Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: maandag 11 oktober 2010, 19:53
|
|
|
ZINGA672 schreef: | Yesss!!! En de woensdag en de donderdag en de vrijdag |
Meid, al sla je de halve maand Oktober over... Maareh, de 23e wel even tot leven komen hoor!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: maandag 11 oktober 2010, 19:57
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Meid, al sla je de halve maand Oktober over... Maareh, de 23e wel even tot leven komen hoor! |
Hm... das in't weekend. Moet lukken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIK390
|
|
Geplaatst: maandag 11 oktober 2010, 20:48
|
|
|
ZINGA672 schreef: | Yesss!!! En de woensdag en de donderdag en de vrijdag | wat is hetprobleem er van maandag dinsdag woensdag donderdag en vrijdag
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: maandag 11 oktober 2010, 21:05
|
|
|
ERIK390 schreef: | wat is hetprobleem er van maandag dinsdag woensdag donderdag en vrijdag |
Dat ze buiten het weekend vallen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: dinsdag 12 oktober 2010, 07:32
|
|
|
.......
Lieverd 1:lieverd wakker worden.......ik roep je maar 1x.....ben je al wakker??.....kom er nu af!buskaart,geld,mobiel?....okeoke.......cornflakes,thee,je moet eten hoor,schiet op,bus,tas,sneekers,verslag,excursie,brief van school?waar?wat nu weer,nee nu geen tv meer aan,schiet op,ren,ik breng je niet,vriend,hoi,doei,hou van jou....
Lieverd 2:goeiemorgen poesje......ben je dr af??......trek nou gewoon wat aan!fiets,licht,project,hoe laat,zo vroeg dus,koek,brood,overblijven,doe je haar nou,word eens een echte meid,dan niet,krijg je nooit verkering,blijf ik met je zitten,oke ik plaag al niet meer!doe die tv nou uit,trek niet weer die ouwe schoenen aan,kus,sleutel,doei snoes,mem houdt van je.....
Hehe,koffie!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: dinsdag 12 oktober 2010, 07:52
|
|
|
LEANNE226 schreef: | .......
Lieverd 1:lieverd wakker worden.......ik roep je maar 1x.....ben je al wakker??.....kom er nu af!buskaart,geld,mobiel?....okeoke.......cornflakes,thee,je moet eten hoor,schiet op,bus,tas,sneekers,verslag,excursie,brief van school?waar?wat nu weer,nee nu geen tv meer aan,schiet op,ren,ik breng je niet,vriend,hoi,doei,hou van jou....
Lieverd 2:goeiemorgen poesje......ben je dr af??......trek nou gewoon wat aan!fiets,licht,project,hoe laat,zo vroeg dus,koek,brood,overblijven,doe je haar nou,word eens een echte meid,dan niet,krijg je nooit verkering,blijf ik met je zitten,oke ik plaag al niet meer!doe die tv nou uit,trek niet weer die ouwe schoenen aan,kus,sleutel,doei snoes,mem houdt van je.....
Hehe,koffie!!!! |
Geniet ervan meid, zo te zien ben je er hard aan toe
Nu die lieverd van mij nog naar school krijgen. Die moet op de foto vandaag, dat word wat...maar lang erbij stil staan kan k toch niet, moet zelf hard aan den arbeid!
Maar nu eerst....Thee!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 12 oktober 2010, 09:26
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | Frank: als je de / naar de achterste [url] verplaatst doet-ie het wel.
zo dus: [url]bladiebla[/url] |
Hé, dank je wel Griff...het is inderdaad gelukt nu. Hoewel ik niet begrijp dat die 2 URL's plots op de verkeerde volgorde stonden.
Frank
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 oktober 2010, 20:57
|
|
|
Lieve Forum-CM-ers, vorige week of enkele dagen geleden zag ik (wij) een goei mop over een Nederlander en een Belg. Het was ook iets met wisselgeld. Weet soms iemand waar ik die mop kan terug vinden? Ik heb me al kreupel gezocht maar ik vind het niet. Waatrschijnlijk is er iets met mijn computer... of, ik ben te "Belg"...
Sofie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 oktober 2010, 21:55
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Lieve Forum-CM-ers, vorige week of enkele dagen geleden zag ik (wij) een goei mop over een Nederlander en een Belg. Het was ook iets met wisselgeld. Weet soms iemand waar ik die mop kan terug vinden? Ik heb me al kreupel gezocht maar ik vind het niet. Waatrschijnlijk is er iets met mijn computer... of, ik ben te "Belg"...
Sofie |
Hollanders zijn er om Belgen te helpen. Het is terug te vinden op het topic "boswandelen", geschreven door Hannah op 10 oktober.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 oktober 2010, 23:17
|
|
|
VISSER278 schreef: | Hollanders zijn er om Belgen te helpen. Het is terug te vinden op het topic "boswandelen", geschreven door Hannah op 10 oktober. |
Dank je wel Visser voor het vinden van dat mopje. Ook daar zie je dat de Hollanders vindingrijk zijn... . Ik ga het naar mijn vader sturen...ik zal nadien wel voor de zoveelste keer de vraag krijgen waarom ik in Nederland ben komen wonen. Tja, vroeger stuurde ze de Belgen naar Congo maar dichterbij huis is ook nog veel missioneringswerk te doen, zeg ik dan...
Frank
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 oktober 2010, 23:26
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Dank je wel Visser voor het vinden van dat mopje. Ook daar zie je dat de Hollanders vindingrijk zijn... . Ik ga het naar mijn vader sturen...ik zal nadien wel voor de zoveelste keer de vraag krijgen waarom ik in Nederland ben komen wonen. Tja, vroeger stuurde ze de Belgen naar Congo maar dichterbij huis is ook nog veel missioneringswerk te doen, zeg ik dan...
Frank |
Denk eerder dat je vader nu ook heel graag in Nederland wil komen wonen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 oktober 2010, 23:30
|
|
|
VISSER278 schreef: | Denk eerder dat je vader nu ook heel graag in Nederland wil komen wonen. |
Tijdens zijn legerdienst was mijn vader een jaar in Congo. Toen hij hier enkele jaren geleden in Nederland was zei hij dat hij niet veel verschil zag met zijn Congo-tijd. Het was wel in Rotterdam dat we toen waren...ik weet niet of dat er iets toe doet
Frank
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 oktober 2010, 23:33
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Tijdens zijn legerdienst was mijn vader een jaar in Congo. Toen hij hier enkele jaren geleden in Nederland was zei hij dat hij niet veel verschil zag met zijn Congo-tijd. Het was wel in Rotterdam dat we toen waren...ik weet niet of dat er iets toe doet
Frank |
Je waren toen net in Blijdorp zeker, tussen de leeuwen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 oktober 2010, 23:35
|
|
|
VISSER278 schreef: | Je waren toen net in Blijdorp zeker, tussen de leeuwen? |
Neen midden in de stad...het was daar heel kleurrijk...
Ft
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: dinsdag 19 oktober 2010, 08:24
|
|
|
Goeiemorgen!!!!
De zon schijnt(ergens op de wereld) Troost ligt in een klein gebed("help" is genoeg) Ook vandaag mogen we opnieuw beginnen(en als dat niet lukt doe je morgen een nieuwe poging)
Don't grieve for me, for now I'm free! I follow the plan God laid for me. I saw His face, I heard His call, I took His hand and left it all... I could not stay another day, To love, to laugh, to work or play; Tasks left undone must stay that way. And if my parting has left a void, Then fill it with remembered joy. A friendship shared, a laugh, a kiss... Ah yes, these things I, too, shall miss. My life's been full, I've savoured much: Good times, good friends, a loved-one's touch. Perhaps my time seemed all too brief— Don't shorten yours with undue grief. Be not burdened with tears of sorrow, Enjoy the sunshine of the morrow.
Gr."I will choose to smile!" Leanne
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: dinsdag 19 oktober 2010, 08:38
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Goeiemorgen!!!!
De zon schijnt(ergens op de wereld) Troost ligt in een klein gebed("help" is genoeg) Ook vandaag mogen we opnieuw beginnen(en als dat niet lukt doe je morgen een nieuwe poging)
Don't grieve for me, for now I'm free! I follow the plan God laid for me. I saw His face, I heard His call, I took His hand and left it all... I could not stay another day, To love, to laugh, to work or play; Tasks left undone must stay that way. And if my parting has left a void, Then fill it with remembered joy. A friendship shared, a laugh, a kiss... Ah yes, these things I, too, shall miss. My life's been full, I've savoured much: Good times, good friends, a loved-one's touch. Perhaps my time seemed all too brief— Don't shorten yours with undue grief. Be not burdened with tears of sorrow, Enjoy the sunshine of the morrow.
Gr."I will choose to smile!" Leanne |
das nog eens een gezellig goedemorgen, leanne! met een bakkie koffie erbij een hele lap sunshine.......
have a sunny dayl!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: dinsdag 19 oktober 2010, 21:26
|
|
|
Even ( sluik ) reclame maken;
Bij C1000 hebben ze mega leuke aanbiedingen èn artikelen voor maar €1.00,moeite waard om naar toe te gaan dus
en nee....hiervoor wordt ik niet betaald
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: dinsdag 19 oktober 2010, 22:17
|
|
|
CARIN303 schreef: | Even ( sluik ) reclame maken;
Bij C1000 hebben ze mega leuke aanbiedingen èn artikelen voor maar €1.00,moeite waard om naar toe te gaan dus
en nee....hiervoor wordt ik niet betaald |
als ik ook maar het idee had dat het zin zou hebben, plaatste ik hier de nieuwe website van mijn bedrijven.... ik vrees echter dat er geen potentiele klanten voor me op cm te vinden zijn, dus ik plaats mijn www hier niet.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INKA401
|
|
Geplaatst: woensdag 20 oktober 2010, 01:13
|
|
|
PIETER649 schreef: | als ik ook maar het idee had dat het zin zou hebben, plaatste ik hier de nieuwe website van mijn bedrijven.... ik vrees echter dat er geen potentiele klanten voor me op cm te vinden zijn, dus ik plaats mijn www hier niet. |
nee volgens mij is dat ook niet de bedoeling van cm ... maar als je het uuuh een beetje slim aanpakt ... ik bedoel, ik heb ooit via cm een werk aangenomen met een omzet van bijna 20.000 euro ... is natuurlijk géén winst ... maar toch ... het was een leuke klus.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: woensdag 20 oktober 2010, 08:06
|
|
|
PIETER649 schreef: | als ik ook maar het idee had dat het zin zou hebben, plaatste ik hier de nieuwe website van mijn bedrijven.... ik vrees echter dat er geen potentiele klanten voor me op cm te vinden zijn, dus ik plaats mijn www hier niet. |
Wie weet is er wel een CM'er die inkoper is bij een bedrijf die nu geen mega order bij jou gaat plaatsen máár ..........bij jouw concurrent. Die daardoor net de motivatie krijgt om zijn machinepark dusdanig aan te gaan passen en efficiënter te maken, dat de concurrentie wel kan gaan sluiten, omdat die met die veel te dure arbeidskrachten werkt, en daardoor de kostprijs van zijn productie te veel moet baseren op arbeid ipv grondstof
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: woensdag 20 oktober 2010, 17:37
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | Wie weet is er wel een CM'er die inkoper is bij een bedrijf die nu geen mega order bij jou gaat plaatsen máár ..........bij jouw concurrent. Die daardoor net de motivatie krijgt om zijn machinepark dusdanig aan te gaan passen en efficiënter te maken, dat de concurrentie wel kan gaan sluiten, omdat die met die veel te dure arbeidskrachten werkt, en daardoor de kostprijs van zijn productie te veel moet baseren op arbeid ipv grondstof |
Ik heb bewerkingsbedrijven voor aluminium. Staat ook in mn profiel. Mocht er een inkoper interesse hebben, of vragen willen stellen, kan een eerste contact gelegd worden via cm-mail. En concurrenten zijn vaker bang voor mij dan andersom... Mijn kosten zijn dermate laag dat ik ook met china goed kan concurreren. De enige die niet actief in de procuctie is, ben ik zelf, dus mn overhead valt wel mee
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: woensdag 20 oktober 2010, 17:55
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | Wie weet is er wel een CM'er die inkoper is bij een bedrijf die nu geen mega order bij jou gaat plaatsen máár ..........bij jouw concurrent. Die daardoor net de motivatie krijgt om zijn machinepark dusdanig aan te gaan passen en efficiënter te maken, dat de concurrentie wel kan gaan sluiten, omdat die met die veel te dure arbeidskrachten werkt, en daardoor de kostprijs van zijn productie te veel moet baseren op arbeid ipv grondstof |
Marketing is ook een vak! Door op de verkeerde plek te adverteren laat je een verkeerde indruk achter en kunt daardoor waardevolle klanten verliezen,CM is not the place to be voor een aluminium verwerker........je (bedrijfs)naam en je klanten zijn je waardevolste bezit als ondernemer daar ga je zeer voorzichtig mee om!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: woensdag 20 oktober 2010, 20:19
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Marketing is ook een vak! Door op de verkeerde plek te adverteren laat je een verkeerde indruk achter en kunt daardoor waardevolle klanten verliezen,CM is not the place to be voor een aluminium verwerker........je (bedrijfs)naam en je klanten zijn je waardevolste bezit als ondernemer daar ga je zeer voorzichtig mee om! |
Ik vind het eigenlijk wel slim bekeken van Pieter Hoevelen zijn niet ondernemer hier,je weet nooit hoe de bal gaat rollen enne....vrouw en kind(eren) heeft deze man al
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: maandag 25 oktober 2010, 20:09
|
|
|
Zal deze ook naar effe naar boven halen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: woensdag 27 oktober 2010, 09:04
|
|
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 27 oktober 2010, 09:11
|
|
|
Hoe goed je je ook vermomd, Leanne, je blijft toch steeds herkenbaar hoor...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: woensdag 27 oktober 2010, 11:54
|
|
|
hahahahaha leanne die foto is idd maar ik moet zeggen vind eerder die baas
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: woensdag 27 oktober 2010, 13:50
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Hoe goed je je ook vermomd, Leanne, je blijft toch steeds herkenbaar hoor... |
http://www.youtube.com/watch?v=Dm4YYMXnpdk Herken je vast nog wel,van heeeeeeeeel vroeger
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 27 oktober 2010, 14:40
|
|
|
ja ja, die ken ik nog. Ik was ook al vergeten dat het bestond. Floshke en ik deden deden de dinges... ...zo achter elkaar lopen en met onze arm zwaaien...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LOES550
|
|
Geplaatst: woensdag 27 oktober 2010, 17:57
|
|
|
Mn vader zong dat altijd voor mn moeder toen wij klein waren. Ik was het helemaal vergeten. Ze zagen er dan zo lief uit samen.
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
|