ChristianMatch

Forum

Het off-topic topic
Ga naar pagina Vorige 1 ... 154 155 156 157 158 159 160 ... 233 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
ZINGA672

BerichtGeplaatst: maandag 1 november 2010, 20:14

JOSINA022 schreef:
En dan.... Smiley die vol vragen zit

Ist wiekent! Clown smiley

Maar eigenlijk begint het wiekent al wat uurtjes ervoor Knipoog smiley

GrZing!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: maandag 1 november 2010, 20:17

JOSINA022 schreef:
En dan.... Smiley die vol vragen zit

Dan dan is het nieuwjaar Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: maandag 1 november 2010, 20:19

ZINGA672 schreef:
Ist wiekent! Clown smiley

Maar eigenlijk begint het wiekent al wat uurtjes ervoor Knipoog smiley

GrZing!

Haha, ik snap Clown smiley
Ik denk niet in termen als "doordeweeks" en "weekend", bij mij is het nog wel eens omgedraaid doordat ik weekenden moet werken.
Naar boven

Auteur Bericht
ZINGA672

BerichtGeplaatst: maandag 1 november 2010, 20:20

MARIO216 schreef:
Dan dan is het nieuwjaar Gefrustreerde smiley

Dat zijn wel hele lange nachjes dan Mario. Ga je winterslaap houden Smiley die vol vragen zit

GrZ!
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: maandag 1 november 2010, 20:21

ZINGA672 schreef:
Dat zijn wel hele lange nachjes dan Mario. Ga je winterslaap houden Smiley die vol vragen zit

GrZ!

Nee, want dan mis ik HotelBazaar, eerst mijjn maag vullen.
Naar boven

Auteur Bericht
ZINGA672

BerichtGeplaatst: maandag 1 november 2010, 20:25

MARIO216 schreef:
Nee, want dan mis ik HotelBazaar, eerst mijjn maag vullen.

Ow, dus op 21 november zoek jij een grot op... Met je berevelletje, knots en zaklantaarn? Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: maandag 1 november 2010, 20:31

ZINGA672 schreef:
Ow, dus op 21 november zoek jij een grot op... Met je berevelletje, knots en zaklantaarn? Clown smiley

Slapende smiley Slapende smiley Slapende smiley Slapende smiley Slapende smiley Slapende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: maandag 1 november 2010, 21:35

ZINGA672 schreef:

Word ik een soort Flinstones. Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 november 2010, 01:18

WILLEMIJN232 schreef:
Zijn hier leden dan die én Drents én Fries spreken...... Verraste, verbaasde smiley

Ik ben een geboren Drent die haar halve leven in Friesland woont en dus ook beide spreekt Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: woensdag 3 november 2010, 11:50

Waar is Frank nou ineens heen Smiley die vol vragen zit Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARTIEN579

BerichtGeplaatst: woensdag 3 november 2010, 11:57

TESSYBEAR731 schreef:
Waar is Frank nou ineens heen Smiley die vol vragen zit Verraste, verbaasde smiley

Knipoog smiley Blijkbaar is hij wel bijzonder voor jou... Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: woensdag 3 november 2010, 12:21

TESSYBEAR731 schreef:

Verraste, verbaasde smiley volgens mij ben ik hier...denk ik...
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: woensdag 3 november 2010, 13:06

FRANKT627 schreef:
Verraste, verbaasde smiley volgens mij ben ik hier...denk ik...

Ik dacht ook dat je ineens weg was. Verraste, verbaasde smiley Je naam stond namelijk grijsgekleurd. Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: woensdag 3 november 2010, 13:09

MARIJAN072 schreef:
Ik dacht ook dat je ineens weg was. Verraste, verbaasde smiley Je naam stond namelijk grijsgekleurd. Smiley die vol vragen zit

Gefrustreerde smiley er was iets fouts gegaan... Woedende smiley gelukkig heeft Chris het kunnen oplossen...
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: woensdag 3 november 2010, 13:59

MARTIEN579 schreef:
Knipoog smiley Blijkbaar is hij wel bijzonder voor jou... Smiley met dichtgeplakte mond

Iederéén is bijzonder Martien, vooral als ze ineens verdwenen zijn!

Wb Frank Knipoog smiley

Laatst aangepast door
TESSYBEAR731
op woensdag 3 november 2010, 14:05
Naar boven

Auteur Bericht
LOES550

BerichtGeplaatst: woensdag 3 november 2010, 14:51

FRANKT627 schreef:
Gefrustreerde smiley er was iets fouts gegaan... Woedende smiley gelukkig heeft Chris het kunnen oplossen...

Mooi optrekje heb je Frank! Mag ik komen logeren?
Naar boven

Auteur Bericht
ZINGA672

BerichtGeplaatst: woensdag 3 november 2010, 17:38

Apples and wine

Women are like apples on trees. The best ones are at the top of the tree. Most men don’t want to reach for the good ones because they are afraid of falling and getting hurt. Instead, they sometimes take the apples from the ground that aren’t as good, but easy. The apples at the top think something is wrong with them, when in reality, they’re amazing. They just have to wait for the right man to come along, the one who is brave enough to climb all the way to the top of the tree.

Now men . . . men are like a fine wine. They begin as grapes, and it’s up to women to stomp the shit out of them until they turn into something acceptable to have dinner with.

Lachende smiley met blinkend witte tanden

(Wordt vertaald...)

Laatst aangepast door
ZINGA672
op woensdag 3 november 2010, 17:39
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: woensdag 3 november 2010, 17:42

LOES550 schreef:
Mooi optrekje heb je Frank! Mag ik komen logeren?

Engeltje smiley dat was ooit mijn optrekje...je kan er wel enkele dagen naartoe als je daar zin in hebt...
Naar boven

Auteur Bericht
ZINGA672

BerichtGeplaatst: woensdag 3 november 2010, 17:50

De vertaling:

Appels en wijn

Vrouwen zijn als appelen aan bomen. De beste zitten in de top van de boom. De meeste mannen willen niet naar de goede appels reiken omdat ze bang zijn te vallen en zich te bezeren. In plaats daarvan rapen ze soms de appels van de grond op. Deze zijn niet zo goed, maar wel gemakkelijk. De appels in de top denken dat er iets mis is met hen, terwijl ze in werkelijkheid verbazingwekkend zijn. Zij moeten gewoon wachten totdat de juiste man voorbij komt. Degene die moedig genoeg is helemaal tot bovenin de top van de boom te klimmen.

En nu mannen . . . mannen zijn als een goede wijn. Zij beginnen als druiven, en het is aan de vrouwen om bij hen de shit eruit te stampen totdat ze veranderen in iets acceptabel genoeg om mee te dineren.

Lachende smiley met blinkend witte tanden Smiley met dichtgeplakte mond

Laatst aangepast door
ZINGA672
op woensdag 3 november 2010, 17:51
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: woensdag 3 november 2010, 18:06

ZINGA672 schreef:
De vertaling:

Appels en wijn

Vrouwen zijn als appelen aan bomen. De beste zitten in de top van de boom. De meeste mannen willen niet naar de goede appels reiken omdat ze bang zijn te vallen en zich te bezeren. In plaats daarvan rapen ze soms de appels van de grond op. Deze zijn niet zo goed, maar wel gemakkelijk. De appels in de top denken dat er iets mis is met hen, terwijl ze in werkelijkheid verbazingwekkend zijn. Zij moeten gewoon wachten totdat de juiste man voorbij komt. Degene die moedig genoeg is helemaal tot bovenin de top van de boom te klimmen.

En nu mannen . . . mannen zijn als een goede wijn. Zij beginnen als druiven, en het is aan de vrouwen om bij hen de shit eruit te stampen totdat ze veranderen in iets acceptabel genoeg om mee te dineren.

Geschokte, onthutste smiley de shit eruit stampen en dan die shit tot iets smakelijks maken???
Alvast smakelijk...ik dacht net een boterham met choco te eten maar ik vast vandaag wel eens een keertje... Kotsende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: woensdag 3 november 2010, 18:08

ZINGA672 schreef:
De vertaling:

Appels en wijn

Je kan dat 'recept' ook op deze topic zetten: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1 Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: woensdag 3 november 2010, 19:21

ZINGA672 schreef:
De vertaling:

Appels en wijn

Zo dat is effe goed nieuws voor visser.
Weet je hoé lang die is. Kan overal bij zowat.
en aangezien de meeste appelbomen niet hoger zijn dan 2- 2,5 meter. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: woensdag 3 november 2010, 19:30

ZINGA672 schreef:
De vertaling:

Appels en wijn

Welnee, ze moeten gewoon de arrogantie afleren en wachten tot ze rijp zijn om te vallen.
Er komt dan vast wel een juiste man voorbij die dat gevallen meisje (appeltje) wil op rapen... als hij er zin in heeft tenminste...

Naar boven

Auteur Bericht
ANGELIQUE327

BerichtGeplaatst: woensdag 3 november 2010, 22:25

PIETER649 schreef:

Rijpe mannen? 0f rijpe druiven? ik ben de draad effe kwijt hoor...maar ik ik zit nu ook aan aan wijntje....misschien is dat de oorzaak...
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303

BerichtGeplaatst: donderdag 4 november 2010, 22:51

ZINGA672 schreef:
De vertaling:

Appels en wijn

Haha, zo waar,heerlijk!
Dankjewel Zinga, ga em uitvergroten, inlijsten en in de gang hangen!
Zo kunnen de mannelijke vrienden het "ongemerkt"lezen als ze hun jas ophangen!!
Naar boven

Auteur Bericht
LOES550

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 november 2010, 00:32

FRANKT627 schreef:
Engeltje smiley dat was ooit mijn optrekje...je kan er wel enkele dagen naartoe als je daar zin in hebt...

zin altijd!
Wie weet in de toekomst. Het ziet er schitterend uit. Echt fijn om even
helemaal tot jezelf te komen en tot God.
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 november 2010, 12:27

Eva of de EO zoeken mensen die nog nooit een relatie hebben gehad???
Zijn er die wel? Ze moeten wel ouder zijn dan 10 jaar, veronderstel ik. Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
ANGELIQUE327

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 november 2010, 13:28

FRANKT627 schreef:
Eva of de EO zoeken mensen die nog nooit een relatie hebben gehad???
Zijn er die wel? Ze moeten wel ouder zijn dan 10 jaar, veronderstel ik. Smiley die vol vragen zit

Clown smiley Ze schijnen te bestaan Frankie, géén uitgestorven ras dus! Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 november 2010, 16:07

hihi ik zag pas toch iets grappigs bij DWDD. Die man had een vis op tafel gelegd, nog niet zo lang uit het water... dus die man heel boeiend aan het vertellen over die vis, krijgt ie ineens een zweep van die vis z'n staart... hahaha... kwam niet meer bij... Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ZINGA672

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 november 2010, 18:47

SUSANNAH475 schreef:
hihi ik zag pas toch iets grappigs bij DWDD. Die man had een vis op tafel gelegd, nog niet zo lang uit het water... dus die man heel boeiend aan het vertellen over die vis, krijgt ie ineens een zweep van die vis z'n staart... hahaha... kwam niet meer bij... Lachende smiley

Hm... persoonlijk houd ik er niet zo van als de inhoud van mn bord beweegt.... Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 154 155 156 157 158 159 160 ... 233 Volgende
Pagina 157 van 233