ChristianMatch

Forum

Het off-topic topic
Ga naar pagina Vorige 1 ... 165 166 167 168 169 170 171 ... 233 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
GRACE585

BerichtGeplaatst: woensdag 1 december 2010, 00:47

CROSSROAD317 schreef:
Gelukkig had ik oordoppen bij me ..... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Smiley met dichtgeplakte mond Engeltje smiley Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZINGA672

BerichtGeplaatst: woensdag 1 december 2010, 16:49

Oh wat houd ik van dit weer! t Is zó lekker fris buiten! Clown smiley Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: woensdag 1 december 2010, 18:20

ZINGA672 schreef:
Oh wat houd ik van dit weer! t Is zó lekker fris buiten! Clown smiley Clown smiley

Nou, koud hè?

http://www.youtube.com/watch?v=ogi4sUmNE5Y
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: woensdag 1 december 2010, 18:58

Even iets anders, dan de kou. Knipoog smiley

De Nederlandse overheid wil zich in allerlei bochten wringen om het WK voetbal van 2018 binnen te halen. De wereldvoetbalbond FIFA wil geen cent belasting betalen, de investeringen zijn enorm en ook de wet moet worden aangepast. Minister De Jager van Financiën geeft de FIFA zelfs een totale belastingvrijstelling.

Wat vinden jullie? Moet het WK in Nederland komen? Ik vind van niet! ‘k Vind het in deze tijden van economische crisis, niet verantwoord om zo’n groot bedrag (nieuwe stadions, beveiliging, enz.) uit te geven aan zo’n toernooi. Ik hoop dat ze niet gekozen worden. Wel jammer, dat het dan sowieso al minstens anderhalf miljoen euro gekost heeft. Eigenlijk te gek voor woorden, want dat is wel ons belastinggeld. Dat had beter besteed kunnen worden.

Laatst aangepast door
MARIJAN072
op woensdag 1 december 2010, 19:08
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585

BerichtGeplaatst: woensdag 1 december 2010, 19:17

MARIJAN072 schreef:

De Nederlandse overheid wil zich in allerlei bochten wringen om het WK voetbal van 2018 binnen te halen. De wereldvoetbalbond FIFA wil geen cent belasting betalen, de investeringen zijn enorm en ook de wet moet worden aangepast. Minister De Jager van Financiën geeft de FIFA zelfs een totale belastingvrijstelling.

Wat vinden jullie? Moet het WK in Nederland komen? Ik vind van niet! ‘k Vind het in deze tijden van economische crisis, niet verantwoord om zo’n groot bedrag (nieuwe stadions, beveiliging, enz.) uit te geven aan zo’n toernooi. Ik hoop dat ze niet gekozen worden. Wel jammer, dat het dan sowieso al minstens anderhalf miljoen euro gekost heeft. Eigenlijk te gek voor woorden, want dat is wel ons belastinggeld. Dat had beter besteed kunnen worden.

ben het helemaal mert je eens het slaat nergens op derze geldverspilling
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: woensdag 1 december 2010, 19:45

[quote=MARIJAN072]Even iets anders, dan de kou. Knipoog smiley

Wat vinden jullie? Moet het WK in Nederland komen? Ik vind van niet! ‘k Vind het in deze tijden van economische crisis, niet verantwoord om zo’n groot bedrag (nieuwe stadions, beveiliging, enz.) uit te geven aan zo’n toernooi. Ik hoop dat ze niet gekozen worden. Wel jammer, dat het dan sowieso al minstens anderhalf miljoen euro gekost heeft. Eigenlijk te gek voor woorden, want dat is wel ons belastinggeld. Dat had beter besteed kunnen worden.[/qu

Leuk joh, dat maak je maar eens in je leven mee.
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: woensdag 1 december 2010, 19:50

MARIJAN072 schreef:

je kan het ook breder zien, de bijv. bouwbedrijven en horeca betalen wel gewoon hun belastingen, van nieuwe wegen hebben we jaren lol, en zo zijn er wel meer voordelen.
afgezien van zuid-afrika deze zomer, hebben alle landen en steden waar de afgelopen 20 jaar WK's of EK's voetbal of olympische spelen gerganiseerd zijn, er goed geld aan verdiend.
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: woensdag 1 december 2010, 19:54

MARIJAN072 schreef:

Opbrengst is moeilijk te berekenen. Vooral als je ziet wat voor goodwill je ermee kweekt. Hoeveel mensen zouden nu juist niet een vakantie naar Zuid Afrika geboekt hebben? Ik zie het als vier weken reclame voor ons land en ik denk dat de investeringen er ruimschoots uit zullen komen.
Bovendien wordt de infracstructuur verbeterd, daar hebben we allemaal profijt van. Die investeringen zijn geen weggegooid geld, maar zullen onze economie juist meer stimuleren.

Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op woensdag 1 december 2010, 19:55
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: woensdag 1 december 2010, 22:59

CROSSROAD317 schreef:
Gelukkig had ik oordoppen bij me ..... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Goeie muziek is in veel gevallen hard Cross... Clown smiley

plaaggeestje...
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: donderdag 2 december 2010, 00:29

MARIJAN072 schreef:

Hoewel ik toch best wel een voetballiefhebber ben, mogen ze voor wat mij betreft het WK wel ergens anders houden.
Het overgrote deel van de Nederlandse voetbalclubs kunnen zich nu al niet bedruipen laat staan dat ze dan ook nog moeten investeren in een nieuw of groter stadion, vraag me nu al af wie dat gaat betalen ??
Krijg ook de indruk dat het een prestige kwestie is van een aantal "voetbalhelden" uit een ver ver verleden.... Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: donderdag 2 december 2010, 18:59

CROSSROAD317 schreef:
Hoewel ik toch best wel een voetballiefhebber ben, mogen ze voor wat mij betreft het WK wel ergens anders houden.
Het overgrote deel van de Nederlandse voetbalclubs kunnen zich nu al niet bedruipen laat staan dat ze dan ook nog moeten investeren in een nieuw of groter stadion, vraag me nu al af wie dat gaat betalen ??
Krijg ook de indruk dat het een prestige kwestie is van een aantal "voetbalhelden" uit een ver ver verleden.... Twijfelende smiley

De beslissing is inmiddels gevallen, ik ben er tevreden mee. Investeren in de economie vind ik prima, maar niet als je er pas - moest je trouwens nog afwachten - in 2018 de vruchten van plukt. En inderdaad, wie had dat moeten betalen? Het geld kan op dit moment voor zoveel andere dingen gebruikt worden. En het bouwen van stadions, die daarna weer afgebroken worden, vind ik niet echt een investering.

Maar goed, op naar de Olympische Spelen in 2028? Dan kunnen we eerst gaan sparen. Ik zou 't, ook gevoelsmatig, ook leuker vinden.

Hmm......dan ben ik (hoop ik!) bijna 60 zeg. Twijfelende smiley Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ZINGA672

BerichtGeplaatst: donderdag 2 december 2010, 19:38

MARIJAN072 schreef:
De beslissing is inmiddels gevallen, ik ben er tevreden mee. Investeren in de economie vind ik prima, maar niet als je er pas - moest je trouwens nog afwachten - in 2018 de vruchten van plukt. En inderdaad, wie had dat moeten betalen? Het geld kan op dit moment voor zoveel andere dingen gebruikt worden. En het bouwen van stadions, die daarna weer afgebroken worden, vind ik niet echt een investering.

Maar goed, op naar de Olympische Spelen in 2028? Dan kunnen we eerst gaan sparen. Ik zou 't, ook gevoelsmatig, ook leuker vinden.

Hmm......dan ben ik (hoop ik!) bijna 60 zeg. Twijfelende smiley Verraste, verbaasde smiley

k Ben er ook erg blij mee. Vond het een schandaal dat het überhaupt werd overwogen; onderzoek heeft namelijk aangetoond dat het alleen maar véél geld ging kosten. Zijn er nog politici die zich het lot van het volk waarvoor ze worden geacht te zorgen, nog aantrekken Smiley die vol vragen zit

GrZing!
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: donderdag 2 december 2010, 19:46

ZINGA672 schreef:
k Ben er ook erg blij mee. Vond het een schandaal dat het überhaupt werd overwogen; onderzoek heeft namelijk aangetoond dat het alleen maar véél geld ging kosten. Zijn er nog politici die zich het lot van het volk waarvoor ze worden geacht te zorgen, nog aantrekken Smiley die vol vragen zit

GrZing!

Mijn vermoeden stelt van nee! Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: donderdag 2 december 2010, 19:52

ZINGA672 schreef:

GrZing!

'k Vind het wel sneu voor de Russen. Het grootste deel van de mensen daar, zit er ook echt niet op te wachten.
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: donderdag 2 december 2010, 20:19

TESSYBEAR731 schreef:
Mijn vermoeden stelt van nee! Twijfelende smiley

ieder volk krijgt de regering die het verdiend Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: donderdag 2 december 2010, 22:21

PIETER649 schreef:
ieder volk krijgt de regering die het verdiend Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Sja, zo'n klaploper ben ik nou eenmaal! Gefrustreerde smiley

Sorry Pieter, normaal kan ik je humor best waarderen maar het mag duidelijk zijn dat ik pertinent niet op deze regering gestemd heb!
Ik heb namelijk nogal andere prioriteiten...en sja, eerlijk gezegd weet ik minstens tien anderen plekken waar die miljoenen die nu over zijn omdat we het WK in 2018 toch niet krijgen, heel goed op hun plek zouden zijn...
Dus vandaag valt je opmerking even niet zo goed, morgen misschien nog es proberen Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: donderdag 2 december 2010, 22:29

Nog eentje..... Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: donderdag 2 december 2010, 22:30

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

2000!!
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: donderdag 2 december 2010, 22:36

TESSYBEAR731 schreef:
Sja, zo'n klaploper ben ik nou eenmaal! Gefrustreerde smiley

Sorry Pieter, normaal kan ik je humor best waarderen maar het mag duidelijk zijn dat ik pertinent niet op deze regering gestemd heb!
Ik heb namelijk nogal andere prioriteiten...en sja, eerlijk gezegd weet ik minstens tien anderen plekken waar die miljoenen die nu over zijn omdat we het WK in 2018 toch niet krijgen, heel goed op hun plek zouden zijn...
Dus vandaag valt je opmerking even niet zo goed, morgen misschien nog es proberen Twijfelende smiley
Ik heb vol overtuiging op dit kabinet gestemd. En heb er nog geen dag spijt van gehad.
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: donderdag 2 december 2010, 22:38

ZINGA672 schreef:

GrZing!
Aan zulke onderzoeken hecht ik weinig waarde. Omdat elke vorm van promotie geld oplevert. Als ik zie naar de investeringen, zie ik dat als investeringen, betere infrastructuur, betere faciliteiten. Dit kan niet anders dan alleen geld genereren....
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: donderdag 2 december 2010, 22:42

TESSYBEAR731 schreef:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

2000!!

Gefeliciteerd met deze mijlpaal, Tess! Lachende smiley En dat als jongere. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: donderdag 2 december 2010, 22:44

CHATULIEM619 schreef:
Aan zulke onderzoeken hecht ik weinig waarde. Omdat elke vorm van promotie geld oplevert. Als ik zie naar de investeringen, zie ik dat als investeringen, betere infrastructuur, betere faciliteiten. Dit kan niet anders dan alleen geld genereren....

Volgens mij heb je hier niet eens een onderzoek voor nodig. Een kind kan dit bedenken. Niet iedere Nederlander is een voetballiefhebber, toch word je gedwongen om er aan mee te betalen.
Naar boven

Auteur Bericht
ZINGA672

BerichtGeplaatst: donderdag 2 december 2010, 22:45

CHATULIEM619 schreef:

Zeg nou maar gewoon dat je van voetbal houdt... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
JOLAN931

BerichtGeplaatst: donderdag 2 december 2010, 23:13

MARIJAN072 schreef:
Volgens mij heb je hier niet eens een onderzoek voor nodig. Een kind kan dit bedenken. Niet iedere Nederlander is een voetballiefhebber, toch word je gedwongen om er aan mee te betalen.

als ik er maar één dag bij nadenk dat er van mij een cent naar voetbal gaat overweeg ik ter plekke om geen belasting meer te betalen Gefrustreerde smiley Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: donderdag 2 december 2010, 23:17

JOLAN931 schreef:
als ik er maar één dag bij nadenk dat er van mij een cent naar voetbal gaat overweeg ik ter plekke om geen belasting meer te betalen Gefrustreerde smiley Smiley met dichtgeplakte mond

Nou, dat wil ik altijd al , geen belasting meer betalen.
Maar tot op heden krijg ik het niet voor elkaar.
Tips??????????????? Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOLAN931

BerichtGeplaatst: donderdag 2 december 2010, 23:59

VISSER278 schreef:
Nou, dat wil ik altijd al , geen belasting meer betalen.
Maar tot op heden krijg ik het niet voor elkaar.
Tips??????????????? Knipoog smiley

je kan het gewoon neens proberen en kijken wat er gebeurt? Clown smiley

bel je advokaat maar vast
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: vrijdag 3 december 2010, 20:32

MARIJAN072 schreef:

niet iedere Nederlander is christen, toch is koopzondag een uitzondering en word iedereen het bed uitgebim-bamt.
dus inderdaad.... geen onderzoek voor nodig.
een kind kan bedenken dat er in ieder land ook wel eens geld word uitgegeven aan doelen waar niet iedereen achter staat.
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: vrijdag 3 december 2010, 20:55

PIETER649 schreef:
niet iedere Nederlander is christen, toch is koopzondag een uitzondering en word iedereen het bed uitgebim-bamt.
dus inderdaad.... geen onderzoek voor nodig.
een kind kan bedenken dat er in ieder land ook wel eens geld word uitgegeven aan doelen waar niet iedereen achter staat.

Dus Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: vrijdag 3 december 2010, 21:27

CROSSROAD317 schreef:
Dus Smiley die vol vragen zit

moeten ze niet zo zeuren over de kosten van een wk voetbal met als argument dat niet iedereen van voetbal houd.

als ik het voor het zeggen zou hebben werden complete ministeries opgeheven en als jij het voor het zeggen zou hebben, wellicht weer heel andere ministeries.
maar zolang de beslissingen over de besteding van de centjes genomen word door een democratisch gekozen regering, zal iedereen moeten (leren) accepteren dat het ook wel eens tegen je persoonlijke zin zal zijn.

en als je het, net als ik vanwege die cda-pvda-cu mallotenregering,, te vaak niet eens bent met die beslissingen, mag je emigreren, das niet verboden Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 december 2010, 11:58

Keb ut ff gemeten...ligt hier nu zo'n 10 cm. sneeuw en aan de lucht te zien is het einde nog lang niet in zicht! Verraste, verbaasde smiley

En bij jullie? Lachende smiley

Laatst aangepast door
TESSYBEAR731
op zaterdag 4 december 2010, 11:58
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 165 166 167 168 169 170 171 ... 233 Volgende
Pagina 168 van 233