Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: donderdag 25 maart 2010, 21:04
|
|
|
Wat is de prijs, een gratis wandeltocht naar Houtigehage?
Thomas, die meende dat er al een Miss CM was.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: donderdag 25 maart 2010, 21:11
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Thomas, die meende dat er al een Miss CM was. |
Wás inderdaad Thomas. Denk gesmolten. Nadeel van was he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: donderdag 25 maart 2010, 21:14
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Wat is de prijs, een gratis wandeltocht naar Houtigehage?
Thomas, die meende dat er al een Miss CM was. |
voor zover ik op de hoogte ben, wordt er steeds weer opnieuw een miss verkiezing gehouden, hoor thomas!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: donderdag 25 maart 2010, 21:15
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Niet te kritisch hè, Mario. |
Mag ik het dan doen bij jouw als jij de 500 haalt???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: donderdag 25 maart 2010, 21:17
|
|
|
Mag ik mezelf ook opgeven????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: donderdag 25 maart 2010, 21:20
|
|
|
[quote=CARIEN982]
Ik geef mezelf ook op
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: donderdag 25 maart 2010, 21:22
|
|
|
MARISKA601 schreef: | wat verstaat men onder innerlijke schoonheid? |
De Bijbel van A tot Z kennen en opdreunen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: donderdag 25 maart 2010, 21:23
|
|
|
HANNAH810 schreef: | voor zover ik op de hoogte ben, wordt er steeds weer opnieuw een miss verkiezing gehouden, hoor thomas!!! |
Het idee dat je voor eeuwig Miss CM bent zeg. Daar ben je trots op zeg. Op naar een nieuwe verkiezing!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: donderdag 25 maart 2010, 21:26
|
|
|
MARIO216 schreef: | Mag ik het dan doen bij jouw als jij de 500 haalt??? |
Ga ik dat halen dan? Ff kijken! Oei, heb ik al zoveel reacties Dat is best schrikken! We hebben het er nog wel over tegen die tijd. Ik ben ook iemand, die mijlpalen het liefst stilletjes voorbij laat gaan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: donderdag 25 maart 2010, 21:29
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Het idee dat je voor eeuwig Miss CM bent zeg. Daar ben je trots op zeg. Op naar een nieuwe verkiezing! |
Een jaar (voor jou dan) met een kroon op je hoofd lopen. Ik ben fan van Chris en Dirk-Jan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: donderdag 25 maart 2010, 23:10
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Maar voorzitter Imre, voordat ik me kandidaat stel heb ik nog even een paar vragen. Het gaat dus echt om het innerlijke hè? 'k Heb niet zo'n zin om geld en energie in m'n uiterlijk te steken, dat levert toch niet veel op.
En wie kiest wie? Kiezen de mannen een miss CM en de vrouwen een mister CM? Of kiezen de mannen een mister uit en de vrouwen een miss. Of mag iedereen op zowel een man als een vrouw stemmen?
Hmm.....is het eigenlijk wel zo'n eer, om miss CM te zijn Wordt dat dan ook landelijk bekend gemaakt? En wat wordt er dan van je verwacht? Met Chris het land door, om reclame te maken.
Ik ben benieuwd naar het antwoord! |
Ik werk volgens het adagium: Truth is beauty, beauty is truth. Het gaat dus vooral om wat je uitstraalt. Pure innerlijke schoonheid dus. Een definitie laat ik hier achterwege, anders zou je er op kunnen oefenen. Maar ik kijk met een dichtersoog en zal niet op uiterlijkheden letten. Netjes verzorgd is genoeg!
In deze verkiezing kunnen mannen zowel vrouwen kiezen, als ook vrouwen mannen of vrouwen vrouwen of mannen mannen. Want innerlijke schoonheid kan iedereen ten deel vallen.
Een miss of mister CM krijgt eigenlijk een zware verantwoordelijkheid, want hij/ zij wordt geacht de gedachte achter CM uit te dragen. Daarnaast zijn er natuurlijk ook veel leuke dingen aan verbonden, zoals (gratis) aanzitten aan feestdiners, uitreiken van oorkondes, een jaar lang gratis lidmaatschap en jouw foto op de cover van de Eva of voor mannen een artikel in CV-koers. Dus, het is eigenlijk best eervol. En nee, je hoeft geen reclame te maken voor CM. Want je bent zelf al het levende bewijs dat CM werkt!
Ik hoop hiermee je vragen voldoende te hebben beantwoord.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: donderdag 25 maart 2010, 23:12
|
|
|
Bedtijd voor mij.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: donderdag 25 maart 2010, 23:16
|
|
|
IMRE695 schreef: | Ik werk volgens het adagium: Truth is beauty, beauty is truth. Het gaat dus vooral om wat je uitstraalt. Pure innerlijke schoonheid dus. Een definitie laat ik hier achterwege, anders zou je er op kunnen oefenen. Maar ik kijk met een dichtersoog en zal niet op uiterlijkheden letten. Netjes verzorgd is genoeg!
In deze verkiezing kunnen mannen zowel vrouwen kiezen, als ook vrouwen mannen of vrouwen vrouwen of mannen mannen. Want innerlijke schoonheid kan iedereen ten deel vallen.
Een miss of mister CM krijgt eigenlijk een zware verantwoordelijkheid, want hij/ zij wordt geacht de gedachte achter CM uit te dragen. Daarnaast zijn er natuurlijk ook veel leuke dingen aan verbonden, zoals (gratis) aanzitten aan feestdiners, uitreiken van oorkondes, een jaar lang gratis lidmaatschap en jouw foto op de cover van de Eva of voor mannen een artikel in CV-koers. Dus, het is eigenlijk best eervol. En nee, je hoeft geen reclame te maken voor CM. Want je bent zelf al het levende bewijs dat CM werkt!
Ik hoop hiermee je vragen voldoende te hebben beantwoord. |
Bedankt voor deze duidelijke toelichting, Imre! Het klinkt heel interessant allemaal, maar toch wil ik er nog graag een nachtje over slapen. Bezint eer ge begint hè.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE015
|
|
Geplaatst: donderdag 25 maart 2010, 23:34
|
|
|
IMRE695 schreef: | Ik werk volgens het adagium: Truth is beauty, beauty is truth. Het gaat dus vooral om wat je uitstraalt. Pure innerlijke schoonheid dus. Een definitie laat ik hier achterwege, anders zou je er op kunnen oefenen. Maar ik kijk met een dichtersoog en zal niet op uiterlijkheden letten. Netjes verzorgd is genoeg!
Zeg, Imre, na deze omschrijving haak ik af hoor. Voor op de EVA laat ik graag aan een ander over. Ik kom binnenkort al in de plaatselijke krant in een artikel met foto omdat ik Engeland ga zingen tijdens een belangrijk concert, die krant vind ik al best eng, dus ik laat dit maar zitten, ik gun de prijs graag aan een ander!(als ik er al voor in aanmerking gekomen zou zijn!)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE015
|
|
Geplaatst: donderdag 25 maart 2010, 23:35
|
|
|
Zeg, Imre, na deze omschrijving haak ik af hoor. Voor op de EVA laat ik graag aan een ander over. Ik kom binnenkort al in de plaatselijke krant in een artikel met foto omdat ik Engeland ga zingen tijdens een belangrijk concert, die krant vind ik al best eng, dus ik laat dit maar zitten, ik gun de prijs graag aan een ander!(als ik er al voor in aanmerking gekomen zou zijn!)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 maart 2010, 07:57
|
|
|
Beste mensen, even serieus: de hele miss of mister-verkiezing is (zoals zo veel hier in dit topic) een speelse gedachte, maar niet iets wat echt gaat plaatsvinden. Ik zou de organisatie daarvan niet graag op me nemen: reglementen opstellen, toetsingscriterea formuleren, beoordelen.
Jullie zijn allemaal goed zoals je hier bent. Met mooie en soms wat minder mooie trekjes (ook ik... ). Maar ik vind het zelfs niet bijbels om de ene mens boven de andere te verkiezen. God kijkt naar onze harten en dat is genoeg. Zover reikt mijn oog ook niet.
Het is een leuk kolder-topic wat mij betreft. Maar ik zou geen jurylid kunnen zijn, want ik ben uitermate bevooroordeeld geraakt door iemand die mijn hart gestolen heeft....
Laatst aangepast door
|
IMRE695
|
op vrijdag 26 maart 2010, 07:59
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 maart 2010, 08:36
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Het idee dat je voor eeuwig Miss CM bent zeg. Daar ben je trots op zeg. Op naar een nieuwe verkiezing! |
of t idee dat je omdat je miss CM zou zijn, voor eeuwig op de site staat, marijan.......... ook dat lokt me niet zo, jou wel???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 maart 2010, 08:49
|
|
|
of t idee dat je omdat je miss CM zou zijn, voor eeuwig op de site staat, marijan.......... ook dat lokt me niet zo, jou wel???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 maart 2010, 09:48
|
|
|
Het is nu koffie tijd.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 maart 2010, 12:19
|
|
|
Quote: | Het is nu koffie tijd. |
ik weet niet hoe laat het bij jou is, maar hier is het etenstijd
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 maart 2010, 12:24
|
|
|
JOLAN931 schreef: | ik weet niet hoe laat het bij jou is, maar hier is het etenstijd |
Het is hier tijd voor een tukkie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 maart 2010, 12:59
|
|
|
Verwijderd door mijzelf
Laatst aangepast door
|
LEANNE226
|
op vrijdag 26 maart 2010, 18:37
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 maart 2010, 12:59
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Het is hier tijd voor een tukkie |
om half 1 al maris hier is het lunchtijd en dan de kids weer hup naar school
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 maart 2010, 13:00
|
|
|
tijd om het weekend te beginnen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 maart 2010, 13:31
|
|
|
JOLAN931 schreef: | ik weet niet hoe laat het bij jou is, maar hier is het etenstijd |
Misschien woon je in een ander werelddeel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 maart 2010, 14:13
|
|
|
HANNAH810 schreef: of t idee dat je omdat je miss CM zou zijn, voor eeuwig op de site staat, marijan.......... ook dat lokt me niet zo, jou wel???
Geen reclame,een eeuwig vrijgezel op de voorpagina
Lijkt me beter dat we de cm-koppeltjes nomineren......van 1 stel per jaar naar het stel van de maand.....de week.....de dag......net zolang tot de vrijgezellen op zijn. Lijkt me een 5-jarenplan,ik coordineer wel,ik hang hier toch tot in de eeuwigheid rond
reden te meer om voor jou als eerste een wederhelft te zoeken;
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op vrijdag 26 maart 2010, 18:46
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 maart 2010, 14:40
|
|
|
Verwijderd door mijzelf
Laatst aangepast door
|
LEANNE226
|
op vrijdag 26 maart 2010, 18:37
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 maart 2010, 15:49
|
|
|
MARIO216 schreef: | Het is nu koffie tijd. |
Het is hier altijd koffietijd!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 maart 2010, 16:09
|
|
|
IMRE695 schreef: | Het is hier altijd koffietijd! |
Dus ook midden in de nacht. Heb je dan een soort rietje in je mond
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 maart 2010, 16:14
|
|
|
MARIO216 schreef: | Dus ook midden in de nacht. Heb je dan een soort rietje in je mond |
In een thermoskan naast m'n bed. En dan maar schenken, hè.
|
|
Naar boven |
|
|