreven op het forum???? Of bedoel je nu de libelle-theekrans praatjes?????? |
Het feit dat ik iets als onzin benoem, betekent niet dat alles wat ik verder zeg geen onzin zou zijn. Dus kom maar op met die theekrans en de Libelle.
Levenszaken? Dat zijn voor mannen zaken als een auto en voetbal, al heb ik met beide niet zoveel.
Thomas, er is weinig erger dan thee, daar komen de vrouwen nog mee op de koffie.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op maandag 21 maart 2011, 17:02
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 21 maart 2011, 17:02
|
|
|
Heb je dan wel iets om over te praten? , als je als man niet van auto's en voetbal houdt
Nou ja, in ieder geval wel van koffie......
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op maandag 21 maart 2011, 17:03
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 21 maart 2011, 17:58
|
|
|
Lekker even off topic......
In Harlingen is een vrouw van 63 jaar bevallen van haar eerste kind
Dus als zij tachtig is, is haar kind in de heerlijke puberleeftijd en heeft een moeder van tachtig......pffff Wat vinden jullie hier nu van?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: maandag 21 maart 2011, 18:00
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Lekker even off topic......
Dus als zij tachtig is, is haar kind in de heerlijke puberleeftijd en heeft een moeder van tachtig......pffff Wat vinden jullie hier nu van? |
Vandaar dat de AOW leeftijd omhoog gaat...
en er tegenwoordig zat mensen ,die nog veel energie over hebben op oudere leeftijd
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: maandag 21 maart 2011, 18:41
|
|
|
Dus als zij tachtig is, is haar kind in de heerlijke puberleeftijd en heeft een moeder van tachtig......pffff Wat vinden jullie hier nu van? |
tja ik moet er niet aan denken om nu in de luiers te zitten en ik ben dan nog stukken jonger. ik vind het eerlijk gezegd toch wel enigzins onverantwoord en snap niet dat artsen hier aan meewerken want ik neem aan dat dit via ivf gebeurd is.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 21 maart 2011, 18:43
|
|
|
GRACE585 schreef: | tja ik moet er niet aan denken om nu in de luiers te zitten en ik ben dan nog stukken jonger. ik vind het eerlijk gezegd toch wel enigzins onverantwoord en snap niet dat artsen hier aan meewerken want ik neem aan dat dit via ivf gebeurd is. |
Ik begreep dat het in Italie gebeurd was.......En ik mag toch aannemen dat het op die leeftijd geen spontane zwangerschap is Maar Grace, moet er ook niet aan denken........pff
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 21 maart 2011, 18:48
|
|
|
63 jaar??? Is dat geen schrijffout? Dan heb je als kind toch niet veel meer aan je ouders. Moet ik straks een opzoeken want ik vind het héél eigenaardig allemaal...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: maandag 21 maart 2011, 18:53
|
|
|
Ik ben van mening dat je niet alleen aan jezelf moet denken... maar ook aan de toekomst van je kinderen !! Daarom ben ik er zelf niet voor om op die leeftijd nog kids te krijgen als dat op die leeftijd nog zou kunnen trouwens.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARYLIEN613
|
|
Geplaatst: maandag 21 maart 2011, 19:09
|
|
|
is volgens mij geen natuurlijke zwangerschap, vandaar vind ik dit niet kunnen, artsen mochten hier niet aan meewerken! als moeder onverantwoord voor haar en het kind zijn gezondheid, als moeder egoïstisch tot en met, en het kind zit direct met een oma opgescheept, en heeft veel kans op reeds op vrij jonge leeftijd wees te zijn!
enige tijd geleden (denk een jaar of zo) stond ook al eens zo'n artikel in de krant, ook een 65-jarige vrouw uit Italië! Ook via IVF zwanger geworden, het zou echt niet mogen toegelaten worden mijns inziens.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: maandag 21 maart 2011, 20:02
|
|
|
Moet kunnen, toch???
http://weblogs.nos.nl/binnenlandredactie/2011/03/21/medisch-wonder-of-medische-waanzin/
Laatst aangepast door
|
MARIO216
|
op maandag 21 maart 2011, 20:02
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: maandag 21 maart 2011, 20:06
|
|
|
Persoonlijk vind ik het medische waanzin. Tegenwoordig wordt gauw gedacht, dat alles 'maakbaar' moet zijn. Sommige mensen kunnen niet/nauwelijks omgaan met een onvervulde wens, dus dan krijg je helaas dit soort dingen. Laat ze leren om te accepteren, lijkt mij veel beter.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 21 maart 2011, 20:08
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Persoonlijk vind ik het medische waanzin. Tegenwoordig wordt gauw gedacht, dat alles 'maakbaar' moet zijn. Sommige mensen kunnen niet/nauwelijks omgaan met een onvervulde wens, dus dan krijg je helaas dit soort dingen. Laat ze leren om te accepteren, lijkt mij veel beter. |
Ben het met je eens, ik vraag me dan ook af: hoever kan je gaan???? In mijn ogen is dit duidelijk te ver.........maar ja, ik heb makkelijk praten want ik ben in het bezit van twee (meestal)prachtige kinderen, dat is ook wel weer waar......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: maandag 21 maart 2011, 20:11
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ben het met je eens, ik vraag me dan ook af: hoever kan je gaan???? In mijn ogen is dit duidelijk te ver.........maar ja, ik heb makkelijk praten want ik ben in het bezit van twee (meestal)prachtige kinderen, dat is ook wel weer waar...... |
Toch denk ik er ook zo over, Willemijn.
Ik vind dit dus echt veel te ver gaan. De vruchtbare leeftijd van een vrouw houdt, denk ik dan, niet voor niks een keer op.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: maandag 21 maart 2011, 20:16
|
|
|
Vind het zelf ook onzin. Als je dan toch kinderen wilt op die leeftijd adopteer dan iemand bij Plan ofzo. En doneer elke maand iets.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: maandag 21 maart 2011, 22:48
|
|
|
MARIO216 schreef: | Vind het zelf ook onzin. Als je dan toch kinderen wilt op die leeftijd adopteer dan iemand bij Plan ofzo. En doneer elke maand iets. |
Volgens mij zit er aan adoptie ook een leeftijdsgrens Mario, volgens mij is 45 jaar al te oud... Maar met dat ik dit schrijf zit ik me te bedenken dat je die adoptie wel eens anders zou kunnen bedoelen , per afstand ?
Laatst aangepast door
|
SUSANNAH475
|
op maandag 21 maart 2011, 22:49
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
Geplaatst: maandag 21 maart 2011, 23:06
|
|
|
MARIO216 schreef: | Vind het zelf ook onzin. Als je dan toch kinderen wilt op die leeftijd adopteer dan iemand bij Plan ofzo. En doneer elke maand iets. |
Compassion kan natuurlijk ook...
Ben het ermee eens dat kinderen krijgen/nemen boven de vruchtbare leeftijd- en dan via een bijzondere manier van bevruchting en dan ook nog eens in het buitenland ( omdat hier de leeftijdsgrens 45 jaar is.)-echt niet kunnen..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 maart 2011, 10:06
|
|
|
Heb het net gelezen, thx..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 23 maart 2011, 14:36
|
|
|
Is het off-topic wanneer ik vraag of iemand me een tip kan geven ivm bloemetjes?
Ik zou graag in enkele bloembakken en potten mooie gekleurde bloemen wil hebben. Ik ken alleen violetjes. Verder ken ik amper het verschil tussen een brandnetel en een tomaat
Alvast bedankt...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: woensdag 23 maart 2011, 14:47
|
|
|
in het 'off-topic topic' is niks off-topic. of was het nou 'on-topic'?...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 23 maart 2011, 14:52
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | in het 'off-topic topic' is niks off-topic. of was het nou 'on-topic'?...
|
als in het off-topic iets on-topic is het toch niet meer off-topic...of hebben we hier geen on-topics dan...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: woensdag 23 maart 2011, 15:37
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Is het off-topic wanneer ik vraag of iemand me een tip kan geven ivm bloemetjes?
Ik zou graag in enkele bloembakken en potten mooie gekleurde bloemen wil hebben. Ik ken alleen violetjes. Verder ken ik amper het verschil tussen een brandnetel en een tomaat
Alvast bedankt... |
Hoi Frank, ik zou zeggen, ga eens kijken bij een goede tuinwinkel, bijv. Intratuin. Hier hebben ze heel veel bloemen / planten op categorie staan, dus ook bloemen specifiek voor bloembakken en potten.
http://www.denkreupel.be/perkplanten.html
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 23 maart 2011, 17:05
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Hoi Frank, ik zou zeggen, ga eens kijken bij een goede tuinwinkel, bijv. Intratuin. Hier hebben ze heel veel bloemen / planten op categorie staan, dus ook bloemen specifiek voor bloembakken en potten.
http://www.denkreupel.be/perkplanten.html |
Hé Cross, dank je wel voor de info. Ik zag dat er in Breda een Intratuin-winkel is. Niet zo ver hier vandaan dus. De andere site zal ik eens bestuderen.
... ik had enkele schrijffouten...
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op woensdag 23 maart 2011, 17:39
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: woensdag 23 maart 2011, 17:25
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Hé Cross, dank je wel voor de info. Ik zag dat er Breda een Intratuin-winkel is. Niet zo ver hier vandaan dus. De andere site zal ik eens besturen. |
Intratuin vind ik een heel erg leuke winkel, maar wel behoorlijk duur. 'k Zou zelf liever kiezen voor een tuincentrum in een dorp, maar die moet je dan wel weten. 'k Ken Noord-Brabant niet zo goed.
Succes! 't Is er zeker weer voor.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: woensdag 23 maart 2011, 17:28
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Intratuin vind ik een heel erg leuke winkel, maar wel behoorlijk duur. 'k Zou zelf liever kiezen voor een tuincentrum in een dorp, maar die moet je dan wel weten. 'k Ken Noord-Brabant niet zo goed.
Succes! 't Is er zeker weer voor. |
Beter duur als niet te koop Marijan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 23 maart 2011, 17:49
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Beter duur als niet te koop Marijan |
Ja, via de privechat kreeg ik ook al een tip dat Intratuin duur is...ik heb ook enkele bloemmerken (of hoe noemen ze dat) gekregen. Vrijdag zal ik eens een kijkje gaan nemen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: woensdag 23 maart 2011, 18:03
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ja, via de privechat kreeg ik ook al een tip dat Intratuin duur is...ik heb ook enkele bloemmerken (of hoe noemen ze dat) gekregen. Vrijdag zal ik eens een kijkje gaan nemen. |
Let wel op dat het vrij vroeg is in het seizoen ...niet alles is vorstbestendig
|
|
Naar boven |
|
|