Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 16:24
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Die wurggreep doet zeer als je spierpijn hebt hoor. Als ik haar was eiste ik een goeie massage nu hij haar zo afgebeuld heeft. (en alsjeblief geen foto's daarvan plaatsen!) |
Ehhhhhh willen jullie niet om teveel foto's vragen van zwaan kleef aan Wordt zo misselijk van al die kleffe stelletjes
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 16:31
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Die wurggreep doet zeer als je spierpijn hebt hoor. Als ik haar was eiste ik een goeie massage nu hij haar zo afgebeuld heeft. (en alsjeblief geen foto's daarvan plaatsen!) |
Dus als Herman Brigit omhelst na een fietstocht dan doet dat pijn??? Hij moet haar 'zitvlees' toch niet omhelzen???
Die massage-foto's zou wel erg origineel zijn...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 16:32
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Ehhhhhh willen jullie niet om teveel foto's vragen van zwaan kleef aan Wordt zo misselijk van al die kleffe stelletjes  |
ben jij dan nooit jong geweest?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 16:37
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ben jij dan nooit jong geweest? |
Nee ben met 37 geboren en gebleven Maare meneer het was met een kwnkslag he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 22:36
|
|
|
Bedankt voor je tip
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 22:37
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Dus als Herman Brigit omhelst na een fietstocht dan doet dat pijn??? Hij moet haar 'zitvlees' toch niet omhelzen???
Die massage-foto's zou wel erg origineel zijn...  |
Huh? is hier soms geen christelijke datingssite
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 23:37
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Huh? is hier soms geen christelijke datingssite  |
weet ie dat zelluf niet meer dan ???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 11:14
|
|
|
YELNIN491 schreef: | weet ie dat zelluf niet meer dan ???  |
Nee hij zit in de wurggreep is alles rondom hem heen vergeten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 11:41
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Nee hij zit in de wurggreep is alles rondom hem heen vergeten  |
inderdaad, ik ben errug vergeetachtig, alweer jaartje erbij
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 12:32
|
|
|
HERMAN388 schreef: | inderdaad, ik ben errug vergeetachtig, alweer jaartje erbij  |
Even een geheugensteuntje voor je: Je moet je trouwerij gaan plannen!!!!! Tenminste,ik neem aan dat je snelle plannen hebt .........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 13:59
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Even een geheugensteuntje voor je: Je moet je trouwerij gaan plannen!!!!! Tenminste,ik neem aan dat je snelle plannen hebt ......... |
Euh Leanne Loop je achter Ze zijn binnen nu en snel getrouwd hoor als je na 5 weken al ten huwlijk wordt gevraagt wacht je geen drie maanden toch
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 14:57
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Even een geheugensteuntje voor je: Je moet je trouwerij gaan plannen!!!!! Tenminste,ik neem aan dat je snelle plannen hebt ......... |
Frank heeft gewonnen, laat hun maar eerst trouwen dan Jolan en daarna wij
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 15:07
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Frank heeft gewonnen, laat hun maar eerst trouwen dan Jolan en daarna wij  |
ik ben niet jaloers,ik ben niet jaloers,ik ben niet jaloers
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 15:08
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Frank heeft gewonnen, laat hun maar eerst trouwen dan Jolan en daarna wij  |
Niet voordringen he, Cross en Marian zijn eerst aan de beurt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 16:04
|
|
|
Als er na 5 weken (?) verkering is en dan nog het trouwen een jaar uitstellen zou wel erg raar zijn. Misschien willen ze er een dubbelhuwelijk van maken...vader en dochter die op dezelfde dag trouwen. Niet met elkaar natuurlijk.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 16:13
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Als er na 5 weken (?) verkering is en dan nog het trouwen een jaar uitstellen zou wel erg raar zijn. Misschien willen ze er een dubbelhuwelijk van maken...vader en dochter die op dezelfde dag trouwen. Niet met elkaar natuurlijk.  |
Raar, of verstandig? Daar verschillende de meningen over denk ik Frank.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 16:43
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Raar, of verstandig? Daar verschillende de meningen over denk ik Frank. |
Van raar gesproken: ik heb W-tje nog niet gelezen vandaag. Waar zit ze eigenlijk? Toch niet weggewind zeker?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 16:46
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Van raar gesproken: ik heb W-tje nog niet gelezen vandaag. Waar zit ze eigenlijk? Toch niet weggewind zeker?  |
Is je lief weggewoeid Maar Frank dan moet je dr zoeken he Maarre er benne ook mensen die gewoon werken he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 16:48
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Is je lief weggewoeid Maar Frank dan moet je dr zoeken he Maarre er benne ook mensen die gewoon werken he  |
Werken??? W-tje moet rusten met haar schouder... Straks valt ze weer en is haar andere schouder stuk...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 16:50
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Werken??? W-tje moet rusten met haar schouder... Straks valt ze weer en is haar andere schouder stuk... |
Nee toch ze heeft toch zijwieltjes Enne een manager staat niet aan het bed slimmie Wil doet het denkwerk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 17:14
|
|
|
Vanmiddag samen met een hele goeie vriendin een Bijbelstudie voorbereid. Als ze ons in Iran betrapt hadden, haalden we nu geen adem meer. En wij...wij mogen dat in vrijheid doen! Heerlijk!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 17:29
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Raar, of verstandig? Daar verschillende de meningen over denk ik Frank. |
Ja...en dan kom ik even..... Ik vind dat jullie( wie de schoen past trekke hem aan)
EINDELIJK EENS OP MOETEN HOUDEN MET DAT KINDERACHTIGE GEDOE OVER KLEFFE TOESTANDEN.... Ook of we het nu wel of niet zinnig....slim...verdacht....raar...te vlug...te langzaam ...of weet ik wat vinden!!!!!!!!!!!!!!!! Wil je de foto niet zien kijk je niet... Wil je het niet lezen lees je het niet...
Als ik eerlijk ben...heeft het soms weinig meer met volwassen mensen te maken....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 17:37
|
|
|
Het ging over wat we gedaan hebben.....
Waar ik met een glimlach aan terug moet denken..... Mijn thuiszorgadresje....waar Mevr.een zwak heeft voor beesten... Zelf het kleinste lieveheersbeestje...Dat was uit een kerststukje gevallen en werd teruggezet op de planten.... Vervolgens belandde het weer op de grond....en werd even later overreden door de rollator van Men!!!! We hebben maar gelachen.... Daarna bleek ook dat allebei de brillen wel heel erg vies waren.... Even een sopje onder de kraan( is weer eens iets anders dan de was ophangen) Heerlijk om te zien en te horen dat zelfs 2 mensen nog dankbaar zijn met een schone bril.... In het zeeuws kwam er achteraan; DAN KANTIE OK GIN BEESTJES MI DOOD RIEEN!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 18:00
|
|
|
Vandaag de laatste dingen besproken voor de bruiloft, en....
WE ZIJN IN ONDERTROUW GEGAAN
Vanaf vandaag zijn wij de bruid en bruidegom B.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 18:03
|
|
|
JOLAN931 schreef: | Vandaag de laatste dingen besproken voor de bruiloft, en....
Vanaf vandaag zijn wij de bruid en bruidegom B.  |
Hey Jolan en Wilco,
Van Harte met deze eerste stap Op naar maart het gaat nu snel
Lieve groet Erika
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 18:04
|
|
|
JOLAN931 schreef: | Vandaag de laatste dingen besproken voor de bruiloft, en....
KIJK DAT BENNE FIJNE...LEUKE...INTERESSANTE...EN VREUGDEVOLLE BERICHTEN!!!!!!!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 18:05
|
|
|
leuk Jolan!! Gefeliciteerd
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 18:10
|
|
|
Gefeliciteerd!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 18:15
|
|
|
Vanaf vandaag zijn wij de bruid en bruidegom B.  | Wat is dat goed nieuws, gefeliciteerd, jullie.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 18:28
|
|
|
van harte, gefeliciteerd
|
|
Naar boven |
|
|