Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: maandag 26 maart 2012, 21:34
|
|
|
Heerlijk buiten geluncht op het werk. Heerlijk die lente!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 maart 2012, 12:17
|
|
|
Dat ik weer een nieuwe en supermooie zonnebril heb
En nu er niet weer op gaan zitten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 maart 2012, 12:20
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Dat ik weer een nieuwe en supermooie zonnebril heb
En nu er niet weer op gaan zitten |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
XABIA794
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 maart 2012, 12:36
|
|
|
Bracht men buurman "mijn" herstelde kettingzaag terug waarvan ik niet eens meer wist dat ik die zelfs had... Net nu men ex gisteren zo behulpzaam met "zijn" kettingzaag de haag heeft gehalveerd ... Gods timing is altijd perfect
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 maart 2012, 12:56
|
|
|
Oeeeeeeeeeeeh, wat een verstandig meisje ben jij...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 maart 2012, 13:30
|
|
|
XABIA794 schreef: | Bracht men buurman "mijn" herstelde kettingzaag terug waarvan ik niet eens meer wist dat ik die zelfs had... Net nu men ex gisteren zo behulpzaam met "zijn" kettingzaag de haag heeft gehalveerd ... Gods timing is altijd perfect |
hahaha...........heeeeeel perfect
zal ik komend weekend de takkenschaar en hakselaar maar even meenemen dan?
(je was erg zuinig op je rozenperkje, toch?)
.
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op dinsdag 27 maart 2012, 13:31
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
XABIA794
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 maart 2012, 18:44
|
|
|
HANNAH810 schreef: | hahaha...........heeeeeel perfect
zal ik komend weekend de takkenschaar en hakselaar maar even meenemen dan?
(je was erg zuinig op je rozenperkje, toch?)
. |
ik ben met de takken een eco heg aan het bouwen... maak ik een omheining voor kalkoenen te kweken tegen volgende kerst weer een besparend idee dat ik van een alternatieve groene kunstenaarsvriend had gezien kan dat misschien ook plaatsen op het armoe nederland topic
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: woensdag 28 maart 2012, 21:13
|
|
|
Morgen waarschijnlijk op tv half 5 RTL4
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 29 maart 2012, 15:03
|
|
|
XABIA794 schreef: | ik ben met de takken een eco heg aan het bouwen... maak ik een omheining voor kalkoenen te kweken tegen volgende kerst weer een besparend idee dat ik van een alternatieve groene kunstenaarsvriend had gezien kan dat misschien ook plaatsen op het armoe nederland topic |
Dat vind ik altijd een geweldig mooi...en natuurlijk gezicht!!!! Echt heel leuk!!! Zo zag ik in een natuurtijdschrift...allemaal ideeen wat je nog meer met snoeihout kunt doen....prachtig!!! Zelf heb ik 2 stoeltjes van boomstammetjes in de tuin....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: donderdag 29 maart 2012, 20:53
|
|
|
waar msn niet goed voor is.......
hoe krijg je het als meisje van 15 voor elkaar als je bij je single-pa in huis, cake wilt bakken, maar je vader is niet thuis.........
geen keuken-weegschaal te bekennen....... en een personen-weegschaal vind je niet je moppert iets over "wat een mannenhuishouden...." hoewel dat ook geen oplossing biedt.
200 gram suiker wil je graag maar ja het is de vraag....... hoe kom je daar dan aan....... en dan plots; gaat het lampie aan!!
dus neem je stilletjes de "lap" van je pa en gaat eens even zijn contacten na, bij wie zou je durven wagen, even om wat goede raad te vragen.
afijn, maf als we zijn hebben we er lachend van genoten en hebben we een pak van 1,5 kilo met begeleiding via cam in tien glazen gegoten.
1 1/3 glas, en al heeft het dan wat tijd gekost dan zijn we van het probleempje verlost kan de cake alsnog de oven in en maakt ze het pa als ie thuis komt toch nog naar zijn zin.
wel hebben we gniffelend overwogen; vaderdag komt er weer aan.... we hebben wel een kadootje voor ogen mocht er soms wat weinig op vaders verlanglijstje staan.
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op donderdag 29 maart 2012, 21:05
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 maart 2012, 09:14
|
|
|
HANNAH810 schreef: | waar msn niet goed voor is.......
hoe krijg je het als meisje van 15 voor elkaar als je bij je single-pa in huis, cake wilt bakken, maar je vader is niet thuis.........
geen keuken-weegschaal te bekennen....... en een personen-weegschaal vind je niet je moppert iets over "wat een mannenhuishouden...." hoewel dat ook geen oplossing biedt.
200 gram suiker wil je graag maar ja het is de vraag....... hoe kom je daar dan aan....... en dan plots; gaat het lampie aan!!
dus neem je stilletjes de "lap" van je pa en gaat eens even zijn contacten na, bij wie zou je durven wagen, even om wat goede raad te vragen.
afijn, maf als we zijn hebben we er lachend van genoten en hebben we een pak van 1,5 kilo met begeleiding via cam in tien glazen gegoten.
1 1/3 glas, en al heeft het dan wat tijd gekost dan zijn we van het probleempje verlost kan de cake alsnog de oven in en maakt ze het pa als ie thuis komt toch nog naar zijn zin.
wel hebben we gniffelend overwogen; vaderdag komt er weer aan.... we hebben wel een kadootje voor ogen mocht er soms wat weinig op vaders verlanglijstje staan. |
Had hij ook geen maatbeker dan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARC212
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 maart 2012, 11:52
|
|
|
Das leuk Mario!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
XABIA794
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 maart 2012, 13:27
|
|
|
Men leukste moment is dat ik elk moment 2 lieverds van CM mag verwachten... ze willen me helpen met men oerwoud waar ik door de bomen het bos niet meer zie... Heb allerlei lekkers in huis gehaald om met hen een plezante tijd te mogen hebben thnks hannah en willem
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 maart 2012, 13:59
|
|
|
XABIA794 schreef: | Men leukste moment is dat ik elk moment 2 lieverds van CM mag verwachten... ze willen me helpen met men oerwoud waar ik door de bomen het bos niet meer zie... Heb allerlei lekkers in huis gehaald om met hen een plezante tijd te mogen hebben thnks hannah en willem |
Wat gezellig...wat fijn joh!!! Heb een fijne dag met elkaar....in en om het oerwoud!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 maart 2012, 21:18
|
|
|
Wouwww....de ....( bekende politieke partij) die vandaag een werkbezoek kwam brengen aan ons bedrijf. Alle radio's uit , iedereen stemmig zich zelf gedragen...... wat zullen ze een geweldige indruk er aan over hebben gehouden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 maart 2012, 22:49
|
|
|
VISSER278 schreef: | Wouwww....de ....( bekende politieke partij) die vandaag een werkbezoek kwam brengen aan ons bedrijf. Alle radio's uit , iedereen stemmig zich zelf gedragen...... wat zullen ze een geweldige indruk er aan over hebben gehouden. |
hoop doven he, bij groen links, dus radio uit anders horen ze niks.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
XABIA794
|
|
Geplaatst: zaterdag 31 maart 2012, 18:10
|
|
|
merciekes hannah en willem voor de hulp in mijne tuin wow, keiferm gedaan, 20 x .... zonder jullie had ik deze zomer weer geen zon gezien in mijnen hof kan weer eens ne BBQ organiseren
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 31 maart 2012, 19:52
|
|
|
XABIA794 schreef: | merciekes hannah en willem voor de hulp in mijne tuin wow, keiferm gedaan, 20 x .... zonder jullie had ik deze zomer weer geen zon gezien in mijnen hof kan weer eens ne BBQ organiseren |
Wat leuk dat ze dat samen met je hebben gedaan...was het gezellig??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
XABIA794
|
|
Geplaatst: zaterdag 31 maart 2012, 20:00
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Wat leuk dat ze dat samen met je hebben gedaan...was het gezellig?? |
't was keigezellig, veel gelachen... en hoeveel zij voor elkaar krijgen op zo een korte tijd... ik zou het hele jaar nodig gehad hebben om die haag terug in model te krijgen. Gelukkig hebben ze me vaak de laan uit gestuurd met de belofte dat alles terug gaat uitschieten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 31 maart 2012, 20:12
|
|
|
XABIA794 schreef: | 't was keigezellig, veel gelachen... en hoeveel zij voor elkaar krijgen op zo een korte tijd... ik zou het hele jaar nodig gehad hebben om die haag terug in model te krijgen. Gelukkig hebben ze me vaak de laan uit gestuurd met de belofte dat alles terug gaat uitschieten |
Helemaal tof...en zeker als je ook nog eens lekker kunt lachen...(heb een idee dat dat met Willem en Hannah wel gelukt is!!!)
Ook ik ervaar dat het fijn is als er (vaak) onverwachts hulp op komt dagen...dan zie je het weer helemaal even zitten he??
Hebben ze UITSCHIETGARANTIE gegeven????
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op zaterdag 31 maart 2012, 20:38
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zondag 1 april 2012, 08:59
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Hebben ze UITSCHIETGARANTIE gegeven???? |
nee, zeeland; wel een flinke ram op mijn lip gehad, (een barst in je lip van bijna een centimeter wordt je niet knapper van!!) de boomstronken vlogen om mijn oren, zaagsel all over (lees "all in") en je kunt van de bomen het grasveld niet meer zien!!
dus eh..........vraagje; wie heeft er nog meer een oerwoud te bewerken, haha..........
ps. ik wil nog wel het recept van je "belgische oranje-boven-soep" hoor, xabia!
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op zondag 1 april 2012, 14:23
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEM618
|
|
Geplaatst: zondag 1 april 2012, 13:30
|
|
|
XABIA794 schreef: | 't was keigezellig, veel gelachen... en hoeveel zij voor elkaar krijgen op zo een korte tijd... ik zou het hele jaar nodig gehad hebben om die haag terug in model te krijgen. Gelukkig hebben ze me vaak de laan uit gestuurd met de belofte dat alles terug gaat uitschieten | Voldaan na een dikke dag bezig te zijn geweest, moet ik wel zeggen dat ik vol belgische blauwe plekken zit. Maar ik hou het op plekken die niet in het oog vallen, Hannah die verkiest een halve zoeloe-lip als gevolg van een hark-klap. En dat zie je meteen
Maar des al niet te min, was super, en grootste voordeel was, dat je zag wat je deed , met als toegift een heerlijke oranje soep uit de belgiekers. Volgens mij hoeft Xabia half jaar niet meer te koken, zoveel stond er. En wat die uitloop garantie betreft, hoop niet dat alle takken gaan uitlopen die op het gazonneke liggen, want dan is het oerwout niet meer te over zien
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zondag 1 april 2012, 13:55
|
|
|
HANNAH810 schreef: | dus eh..........vraagje; wie heeft er nog meer een oerwoud te bewerken, haha..........
|
Euh.........nog niet,wel zo'n 500m3 gras wat even omgespit moet worden Super van jullie!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zondag 1 april 2012, 14:38
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Euh.........nog niet,wel zo'n 500m3 gras wat even omgespit moet worden Super van jullie! |
nou, mensen; wie gaat er mee naar het noorden als "schoppen-bende" om leanne's tuin op de korrel te nemen?
met genoeg mensen is het zo gepiept toch?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEM618
|
|
Geplaatst: zondag 1 april 2012, 15:03
|
|
|
HANNAH810 schreef: | nou, mensen; wie gaat er mee naar het noorden als "schoppen-bende" om leanne's tuin op de korrel te nemen?
met genoeg mensen is het zo gepiept toch? |
Heb er niets op tegen. Dus bij deze, ik ga mee
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: zondag 1 april 2012, 15:28
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Euh.........nog niet,wel zo'n 500m3 gras wat even omgespit moet worden Super van jullie! |
Waaat
500 kuub of 500 vierkante meter (m2)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEM618
|
|
Geplaatst: zondag 1 april 2012, 15:37
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Waaat
500 kuub of 500 vierkante meter (m2) |
Ging er van uit dat we met veel kwamen om de inhoud van 25 kiepwagens effe over haar tuin te verspreiden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zondag 1 april 2012, 17:28
|
|
|
WILLEM618 schreef: | Heb er niets op tegen. Dus bij deze, ik ga mee |
Ik geniet voorlopig nog op deze manier van mijn "teletubbie" landschap en mocht ik het zat zijn dan laat ik een stoere meneer met zo'n shovel/schuifdinges komen.
Mocht er nog iemand zijn die een hutje wil bouwen op het friese platteland dan heb ik wat grond in de aanbieding........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zondag 1 april 2012, 17:29