Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 november 2010, 18:56
|
|
|
ZINGA672 schreef: | Hm... persoonlijk houd ik er niet zo van als de inhoud van mn bord beweegt.... |
het is wel een bewijs dat het heel vers is
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 november 2010, 19:14
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Eva of de EO zoeken mensen die nog nooit een relatie hebben gehad??? Zijn er die wel? Ze moeten wel ouder zijn dan 10 jaar, veronderstel ik. |
Het ligt er aan wat zij onder een relatie verstaan. Misschien bedoelen zij mensen, die nooit getrouwd zijn geweest of samen hebben gewoond. Die moeten wel te vinden zijn.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 november 2010, 19:21
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Eva of de EO zoeken mensen die nog nooit een relatie hebben gehad??? Zijn er die wel? Ze moeten wel ouder zijn dan 10 jaar, veronderstel ik. |
ga jij jezelf 4 keer opgeven zeker?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 november 2010, 19:25
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Het ligt er aan wat zij onder een relatie verstaan. Misschien bedoelen zij mensen, die nooit getrouwd zijn geweest of samen hebben gewoond. Die moeten wel te vinden zijn. |
Geen relatie betekent geen relatie, toch? Heeft dus niet per definitie te maken met niet getrouwd zijn of samen gewoond hebben...En ja, ze zijn wellicht schaars...maar zulke mensen zijn echt wel te vinden
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op vrijdag 5 november 2010, 19:25
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 november 2010, 19:29
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Geen relatie betekent geen relatie, toch? Heeft dus niet per definitie te maken met niet getrouwd zijn of samen gewoond hebben...En ja, ze zijn wellicht schaars...maar zulke mensen zijn echt wel te vinden |
'k Ga er overigens wel van uit dat deze mensen relaties in hun leven hebben, al is het dan misschien niet dé relatie waar op gedoeld wordt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 november 2010, 19:31
|
|
|
VISSER278 schreef: | ga jij jezelf 4 keer opgeven zeker? |
Ja, ik heb al gereageerd...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 november 2010, 19:40
|
|
|
die mensen zijn er frank, ook hier op cm. en vaak zit er een verdrietig verhaal achter......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 november 2010, 19:51
|
|
|
HANNAH810 schreef: | die mensen zijn er frank, ook hier op cm. en vaak zit er een verdrietig verhaal achter...... |
dat zit er achter zovelen hier... waarom dat hier zo benadrukken?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DIKKIE717
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 november 2010, 20:00
|
|
|
HANNAH810 schreef: | die mensen zijn er frank, ook hier op cm. en vaak zit er een verdrietig verhaal achter...... |
Laatst aangepast door
|
DIKKIE717
|
op woensdag 1 juni 2011, 09:09
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 november 2010, 20:20
|
|
|
Die zijn er zeker, Jonathan is mijn eerste relatie! Ik was gewoon kieskeurig en wachtte op de ideale man ( en heb deze dus gevonden).
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 november 2010, 14:02
|
|
|
ZINGA672 schreef: | Hm... persoonlijk houd ik er niet zo van als de inhoud van mn bord beweegt.... |
hmmm, volgens mij begrijp je het niet goed. Die man had een joekel van een vis op een tafel gelegd (niet om te eten, maar om erover te vertellen, het was duidelijk in elk geval dat hij wist van een (tv-) opname ), en ik had meer het idee dat ie na afloop de vis weer terug zou gooien... denk ik...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 november 2010, 14:04
|
|
|
CARIN303 schreef: | Die zijn er zeker, Jonathan is mijn eerste relatie! Ik was gewoon kieskeurig en wachtte op de ideale man ( en heb deze dus gevonden). |
Dan heb je mijns inziens geluk gehad dat je iemand tegenkwam die voor jou wilde gaan, helaas had ik op C.M. minder geluk.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 november 2010, 15:41
|
|
|
CARIN303 schreef: | Die zijn er zeker, Jonathan is mijn eerste relatie! Ik was gewoon kieskeurig en wachtte op de ideale man ( en heb deze dus gevonden). |
Echt leuk voor je! En zo hoort het eigenlijk ook. Ondertussen heb je ook nog een poosje kunnen genieten van het vrijgezellige leven.
'k Wens jou en Jonathan heel veel geluk toe!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HAAS141
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 november 2010, 15:50
|
|
|
aernoudt was ook mijn eerste relatie ... was 35 jaar toen we elkaar leren kennen. dus ja ... het bestaat dus wel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 november 2010, 15:55
|
|
|
HAAS141 schreef: | aernoudt was ook mijn eerste relatie ... was 35 jaar toen we elkaar leren kennen. dus ja ... het bestaat dus wel |
En zo vreemd zijn jullie toch ook niet?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 november 2010, 17:52
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | En zo vreemd zijn jullie toch ook niet? |
Nou...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HAAS141
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 november 2010, 19:14
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | En zo vreemd zijn jullie toch ook niet? |
volgens cm normen schijnen wij mee te vallen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 november 2010, 20:29
|
|
|
HAAS141 schreef: | volgens cm normen schijnen wij mee te vallen |
Sas... hoe serieus neem jij de cm-normen eigenlijk???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 november 2010, 22:23
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | hmmm, volgens mij begrijp je het niet goed. Die man had een joekel van een vis op een tafel gelegd (niet om te eten, maar om erover te vertellen, het was duidelijk in elk geval dat hij wist van een (tv-) opname ), en ik had meer het idee dat ie na afloop de vis weer terug zou gooien... denk ik... |
Ik zou em voor straf opeten (die vis)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DANIEL777
|
|
Geplaatst: zondag 7 november 2010, 08:39
|
|
|
HANNAH810 schreef: | die mensen zijn er frank, ook hier op cm. en vaak zit er een verdrietig verhaal achter...... | nou hannah ik voel me niet verdrietig of zielig waarom zou ik.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HAAS141
|
|
Geplaatst: zondag 7 november 2010, 11:37
|
|
|
PIETER649 schreef: | Sas... hoe serieus neem jij de cm-normen eigenlijk??? |
tja was altijd wel mijn referentiekader ... cm is toch een afspiegeling van de maatschappij hi hi
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: zondag 7 november 2010, 19:09
|
|
|
ZINGA672 schreef: | Ik zou em voor straf opeten (die vis) |
Hee Zinga, Ik heb nog eens gekeken, en het blijkt een visboer te zijn geweest die zijn vis aanprijst. (Denk toch dat die snoekbaars de rivier niet meer haalt, helaas , snik ).
Voor alle duidelijkheid hier het filmpje. http://www.youtube.com/watch?v=lEfyMydSPBo
Laatst aangepast door
|
SUSANNAH475
|
op zondag 7 november 2010, 19:15
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: zondag 7 november 2010, 20:56
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Hee Zinga, Ik heb nog eens gekeken, en het blijkt een visboer te zijn geweest die zijn vis aanprijst. (Denk toch dat die snoekbaars de rivier niet meer haalt, helaas , snik ).
Voor alle duidelijkheid hier het filmpje. http://www.youtube.com/watch?v=lEfyMydSPBo |
Hij's leuk.
Maar ws ook lekker Houd jij niet van vis?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 7 november 2010, 21:43
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Hee Zinga, Ik heb nog eens gekeken, en het blijkt een visboer te zijn geweest die zijn vis aanprijst. (Denk toch dat die snoekbaars de rivier niet meer haalt, helaas , snik ).
Voor alle duidelijkheid hier het filmpje. http://www.youtube.com/watch?v=lEfyMydSPBo |
Prachtig filmpje suus. Zo had ik een paar maanden geleden een keer een paling gevangen. Netjes schoongemaakt, z'n vel eraf , spoel hem nog even af onder de kraan en die gaat ook nog een poosje klapperen . Heel de keuken onder de spetters.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zondag 7 november 2010, 22:27
|
|
|
HAAS141 schreef: | tja was altijd wel mijn referentiekader ... cm is toch een afspiegeling van de maatschappij hi hi |
CM een afspiegeling van de maatschappij Ahum............
Gelukkig is er ook nog een reallife, als referentiekader.
Laatst aangepast door
|
MARIJAN072
|
op zondag 7 november 2010, 22:32
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: dinsdag 9 november 2010, 23:08
|
|
|
Als muischje muischt, dan muischen de muischen. Als dat niet gebeurt, word er niet gemuischt.
Als je mij vraagt wat muischen is, dat weet zelfs de domste muisch.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 10 november 2010, 17:47
|
|
|
zag ik net op het Sinterklaasjournaal dat een visverkoper uit Harderwijk een vis had met een pepernoot in zijn buik. Die pepernoot houdt blijkbaar Harderwijk in de ban. Het is me echt wel een raar volkje daar...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: woensdag 10 november 2010, 19:15
|
|
|
FRANKT627 schreef: | zag ik net op het Sinterklaasjournaal dat een visverkoper uit Harderwijk een vis had met een pepernoot in zijn buik. Die pepernoot houdt blijkbaar Harderwijk in de ban. Het is me echt wel een raar volkje daar... |
tja.... hardewijkers he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: woensdag 10 november 2010, 19:18
|
|
|
In mijn woonplaats komt ook de 13de Sinterklaas aan, en ligt ook aan het water, maar wie o wie de echte
|
|
Naar boven |
|
|