Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: maandag 14 maart 2011, 13:06
|
|
|
OOST WEST THUIS BEST maar is dat nu in het oosten of in het middenwesten VOOR JULLIE EEN VRAAG VOOR MIJ EEN WEET
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op maandag 14 maart 2011, 13:08
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: woensdag 16 maart 2011, 20:49
|
|
|
'De tendens dat je moet kunnen zeggen wat je wilt, het recht om te kwetsen...... Je moet eerst bedenken hoe iets overkomt' Arthur Japin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: vrijdag 18 maart 2011, 20:52
|
|
|
Ik zag vanochtend op een nummerplaat voor me: "Ik weet wat mijn probleem is! Wat is het jouwe?"
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: maandag 21 maart 2011, 20:08
|
|
|
"Wie zijn rijkdom wil vergroten, moet zijn begeerte verkleinen"
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: woensdag 23 maart 2011, 22:09
|
|
|
‘De muziek begint daar waar de macht van het woord stopt.’ Richard Wagner
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: donderdag 24 maart 2011, 22:25
|
|
|
Toestaan dat iedere mooie dag wordt aangevreten door een overdaad aan schuldgevoel, daarover zou je je schuldig moeten voelen.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DINI968
|
|
Geplaatst: vrijdag 25 maart 2011, 13:18
|
|
|
Beoordeel je succes naar hetgeen je moest op geven om het te bereiken..............
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 25 maart 2011, 18:49
|
|
|
Ervaring is wat je bezit, kort nadat je het nodig had.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: vrijdag 25 maart 2011, 20:47
|
|
|
Wat is het toppunt van klungeligheid? Struikelen over draadloos internet.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WMG150
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 maart 2011, 14:43
|
|
|
fli fla flopie mijn tuin is weer toppie (opwat bloementjes na dan)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WMG150
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 maart 2011, 14:43
|
|
|
fli fla flopie mijn tuin is weer toppie (opwat bloementjes na dan)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 1 april 2011, 18:38
|
|
|
Ik las vandaag iets in de krant over dating site Christan Match: daar zoekt Josef zijn Maria en andersom..........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 1 april 2011, 23:17
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik las vandaag iets in de krant over dating site Christan Match: daar zoekt Josef zijn Maria en andersom.......... |
Zijn ze dan ook lid van CM
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: vrijdag 1 april 2011, 23:51
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Zijn ze dan ook lid van CM |
Misschien zoeken jullie elkaar wel, jullie reageren altijd zo leuk op elkaar
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 1 april 2011, 23:52
|
|
|
MARIO216 schreef: | Misschien zoeken jullie elkaar wel, jullie reageren altijd zo leuk op elkaar |
ja, Josef en ik kunnen goed met elkaar opschieten...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DINI968
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 april 2011, 17:41
|
|
|
The best time to make friends is before you need them
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 april 2011, 19:01
|
|
|
De steen heeft geen hoop iets anders te zijn dan steen. Maar door samen te werken verzamelt hij zich en wordt tempel..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: maandag 4 april 2011, 14:03
|
|
|
Een gewaarschuwd mens telt voor 2
(N.a.v. een aantal reacties over CM die mij nogal verontrusten... ik heb hierover inmiddels een mail verstuurd aan de redactie van C.M.)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 4 april 2011, 16:46
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Een gewaarschuwd mens telt voor 2
(N.a.v. een aantal reacties over CM die mij nogal verontrusten... ik heb hierover inmiddels een mail verstuurd aan de redactie van C.M.) |
Sorry, ik wil niet lastig zijn maar ik begrijp er een beetje helemaal niets van. Wie is voor wat gewaarschuwd? Welke reacties over CM waren er dan? Belangt het iedereen aan of is het maar voor enkele leden? Of heb ik het één en ander gemist tijdens de paar maanden afwezigheid?
Frank
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op maandag 4 april 2011, 16:46
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: maandag 4 april 2011, 16:48
|
|
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 4 april 2011, 16:53
|
|
|
MARISKA601 schreef: | |
jamaar, zo kom ik nooit wat te weten. Zo kan ik me ook niet verbeteren wanneer ik iets fout deed. Natuurlijk is er ook wel een beetje nieuwsgierigheid maar dat geef ik niet toe.
Als je naar Frankt627 CM-googled kan je het me ook via mail vertellen...misschien lucht dat wel op.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: maandag 4 april 2011, 19:30
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Sorry, ik wil niet lastig zijn maar ik begrijp er een beetje helemaal niets van. Wie is voor wat gewaarschuwd? Welke reacties over CM waren er dan? Belangt het iedereen aan of is het maar voor enkele leden? Of heb ik het één en ander gemist tijdens de paar maanden afwezigheid?
Frank |
Begrijp wel een beetje wat Suus bedoeld Frankt... Maar het is beter denk ik om het te laten rusten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 4 april 2011, 20:26
|
|
|
Ik begrijp het eigenlijk niet zo goed meer. Je kan geen topic betreden of er is ergens wel een wrevel te bespeuren. Je leest iets maar je kan totaal niet begrijpen waar het over gaat. Je ziet alleen maar toespelingen die naar elkaar worden gegooid. Conflictjes die ergens anders zijn ontstaan en die weer ergens anders oplaaien, becommentarieerd worden, volop tot uitbarsting komen. Dit is echt niet leuk meer. Je kan er wel eens een kwinkslag tegenaan gooien, je kan je er mee bemoeien zonder enig besef te hebben waar het over gaat of je negeert het maar gewoon. Toch zal geen enkele van die handelingen enige zaligheid brengen. Het is niet slecht dat je een soort vriendenclub hebt op CM die actief is op het forum, de chatbox, of met allerhande activiteiten maar dit kan ook een gewenning worden waardoor er minder remmingen zijn in de omgang met elkaar. We gaan minder tactvol met elkaar om, we gaan meer eisen (al dan niet onbewust), we nemen alles of veel aan alsof het maar normaal is. Soms is het respect helemaal zoek.
Tenslotte zitten we in de veertigdagentijd. Dat is niet alleen een tijd van verwachting of minder of soberder eten. Het is ook een tijd om te reflecteren, introspectie, te matigen. Matigen in ons doen en laten. Matigen in ons praten. De manier waarop we praten. Het is een tijd waarin we toch iets meer met ons zelf geestelijk moeten bezig zijn. Het is ook een tijd waarin het broeder- en zusterschap, het meeleven met de minderbedeelde iets meer belicht zou moeten of kunnen worden. Het hoeft niet steeds om ons 'ik-je' te draaien. Hoe meer we ons opwinden en de andere beschimpen hoe meer we met ons ego bezig zijn.
Frank
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op maandag 4 april 2011, 22:57
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARYLIEN613
|
|
Geplaatst: maandag 4 april 2011, 20:35
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Een gewaarschuwd mens telt voor 2
(N.a.v. een aantal reacties over CM die mij nogal verontrusten... ik heb hierover inmiddels een mail verstuurd aan de redactie van C.M.) |
en waarvoor mogen wij dan gewaarschuwd zijn Suus ?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: maandag 4 april 2011, 23:46
|
|
|
blond of blondt
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op maandag 4 april 2011, 23:49
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 april 2011, 04:29
|
|
|
geblondeerdt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 april 2011, 10:35
|
|
|
MARYLIEN613 schreef: | en waarvoor mogen wij dan gewaarschuwd zijn Suus ? |
Niet op C.M. maar elders kwam ik een site tegen waar nogal negatief (onbehoorlijk) over C.M. en C.M,-ers gesproken wordt. Omdat ik niet wil dat er ook maar iemand slachtoffer van wordt heb ik daarom C.M. gemaild en vandaar ook die kreet.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 april 2011, 10:36
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Begrijp wel een beetje wat Suus bedoeld Frankt... Maar het is beter denk ik om het te laten rusten. |
Dat betwijfel ik Leonard... het is niet wat je denkt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 april 2011, 10:37
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Niet op C.M. maar elders kwam ik een site tegen waar nogal negatief (onbehoorlijk) over C.M. en C.M,-ers gesproken wordt. Omdat ik niet wil dat er ook maar iemand slachtoffer van wordt heb ik daarom C.M. gemaild en vandaar ook die kreet. |
Daar is de redactie al van op de hoogte. Op die site word niet meer gereageerd.
Laatst aangepast door
|
MARISKA601
|
op dinsdag 5 april 2011, 10:38
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 april 2011, 10:38
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik begrijp het eigenlijk niet zo goed meer. Je kan geen topic betreden of er is ergens wel een wrevel te bespeuren. Je leest iets maar je kan totaal niet begrijpen waar het over gaat. Je ziet alleen maar toespelingen die naar elkaar worden gegooid. Conflictjes die ergens anders zijn ontstaan en die weer ergens anders oplaaien, becommentarieerd worden, volop tot uitbarsting komen. Dit is echt niet leuk meer. Je kan er wel eens een kwinkslag tegenaan gooien, je kan je er mee bemoeien zonder enig besef te hebben waar het over gaat of je negeert het maar gewoon. Toch zal geen enkele van die handelingen enige zaligheid brengen. Het is niet slecht dat je een soort vriendenclub hebt op CM die actief is op het forum, de chatbox, of met allerhande activiteiten maar dit kan ook een gewenning worden waardoor er minder remmingen zijn in de omgang met elkaar. We gaan minder tactvol met elkaar om, we gaan meer eisen (al dan niet onbewust), we nemen alles of veel aan alsof het maar normaal is. Soms is het respect helemaal zoek.
Tenslotte zitten we in de veertigdagentijd. Dat is niet alleen een tijd van verwachting of minder of soberder eten. Het is ook een tijd om te reflecteren, introspectie, te matigen. Matigen in ons doen en laten. Matigen in ons praten. De manier waarop we praten. Het is een tijd waarin we toch iets meer met ons zelf geestelijk moeten bezig zijn. Het is ook een tijd waarin het broeder- en zusterschap, het meeleven met de minderbedeelde iets meer belicht zou moeten of kunnen worden. Het hoeft niet steeds om ons 'ik-je' te draaien. Hoe meer we ons opwinden en de andere beschimpen hoe meer we met ons ego bezig zijn.
Frank |
Mijn excuses dat je dit eruit haalt... ik doelde niet op C.M. zelf, maar daarbuiten...
|
|
Naar boven |
|
|