Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 4 maart 2012, 20:31
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Wauwwwwwwwwieeeeeeeeee Josina je wordt er steeds knapper op!! Is dit je zondagse gezicht |
Hé Erika, is dat je zus??? Treffende gelijkenis...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: zondag 4 maart 2012, 21:23
|
|
|
Dat de broden die ik weer gebakken had er weer heel mooi uitzagen en ook weer heel lekker hahaha. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 4 maart 2012, 21:31
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Hé Erika, is dat je zus??? Treffende gelijkenis... |
Jaaaaa ...... wat een lekker ding he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: zondag 4 maart 2012, 23:41
|
|
|
ERIKA129 schreef: | En kukident om het goed vast te laten zitten |
dames..... werken jullie soms in de zorg????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 5 maart 2012, 17:01
|
|
|
COOTJE711 schreef: | dames..... werken jullie soms in de zorg???? |
Ehhhhhhh valt het zo op?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: maandag 5 maart 2012, 17:59
|
|
|
Vanmiddag bijna gesloopt worden door me neven en nicht..... offe.... is dat eigenlijk een slecht moment..... Gelukkig is m'n batterij weer vervangen door m'n nichtje zodat ik weer verder kan...
Laatst aangepast door
|
COOTJE711
|
op maandag 5 maart 2012, 18:00
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 5 maart 2012, 18:38
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Vanmiddag bijna gesloopt worden door me neven en nicht..... offe.... is dat eigenlijk een slecht moment..... Gelukkig is m'n batterij weer vervangen door m'n nichtje zodat ik weer verder kan... |
Huh ... is je batterij vervangen door je nichtje of is je batterij vervangen door je nichtje?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 5 maart 2012, 18:43
|
|
|
VISSER278 schreef: | Huh ... is je batterij vervangen door je nichtje of is je batterij vervangen door je nichtje? |
...ik zat aan totaal aan iets anders te denken maar dat post ik maar liever niet...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: maandag 5 maart 2012, 19:23
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...ik zat aan totaal aan iets anders te denken maar dat post ik maar liever niet... |
Nee Frank, heel verstandig, want anders loop je vast een ban op.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: maandag 5 maart 2012, 19:24
|
|
|
VISSER278 schreef: | Huh ... is je batterij vervangen door je nichtje of is je batterij vervangen door je nichtje? |
Ik zei dat me accu leeg was; dus dàn is het simpel hè? Ouwe batterijen uit je oren halen en nieuwe erin doen.... Die fantasie heeft ze NIET van d'r tante hoorrrrr
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: maandag 5 maart 2012, 19:30
|
|
|
Ik heb aan een wedstrijd deelgenomen voor een dagje dolfijnentrainer worden in het Dolfinarium in Harderwijk. Ik zit bij de laatste 100 en mag 7 maart een dagje meelopen. Heel erg leuk vooruitzicht!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: maandag 5 maart 2012, 21:16
|
|
|
MARIO216 schreef: | Ik heb aan een wedstrijd deelgenomen voor een dagje dolfijnentrainer worden in het Dolfinarium in Harderwijk. Ik zit bij de laatste 100 en mag 7 maart een dagje meelopen. Heel erg leuk vooruitzicht!!!!!!!!!!!!!!! |
Ben ik even heel nieuwsgierig hoe je tot zoiets komt.... Vind je zulke wedstrijden gewoon achterop het pak hagelslag??? Ik heb een dochter die droomt van zulke dingen... Ze geniet ook erg van die acties waarin kinderen in een bassin mogen zwemmen met dolfijnen... Dus...erg leuk...en succes 7 maart...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: maandag 5 maart 2012, 21:29
|
|
|
MARIO216 schreef: | Ik heb aan een wedstrijd deelgenomen voor een dagje dolfijnentrainer worden in het Dolfinarium in Harderwijk. Ik zit bij de laatste 100 en mag 7 maart een dagje meelopen. Heel erg leuk vooruitzicht!!!!!!!!!!!!!!! |
Wat leuk! Geniet er van!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 5 maart 2012, 21:42
|
|
|
Regel je wel even vrijkaartjes voor W-tje?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: maandag 5 maart 2012, 22:02
|
|
|
VISSER278 schreef: | Regel je wel even vrijkaartjes voor W-tje? |
Die dag ik gesloten voor publiek dus ook voor W'tje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: maandag 5 maart 2012, 23:48
|
|
|
Leuk...! Maarre... pas op dat ze je niet houwen....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 maart 2012, 21:34
|
|
|
Vanmorgen weer het mooiste bericht van de dokter gekregen en mag weer een half jaartje wegblijven dus ik mag onze HEER weer danken. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: woensdag 7 maart 2012, 17:46
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Leuk...! Maarre... pas op dat ze je niet houwen.... |
Helaas is mocht ik niet meer terug komen, maar wel een leuk dagje gehad.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 7 maart 2012, 21:36
|
|
|
MARIO216 schreef: | Helaas is mocht ik niet meer terug komen, maar wel een leuk dagje gehad. |
Dat snap ik ..... Mario en Harderwijk, dat kan niet mis gaan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: woensdag 7 maart 2012, 21:40
|
|
|
VISSER278 schreef: | Dat snap ik ..... Mario en Harderwijk, dat kan niet mis gaan. |
Heb helaas W'tje niet gezien, en de Sint was ook al vertrokken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: woensdag 7 maart 2012, 22:06
|
|
|
MARIO216 schreef: | Heb helaas W'tje niet gezien, en de Sint was ook al vertrokken. |
We verwachten vanzelfsprekend wel een dagverslag....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 7 maart 2012, 22:09
|
|
|
COOTJE711 schreef: | We verwachten vanzelfsprekend wel een dagverslag.... |
Ik zou graag eens een verslag van de dolfijnen willen lezen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: woensdag 7 maart 2012, 22:14
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik zou graag eens een verslag van de dolfijnen willen lezen |
Laat de dieren ook eens lachen.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 8 maart 2012, 16:23
|
|
|
MARIO216 schreef: | Heb helaas W'tje niet gezien, en de Sint was ook al vertrokken. |
De stormbaan ook heelhuids afgewerkt?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: donderdag 8 maart 2012, 17:08
|
|
|
Heerlijk weer om weer eens lekker een middagje buiten te zijn met de kinderen. Twee grote die een poging doen om de hond achter een bal te laten rennen, een hond die denk: ga dat ding lekker zelf halen en een peuter op de schommel die ze 3 straten verder konden horen gillen van plezier. Oftewel: ik heb weer geen klap uitgevoerd vandaag
Laatst aangepast door
|
ANNETTE792
|
op donderdag 8 maart 2012, 17:22
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 8 maart 2012, 17:47
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Heerlijk weer om weer eens lekker een middagje buiten te zijn met de kinderen. Twee grote die een poging doen om de hond achter een bal te laten rennen, een hond die denk: ga dat ding lekker zelf halen en een peuter op de schommel die ze 3 straten verder konden horen gillen van plezier. Oftewel: ik heb weer geen klap uitgevoerd vandaag |
Het was wel je mooiste moment hoor!!! Ben jij mal....hier is gewoon een mama aan het woord die laat horen hoe ze heeft genoten....heerlijk om te lezen.. Die klap van werken komt dan morgen wel weer.. Ik was ook in de tuin...en ik mistte nou net die kinderen.... Gelukkig is er nog een buurmeisje van drie....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 8 maart 2012, 18:56
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Heerlijk weer om weer eens lekker een middagje buiten te zijn met de kinderen. Twee grote die een poging doen om de hond achter een bal te laten rennen, een hond die denk: ga dat ding lekker zelf halen en een peuter op de schommel die ze 3 straten verder konden horen gillen van plezier. Oftewel: ik heb weer geen klap uitgevoerd vandaag |
Ach Annette jij genoten en de kids hebben genoten tja als je huis wat minder schoon is jammer dan Moet die man van je maar doorheen kijken en anders zelf aan de gang
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENKEMAN399
|
|
Geplaatst: donderdag 8 maart 2012, 19:07
|
|
|
mijn mooiste van vandaag is dat ik merk dat het ergste van mij jichtaanval weer over is
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: donderdag 8 maart 2012, 21:57
|
|
|
M'n omaatje van 94 die me 10 jaar jonger schat en niet kan geloven dat ik al zoooo oud ben... (of zou het misschien met me gedrag te maken hebben?)
|
|
Naar boven |
|
|