Auteur |
Bericht |
|
IJSJE204
|
|
Geplaatst: zondag 10 maart 2013, 21:49
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Is dat een uitnodiging?
In Hoeven is 1 spoorweg daar staat een verkeerslicht. Dat is dan het enige verkeerslicht dat er is. Verder rijden we hier nog met paard en kar. Roken in Hoeven is ook verboden...zo gezond is het hier... |
Hahaha, jij wint! Het is bij jou gezonder en rustiger en lieflijker. Jammer dat ik geen uitnodiging had om te komen kijken op weg naar het Zeeuwse. Je bent natuurlijk van harte welkom om hier eens rond te neuzen, ik wil je zelfs wel een rondleiding geven en je de mooie traag stromende Vecht laten zien. En misschien heeft onze AH ook wel lekkere proefbiechthapjes.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 10 maart 2013, 22:04
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...het niemandsland ligt in het midden van NL...daar worden een bepaald soort mensen en vrouwen gedumpt |
Vreemd dat er dan toch graag mensen hier heen komen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 10 maart 2013, 22:10
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Vreemd dat er dan toch graag mensen hier heen komen |
Tja, vroeger gingen de mensen naar kermissen en circussen om rare wezens te zien
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: maandag 11 maart 2013, 07:20
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Tja, vroeger gingen de mensen naar kermissen en circussen om rare wezens te zien |
Ben jij nu aan het plagen Dat kan niet hoor dat is onlief, ga maar gauw naar de AH voordat er iemand ziek wordt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 11 maart 2013, 07:22
|
|
|
ANNA415 schreef: | Ben jij nu aan het plagen Dat kan niet hoor dat is onlief, ga maar gauw naar de AH voordat er iemand ziek wordt |
Ik plaag nooit ...binnen een halfuurtje is de AH open maar dan ligt er nog niets wat ik kan testen...nog effe geduld...zaterdag stonden ze er met iets lekkers maar ik durfde niet testen omdat mijn gast dan zou kunnen denken dat ik een vreetkop ben...of nog erger: dat ik een zuunige Zeeuw was...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: maandag 11 maart 2013, 07:35
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik plaag nooit ...binnen een halfuurtje is de AH open maar dan ligt er nog niets wat ik kan testen...nog effe geduld...zaterdag stonden ze er met iets lekkers maar ik durfde niet testen omdat mijn gast dan zou kunnen denken dat ik een vreetkop ben...of nog erger: dat ik een zuunige Zeeuw was... |
nee zuunig is pas als je de gast dat ook laat eten omdat je dan geen koekjes bij de thee hoeft te doen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 11 maart 2013, 07:40
|
|
|
ANNA415 schreef: | nee zuunig is pas als je de gast dat ook laat eten omdat je dan geen koekjes bij de thee hoeft te doen |
...dat heb ik geprobeerd...de gast proefde van een koekje in de AH en ik moest direct die bepaalde koekjes kopen...en dan at die gast er nog niet van toen ik ze had...en neen, ik heb ze niet zelf opgegeten want ze liggen hier nog...
Ik ga nooit meer winkelen met een gast...voila
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 11 maart 2013, 10:20
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Tja, vroeger gingen de mensen naar kermissen en circussen om rare wezens te zien |
Er idd Kermis hier
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 11 maart 2013, 10:23
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...dat heb ik geprobeerd...de gast proefde van een koekje in de AH en ik moest direct die bepaalde koekjes kopen...en dan at die gast er nog niet van toen ik ze had...en neen, ik heb ze niet zelf opgegeten want ze liggen hier nog...
Ik ga nooit meer winkelen met een gast...voila |
Je moet als je de koek hebt gekocht ook wel aanbieden aan de gast he een gesloten verpakking op de tafel leggen helpt niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: maandag 11 maart 2013, 11:14
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Je moet als je de koek hebt gekocht ook wel aanbieden aan de gast he een gesloten verpakking op de tafel leggen helpt niet |
Een Belg met Hollandse zuinigheid nu de rest van de allochtonen nog
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BERENDJAN590
|
|
Geplaatst: maandag 11 maart 2013, 11:24
|
|
|
Niets hoog uit opruimen afwassen de was doen.
Als ik zin heb ten zij er mensen langs wil komen dan moet ik echt wel.
Wat een bende hier
Laatst aangepast door
|
BERENDJAN590
|
op maandag 11 maart 2013, 11:25
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 11 maart 2013, 15:29
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Je moet als je de koek hebt gekocht ook wel aanbieden aan de gast he een gesloten verpakking op de tafel leggen helpt niet |
Volgens mij zat die gast vol met een heel brood, jam en kaas...en dan die liters koffie...een koek had er niet meer bij gekund...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 11 maart 2013, 15:30
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Een Belg met Hollandse zuinigheid nu de rest van de allochtonen nog |
...dat jij onlief bent kan heel de wereld lezen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 11 maart 2013, 16:08
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...dat jij onlief bent kan heel de wereld lezen... |
Frank, ik had zelfs al onlief als Wordfeud woord en dat pakte hij niet Was er nog verbaasd over ook......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 11 maart 2013, 19:13
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Frank, ik had zelfs al onlief als Wordfeud woord en dat pakte hij niet Was er nog verbaasd over ook...... |
Na seg dat woord moet echt nodig in de dikke van dale worden opgenomen hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 11 maart 2013, 19:30
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Frank, ik had zelfs al onlief als Wordfeud woord en dat pakte hij niet Was er nog verbaasd over ook...... |
...dat is dus weer iets typisch voor jou...dat woord heb ik zelf uitgevonden... ...wordfeud moet dringend aangepast worden...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: woensdag 13 maart 2013, 07:16
|
|
|
vergaderen, vergaderen en ... tja ....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 13 maart 2013, 08:53
|
|
|
ANNA415 schreef: | vergaderen, vergaderen en ... tja .... |
Ach dat is beter dan te moeten werken...eens lekker niets doen moet kunnen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNEMARIE415
|
|
Geplaatst: woensdag 13 maart 2013, 09:01
|
|
|
Afgelopen dagen zo druk geweest dat ik vergeten ben hier te schrijven Vandaag wat rustiger: vanmorgen eerst even naar de fysiotherapie, vanmiddag krijg iki bezoek van iemand van het Longfonds (ik ga in mei de collecte van het Longfonds in Wageningen coördineren) ....en de rest van de dag natuurlijk weer breien aan mijn uitgehaalde trui
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 13 maart 2013, 09:21
|
|
|
ANNEMARIE415 schreef: | Afgelopen dagen zo druk geweest dat ik vergeten ben hier te schrijven Vandaag wat rustiger: vanmorgen eerst even naar de fysiotherapie, vanmiddag krijg iki bezoek van iemand van het Longfonds (ik ga in mei de collecte van het Longfonds in Wageningen coördineren) ....en de rest van de dag natuurlijk weer breien aan mijn uitgehaalde trui |
Volgens mij haal je meer uit dan je breit...nouja, ieder zijn hobby...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: woensdag 13 maart 2013, 09:38
|
|
|
ANNA415 schreef: | vergaderen, vergaderen en ... tja .... |
Wij vergaderen tot we vergaderd worden.
Thomas, beetje keutelen en dan om elf uur de eerste vergadering, pff
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 13 maart 2013, 10:17
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Volgens mij haal je meer uit dan je breit...nouja, ieder zijn hobby... |
Hedde gij de string met pijpies al afgebreid dan Zo maar eens even stoffen en vloer doen. Vanmiddag naar verjaardag en dan is het vandaag ook biddag dus eigenlijk hoort daar de kerkgang bij sal wel sien wat de dag me brengt....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 13 maart 2013, 10:33
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Hedde gij de string met pijpies al afgebreid dan Zo maar eens even stoffen en vloer doen. Vanmiddag naar verjaardag en dan is het vandaag ook biddag dus eigenlijk hoort daar de kerkgang bij sal wel sien wat de dag me brengt.... |
je hebt het maar druk met al die verjaardagen. Zo blijft er bijna geen crea-tijd meer over. Arme Erika...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: woensdag 13 maart 2013, 10:44
|
|
|
administratie...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BERENDJAN590
|
|
Geplaatst: woensdag 13 maart 2013, 14:10
|
|
|
JOL252 schreef: | administratie... |
heel veel sterkte
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNEMARIE415
|
|
Geplaatst: woensdag 13 maart 2013, 15:06
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Volgens mij haal je meer uit dan je breit...nouja, ieder zijn hobby... | khe bijna een hele trui uitgehaald he...maakt gij nu maar efkesdies string af,dan praten we verder
kzit nu lekker achter glas vande zon te genieten...vanmorgennog sneeuw en nu weer een stralende lucht
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNEMARIE415
|
|
Geplaatst: woensdag 13 maart 2013, 15:08
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Volgens mij haal je meer uit dan je breit...nouja, ieder zijn hobby... | khe bijna een hele trui uitgehaald he...maakt gij nu maar efkesdies string af,dan praten we verder
kzit nu lekker achter glas vande zon te genieten...vanmorgennog sneeuw en nu weer een stralende lucht
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 13 maart 2013, 15:14
|
|
|
ANNEMARIE415 schreef: | khe bijna een hele trui uitgehaald he...maakt gij nu maar efkesdies string af,dan praten we verder
kzit nu lekker achter glas vande zon te genieten...vanmorgennog sneeuw en nu weer een stralende lucht |
die string is al lang klaar...het zit niet lekker...wij hebben hier ook zon...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNEMARIE415
|
|
Geplaatst: woensdag 13 maart 2013, 15:39
|
|
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 13 maart 2013, 16:56
|
|
|
JOL252 schreef: | administratie... |
Ik ook...
En toch, nu ik zo een tijdje bezig was, en dingen zitten netjes in ordners ed, ja, een goed en opgelucht gevoel.
Ook alles op een rij, afspraken ed.
|
|
Naar boven |
|
|