Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: maandag 30 april 2012, 11:06
|
|
|
FRANKT627 schreef: | En is Herman er ook al... |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: maandag 30 april 2012, 11:11
|
|
|
NICKY298 schreef: | Dat het goed gaat met mijn kinderen en mijn familie en de mensen om mij heen! |
tja ook dat... maar gewoon genieten van het moment en dat laten zijn voor wat het is... is ook goed. Pluk de dag!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 30 april 2012, 11:32
|
|
|
HERMAN388 schreef: | |
Er zijn wel meerdere Herman-en...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
XABIA794
|
|
Geplaatst: maandag 30 april 2012, 22:47
|
|
|
JOL252 schreef: | tja ook dat... maar gewoon genieten van het moment en dat laten zijn voor wat het is... is ook goed. Pluk de dag! |
die was weer heerlijk inderdaad ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 3 mei 2012, 13:54
|
|
|
Weer pech met mijn auto....weer de versnelling....(nog geen half jaar geleden is de kabel vernieuwd!!!!)
Haast...naar je werk....niet meer achteruit kunnen...je auto duwen.... Staat in de vierde versnelling...een andere kan niet en ga dan maar eens rijden..Ik zie alweer allemaal eurotekens in mijn gedachten.. Ik kom toch eindelijk bij de garage aan...(woedende gezichten van automobilisten) Ik kom zomaar binnenvallen...de jongens zitten aan hun boterham. Maar ik wordt geholpen en vertel het hele verhaal... Ze kunnen het niet direct vinden en begrijpen het zelf ook niet. Na 20 min....blijkt er gewoon simpel een schroef los te hebben gezeten..(stel geen vragen aan mij van hoe en wat) Kortom ...ik verlaat de garage...zonder ook maar IETS te hoeven betalen... Toch service...van een kleine simpele maar wel goede garage.. ""We zijn klein mevrouw...en dat willen we blijven!!!!!!""" Geweldig toch??? En mijn dag is weer goed!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DIANA556
|
|
Geplaatst: donderdag 3 mei 2012, 14:05
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Weer pech met mijn auto....weer de versnelling....(nog geen half jaar geleden is de kabel vernieuwd!!!!)
Haast...naar je werk....niet meer achteruit kunnen...je auto duwen.... Staat in de vierde versnelling...een andere kan niet en ga dan maar eens rijden..Ik zie alweer allemaal eurotekens in mijn gedachten.. Ik kom toch eindelijk bij de garage aan...(woedende gezichten van automobilisten) Ik kom zomaar binnenvallen...de jongens zitten aan hun boterham. Maar ik wordt geholpen en vertel het hele verhaal... Ze kunnen het niet direct vinden en begrijpen het zelf ook niet. Na 20 min....blijkt er gewoon simpel een schroef los te hebben gezeten..(stel geen vragen aan mij van hoe en wat) Kortom ...ik verlaat de garage...zonder ook maar IETS te hoeven betalen... Toch service...van een kleine simpele maar wel goede garage.. ""We zijn klein mevrouw...en dat willen we blijven!!!!!!""" Geweldig toch??? En mijn dag is weer goed!!!! |
Goede reden om die gargage aan te dragen voor een "warme douche" bij Radar, Zeeland!
Laatst aangepast door
|
DIANA556
|
op donderdag 3 mei 2012, 14:05
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 mei 2012, 09:21
|
|
|
straks als de invasie aankomt, heerlijk mijn dochter weer een knuffel geven
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NICKY298
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 mei 2012, 09:36
|
|
|
FRANKT627 schreef: | En is Herman er ook al... |
hey zo als de waard is vertrouwd hij zijn gasten! lees mijn profiel , rustig aan , staat daar!
en dat schrijf ik niet voor niks , het is hier een site om elkaar te leren kennen. eerst maar even samen praten , kennismaken , verder niks hahahaha. Hij is wel een aardige man . Maar ik heb nog even tijd nodig om het vertrouwen in mensen terug te krijgen. dat kan alleen als je met elkaar omgaat. En ja haastig overkomen wekt geen vertouwen
Laatst aangepast door
|
NICKY298
|
op zaterdag 12 mei 2012, 09:15
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 mei 2012, 09:44
|
|
|
YELNIN491 schreef: | straks als de invasie aankomt, heerlijk mijn dochter weer een knuffel geven |
Fijne dag, meis!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INGE721
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 mei 2012, 10:27
|
|
|
NICKY298 schreef: | hey zo als de waard is vertrouwd hij zijn gasten! lees mijn profiel , rustig aan , staat daar!
en dat schrijf ik niet voor niks , het is hier een site om elkaar te leren kennen. eerst maar even samen praten , kennismaken , verder niks hahahaha. Hij is wel een echt aardige man . Maar ik heb nog even tijd nodig om het vertrouwen in mensen terug te krijgen. dat kan alleen als je met elkaar omgaat. |
Gewoon jezelf blijven en je eigen grenzen blijven beschermen.... Geef hem een kans zou ik zeggen, hij weet niet waarom je rustig aan wilt doen. Mannen zijn toch nog meer van ik heb de buit, nu mot ze ook mijn hol in...kunnen ze niks aan doen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 mei 2012, 10:39
|
|
|
INGE721 schreef: | Gewoon jezelf blijven en je eigen grenzen blijven beschermen.... Geef hem een kans zou ik zeggen, hij weet niet waarom je rustig aan wilt doen. Mannen zijn toch nog meer van ik heb de buit, nu mot ze ook mijn hol in...kunnen ze niks aan doen
|
...een mooi beeld zet je daar weer neer van de mannen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INGE721
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 mei 2012, 10:42
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...een mooi beeld zet je daar weer neer van de mannen... |
Ja he? En zo heerlijk herkenbaar
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 mei 2012, 10:45
|
|
|
INGE721 schreef: | Ja he? En zo heerlijk herkenbaar |
...hoe kunnen wij nu een buit binnenhalen als de vrouwen eindeloos wachten en geen vertrouwen hebben??? En als er geen vertrouwen is dan kunnen ze ook niet open staan voor een eventuele goede man. Het is allemaal zo krom.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INGE721
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 mei 2012, 10:50
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...hoe kunnen wij nu een buit binnenhalen als de vrouwen eindeloos wachten en geen vertrouwen hebben??? En als er geen vertrouwen is dan kunnen ze ook niet open staan voor een eventuele goede man. Het is allemaal zo krom. |
dan ga je een vrouw VERSIEREN, je geeft haar een bloemetje, een kaartje en je praat wat met elkaar totdat ze zich veilig gaat voelen. Dan geef je eens een handje en op de hand geef je een kusje... En als je echt haar hart bereikt hebt DAN heb je de buit binnen....
Zonder
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 mei 2012, 10:58
|
|
|
INGE721 schreef: | dan ga je een vrouw VERSIEREN, je geeft haar een bloemetje, een kaartje en je praat wat met elkaar totdat ze zich veilig gaat voelen. Dan geef je eens een handje en op de hand geef je een kusje... En als je echt haar hart bereikt hebt DAN heb je de buit binnen....
Zonder |
...heb je dat ook uit een boek over 'daten'???
Zolang je voelt dat je nog geen vertrouwen hebt in de mensen is het niet goed om afspraakjes te maken op welke manier dan ook. Niet via chat of mail of hoe dan ook. Je kan beter wachten tot je zelf voelt dat je je terug open kan zetten voor iemand. Wie die iemand dan wordt hangt af van wie op je pad komt. Vele mensen hebben wel eens een periode van wantrouwen, daar is niets mis mee. Maar dan moeten ze zo nuchter genoeg zijn om iemand niet de indruk te geven dat hij of zij een mogelijke kandidaat is.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 mei 2012, 11:07
|
|
|
NICKY298 schreef: | hey zo als de waard is vertrouwd hij zijn gasten! lees mijn profiel , rustig aan , staat daar!
Ik heb je profiel gelezen en er staat inderdaad 'rustig aan'...ik zag ook een taalfoutjes...
en dat schrijf ik niet voor niks , het is hier een site om elkaar te leren kennen. eerst maar even samen praten , kennismaken , verder niks hahahaha. Hij is wel een echt aardige man . Maar ik heb nog even tijd nodig om het vertrouwen in mensen terug te krijgen. dat kan alleen als je met elkaar omgaat. |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INGE721
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 mei 2012, 11:14
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...heb je dat ook uit een boek over 'daten'???
Zolang je voelt dat je nog geen vertrouwen hebt in de mensen is het niet goed om afspraakjes te maken op welke manier dan ook. Niet via chat of mail of hoe dan ook. Je kan beter wachten tot je zelf voelt dat je je terug open kan zetten voor iemand. Wie die iemand dan wordt hangt af van wie op je pad komt. Vele mensen hebben wel eens een periode van wantrouwen, daar is niets mis mee. Maar dan moeten ze zo nuchter genoeg zijn om iemand niet de indruk te geven dat hij of zij een mogelijke kandidaat is. |
Dat is eigenlijk wat ik wil zeggen...bouw eerst een vriendschap op, verwacht niet meteen alles van elkaar, ga elkaar missen en leer praten met elkaar. Als dat goed zit heb je een prachtige basis om op verder te bouwen. Maar dat kost tijd en inzet. Iets totaal anders dan even snel een chicky scooren....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 mei 2012, 11:16
|
|
|
INGE721 schreef: | Dat is eigenlijk wat ik wil zeggen...bouw eerst een vriendschap op, verwacht niet meteen alles van elkaar, ga elkaar missen en leer praten met elkaar. Als dat goed zit heb je een prachtige basis om op verder te bouwen. Maar dat kost tijd en inzet. Iets totaal anders dan even snel een chicky scooren.... |
Voila, dat ben ik met je eens...dit is wel een mooi moment...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 mei 2012, 11:45
|
|
|
INGE721 schreef: | Dat is eigenlijk wat ik wil zeggen...bouw eerst een vriendschap op, verwacht niet meteen alles van elkaar, ga elkaar missen en leer praten met elkaar. Als dat goed zit heb je een prachtige basis om op verder te bouwen. Maar dat kost tijd en inzet. Iets totaal anders dan even snel een chicky scooren.... |
Klopt helemaal Inge...ben ik al een behoorlijk poosje mee bezig, maar het voelt goed...(eigenlijk steeds beter)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NICKY298
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 mei 2012, 12:16
|
|
|
frank wat is er met mijn taal fouten???
is dat een probleem? ik merk dat iedereen ze heeft! dacht dat alleen ik die fouten maakte. help ik jou ook uit de droom ,.
iedereen , ook iemand van de universiteit
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 mei 2012, 12:53
|
|
|
NICKY298 schreef: | frank wat is er met mijn taal fouten???
is dat een probleem? ik merk dat iedereen ze heeft! dacht dat alleen ik die fouten maakte. help ik jou ook uit de droom ,.
iedereen , ook iemand van de universiteit |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NICKY298
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 mei 2012, 13:11
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...hoe kunnen wij nu een buit binnenhalen als de vrouwen eindeloos wachten en geen vertrouwen hebben??? En als er geen vertrouwen is dan kunnen ze ook niet open staan voor een eventuele goede man. Het is allemaal zo krom. |
zogauw er vertrouwen er is , dan komt alles goed! dan gaat men als het goed is praten en zoekt men oplossingen.
maar ben je er maar voor de helft in een ralatie dan wil de rest niet vlotten.
dit is wat ik denk hoor!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NICKY298
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 mei 2012, 13:17
|
|
|
MIJn mooiste moment vandaag!
mijn dochter kwam thuis uit oosterijk
Ik heb van haar een ketting gekregen met een kruisje. MIjn dochters zijn echt lief voor mij. dit kopen ze van hun eigengeld.
ik vind hem heel leuk , ben trots op mijn dochters .
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 mei 2012, 13:25
|
|
|
.
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op maandag 16 september 2013, 22:39
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 mei 2012, 14:38
|
|
|
Email van mijn dochter gekregen, tijdens huwelijksreis, uit zonnige Tenerife. Ze gaf tip voor aanstaande bruidsparen. Of wij naar toegaan? hmmmmm
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 mei 2012, 15:06
|
|
|
De topic over het beruchte weekendje werd gesloten...gedaan met het welles nietes spelletje...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NICKY298
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 mei 2012, 21:36
|
|
|
INGE721 schreef: | Gewoon jezelf blijven en je eigen grenzen blijven beschermen.... Geef hem een kans zou ik zeggen, hij weet niet waarom je rustig aan wilt doen. Mannen zijn toch nog meer van ik heb de buit, nu mot ze ook mijn hol in...kunnen ze niks aan doen
|
sorry maar dit was totaal niet aan de orde???
Ik raak in paniek zo gauw iemand mijn vriend wil zijn of worden word gewoon ziek er van . krijg het gevoel dat ze maar 1 dingen willen
Laatst aangepast door
|
NICKY298
|
op zaterdag 12 mei 2012, 09:17
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zaterdag 5 mei 2012, 00:11
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Fijne dag, meis! |
thnxxxxx
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zaterdag 5 mei 2012, 01:17
|
|
|
Het huis voor mezelf,gordijnen dicht,borreltje en dan.........DISCOTIME!
http://www.youtube.com/watch?v=DY0tsKCB4lc
Laatst aangepast door
|
LEANNE226
|
op zaterdag 5 mei 2012, 01:17
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 5 mei 2012, 10:14
|
|
|
Net naar de winkel , zie ik de eigenaar...........vandaag visclub? Ja. Asjeblief , neem maar mee voor op de prijzentafel. 5 flessen wijn en een fles sherry.
|
|
Naar boven |
|
|