ChristianMatch

Forum

geloofssymbolen
Ga naar pagina Vorige 1 ... 173 174 175 176 177 178 179 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
DANIEL777

BerichtGeplaatst: vrijdag 12 februari 2010, 12:51

ROBBEDOES873 schreef:
Was er laatst niet iemand ontslagen omdat ie een kruisje droeg?
Pfff weet het hele verhaal niet meer, ben echt vergiet Twijfelende smiley
Dat verhaal ging over een buschauffeur die hier al 25 jaar werkte en een kruisje droeg.
en van de ene op de andere dag moest tie het onder de kleding gaan dragen anders werd tie ontslagen.
en wat ik er van begrepen had was tie ook ontslagen omdat hij het weigerde om het kruisje onder zijn kleding te dragen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: vrijdag 12 februari 2010, 13:03

ANNETTE792 schreef:
Bij ons nederlanders is het ook gewoon nooit goed met het weer, of tis te koud,of t is te warm,het regent teveel, het regent te weinig....

Terwijl ik zelf ook al weken loop te klagen dat het zo kou is hier kreeg ik gisteren een mailtje van mijn nichtje die sinds 2 jaar zendelinge is in Sudan met het volgende stukje erin:

Wist je dat:
- ik nu mijn koortsthermometer kan gebruiken om de temperatuur buiten te meten.
- die thermometer direct bij 38 graden start.
- het gisteren (maandag) om 16.00u nog 41,7 graden buiten in de schaduw was
- het dan binnen met 39,2 graden best koel aanvoelt
- mijn tenen deze dagen brandend aanvoelen in de schaduw
- ik de hele dag niet alleen mijn haar maar mijn hele lichaam geföhnd krijg als ik buiten loop
- ik na 3 liter water gestopt ben met tellen hoeveel ik drink per dag
- we geprobeerd hebben volgens een tropenrooster te werken
- dat dat niet meevalt als het om 11u al 40 graden buiten is
- we visioenen van een zwembad in de compound en waterijs hebben
- het douchewater 's avonds zo warm is, dat ik er koud water bij wil mengen
- dit niet kan, omdat dat water al het koude water is
- ik nu maar gestopt ben met de temperatuur te meten, want daar krijg ik het ook niet koeler van
- ik allerlei nieuwe ontdekkingen doe over warmte
- de blaadjes aan de bomen ook echt warm aanvoelen
- je je voor je gevoel kan branden aan een plastic stoel die in de schaduw staat
- het nu onmogelijk is om de latrinedeur na 13.00u met je handen te openen zonder dat er gelijk blaren op je handen staan
- ook de Dinkas zich niet kunnen herinneren wanneer het voor het laatst ZO warm was

En zo zie je maar, een hollander heeft nu eenmaal altijd iets te klagen Clown smiley

Ik ben natuurlijk een Fries en geen Hollander maar als ik dit lees, ben ik wel tevreden met het weer in Diepfriesland. Voor een zendeling is hier ook wel wat te doen overigens, al kan ik, als iemand die geboren is in Dokkum, mij de aarzeling van zendelingen wel voorstellen om hier naar toe te komen Knipoog smiley

Thomas

Laatst aangepast door
THOMAS968
op vrijdag 12 februari 2010, 15:16
Naar boven

Auteur Bericht
SANDRA206

BerichtGeplaatst: vrijdag 12 februari 2010, 13:37

ANNETTE792 schreef:
Sandra206..die vorige week nog even 3 dagen kwam gluren hier

hihi pas op gluur weer mee Duiveltje smiley drie dagen mag ik gratis meedoen van CM in verband met Valentijn Kussende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROBBEDOES873

BerichtGeplaatst: vrijdag 12 februari 2010, 13:42

De afgelopen tijd was het steeds al feest met rode balken,
Maar vanmiddag was het echt feest Woedende smiley Woedende smiley Woedende smiley Woedende smiley Woedende smiley Woedende smiley
Om de 2 minuten een rode balk Woedende smiley Woedende smiley Woedende smiley Woedende smiley
mensen blijf het svp melden bij chris en hier op het forum na 2 jaar toch wel eens tijd dat het voorbij is lijkt mij....
Naar boven

Auteur Bericht
DIKKIE717

BerichtGeplaatst: vrijdag 12 februari 2010, 13:51

SANDRA206 schreef:
hihi pas op gluur weer mee Duiveltje smiley drie dagen mag ik gratis meedoen van CM in verband met Valentijn Kussende smiley

ik ook Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
IMRE695

BerichtGeplaatst: vrijdag 12 februari 2010, 13:55

MARISKA601 schreef:
Maar dan heb ik niks meer aan je vest.

Huilende smiley, smiley in tranen Ik weet het ook niet meer, Mariska. Het lijkt erg op het verhaal van de man die een kool en een geit wilde sparen. Hoe deed hij dat ook al weer?

Jij hebt een vest nodig om boodschappen te doen om mij gastvrij te kunnen onthalen, maar als je geen boodschappen kunt doen, kan ik niet komen, anders heb je niks te eten en ik kan niet terug naar huis fietsen op een lege maag. Wie heeft er een intelligente oplossing? Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
IMRE695

BerichtGeplaatst: vrijdag 12 februari 2010, 14:00

THOMAS968 schreef:
Ik ben natuurlijk een Fries en geen Hollander maar als ik dit lees, ben ik wel tevreden met het weer in Diepfriesland. Voor een zendeling is hier ook wel wat te doen overigens, al kan ik als iemand die geboren is in Dokkum mij de aarzeling van zendelingen wel voorstellen om hier naar toe te komen Knipoog smiley

Thomas

Wellicht had Bonifatius beter in de winter naar Friesland kunnen komen in plaats van in juni. Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
ROBBEDOES873

BerichtGeplaatst: vrijdag 12 februari 2010, 14:13

IMRE695 schreef:
Huilende smiley, smiley in tranen Ik weet het ook niet meer, Mariska. Het lijkt erg op het verhaal van de man die een kool en een geit wilde sparen. Hoe deed hij dat ook al weer?

Jij hebt een vest nodig om boodschappen te doen om mij gastvrij te kunnen onthalen, maar als je geen boodschappen kunt doen, kan ik niet komen, anders heb je niks te eten en ik kan niet terug naar huis fietsen op een lege maag. Wie heeft er een intelligente oplossing? Smiley die vol vragen zit

Denk Mars moet een warme jas aan doen om boodschappen te doen Lachende smiley
dan heb zij de boodschappen kun jij het feest brengen..
iedereen blij
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: vrijdag 12 februari 2010, 14:22

IMRE695 schreef:

Nou Imre.....als het moet stap ik zo in de auto hoor Knipoog smiley haal jou op,onderweg doen we de boodschappen,ik zet je af bij Maris......weer thuis brengen hoeft vast niet Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH
moderator

BerichtGeplaatst: vrijdag 12 februari 2010, 14:47

ROBBEDOES873 schreef:
De afgelopen tijd was het steeds al feest met rode balken,
Maar vanmiddag was het echt feest Woedende smiley Woedende smiley Woedende smiley Woedende smiley Woedende smiley Woedende smiley
Om de 2 minuten een rode balk Woedende smiley Woedende smiley Woedende smiley Woedende smiley
mensen blijf het svp melden bij chris en hier op het forum na 2 jaar toch wel eens tijd dat het voorbij is lijkt mij....

Gewoon een herstart van de server...
Naar boven

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH
moderator

BerichtGeplaatst: vrijdag 12 februari 2010, 14:50

Sja er werd erg off-topic gereageerd. Die posts heb ik verwijderd.
Naar boven

Auteur Bericht
JILL658

BerichtGeplaatst: vrijdag 12 februari 2010, 15:07

Grace en Tom veel geluk samen en veel zegen

Jill
Naar boven

Auteur Bericht
JILL658

BerichtGeplaatst: vrijdag 12 februari 2010, 15:11

CLAUDIA469 schreef:
Tis een klein beetje off topic maar vindt de verhalen zo leuk om te lezen dat ik toch even wil reageren.
Heb vorig jaar een maand of CM gestaan en ben toen een hele leuke man tegen gekomen. We hadden zelfs plannen om samen te wonen en was ten huwelijk gevraagd. Helaas was het van de ene op andere dag klaar. Heb via zn moeder gehoord dat het uit is en heb hem nooit meer gesproken of gezien. Heel jammer.
Was beetje huiverig om weer terug CM te proberen. Het vertrouwen heeft een grote deuk opgeleverd. Een verhaal heeft natuurlijk 2 kanten maar ik had bepaalde acties niet verwacht van een Christen.
Voordat ik deze persoon leerde kennen zat ik heel erg in de knoop met het vergeven. En ben dan ook best wel trots om te kunnen zeggen, ja, dit heb ik vergeven. Ik heb heel veel steun van God gehad.
Dat er iemand op mn pad komt dat geloof ik nog niet echt maar vindt het al heel leuk om nieuwe mensen te leren kennen.
En als je dan de succesverhalen leest word ik weer beetje blij!

Je mag trots op je zelf zijn Claudia, dat je het weer aan durft! Lachende smiley
Heb je veel lef voor nodig. Veel zegen ,
Jill
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: vrijdag 12 februari 2010, 16:18

.

Laatst aangepast door
LEANNE226
op dinsdag 24 augustus 2010, 11:54
Naar boven

Auteur Bericht
JILL658

BerichtGeplaatst: vrijdag 12 februari 2010, 16:18

GERT217 schreef:
Wie heeft er ook problemen mee om op het profiel iets bij te voegen maar je kunt het niet opslaan.
Ik heb de redactie al ingelicht hierover en heb het advies gedaan maar het lukt nog niet.

Ik zie wel meer profiels die alleen het geloof heeft ingevuld. Weet wel dat zegt nog niet alles maar toch.

Gewoon op wijzigen drukken en dan je profiel aanpassen en dan onderaan op de knop drukken om te bevestigen en dan is het gewijzigd.
Succes er mee, Gert
Naar boven

Auteur Bericht
HENK710

BerichtGeplaatst: vrijdag 12 februari 2010, 16:32

CLAUDIA469 schreef:
Tis een klein beetje off topic maar vindt de verhalen zo leuk om te lezen dat ik toch even wil reageren.
Heb vorig jaar een maand of CM gestaan en ben toen een hele leuke man tegen gekomen. We hadden zelfs plannen om samen te wonen en was ten huwelijk gevraagd. Helaas was het van de ene op andere dag klaar. Heb via zn moeder gehoord dat het uit is en heb hem nooit meer gesproken of gezien. Heel jammer.
Was beetje huiverig om weer terug CM te proberen. Het vertrouwen heeft een grote deuk opgeleverd. Een verhaal heeft natuurlijk 2 kanten maar ik had bepaalde acties niet verwacht van een Christen.
Voordat ik deze persoon leerde kennen zat ik heel erg in de knoop met het vergeven. En ben dan ook best wel trots om te kunnen zeggen, ja, dit heb ik vergeven. Ik heb heel veel steun van God gehad.
Dat er iemand op mn pad komt dat geloof ik nog niet echt maar vindt het al heel leuk om nieuwe mensen te leren kennen.
En als je dan de succesverhalen leest word ik weer beetje blij!

Fijn om te merken dat je jezelf toch weer de ruimte gunt om op CM mensen te ontmoeten. Na zo'n ervaring een enorme stap. Ook dat is een succesverhaal waar we God dankbaar voor mogen zijn!
Naar boven

Auteur Bericht
HENK710

BerichtGeplaatst: vrijdag 12 februari 2010, 16:33

GRACE585 schreef:
hallo lieve cm mensen
over ruim 1 week loopt mijn abbonnement af en zoals het er nu voorstaat zal ik niet terugkomen daar ik al mijn tijd en energie ga steken in mijn nieuwe toekomstige gezin
een nieuwe partner die ik hier tijdens zijn proefabbonnement mocht leren kennen.
ik wens jullie allemaal Gods zegen toe en voor degene die nog zoekende zijn ;er is altijd hoop,veel succes
knuffel en liefs Grace

Grace, geweldig...wat moet die tijd zonder PC zwaar geweest zijn....of had je nog wel gewoon de telefoon Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JILL658

BerichtGeplaatst: vrijdag 12 februari 2010, 16:41

IMRE695 schreef:

Wiskundige oplossing.......X2 - YX + MI - AB + 2 X CS : 2X +PI=...... Smiley die vol vragen zit Slapende smiley

Uitgewerkt:

Jij fiets naar Mariska............ geef haar de vest.........Zet haar achterop je fiets.......Samen naar de winkel boodschappen doen........Terug naar Mariska>>........Chocotje met appeltaart en slagroom............Snert toe..... Knipoog smiley Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JILL658

BerichtGeplaatst: vrijdag 12 februari 2010, 16:46

DANIEL777 schreef:
Dat verhaal ging over een buschauffeur die hier al 25 jaar werkte en een kruisje droeg.
en van de ene op de andere dag moest tie het onder de kleding gaan dragen anders werd tie ontslagen.
en wat ik er van begrepen had was tie ook ontslagen omdat hij het weigerde om het kruisje onder zijn kleding te dragen.

WAUW .....NET ALS DANIEL IN DE LEEUWEKUIL. DEZE BUSCHAUFFEUR VERDIENT EEN PLUIM
JILL
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: vrijdag 12 februari 2010, 16:59

IMRE695 schreef:

Ik heb de boodschappen maar zelf gedaan.
Op dit moment ben ik bezig met de snert.
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: vrijdag 12 februari 2010, 17:08

IMRE695 schreef:
Wellicht had Bonifatius beter in de winter naar Friesland kunnen komen in plaats van in juni. Coole smiley met zonnebril

dan had ie waarschijnlijk een 11 stedentocht kunnen schaatsen Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: vrijdag 12 februari 2010, 17:11

CHRISTIANMATCH schreef:
Sja er werd erg off-topic gereageerd. Die posts heb ik verwijderd.

op veel onderwerpen word vaak off-tpoic gereageerd.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: vrijdag 12 februari 2010, 17:16

MARISKA601 schreef:
op veel onderwerpen word vaak off-tpoic gereageerd.

Is een weektaak, om alles te verwijderen. Knipoog smiley Maar Chris, bedankt voor de toelichting!
Naar boven

Auteur Bericht
IMRE695

BerichtGeplaatst: vrijdag 12 februari 2010, 17:16

MARISKA601 schreef:
Ik heb de boodschappen maar zelf gedaan.
Op dit moment ben ik bezig met de snert.

Ik vond het vandaag ook veel te koud om te fietsen. Verlegen lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
IMRE695

BerichtGeplaatst: vrijdag 12 februari 2010, 17:18

MARISKA601 schreef:
dan had ie waarschijnlijk een 11 stedentocht kunnen schaatsen Knipoog smiley

Hadden ze toen al elf steden in Friesland dan? Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: vrijdag 12 februari 2010, 17:19

IMRE695 schreef:

Nu beginnen de smoesjes. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
RELLOK036

BerichtGeplaatst: vrijdag 12 februari 2010, 17:28

misschien handig op pots die dubbel zijn geplaats perongeluk die te verweideren?.... denl dat maakt het iets overzichtelijker voor sommige..
Maar euhm wat is er erg aan als het off-topic gaat? bedoel ik zie er niet echjt een probleem in?
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: vrijdag 12 februari 2010, 17:31

IMRE695 schreef:

Mijn auto is lekker warm hoor maar ja.........ik hoor gekrabbel Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585

BerichtGeplaatst: vrijdag 12 februari 2010, 17:35

HENK710 schreef:
Grace, geweldig...wat moet die tijd zonder PC zwaar geweest zijn....of had je nog wel gewoon de telefoon Clown smiley

zat bij lieve vrienden en buren op de pc en ja telfoon werkte natuurlijk wel Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: vrijdag 12 februari 2010, 17:39

RELLOK036 schreef:
misschien handig op pots die dubbel zijn geplaats perongeluk die te verweideren?.... denl dat maakt het iets overzichtelijker voor sommige..
Maar euhm wat is er erg aan als het off-topic gaat? bedoel ik zie er niet echjt een probleem in?

Ik kan er ook niet wakker van liggen. Soms is 't ook wel grappig, toch?
Volgens mij is het ook een onmogelijke taak, om te bepalen wat off-topic of on-topic is. Dat kwetsende berichten verwijderd worden, begrijp ik wel.
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 173 174 175 176 177 178 179 ... 6194 Volgende
Pagina 176 van 6194