Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 6 juni 2012, 17:56
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Ach, trek het je niet aan, Hannah! Laat die "ouwe" 40-ers lekker in hun waan |
tja, maar dan heb ik er maar 4 maanden lol van, steentje!!
hannah...............veertig voor je t weet!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 6 juni 2012, 18:41
|
|
|
HANNAH810 schreef: | 1 - 0 voor jou
helaas |
Helaas ......de juiste emoticon staat er niet bij.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: woensdag 6 juni 2012, 21:42
|
|
|
WILLEM618 schreef: | Wat ben jij lief over 40-ers zeg |
Altijd, Willem. Altijd!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: woensdag 6 juni 2012, 21:43
|
|
|
HANNAH810 schreef: | tja, maar dan heb ik er maar 4 maanden lol van, steentje!!
hannah...............veertig voor je t weet! |
SSSSSSSSSSTTTTTTTT!!! Geniet er nu gewoon nog ff van dat je 30-er bent! 40-er zijn kan nog lang genoeg duren
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: woensdag 6 juni 2012, 21:48
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | SSSSSSSSSSTTTTTTTT!!! Geniet er nu gewoon nog ff van dat je 30-er bent! 40-er zijn kan nog lang genoeg duren |
Als je de veertig voorbij bent, probeer je dat zelfs!
Thomas.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: woensdag 6 juni 2012, 21:56
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Als je de veertig voorbij bent, probeer je dat zelfs!
Thomas. |
Oh Thomas, praat ons nu geen nachtmerries aan!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 juni 2012, 12:12
|
|
|
Mooiste moment???
Voor mijn dochter en mezelf even een LUXE 2dagen arrangement geboekt voor een dolfijnfeessie in Harderwijk!!!!
(Dat gevoel...even luxe doen...is zo heerlijk)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 juni 2012, 12:39
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Mooiste moment???
Voor mijn dochter en mezelf even een LUXE 2dagen arrangement geboekt voor een dolfijnfeessie in Harderwijk!!!!
(Dat gevoel...even luxe doen...is zo heerlijk) |
Dat gaat vast mooi worden Zeeland, leuke stad met leuke bewoners en een leuk dolfinarium, wat wil een mens nog meer!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 juni 2012, 12:41
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Dat gaat vast mooi worden Zeeland, leuke stad met leuke bewoners en een leuk dolfinarium, wat wil een mens nog meer! |
Wat ik nog meer wil???
Uhhh...duim effe voor mooi weer!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 juni 2012, 12:46
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Wat ik nog meer wil???
Uhhh...duim effe voor mooi weer!!!! |
Je laat je dagjes uit toch niet verpesten door slecht weer? Er zijn overdekte terrassen met terrasverwarming hoor!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 juni 2012, 16:47
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Je laat je dagjes uit toch niet verpesten door slecht weer? Er zijn overdekte terrassen met terrasverwarming hoor! |
Ja...oke...die zijn goed voor mijn glas ijsthee... En het kijken naar de m....mensen... Maar daar zie ik echt geen dolfijnen en walrussen!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 juni 2012, 18:14
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Ja...oke...die zijn goed voor mijn glas ijsthee... En het kijken naar de m....mensen... Maar daar zie ik echt geen dolfijnen en walrussen!!!!! |
Nee, die zwemmen in een overdekte koepel......maar het is natuurlijk leuker als het mooi weer is...... Toen bij ons de hervormde en gereformeerde kerk één werden hadden wij met zijn allen een dienst in het dolfinarium en deden de dolfijnen mee in de dienst......was heel bijzonder
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENK393
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 juni 2012, 23:47
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Dat gaat vast mooi worden Zeeland, leuke stad met leuke bewoners en een leuk dolfinarium, wat wil een mens nog meer! | prachtig daar!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INGE721
|
|
Geplaatst: zondag 10 juni 2012, 14:51
|
|
|
vandaag weer prachtig weertje......mijn vriend werd bijna door zijn zoon de vijver in gesmeten.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANITA695
|
|
Geplaatst: maandag 11 juni 2012, 22:09
|
|
|
Dat ik volledig wil vertrouwen op de HEER en zojuist cm heb opgezegd wil niet zoeken God zal me geven wat ik nodig heb.
Ik wens wel alle anderen Gods zegen die een man of vrouw gaan ontmoeten of al hebben ontmoet .
Groet Anita
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YES356
|
|
Geplaatst: dinsdag 12 juni 2012, 00:16
|
|
|
Mooi moment van de dag. Om mooie gesprekken,reacties via chat en mail van cmm ers te krijgen. M.b.t. “riooljournalistiek” (riooljournalistiek = waarbij sensatie en roddel belangrijker worden geacht dan een waarheidsgetrouwe weergave van de feiten) Thanks!! All!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BEUN656
|
|
Geplaatst: dinsdag 12 juni 2012, 00:43
|
|
|
YES356 schreef: | Mooi moment van de dag. Om mooie gesprekken,reacties via chat en mail van cmm ers te krijgen. M.b.t. “riooljournalistiek” (riooljournalistiek = waarbij sensatie en roddel belangrijker worden geacht dan een waarheidsgetrouwe weergave van de feiten) Thanks!! All!! |
Nou, volgens mij is jouw visie op jouw "waarheidsgetrouwe weergaven van de feiten" net zo subjectief als ieder ander en dus wat mij betreft ook heel erg geschikt om door het riool gespoeld te worden...
Laatst aangepast door
|
BEUN656
|
op dinsdag 12 juni 2012, 00:43
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA411
|
|
Geplaatst: dinsdag 12 juni 2012, 09:09
|
|
|
YES356 schreef: | Mooi moment van de dag. Om mooie gesprekken,reacties via chat en mail van cmm ers te krijgen. M.b.t. “riooljournalistiek” (riooljournalistiek = waarbij sensatie en roddel belangrijker worden geacht dan een waarheidsgetrouwe weergave van de feiten) Thanks!! All!! |
Mattheus 5-11 Zalig zijt gij, wanneer men u smaadt en vervolgt en liegende allerlei kwaad van u spreekt om mijnentwil. Verblijdt u en verheugt u,want uw loon is groot in de hemelen, want alzo hebben zij de profeten voor u vervolgt.
Dus je moet eigenlijk niet raar staan te kijken als je over geloof op een forum schrijft er bepaalde mensen minder leuk op je gaan reageren, en als ze met leugens reageren, weet je eigenlijk helemaal waardoor het komt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: dinsdag 12 juni 2012, 09:22
|
|
|
PETRA411 schreef: | Mattheus 5-11 Zalig zijt gij, wanneer men u smaadt en vervolgt en liegende allerlei kwaad van u spreekt om mijnentwil. Verblijdt u en verheugt u,want uw loon is groot in de hemelen, want alzo hebben zij de profeten voor u vervolgt.
Dus je moet eigenlijk niet raar staan te kijken als je over geloof op een forum schrijft er bepaalde mensen minder leuk op je gaan reageren, en als ze met leugens reageren, weet je eigenlijk helemaal waardoor het komt. |
[color=#0000FF][i]De briezende leeuw is goed zichtbaar, geen gevaar Jo. Klopt Petra,maar ook als de "engels des lichts". [/i][/color]
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: dinsdag 12 juni 2012, 09:27
|
|
|
christenen zijn net mensen.. oh verkeerde topic... moet eigenlijk bij kreet v.d. week.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEM618
|
|
Geplaatst: dinsdag 12 juni 2012, 13:43
|
|
|
Hoor net dat ik een huis heb voor de komende maanden. Ik moet mijn huis uit zijn, komende donderdag.
Die Grote God heeft weer een wonder gedaan. Ben zo intens blij, en heb niet tevergeefs op HEM vertrouwd. Maar Hij gaf, meer dan ik had durven hopen. Een prachtig huis, zoooooo groot, zoooo mooi. En dat voor mij.
Echt een heel mooi moment van deze dag, mooier als ik in weken gehad heb.
Laatst aangepast door
|
WILLEM618
|
op dinsdag 12 juni 2012, 13:44
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA411
|
|
Geplaatst: dinsdag 12 juni 2012, 13:46
|
|
|
Geweldig voor je Willem
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YES356
|
|
Geplaatst: dinsdag 12 juni 2012, 13:48
|
|
|
Gefeliciteerd Willem!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: dinsdag 12 juni 2012, 13:49
|
|
|
WILLEM618 schreef: | Hoor net dat ik een huis heb voor de komende maanden. Ik moet mijn huis uit zijn, komende donderdag.
Die Grote God heeft weer een wonder gedaan. Ben zo intens blij, en heb niet tevergeefs op HEM vertrouwd. Maar Hij gaf, meer dan ik had durven hopen. Een prachtig huis, zoooooo groot, zoooo mooi. En dat voor mij.
Echt een heel mooi moment van deze dag, mooier als ik in weken gehad heb. |
Mooi Willem, details zaterdag op BBQ. God is Goed !
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: dinsdag 12 juni 2012, 14:01
|
|
|
HAPPYYYYY!!!!!
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op dinsdag 12 juni 2012, 14:02
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENK393
|
|
Geplaatst: dinsdag 12 juni 2012, 14:09
|
|
|
fyn Willem!
Laatst aangepast door
|
HENK393
|
op dinsdag 12 juni 2012, 14:10
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: dinsdag 12 juni 2012, 15:42
|
|
|
Mooi Willem! Ja Goed is goed
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 12 juni 2012, 17:10
|
|
|
WILLEM618 schreef: | Hoor net dat ik een huis heb voor de komende maanden. Ik moet mijn huis uit zijn, komende donderdag.
Echt een heel mooi moment van deze dag, mooier als ik in weken gehad heb. |
Geweldig!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: woensdag 13 juni 2012, 17:56
|
|
|
Het moment dat ik een vlag met 2 tassen eraan kon buiten hangen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 13 juni 2012, 18:03
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | Het moment dat ik een vlag met 2 tassen eraan kon buiten hangen |
Heerlijk he...weer een zorg minder!!!!!!
Dubbel blij...
|
|
Naar boven |
|
|