Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 april 2012, 21:07
|
|
|
gewoon even happy momentje living life met alles wat en iedereen die me lief is, thankful.
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op dinsdag 24 april 2012, 21:13
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEM618
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 april 2012, 21:32
|
|
|
PIETER649 schreef: | nee, weinig moois aan, wat er ook gebeurt, de boel staat weer n dik jaar stil en de recessie gaat gewoon door |
Het bedrijf wat politiek heet, is zowiezo kortzichtig. Gaat maar over een termijn van 4 jaar maximaal, met maar twee jaar hooguit rendement. Eerste jaar is om in te werken, tweede en derde om wat te doen, vierde jaar is je bedriegelijk opstellen om je stemmen omhoog te brengen. Gelukkig dat bedrijven niet zo werken, anders was het verdienen van iets wel erg moeilijk aan het worden. En het politieke bedrijf is zelfs weer is niet geslaagd in de vier jaar volmaken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 april 2012, 22:04
|
|
|
WILLEM618 schreef: | Het bedrijf wat politiek heet, is zowiezo kortzichtig. Gaat maar over een termijn van 4 jaar maximaal, met maar twee jaar hooguit rendement. Eerste jaar is om in te werken, tweede en derde om wat te doen, vierde jaar is je bedriegelijk opstellen om je stemmen omhoog te brengen. Gelukkig dat bedrijven niet zo werken, anders was het verdienen van iets wel erg moeilijk aan het worden. En het politieke bedrijf is zelfs weer is niet geslaagd in de vier jaar volmaken. |
Reken maar uit wat het de afgelopen 10 jaar dan heeft opgeleverd. Vijf verschillende kabinetten ........ 5 jaar ingewerkt en 5 jaar wat gedaan .
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 april 2012, 22:14
|
|
|
Welja, ik heb ook eens een 'mooiste moment(en) gekend vandaag...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 april 2012, 22:17
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Welja, ik heb ook eens een 'mooiste moment(en) gekend vandaag... |
Jij????????????????????????? Vertel, dat mòet wel iets hèèl bijzonders zijn dan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 april 2012, 22:24
|
|
|
VISSER278 schreef: | Jij????????????????????????? Vertel, dat mòet wel iets hèèl bijzonders zijn dan. |
Ja, dat was het ook...maar ik ben het alweer vergeten...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 april 2012, 22:27
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ja, dat was het ook...maar ik ben het alweer vergeten... |
Volgende keer gelijk opschrijven dan als je het niet vergeet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 april 2012, 22:42
|
|
|
Vanavond toen dennis terug kwam van trainen . Niet zo'n heel goed bericht maar toch beter dan dat ik verwacht had.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 25 april 2012, 05:57
|
|
|
VISSER278 schreef: | Vanavond toen dennis terug kwam van trainen . Niet zo'n heel goed bericht maar toch beter dan dat ik verwacht had. |
...dus, het feit dat Dennis terug kwam van de training is geen goed bericht? Of hoe moet ik je posting interpreteren?
...wanneer schrijft Dennis nog eens wat op het Forum?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: woensdag 25 april 2012, 15:35
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...dus, het feit dat Dennis terug kwam van de training is geen goed bericht? Of hoe moet ik je posting interpreteren?
...wanneer schrijft Dennis nog eens wat op het Forum? | Alsjeblieft niet zeg, moet er nog bij komen dat familie van forum leden ook al gaan posten...
Laatst aangepast door
|
CHATULIEM619
|
op woensdag 25 april 2012, 15:35
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 25 april 2012, 18:21
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Alsjeblieft niet zeg, moet er nog bij komen dat familie van forum leden ook al gaan posten... |
He SCat , mn pa gaat ff om boodschappen. Zal ik het een poosje van em overnemen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 25 april 2012, 18:27
|
|
|
VISSER278 schreef: | He SCat , mn pa gaat ff om boodschappen. Zal ik het een poosje van em overnemen? |
dennis, dennis.......... t mot nie gekker worden..... ga je CHat nu al SCAT noemen ook?
ga toch voetballen, man!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: woensdag 25 april 2012, 18:49
|
|
|
Ik heb te horen gekregen dat ik te dun was, dat mijn BMI niet hoog genoeg was. Hoeveel vrouwen hadden dat niet van de dokter willen horen???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 25 april 2012, 19:06
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Ik heb te horen gekregen dat ik te dun was, dat mijn BMI niet hoog genoeg was. Hoeveel vrouwen hadden dat niet van de dokter willen horen??? |
Je moest eens weten wat IK...van de dokter te horen kreeg!!!! Ach...ik loop er niet mee te koop....want dan zeggen ze weer dat ik een opschepper ben!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 25 april 2012, 19:17
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Je moest eens weten wat IK...van de dokter te horen kreeg!!!! Ach...ik loop er niet mee te koop....want dan zeggen ze weer dat ik een opschepper ben!!!! |
...hoe kunnen we je nu verwijten dat je een opschepper bent als we niet mogen weten wat er gezegd werd...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: woensdag 25 april 2012, 19:58
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Je moest eens weten wat IK...van de dokter te horen kreeg!!!! Ach...ik loop er niet mee te koop....want dan zeggen ze weer dat ik een opschepper ben!!!! | Je zit nu al enkele maanden te klagen, en waarover eigenlijk? Ik heb nooit beweerd dat je een opschepper bent. Waar ik tegen reageerde was, dat je hier uitgebred vertelde dat je een vies drankje moest drinken. Dat vond ik kleutergedrag, maar aan de andere kant heb ik nooit negatief gereageerd als je vertelde dat je naar de dokter ging. Jammer dat je het verschil er tussen niet aanvoelt....
Verder valt het me op dat je de zelfspot niet opmerkt: als ik nu slank was, was het niet zo bijzonder. Maar helaas lijd ik aan een beetje overgewicht. Dan is het juist leuk om te zeggen, dat de dokter vond dat ik een te lage BMI waarde had....
Laatst aangepast door
|
CHATULIEM619
|
op woensdag 25 april 2012, 20:01
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: woensdag 25 april 2012, 20:12
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Ik heb te horen gekregen dat ik te dun was, dat mijn BMI niet hoog genoeg was. Hoeveel vrouwen hadden dat niet van de dokter willen horen??? |
Waar slaat dit nou op? Ik vind je de laatste tijd erg irritant. Je lokt reacties uit om vrouwen op de kast te krijgen? Is dit jouw doel op een datingsite?
Ik zal zorgen dat er minder vrouwen zijn op cm om het aantal in evenwicht te houden...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 25 april 2012, 20:53
|
|
|
HANNAH810 schreef: | dennis, dennis.......... t mot nie gekker worden..... ga je CHat nu al SCAT noemen ook?
ga toch voetballen, man!! | Au, dat doet best zeer Hannah
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BEUN656
|
|
Geplaatst: woensdag 25 april 2012, 21:34
|
|
|
JOS689 schreef: | Wat was je mooiste moment vandaag en hoe zou je dat willen delen met je partner ? |
Bomen over poltiek. En als ik hier een dame tref die dezelfde interesse heeft zou dat fijn zijn. Hoeft overigens niet! Ik heb een brede belangstelling.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 25 april 2012, 21:40
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Je zit nu al enkele maanden te klagen, en waarover eigenlijk? Ik heb nooit beweerd dat je een opschepper bent. Waar ik tegen reageerde was, dat je hier uitgebred vertelde dat je een vies drankje moest drinken. Dat vond ik kleutergedrag, maar aan de andere kant heb ik nooit negatief gereageerd als je vertelde dat je naar de dokter ging. Jammer dat je het verschil er tussen niet aanvoelt....
Verder valt het me op dat je de zelfspot niet opmerkt: als ik nu slank was, was het niet zo bijzonder. Maar helaas lijd ik aan een beetje overgewicht. Dan is het juist leuk om te zeggen, dat de dokter vond dat ik een te lage BMI waarde had.... |
Ik merkte de zelfspot zo goed op....juist daarom deed ik wederzijds deze opmerking.... Ik merkte de zelfspot zo goed op....dat ik zelf ook een bericht deed....wat nergens op sloeg.... (Maar het werkte wel...want je reageerde...) Meer en anders was het niet bedoeld....
En...dat ik nu hier hartelijk om lach... Overigens zei de dokter...ECHT..iets heel liefs tegen mij.... Hij prees me...omdat ik al ruim een half jaar niet meer rook!!!!!!!!! ""Dat horen we hier heel graag"" Maar ook hij kon heel goed begrijpen hoe tegenstrijdig het is als je dan ook tegelijkertijd al een half jaar allerlei dokters afloopt....en dan nu weer 8 weken geen stem hebt...
""Dat verdien je dan niet he...voor je gevoel"" zei hij...
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op woensdag 25 april 2012, 21:48
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 25 april 2012, 22:00
|
|
|
VISSER278 schreef: | Au, dat doet best zeer Hannah |
komende zaterdag een balletje trappen, om het goed te maken, dennis?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 april 2012, 23:12
|
|
|
Mooiste moment van vandaag moet gisteren wezen. Mijn dochter is getrouwd en het was prachtige dag. Na het voltrekken bij de restaurant gingen de bruidspaar met de familie en de gasten heel de middag met de rondvaartschip gevaren op de Oude Maas, Dordtse Kil en Merwede. Het was echt prachtig
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 april 2012, 09:54
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Mooiste moment van vandaag moet gisteren wezen. Mijn dochter is getrouwd en het was prachtige dag. Na het voltrekken bij de restaurant gingen de bruidspaar met de familie en de gasten heel de middag met de rondvaartschip gevaren op de Oude Maas, Dordtse Kil en Merwede. Het was echt prachtig |
Gefeliciteerd Herman
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 april 2012, 09:56
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Ik merkte de zelfspot zo goed op....juist daarom deed ik wederzijds deze opmerking.... Ik merkte de zelfspot zo goed op....dat ik zelf ook een bericht deed....wat nergens op sloeg.... (Maar het werkte wel...want je reageerde...) Meer en anders was het niet bedoeld....
En...dat ik nu hier hartelijk om lach... Overigens zei de dokter...ECHT..iets heel liefs tegen mij.... Hij prees me...omdat ik al ruim een half jaar niet meer rook!!!!!!!!! ""Dat horen we hier heel graag"" Maar ook hij kon heel goed begrijpen hoe tegenstrijdig het is als je dan ook tegelijkertijd al een half jaar allerlei dokters afloopt....en dan nu weer 8 weken geen stem hebt...
""Dat verdien je dan niet he...voor je gevoel"" zei hij... |
wel goed van je dat je gestopt bent!! de rest komt vast ook wel weer goed
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 april 2012, 19:18
|
|
|
NU....GENIETEN....van de zaterdagavond!!!!!!!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINEKE986
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 april 2012, 21:39
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | NU....GENIETEN....van de zaterdagavond!!!!!!!!!!! |
dat mijn jongste zoon me net vertelde dat hij zijn propedeuze gehaald heeft en dus door mag naar het 3e leerjaar. (hij heeft de punten voor het tweede leerjaar ook gehaald).
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
XABIA794
|
|
Geplaatst: maandag 30 april 2012, 10:02
|
|
|
dat ik weer heerlijk men koffietje kan genieten onder een stralende zon die gratis mijn keuken binnen komt wat de rest van de dag me brengt zie ik wel, en lig vooral niet wakker van morgen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: maandag 30 april 2012, 10:31
|
|
|
wakker worden met de zon door m'n gordijnen en een merelconcert in de tuin... wat wil een mens nog meer...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NICKY298
|
|
Geplaatst: maandag 30 april 2012, 10:36
|
|
|
JOL252 schreef: | wakker worden met de zon door m'n gordijnen en een merelconcert in de tuin... wat wil een mens nog meer... |
Dat het goed gaat met mijn kinderen en mijn familie en de mensen om mij heen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 30 april 2012, 10:49
|
|
|
NICKY298 schreef: | Dat het goed gaat met mijn kinderen en mijn familie en de mensen om mij heen! |
En is Herman er ook al...
|
|
Naar boven |
|
|