ChristianMatch

Forum

Strandwandeling met eventuele overnachting.
Ga naar pagina Vorige 1 ... 14 15 16 17 18 19 20 Volgende
ChristianMatch forum index » Agenda
Auteur Bericht
SIMSIM368

BerichtGeplaatst: woensdag 15 februari 2012, 18:54

ZEELAND736 schreef:
Helemaal met je eens....!!!
Slechte ervaringen mee......
Restaurant daarentegen....veeeeeel beter!!!
is dat niet te duur?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
XABIA794

BerichtGeplaatst: woensdag 15 februari 2012, 22:43

allee, ik kan nu eindelijk terug inloggen om te vertellen dat het weekend top geslaagd was... de prijs was goed, de bediening,en natuurlijk die prachtige mensen die er waren. Ik heb de boel op stelten mogen zetten. Coole smiley met zonnebril
maaaare ... heb me goed gedragen Twijfelende smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: donderdag 16 februari 2012, 01:36

XABIA794 schreef:
allee, ik kan nu eindelijk terug inloggen om te vertellen dat het weekend top geslaagd was... de prijs was goed, de bediening,en natuurlijk die prachtige mensen die er waren. Ik heb de boel op stelten mogen zetten. Coole smiley met zonnebril
maaaare ... heb me goed gedragen Twijfelende smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

en ik vond het geweldig dat je er was, xabia; ik heb er een fijne vriendin bij!!
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: donderdag 16 februari 2012, 11:57

Aangezien ik vrijdag en zaterdag erbij geweest ben, vind ik dat ik recht van spreken heb. Hannah heeft het heel goed georganiseerd, waarvoor mijn complimenten. Een behoorlijk aantal mensen heeft zich vergrepen aan de drank, waardoor de stemming meteen veranderde. Sommigen werden losser, anderen kwaaier. Ik wil dit niet meer meemaken en ik schaam me ervoor dat ik erbij was. Je verwacht van christenen heel ander gedrag, maar blijkbaar kun je alleen maar wat organiseren zonder logeerpartij erbij. Want logeren betekent voor veel mensen uit hun dak gaan, en dronken worden.
Gelukkig waren de kinderen diep in slaap en hebben er niks van gemerkt. Maar CM en kinderen, dit CM en kinderen, dat kan absoluut niet.
Ik zit te me echt af te vragen wat ik hier nog aan het doen ben. Dit gebeuren begint me steeds meer tegen te staan hier.

Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op donderdag 16 februari 2012, 11:59
Naar boven

Auteur Bericht
COOTJE711

BerichtGeplaatst: donderdag 16 februari 2012, 12:16

CHATULIEM619 schreef:
Aangezien ik vrijdag en zaterdag erbij geweest ben, vind ik dat ik recht van spreken heb. Hannah heeft het heel goed georganiseerd, waarvoor mijn complimenten. Een behoorlijk aantal mensen heeft zich vergrepen aan de drank, waardoor de stemming meteen veranderde. Sommigen werden losser, anderen kwaaier. Ik wil dit niet meer meemaken en ik schaam me ervoor dat ik erbij was. Je verwacht van christenen heel ander gedrag, maar blijkbaar kun je alleen maar wat organiseren zonder logeerpartij erbij. Want logeren betekent voor veel mensen uit hun dak gaan, en dronken worden.
Gelukkig waren de kinderen diep in slaap en hebben er niks van gemerkt. Maar CM en kinderen, dit CM en kinderen, dat kan absoluut niet.
Ik zit te me echt af te vragen wat ik hier nog aan het doen ben. Dit gebeuren begint me steeds meer tegen te staan hier.

Vrijdag èn zaterdag was ik ook in Domburg.
Ben ik soms ergens anders geweest?? Geschokte, onthutste smiley
Herken bovenstaande gelukkig niet....

Cootje vind een wijntje hèèrlijk maar hou ook van me verstand...
1.00 was het voor mij welletjes evenals zovelen van het uitje......
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: donderdag 16 februari 2012, 12:37

COOTJE711 schreef:
Vrijdag èn zaterdag was ik ook in Domburg.
Ben ik soms ergens anders geweest?? Geschokte, onthutste smiley
Herken bovenstaande gelukkig niet....

Cootje vind een wijntje hèèrlijk maar hou ook van me verstand...
1.00 was het voor mij welletjes evenals zovelen van het uitje......
Verstandig Cootje, want hoe later de nacht hoe erger het werd.
Naar boven

Auteur Bericht
SIMSIM368

BerichtGeplaatst: donderdag 16 februari 2012, 12:48

CHATULIEM619 schreef:

Het was voor mij geweldig om mee te maken hoe een groep, samen gesteld uit diverse, met als enige binding het single zijn, zich zo voortreffelijk heeft gedragen. Geen geruzie grote verbonden- en saamhorigheid. Ik vind dit opmerkelijk daar er na de wandeling geen doel was dan elkaar te ontmoeten en te spreken en wanneer je laat terug bent ??? Van escapades heb ik niets gemerkt als ook niets vernomen van anderen. En 2012 het jaar waarin wij leven, met de vrije moraal en uitspattingern op allerlei gebied kan ik bovenstaande onderschrijven. Het was ook geen robotachtig samenkomen.
Om dit forum te gebruiken voor conventionele visies, eigen interpretaties, het generaliseren e.d. is een keus, waardoor het waardevolle van het weekend naar de achtergrond verdwijnt.
Ik merk ook geen empathie ten op zichte van degene die hiermee gekwetst kunnen zijn, die tijd geld en uren erin gestoken hebben.

Wel fijn dat er een heel groot deel iets anders schrijft dan bovenstaande en echt heeft kunnen genieten van het samen zijn.
Niet iedereen is even flexibel in een andere setting.
De vraag van Chatuliem; wat ik hier nog zit te doen is denk ik een vraag die meerdere zich stellen! Misschien wordt dat de stap vooruit!
Alles wisselt in het leven. Smiley die vol vragen zit
(ps maak per jaar 20 groepen mee van 20-60 personen)

Laatst aangepast door
SIMSIM368
op donderdag 16 februari 2012, 21:27
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: donderdag 16 februari 2012, 15:08

ik denk niet dat het nodig is hier verder op in te gaan, mensen!
het was een fijn weekend, met een paar losse steken; daar houden we het wat mij betreft op.

het volgende weekendje domburg wordt door simsim in november georganiseerd;
je kunt je dus bij hem aanmelden.

wat mij betreft is de discussie gesloten.
en wie er mij ook verwijten wil maken; ga je gang;
ik zou niet weten waarover ik me schuldig moet voelen.
- oke, oke; ik heb geen rekening gehouden met de de wensjes van
mensen die zich niet opgegeven hebben, en wel even langswipten.
- volwassenen hebben hun eigen verantwoordelijkheid voor hun gedrag, ik ben geen politie agentje, niet verantwoordelijk voor de ander en bovendien heb ik maar twee ogen.

ik heb mijn uiterste best gedaan om voor een groep singles een zeer voordelig en gezellig uitje te organiseren, en ik denk dat ik me daarvoor meer dan voldoende heb ingezet en ook simsim heeft de catering prima vormgegeven.

als laatste; mails met onbeschofte woordkeuzes, scheldwoorden en dergelijke worden niet beantwoord; voel je je teleurgesteld en wil je je afreageren, dan kan dat, ga je gang; maar gebruik wel wat beschaafd nederlands tussen de regels door;
dat is mijn moedertaal namelijk, en dat kan ik redelijk verstaan. Engeltje smiley
je kunt alles tegen me zeggen, maar als je niet normaal kunt praten; houd dan gerust je mond een poossie dicht!

hannah...........heeft een fijn weekend gehad... Lachende smiley met blinkend witte tanden
en
wenst iedereen een goed weekend.

Laatst aangepast door
HANNAH810
op donderdag 16 februari 2012, 15:24
Naar boven

Auteur Bericht
XABIA794

BerichtGeplaatst: donderdag 16 februari 2012, 15:47

CHATULIEM619 schreef:

merciekes voor je bijdrage chat, had ook niets anders verwacht van je... jammer dat je de diepe warme gesprekken en opbouw hier gemist hebt. Kan ook alleen als je leert met het hart te kijken...
twas weer eens goed om je terug gezien te hebben, al was het anoniem
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: donderdag 16 februari 2012, 16:04

HANNAH810 schreef:
ik denk niet dat het nodig is hier verder op in te gaan, mensen!
het was een fijn weekend, met een paar losse steken; daar houden we het wat mij betreft op.

het volgende weekendje domburg wordt door simsim in november georganiseerd;
je kunt je dus bij hem aanmelden.

wat mij betreft is de discussie gesloten.
en wie er mij ook verwijten wil maken; ga je gang;
ik zou niet weten waarover ik me schuldig moet voelen.
- oke, oke; ik heb geen rekening gehouden met de de wensjes van
mensen die zich niet opgegeven hebben, en wel even langswipten.
- volwassenen hebben hun eigen verantwoordelijkheid voor hun gedrag, ik ben geen politie agentje, niet verantwoordelijk voor de ander en bovendien heb ik maar twee ogen.

ik heb mijn uiterste best gedaan om voor een groep singles een zeer voordelig en gezellig uitje te organiseren, en ik denk dat ik me daarvoor meer dan voldoende heb ingezet en ook simsim heeft de catering prima vormgegeven.

als laatste; mails met onbeschofte woordkeuzes, scheldwoorden en dergelijke worden niet beantwoord; voel je je teleurgesteld en wil je je afreageren, dan kan dat, ga je gang; maar gebruik wel wat beschaafd nederlands tussen de regels door;
dat is mijn moedertaal namelijk, en dat kan ik redelijk verstaan. Engeltje smiley
je kunt alles tegen me zeggen, maar als je niet normaal kunt praten; houd dan gerust je mond een poossie dicht!

hannah...........heeft een fijn weekend gehad... Lachende smiley met blinkend witte tanden
en
wenst iedereen een goed weekend.
Nogmaals, mijn complimenten voor de organisatie Hannah. En als mensen jou beledigen, vind ik dat volslagen onterecht....
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: donderdag 16 februari 2012, 16:08

XABIA794 schreef:
merciekes voor je bijdrage chat, had ook niets anders verwacht van je... jammer dat je de diepe warme gesprekken en opbouw hier gemist hebt. Kan ook alleen als je leert met het hart te kijken...
twas weer eens goed om je terug gezien te hebben, al was het anoniem
Ach, weer een veronderstelling, dat ik geen hart heb. Ik kan me wel andere gesprekken met je herinneren trouwens...
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: donderdag 16 februari 2012, 16:43

SIMSIM368 schreef:
Het was voor mij geweldig om mee te maken hoe een groep, samen gesteld uit diverse, met als enige binding het single zijn, zich zo voorterffelijk heeft gedragen. Geen geruzie grote verbonden- en saamhorigheid. Ik vind dit opmerkelijk daar er na de wandeling geen doel was dan elkaar te ontmoeten en te spreken en wanneer je laat terug bent ??? Van escapades heb ik niets gemerkt als ook niets vernomen van anderen. En 2012 het jaar waarin wij leven, met de vrije moraal en uitspattingern op allerlei gebied kan ik bovenstaande onderschrijven. Het was ook geen robotachtig samenkomen.
Om dit forum te gebruiken voor conventionele visies, eigen interpretaties, het generaliseren e.d. is een keus, waardoor het waardevolle van het weekend naar de achtergrond verdwijnt.
Ik merk ook geen empathie ten op zichte van degene die hiermee gekwetst kunnen zijn, die tijd geld en uren erin gestoken hebben.

Wel fijn dat er een heel groot deel iets anders schrijft dan bovenstaande en echt heeft kunnen genieten van het samen zijn.
Niet iedereen is even flexibel in een andere setting.
De vraag van Chatuliem; wat ik hier nog zit te doen is denk ik een vraag die meerdere zich stellen! Misschien wordt dat de stap vooruit!
Alles wisselt in het leven. Smiley die vol vragen zit
(ps maak per jaar 20 groepen mee van 20-60 personen)
Ik heb woorden gegeven aan de verhalen die hier op de site gingen. En ik weet dat ik niet de enige ben, die dit geconstateerd heeft.
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 februari 2012, 08:17

Het is gek dat er eerst weken spannend werd uitgekeken naar dit weekend. Daarna werd op het forum, in prive-chats, in de chatroom volop gepraat over hoe leuk het was.
Oké, sommige hebben hier en daar wel minpuntjes maar dat heb je ook wanneer je met een groep mensen naar een heel chique feest of hotel gaat. Er valt altijd wat negatiefs op te merken en dat mag best ook.

Nu zijn er de verhalen van mensen, die er al dan niet waren, die iets hoorde zeggen van mensen die iets meende gezien te hebben of iets meende te ervaren. Het is dus allemaal erg vaag. Waar er mensen samen zijn is het niet ondenkelijk dat er ook eens misverstanden zijn. Ondanks die misverstanden is er geen blijvende boosheid en dat is nu net wat het zo mooi maakt.

Ik vond het gewoon goed. Ik heb op de avonden of ochtend het licht niet uitgedaan en weet dus niet wat er 'zou kunnen gebeurd zijn'. Hoef ik ook niet te weten en aan de groepssfeer te zien zijn er ook geen erge zaken gebeurt.

Voor sommige mensen was dit weekend eens een verademing. Even weg uit de eenzaamheid of welke dagelijkse sleur dan ook. Plezier maken moet kunnen.

Laatst aangepast door
FRANKT627
op vrijdag 17 februari 2012, 10:11
Naar boven

Auteur Bericht
SIMSIM368

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 februari 2012, 10:07

FRANKT627 schreef:
Het is gek dat er eerst weken spannend werd uitgekeken naar dit weekend. Daarna werd op het forum, in prive-chats, in de chatroom volop gepraat over hoe leuk het was.
Oké, sommige hebben hier en daar wel minpuntjes maar dat heb je ook wanneer je met een groep mensen naar een heel chique feest of hotel gaat. Er valt altijd wat negatiefs op te merken en dat mag best ook.

Nu zijn er de verhalen van mensen, die er al dan niet waren, die iets hoorde zeggen menen iets meende gezien te hebben of iets meende te ervaren. Het is dus allemaal erg vaag. Waar er mensen samen zijn is het niet ondenkelijk dat er ook eens misverstanden zijn. Ondanks die misverstanden is er geen blijvende boosheid en dat is nu net wat het zo mooi maakt.

Ik vond het gewoon goed. Ik heb op de avonden of ochtend het licht niet uitgedaan en weet dus niet wat er 'zou kunnen gebeurd zijn'. Hoef ik ook niet te weten en aan de groepssfeer te zien zijn er ook geen erge zaken gebeurt.

Voor sommige mensen was dit weekend eens een verademing. Even weg uit de eenzaamheid of welke dagelijkse sleur dan ook. Plezier maken moet kunnen.

De verademing het uit zijn (gezellig?) samen lekker eten en drinken. Even iets anders dan de standaard uitjes dat was mijn opzet Frank. Daarom deed ik als laatste, het licht uit er was geen eindtijd Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt .
Nu krijg ik wel een beeld, van de mensen die ik niet gezien heb. Dus denk ik ook na over de stap vooruit.....Alles wisselt !
Misschien tot in november?
Er zijn al aanmeldingen!

Laatst aangepast door
SIMSIM368
op vrijdag 17 februari 2012, 18:04
Naar boven

Auteur Bericht
SIMSIM368

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 februari 2012, 13:22

iedereen kon kiezen:dag 1 vrijdag
avonds uit het soep-koffie-broodjes buffet/strandwandelen /bar hangen
beddegoed/handdoeken/zeep/shampoo aanwezig

dag 2 zaterdag
uitgebreid ontbijten
uitgebreid lunchen
onbeperkt koffie
warme hap
koffie met taart

dag 3 zondag
ontbijt
koffie
lunch
35 euris incl tb

volgende keer 16-23 nov november`?
Mijn abonement is afgelopen per 1 maart

Laatst aangepast door
SIMSIM368
op dinsdag 28 februari 2012, 13:43
Naar boven

Auteur Bericht
SIMSIM368

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 april 2012, 15:20

XABIA794 schreef:

Laatst aangepast door
SIMSIM368
op dinsdag 24 april 2012, 11:20
Naar boven

Auteur Bericht
SIMSIM368

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 april 2012, 23:01

LEONARD480 schreef:
Voor de echte man Smiley die vol vragen zit ....Mario ...is dat toch geen probleem Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 april 2012, 23:33

Boze smiley ...ik wandel nooit meer strand in Zeeland...ik heb zelfs geen zee gezien, gehoord of geroken...Ik vraag me af of er wel een zee is in Zeeland.
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: woensdag 18 april 2012, 13:32

FRANKT627 schreef:
Boze smiley ...ik wandel nooit meer strand in Zeeland...ik heb zelfs geen zee gezien, gehoord of geroken...Ik vraag me af of er wel een zee is in Zeeland.

Als buurlander weet jij wel beter , Frankie. Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LIES774

BerichtGeplaatst: zondag 29 april 2012, 18:34

Wie gaat er mee op 12 mei naar de Brabantse Biesbosch; verzamelplaats Jeppegat 1, 4273PE te Hank om 15.00 uur op het parkeerterrein.
Als iedereen er is gaan we gezellig koffie/thee drinken. Hierna maken we ruim een uur durende wandeling langs en door de Aakvlaai.
Bij de Steen van Kloosteroord genieten we van onze, zelf mee gebrachte, picknick. Om 19.15 uur worden we opgehaald en gaan gedurende zo'n 2,5 uur durende boottocht beversspotten.
Advies: goede wandelschoenen en warme kleding voor op de boot.
Kosten €12.00 voor de boottocht; verdere consumpties zijn voor eigen rekening

Laatst aangepast door
LIES774
op zondag 29 april 2012, 18:43
Naar boven

Auteur Bericht
XABIA794

BerichtGeplaatst: zondag 29 april 2012, 18:48

LIES774 schreef:
Wie gaat er mee op 12 mei naar de Brabantse Biesbosch; verzamelplaats Jeppegat 1, 4273PE te Hank om 15.00 uur op het parkeerterrein.
Als iedereen er is gaan we gezellig koffie/thee drinken. Hierna maken we ruim een uur durende wandeling langs en door de Aakvlaai.
Bij de Steen van Kloosteroord genieten we van onze, zelf mee gebrachte, picknick. Om 19.15 uur worden we opgehaald en gaan gedurende zo'n 2,5 uur durende boottocht beversspotten.
Advies: goede wandelschoenen en warme kleding voor op de boot.
Kosten €12.00 voor de boottocht; verdere consumpties zijn voor eigen rekening

ik denk dat het beter is om hiervoor een nieuw topic te openen Lies Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SIMSIM368

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 12:38

Helaas is er tijdens dit uitje enige jaloezie ontstaan en heeft Chatuliem gesuggereerd dat de liefde is bedreven tussen twee personen in de keuken van het hotel!
Het is niet duidelijk waar de informatie vandaan komt en Chatuliem wil dat ook niet vertellen. Helaas zijn er mensen die andere mensen pijn willen doen.
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 12:45

SIMSIM368 schreef:
Helaas is er tijdens dit uitje enige jaloezie ontstaan en heeft Chatuliem gesuggereerd dat de liefde is bedreven tussen twee personen in de keuken van het hotel!
Het is niet duidelijk waar de informatie vandaan komt en Chatuliem wil dat ook niet vertellen. Helaas zijn er mensen die andere mensen pijn willen doen.

huh hahaha jullie moeten er een soapserie van maken!

Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 13:39

SIMSIM368 schreef:
Helaas zijn er mensen die andere mensen pijn willen doen.

grut, simsim;
waar ben jij mee bezig, man!! met anderen pijn te willen doen?

Laatst aangepast door
HANNAH810
op dinsdag 1 mei 2012, 13:40
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 13:55

gewist

Laatst aangepast door
JOL252
op donderdag 28 juni 2012, 23:47
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 15:29

JOL252 schreef:
oh my...
en wat kunnen we met dit bericht?

Misschien wil Sim wel aangeven dat er weer zo van die indianenverhalen de wereld werden ingestuurd die kant noch wal raken. Er hoeft niet veel te gebeuren, soms moet er niets gebeuren, vooraleer er een verhaal rond ontstaat. Zo vernam ik onlangs iets over mezelf waar ik toeten of blazen van afwist. Waar ze dat weer vandaan haalde is me ook een raadsel maar ik laat het maar gewoon een raadsel zijn. Zolang het geen schade berokkent mogen ze zeggen wat ze willen.
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 16:04

SIMSIM368 schreef:

jaloezie?
Hier lees ik dat Chatuliem er van baalt dat hij met de dameme in kwestie niet de liefde heeft mogen bedrijven????
Laat me niet lachen!!!
Chatuliem kennende heeft hij meer smaak in t vrouwelijk schoon dan dat hij met DIE dame in kwestie de liefde zou willen bedrijven.
Tevens heeft Chatuliem voldoende fatsoen in zn lijf om niet in een obscuur pensionnetje met de eerste de beste sex te hebben.

Het verhaal heb ik ook gehoord en qua reputatie van de hoofdrolspelers heb ik geen reden om er aan te twijfelen.

Zo heb ik ook het verhaal gehoord van iemand die na ruim 2 uur rijden direct de zaak uit werd gezet omdat hij zn hond bij zich had.
Ook dit geeft een bedenkelijk beeld van de organisator van dit uitje en alweer een aanwijzing dat deze weinig fatsoen in zn lichaam heeft....
Naar boven

Auteur Bericht
SIMSIM368

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 17:53

PIETER649 schreef:
jaloezie?
Hier lees ik dat Chatuliem er van baalt dat hij met de dameme in kwestie niet de liefde heeft mogen bedrijven????
Laat me niet lachen!!!
Chatuliem kennende heeft hij meer smaak in t vrouwelijk schoon dan dat hij met DIE dame in kwestie de liefde zou willen bedrijven.
Tevens heeft Chatuliem voldoende fatsoen in zn lijf om niet in een obscuur pensionnetje met de eerste de beste sex te hebben.

Het verhaal heb ik ook gehoord en qua reputatie van de hoofdrolspelers heb ik geen reden om er aan te twijfelen.

Zo heb ik ook het verhaal gehoord van iemand die na ruim 2 uur rijden direct de zaak uit werd gezet omdat hij zn hond bij zich had.
Ook dit geeft een bedenkelijk beeld van de organisator van dit uitje en alweer een aanwijzing dat deze weinig fatsoen in zn lichaam heeft....

Mijn reactie:

...heeft hij meer smaak in t vrouwelijk schoon dan dat hij met DIE dame in kwestie de liefde zou willen bedrijven.
...qua reputatie van de hoofdrolspelers heb ik geen reden om er aan te twijfelen.

De dame in kwestie ben ik. En ja, ik ben enorm gekwetst door dit verhaal dat nergens op slaat.
Heb de hele keuken nooit gezien waar ik zogenaamd een "ontmoeting" heb gehad.
Ik heb met niemand, wat dan ook, gedaan. Heb alleen een keurige zoen gehad en een tik op mn billen van de andere hoofdrolspeler.
Daarna ben ik naar mijn kamer gegaan, deur op slot en alleen gaan slapen.
Ik walg van de mensen die dit verhaal in de wereld hebben geholpen en ik walg van iedereen die dit verhaal zomaar als waarheid aanneemt.
Waarom de naam van chatuliem hierin voorkomt? Omdat, voor zover ik weet, het verhaal hier vandaan komt. Ik heb het hem zelf gevraagd.
Hij wil geen andere bron noemen.
En daarmee veroordeelt hij mijn reputatie tot het laagste beeld wat ik binnen cm ooit heb gehoord. Walgelijk vind ik dat.
Het is terecht dat simsim dit hier aankaart.
Op mijn klacht die ik heb ingediend bij de redactie van cm heb ik nooit antwoord gehad.
Wil je mij persoonlijk benaderen? Van mij mag je; ellabellabeer@hotmail.com
Ik heb niks te verbergen, en ben transparant. Jij ook?
Kotsmisselijk word ik van iedereen die hier mee te maken heeft.

ps. misschien leuk om te weten nog,is dat de persoon met wie ik meereed naar zeeland, mij keurig heeft afgezet voor de deur van mijn vriend waar ik nog steeds bij ben.

Momo
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 18:54

SIMSIM368 schreef:
Helaas is er tijdens dit uitje enige jaloezie ontstaan en heeft C. gesuggereerd dat de liefde is bedreven tussen twee personen in de keuken van het hotel!
Het is niet duidelijk waar de informatie vandaan komt en C. wil dat ook niet vertellen. Helaas zijn er mensen die andere mensen pijn willen doen.

simsim en momo,
ik wil niet moeilijk doen, maar ik lees hier nergens een bericht van C. waar hij "wat dan ook" suggereert.
de enige die hier sensatie-verhalen schrijven, zijn jij en momo.
dus ik weet niet waar je mee bezig bent?

wat ik wel weet is dat C. geen naam wil noemen van iemand, omdat hij weet dat die persoon anders wel eens een bak ellende over zich heen gestort kan krijgen;
en terecht; hieruit blijkt het respect naar zijn medemensen, ik kan niet anders dan dit complimenteren, moet ik zeggen!
dus bij deze C; respect dat je het kunt opbrengen te zwijgen!!

persoonlijk zou ik effe rap stoppen met verhalen de wereld inhelpen,
en aangezien deze over je eigen persoontje schijnen te gaan, zou dat helemaal ernstig wenselijk zijn.....

wie gaat er nu roddels over zichzelf rondbazuinen..........pff......... Zieke smiley

hannah.........een slot (op deze beerput) zou wel zo handig zijn.

Laatst aangepast door
HANNAH810
op dinsdag 1 mei 2012, 19:09
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 19:08

SIMSIM368 schreef:
Mijn reactie:

...heeft hij meer smaak in t vrouwelijk schoon dan dat hij met DIE dame in kwestie de liefde zou willen bedrijven.
...qua reputatie van de hoofdrolspelers heb ik geen reden om er aan te twijfelen.

De dame in kwestie ben ik. En ja, ik ben enorm gekwetst door dit verhaal dat nergens op slaat.
Heb de hele keuken nooit gezien waar ik zogenaamd een "ontmoeting" heb gehad.
Ik heb met niemand, wat dan ook, gedaan. Heb alleen een keurige zoen gehad en een tik op mn billen van de andere hoofdrolspeler.
Daarna ben ik naar mijn kamer gegaan, deur op slot en alleen gaan slapen.
Ik walg van de mensen die dit verhaal in de wereld hebben geholpen en ik walg van iedereen die dit verhaal zomaar als waarheid aanneemt.
Waarom de naam van chatuliem hierin voorkomt? Omdat, voor zover ik weet, het verhaal hier vandaan komt. Ik heb het hem zelf gevraagd.
Hij wil geen andere bron noemen.
En daarmee veroordeelt hij mijn reputatie tot het laagste beeld wat ik binnen cm ooit heb gehoord. Walgelijk vind ik dat.
Het is terecht dat simsim dit hier aankaart.
Op mijn klacht die ik heb ingediend bij de redactie van cm heb ik nooit antwoord gehad.
Wil je mij persoonlijk benaderen? Van mij mag je; ellabellabeer@hotmail.com
Ik heb niks te verbergen, en ben transparant. Jij ook?
Kotsmisselijk word ik van iedereen die hier mee te maken heeft.

ps. misschien leuk om te weten nog,is dat de persoon met wie ik meereed naar zeeland, mij keurig heeft afgezet voor de deur van mijn vriend waar ik nog steeds bij ben.

Momo

Je kan en mag veel van Chatuliem zeggen maar niet dat hij niet integer is.
Misschien zeurt hij volgens velen over het taalgebruik op CM maar om hem nu even een zwarte pietenrol toe te bedelen vind ik wel erg ver gaan....Wat moeten we ermee en wat wil je schrijver ermee?
Momo en Simsim jullie maken waarschijnlijk iets zwaarder dan het is maar doe dat dan niet over de rug van een CM lid......
Nu maken jullie jezelf een beetje belachelijk als ik eerlijk ben......
En dan ook nog: ook al was het zo? Moet een ieder zelf weten toch? En dat hoeft niet breed op het forum uitgemeten te worden, zo boeiend is het verhaal nu ook weer niet......

Engeltje smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Agenda
Ga naar pagina Vorige 1 ... 14 15 16 17 18 19 20 Volgende
Pagina 17 van 20