Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: woensdag 2 maart 2011, 18:22
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Toch niet zo rigoreus als Gijsbert |
Je moet wel een aardige bos hebben, om dat te kunnen doen. Heb je dat, Thomas?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: woensdag 2 maart 2011, 19:05
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Is toch fantastisch het boerenleven |
Dat is het zeker Leonard! Daarom heb ik dit mooie beroep ook gekozen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: woensdag 2 maart 2011, 19:13
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Je moet wel een aardige bos hebben, om dat te kunnen doen. Heb je dat, Thomas? |
Nou ik heb alle haar nog hoor, wel grijs, dat is zo. Als ik naar de kapper ga moet het gewoon weer wat korter. Ik ga zo om de vijf weken, vind het niet leuk maar het moet nu eenmaal. En die rastas of hoe die lange pijpekrullen ook mogen heten van Gijsbert, passen niet zo bij me. Hoe lang is jouw haar inmiddels Marian? Moet je niet eens naar de kapper? Ik vind lang haar wel mooi bij vrouwen overigens. Kort is veel makkelijker voor een man he, beetje shampoo, wat uitspoelen en klaar.
Thomas
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 2 maart 2011, 19:19
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Nou ik heb alle haar nog hoor, wel grijs, dat is zo. Als ik naar de kapper ga moet het gewoon weer wat korter. Ik ga zo om de vijf weken, vind het niet leuk maar het moet nu eenmaal. En die rastas of hoe die lange pijpekrullen ook mogen heten van Gijsbert, passen niet zo bij me. Hoe lang is jouw haar inmiddels Marian? Moet je niet eens naar de kapper? Ik vind lang haar wel mooi bij vrouwen overigens. Kort is veel makkelijker voor een man he, beetje shampoo, wat uitspoelen en klaar.
Thomas |
he Thomas, ik herken me daar wel een beetje in. en zodra het weer zo lang is om te kammen, weer naar de kapper he
Zo , visse heeft geschreven en Willemijn .......nou niet weeeeeer beginnen over m'n profielfoto hé Ben het nog lang niet vergeten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: woensdag 2 maart 2011, 19:32
|
|
|
VISSER278 schreef: | he Thomas, ik herken me daar wel een beetje in. en zodra het weer zo lang is om te kammen, weer naar de kapper he
Zo , visse heeft geschreven en Willemijn .......nou niet weeeeeer beginnen over m'n profielfoto hé Ben het nog lang niet vergeten |
Niet zo rancuneus Visser.......het was goed bedoeld Die foto waar je met die vis opstaat is wel mooi, ik nam die als profielfoto.......... Ohw......ik begon er weer over.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: woensdag 2 maart 2011, 20:30
|
|
|
Ik vond die uitzending op DWDD (ma. 28-02-2011) wel grappig, inclusief boer Gijsbert en Femke en boer Frank en zijn Anita.
http://www.youtube.com/watch?v=gL8ITmuOIoI
Deze link was er ook te zien... ik vond vooral het stukje met Gijsbert erg om te lachen... erg goed gevonden... , gelukkig maar dat Gijsbert er zelf en Frank ook om konden lachen, Annemarie en Marcel vonden het niet leuk en waren daarom ook blijkbaar niet bij DWDD.
Laatst aangepast door
|
SUSANNAH475
|
op woensdag 2 maart 2011, 20:32
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DINI968
|
|
Geplaatst: woensdag 2 maart 2011, 21:23
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Imke, we vallen in een gat , gelukkig hebben we dit topic nog |
Ze willen nu dat ook homo boeren gaan reageren Boerin zoekt boerin of boer zoekt boer............... Hebben we niks geen herkenbare luduvedutjes meer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: woensdag 2 maart 2011, 21:27
|
|
|
DINI968 schreef: | Ze willen nu dat ook homo boeren gaan reageren Boerin zoekt boerin of boer zoekt boer............... Hebben we niks geen herkenbare luduvedutjes meer |
Nou, in DWDD hield Yvonne het voor mogelijk, dat is iets anders dan er naar zoeken he.
Thomas, hetero vergaderboeren doen niet mee.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: woensdag 2 maart 2011, 22:27
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Die 2 puntjes krijgen we vast nog te horen. Cross houdt de spanning erin, zo blijft dit topic in ieder geval levend(ig).
Marijan, moet eigenlijk ook weer naar de kapper en is blij dat niet heel Nederland een mening heeft over (de lengte van) haar haar. |
Ik hoorde dat jouw kapster 2 maand met vakantie is ....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MADED321
|
|
Geplaatst: woensdag 2 maart 2011, 22:42
|
|
|
Voor mensen die niet zonder boer zoekt vrouw kunnen kijk dan even op: Dorp zoekt vrouw.
Dit gaat over het plaatsje Westeremden waar ze op zoek zijn naar vrouwen voor 6 vrijgezellen in dat dorp.
Lijkt het je iets kijk dan op: www.deviskenij.nl voor de profielen van de vrijgezellen.
Of kijk op YouTube onder: Dorp zoekt vrouw voor het filmpje met een plaatselijke dame in de rol van Yvonne Jaspers.
http://www.youtube.com/watch?v=x8WFWTWC1vE
Laatst aangepast door
|
MADED321
|
op donderdag 3 maart 2011, 14:39
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 2 maart 2011, 22:45
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Ik hoorde dat jouw kapster 2 maand met vakantie is .... |
Kan niet Cross......dat kennen ze alleen maar in het onderwijs
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MADED321
|
|
Geplaatst: woensdag 2 maart 2011, 22:48
|
|
|
VISSER278 schreef: | Kan niet Cross......dat kennen ze alleen maar in het onderwijs |
Nou dat is wel iets overdreven ik had afgelopen zomer maar 7 weken dus geen 2 maanden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: donderdag 3 maart 2011, 17:33
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Nou ik heb alle haar nog hoor, wel grijs, dat is zo. Als ik naar de kapper ga moet het gewoon weer wat korter. Ik ga zo om de vijf weken, vind het niet leuk maar het moet nu eenmaal. En die rastas of hoe die lange pijpekrullen ook mogen heten van Gijsbert, passen niet zo bij me. Hoe lang is jouw haar inmiddels Marian? Moet je niet eens naar de kapper? Ik vind lang haar wel mooi bij vrouwen overigens. Kort is veel makkelijker voor een man he, beetje shampoo, wat uitspoelen en klaar.
Thomas |
'k Ben geen refo hoor, Thomas. Maar goed, je bent vast niet de enige man die daar zo over denkt. 'k Had ooit een date met iemand (uit Staphorst), die - nadat hij mij ontmoet had - toch nog wel even kwijt moest dat lang haar de sieraad van de vrouw is. Hij was wel heel duidelijk en eerlijk, maar 't viel op dat moment niet helemaal goed. Mijn kapster is weer terug van (zwangerschaps)vakantie , dus ik ga gauw weer een afspraak maken.
Marijan, vindt lang haar best mooi bij anderen.
Laatst aangepast door
|
MARIJAN072
|
op donderdag 3 maart 2011, 17:33
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 maart 2011, 12:30
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | 'k Ben geen refo hoor, Thomas. Maar goed, je bent vast niet de enige man die daar zo over denkt. 'k Had ooit een date met iemand (uit Staphorst), die - nadat hij mij ontmoet had - toch nog wel even kwijt moest dat lang haar de sieraad van de vrouw is. Hij was wel heel duidelijk en eerlijk, maar 't viel op dat moment niet helemaal goed. Mijn kapster is weer terug van (zwangerschaps)vakantie , dus ik ga gauw weer een afspraak maken.
Marijan, vindt lang haar best mooi bij anderen. |
De echte sieraad van een vrouw zit van binnen... Je mag van mij best een voorkeur hebben voor lang (of kort ) haar, maar ik kan het me indenken Marijan dat dat ff niet goed viel... je bent wel meer dan je haar... toch ?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 maart 2011, 17:13
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | De echte sieraad van een vrouw zit van binnen... Je mag van mij best een voorkeur hebben voor lang (of kort ) haar, maar ik kan het me indenken Marijan dat dat ff niet goed viel... je bent wel meer dan je haar... toch ? |
Ik hoop 't wel, Suus.
En toch......als je haar (voor je eigen gevoel) maar goed zit.
Wat heeft dit ook alweer met BZV te maken , oh ja.......het haar van Gijsbert.
Laatst aangepast door
|
MARIJAN072
|
op vrijdag 4 maart 2011, 17:14
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 maart 2011, 17:24
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Ik hoop 't wel, Suus.
En toch......als je haar (voor je eigen gevoel) maar goed zit.
Wat heeft dit ook alweer met BZV te maken , oh ja.......het haar van Gijsbert. |
Wat het haar van Gijsbert al te weeg kan brengen he???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 maart 2011, 17:25
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Wat het haar van Gijsbert al te weeg kan brengen he??? |
Het kan je ineens confronteren met allerlei frustraties, ahum....., uit het verleden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 maart 2011, 18:40
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Het kan je ineens confronteren met allerlei frustraties, ahum....., uit het verleden. |
Ik ben in de verste verte geen refo zoals je weet, maar vind lang haar wel mooi. Na je veertigste kun je het beter wat korter hebben als vrouw, al geldt dat niet altijd. En die jongen uit Staphorst moet eens de betekenis opzoeken. Vrouwen met kort haar waren in Bijbelse tijden vaak prostituee. Vandaar dat men kort haar een schande vond. Vandaag de dag is dat uiteraard niet van toepassing. Dat krijg je als een tekst al te letterlijk genomen wordt. Vrouwen met kort haar zijn net zo goed Gods kinderen, wat de jongen in Staphorst ook beweert.
Thomas, vindt lang haar mooi maar niet als het moet van de kerkgemeenschap.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op vrijdag 4 maart 2011, 18:45
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zaterdag 5 maart 2011, 00:14
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Ik ben in de verste verte geen refo zoals je weet, maar vind lang haar wel mooi. Na je veertigste kun je het beter wat korter hebben als vrouw, al geldt dat niet altijd. En die jongen uit Staphorst moet eens de betekenis opzoeken. Vrouwen met kort haar waren in Bijbelse tijden vaak prostituee. Vandaar dat men kort haar een schande vond. Vandaag de dag is dat uiteraard niet van toepassing. Dat krijg je als een tekst al te letterlijk genomen wordt. Vrouwen met kort haar zijn net zo goed Gods kinderen, wat de jongen in Staphorst ook beweert.
Thomas, vindt lang haar mooi maar niet als het moet van de kerkgemeenschap. |
Is een duidelijk verhaal, Thomas. Het komt inderdaad voor dat meisjes/vrouwen, vanwege hun achtergrond, verplicht lang haar moeten hebben. Meestal staat het ze goed, als ze er maar wel model in hebben. Want soms....... En sommigen staat, ook voor hun 40ste, kort(er) haar beter. Ze zouden er zoveel vlotter en leuker uit kunnen zien. Maar goed, ieder zijn/haar overtuiging.
Marijan, kan de opmerking van de Staphorster gelukkig relativeren.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zondag 6 maart 2011, 14:54
|
|
|
Dat zal apart zijn, vanavond geen BZV.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DANIEL777
|
|
Geplaatst: zondag 6 maart 2011, 14:55
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Dat zal apart zijn, vanavond geen BZV. |
dat wordt afkicken voor je
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zondag 6 maart 2011, 14:58
|
|
|
DANIEL777 schreef: | dat wordt afkicken voor je |
'k Wou het niet zo hardop zeggen, maar......
'k Krijg vanavond wel koffiedrinkers na kerktijd, dus dan zal het gat nog niet zo voelbaar zijn.
Laatst aangepast door
|
MARIJAN072
|
op zondag 6 maart 2011, 16:14
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 6 maart 2011, 16:26
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Dat zal apart zijn, vanavond geen BZV. |
Geen mededelingen dus vanavond.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zondag 6 maart 2011, 16:44
|
|
|
En toch ondertussen dit topic omhoog blijven houden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 7 maart 2011, 15:19
|
|
|
MARIO216 schreef: | En toch ondertussen dit topic omhoog blijven houden. |
Hoop niet dat CM er een slotje op gaat zetten nu het afgelopen is
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op maandag 7 maart 2011, 15:20
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: maandag 7 maart 2011, 15:34
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Hoop niet dat CM er een slotje op gaat zetten nu het afgelopen is | Volgens mij zitten er hier genoeg boeren hier op de site....
Laatst aangepast door
|
CHATULIEM619
|
op maandag 7 maart 2011, 15:37
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: maandag 7 maart 2011, 15:42
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Volgens mij zitten er hier genoeg boeren hier op de site.... |
Of bloemist zoekt vrouw....ehh weet niet of dat nog van toepassing is
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 7 maart 2011, 17:49
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Volgens mij zitten er hier genoeg boeren hier op de site.... |
Denk het ook Chatuliem, maar of die ons nu laten meegenieten van hun dates en romances???? Mag best natuurlijk.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: maandag 7 maart 2011, 20:53
|
|
|
Jij bekend kleur
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: maandag 7 maart 2011, 20:54
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Denk het ook Chatuliem, maar of die ons nu laten meegenieten van hun dates en romances???? Mag best natuurlijk..... |
En andersom natuurlijk ook, maar ja dat geven de dames niet gauw prijs he
|
|
Naar boven |
|
|