Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 januari 2013, 15:59
|
|
|
BERENDJAN590 schreef: | Als je stadsdienst rijdt gaat de deur om de haver klap open en dicht. |
hier was het natuurlijk regen toen ik bij het hek stond te wachten. en nee frank zal verder niet op onze busdriver reageren voordat je vannacht weer niet kan slapen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BERENDJAN590
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 januari 2013, 16:03
|
|
|
PETRA373 schreef: | hier was het natuurlijk regen toen ik bij het hek stond te wachten. en nee frank zal verder niet op onze busdriver reageren voordat je vannacht weer niet kan slapen |
Er zullen zien Frank.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 januari 2013, 16:23
|
|
|
BERENDJAN590 schreef: | Er zullen zien Frank.
|
we kunnen natuurlijk ook vet in discussie gaan en ruzie gaan maken, ha ha maar nee dat was een serieuze reactie van mij na frank, omdat volgens mij mensen zich storen aan oftopic gaan. ma ja, alleen over het weer praten is best saai,dus heb me voor genomen weer es op het huishoud topic te gaan. heerlijk topic voor de onserieuze momenten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 januari 2013, 16:50
|
|
|
PETRA373 schreef: | als je nou vanaf 2.30 was begonnnen met bidden voor mooi weer hadden we misschien mooi weer gehad,je moet ook geen forums lezen met klef gedoe voordat je gaat slapen |
Dank je tante Kaat voor deze gouden tip...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 januari 2013, 16:53
|
|
|
PETRA373 schreef: | hier was het natuurlijk regen toen ik bij het hek stond te wachten. en nee frank zal verder niet op onze busdriver reageren voordat je vannacht weer niet kan slapen |
...waarom ga in de regen bij het hek wachten? Je moet niet denken dat ik je kom verzorgen wanneer je ziek bent...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 januari 2013, 16:53
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Hier is het droog en schijnt dat zonnetje...... En de sneeuw? geen idee waar die gebleven is |
Hebbert ken je nie delen!! Wat een bagger weer weer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 januari 2013, 17:01
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...waarom ga in de regen bij het hek wachten? Je moet niet denken dat ik je kom verzorgen wanneer je ziek bent... |
zou het ook niet willen dat je dat kwam doen,jij me zeker soep geven dan met rattengif erin, word ik alleen maar nog zieker en misschien stond er wel een leuke man bij het hek he warom denk je dat al die moeders 10 minuten voor de school uit gaat bij het hek gaan staan? jaaaa daar staat een man tussen met zon muts en beetje ongeschoren, beetje criminele look maar oehhhh zo lekkerding toevallig staat hij altijd vlak bij mij we zijn er nog niet over uit, is hij getrouwd, gescheiden vage man,met stoere uitstraling , vast net uit de gevangenis.... toch zeer aantrekkelijk.
en nu over na het weer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 januari 2013, 17:20
|
|
|
PETRA373 schreef: | zou het ook niet willen dat je dat kwam doen,jij me zeker soep geven dan met rattengif erin, word ik alleen maar nog zieker en misschien stond er wel een leuke man bij het hek he warom denk je dat al die moeders 10 minuten voor de school uit gaat bij het hek gaan staan? jaaaa daar staat een man tussen met zon muts en beetje ongeschoren, beetje criminele look maar oehhhh zo lekkerding toevallig staat hij altijd vlak bij mij we zijn er nog niet over uit, is hij getrouwd, gescheiden vage man,met stoere uitstraling , vast net uit de gevangenis.... toch zeer aantrekkelijk.
en nu over na het weer |
dus je moet een man hebben die naar een viskraam en goede aftershave ruikt. Hij moet ook ongeschoren zijn en met een muts net uit de gevangenis zijn. Hij moet ook nog eens in de criminele regen staan...rare smaak heb jij.
Hier regent het nog steeds en er is ook veel wind...buiten bedoel ik.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 januari 2013, 18:27
|
|
|
PETRA373 schreef: | zou het ook niet willen dat je dat kwam doen,jij me zeker soep geven dan met rattengif erin, word ik alleen maar nog zieker en misschien stond er wel een leuke man bij het hek he warom denk je dat al die moeders 10 minuten voor de school uit gaat bij het hek gaan staan? jaaaa daar staat een man tussen met zon muts en beetje ongeschoren, beetje criminele look maar oehhhh zo lekkerding toevallig staat hij altijd vlak bij mij we zijn er nog niet over uit, is hij getrouwd, gescheiden vage man,met stoere uitstraling , vast net uit de gevangenis.... toch zeer aantrekkelijk.
en nu over na het weer |
Wees niet bang, hij komt niet binnen, hij waakt alleen maar onder je raam en als je mazzel hebt zwaait hij even naar je...
Laatst aangepast door
|
JOSINA022
|
op dinsdag 29 januari 2013, 18:27
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 januari 2013, 18:29
|
|
|
en nu over na het weer |
Haha ja zo ontstaan altijd de roddels... aan dat schoolhek ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 januari 2013, 18:43
|
|
|
JOL252 schreef: | Haha ja zo ontstaan altijd de roddels... aan dat schoolhek ... |
En verkoudheden en griep
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 januari 2013, 18:50
|
|
|
en nu over na het weer |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 januari 2013, 19:58
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Wees niet bang, hij komt niet binnen, hij waakt alleen maar onder je raam en als je mazzel hebt zwaait hij even naar je... |
...en als ik nog meer mazzel heb kieperen ze niet de pispot over me heen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 januari 2013, 19:58
|
|
|
ANNA415 schreef: | En verkoudheden en griep |
...aan wiens hek heb jij dan gestaan?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 januari 2013, 20:05
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...en als ik nog meer mazzel heb kieperen ze niet de pispot over me heen... |
En wie zijn "ze"?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 januari 2013, 21:51
|
|
|
Het waait...een beetje maar...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 januari 2013, 21:53
|
|
|
JOSINA022 schreef: | En wie zijn "ze"? |
...jij tuurlijk...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 januari 2013, 22:08
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...jij tuurlijk... |
Tja, moet je maar niet in de wind gaan staan onder mijn balkon
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROOS575
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 januari 2013, 22:32
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Hebbert ken je nie delen!! Wat een bagger weer weer |
Bagger??? hier ist gewoon water
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: woensdag 30 januari 2013, 00:18
|
|
|
Wat een storm!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 30 januari 2013, 02:56
|
|
|
JOL252 schreef: | Wat een storm! |
Ja hier ook. Lekker gezellig binnen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 31 januari 2013, 11:02
|
|
|
Vorst weg, storm weg, komt het met bakken naar beneden brrrrr... Moet zo nog boodschappen gaan doen tsssss echt blij met mijn auto
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: donderdag 31 januari 2013, 11:52
|
|
|
Nah gisteren was het lekker rustig weer hier, maar vandaag jetz geh lose weer lekker zeer harde wind..... misschien vandaag lekker jutten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROOS575
|
|
Geplaatst: donderdag 31 januari 2013, 17:47
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Nah gisteren was het lekker rustig weer hier, maar vandaag jetz geh lose weer lekker zeer harde wind..... misschien vandaag lekker jutten |
en? nog wat gevangen?????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 31 januari 2013, 18:15
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Nah gisteren was het lekker rustig weer hier, maar vandaag jetz geh lose weer lekker zeer harde wind..... misschien vandaag lekker jutten |
Jutten is vreselijk leuk!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 31 januari 2013, 18:27
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Jutten is vreselijk leuk!!! |
Ik heb ook eens gejut. Ik heb 2 vuile pampers gevonden en een stuk plank van een halve meter...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: donderdag 31 januari 2013, 19:10
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Jutten is vreselijk leuk!!! |
Het volgende CM-uitje is dus jutten ....gaarne allemaal naar Zeeland
beetje offtopic ...helaas
Laatst aangepast door
|
LEONARD480
|
op donderdag 31 januari 2013, 19:12
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 31 januari 2013, 19:12
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Het volgende CM-uitje is dus jutten ....gaarne allemaal naar Zeeland |
weet je wel hoever dat rijden is
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: donderdag 31 januari 2013, 19:14
|
|
|
ERIKA129 schreef: | weet je wel hoever dat rijden is |
Ach, we maken er een heeeeeeeel lang weekend van
Wel een aanhanger meenemen aub....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 31 januari 2013, 21:33
|
|
|
ERIKA129 schreef: | weet je wel hoever dat rijden is |
Net iets verder als naar zuid-holland of brabant .
|
|
Naar boven |
|
|