Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: maandag 13 februari 2012, 11:50
|
|
|
BETUWE775 schreef: | als er personen zijn die geen mooi moment kunnen vinden op de dag, dan ga je naar buiten en kijk hoe de kinderen lachen op het ijs, schaatsen door de velden, samen met hun broertje of zusje, de hand vast houden bij hun naasten die niet goed voorruit kunnen komen, samen een bakkie chocomelk drinken en naast elkaar op een bankje zitten. Ja, dat maakt me blij, genieten van de natuur maar ook het samen zijn en elkaar helpen als het even niet gaat, dank u Heer.
Hendri |
Ja...mooi he....!! Ik waag me niet meer op de schaats, maar heb al 2 x stil gestaan bij de plaatsen waar hier in de buurt geschaatst wordt....Zo gezellig!!! En dan een echte koek en zoopietent erbij.... De ouderwetse stoel ook meegenomen...immers je moet ergens beginnen met leren.... En ...als over die witte wereld een flauw zonnetje schijnt maakt dit mij wel stil ja....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 13 februari 2012, 18:59
|
|
|
MARIO216 schreef: | Toch nog een paar km gepakt het ijs was nog prima! |
Nou Mario , als het schaatsen dan voorbij is ..... misschien is dit een alternatief???
http://www.youtube.com/watch?v=i2D2fP6yBzU
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: maandag 13 februari 2012, 21:13
|
|
|
Hallo Visser Zo snel had ik nog niet op de klok gezet Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 14 februari 2012, 12:53
|
|
|
...voila, ik heb mijn digitenne succesvol herstelt. Over de KPN-organisatie ben ik niet te spreken Het is niet de eerste keer dat ik er problemen mee ondervind.
Twee slechte condensatoren vervangen door 2 goede en ik kan terug tv kijken af en toe...Het was al lang geleden dat ik nog eens wat kon posten op deze topic.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: dinsdag 14 februari 2012, 14:27
|
|
|
Op de efteling zijn we verloofd!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: dinsdag 14 februari 2012, 14:27
|
|
|
Op de efteling zijn we verloofd!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DANIEL777
|
|
Geplaatst: dinsdag 14 februari 2012, 14:31
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Op de efteling zijn we verloofd!!! |
dus de efteling bestaat niet meer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: dinsdag 14 februari 2012, 15:04
|
|
|
Kennissen zijn vandaag ineens gaan samenwonen Uiteraard ben ik erg blij voor ze.......
Fijne valentijnsdag iedereen!(ik heb bloemen gebracht naar DE liefde van mijn leven......mijn moeder! )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VOGUE536
|
|
Geplaatst: dinsdag 14 februari 2012, 15:07
|
|
|
------
Laatst aangepast door
|
VOGUE536
|
op vrijdag 24 februari 2012, 17:16
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 14 februari 2012, 15:18
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Op de efteling zijn we verloofd!!! |
En was dat in de zomer van 2011?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: dinsdag 14 februari 2012, 21:29
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...voila, ik heb mijn digitenne succesvol herstelt. Over de KPN-organisatie ben ik niet te spreken Het is niet de eerste keer dat ik er problemen mee ondervind.
Twee slechte condensatoren vervangen door 2 goede en ik kan terug tv kijken af en toe...Het was al lang geleden dat ik nog eens wat kon posten op deze topic. |
Hallo Frank Ik moet je zeggen dat ik al jaren kijk met digi maar nog maar 1 keer een probleem gehad de antenne had het begeven en voor de rest heb ik niets van de kpn gelukkig. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: dinsdag 14 februari 2012, 22:06
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Kennissen zijn vandaag ineens gaan samenwonen Uiteraard ben ik erg blij voor ze.......
Fijne valentijnsdag iedereen!(ik heb bloemen gebracht naar DE liefde van mijn leven......mijn moeder! ) |
Ik heb eigenlijk echt helemaal niks met valentijnsdag. Maar ik moet eerlijk bekenen dat toen Pieter thuiskwam met een doos bonbons en een doos gebak, en ik later nog een heel lief berichtje in mn mailbox vond......dat toch eigenlijk best leuk was.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: dinsdag 14 februari 2012, 22:12
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Ik heb eigenlijk echt helemaal niks met valentijnsdag. Maar ik moet eerlijk bekenen dat toen Pieter thuiskwam met een doos bonbons en een doos gebak, en ik later nog een heel lief berichtje in mn mailbox vond......dat toch eigenlijk best leuk was. |
Dat is nou romantisch van die man van je
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 14 februari 2012, 23:24
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Ik heb eigenlijk echt helemaal niks met valentijnsdag. Maar ik moet eerlijk bekenen dat toen Pieter thuiskwam met een doos bonbons en een doos gebak, en ik later nog een heel lief berichtje in mn mailbox vond......dat toch eigenlijk best leuk was. |
Dus die man van jou kan dus wel romantische zijn Valt dat weer even mee
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: woensdag 15 februari 2012, 17:42
|
|
|
Haal ik de post weg bij de deurmat en wat zie ik tot mijn verbazing...
Een heel echt briefje van 10 euro...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: woensdag 15 februari 2012, 21:09
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Haal ik de post weg bij de deurmat en wat zie ik tot mijn verbazing...
Een heel echt briefje van 10 euro... |
Hallo Mariska Leuk dat er toch aan je gedacht wordt. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: donderdag 16 februari 2012, 11:27
|
|
|
Ik heb vandaag de kpn es gebeld hoe het zit met mijn 14 voetbalzenders die ik niet betaald heb en ook niet wens te betalen.
Ik kan dus gratis voetbal kijken daar komt het op neer. Zij kunnen vanaf afstand niks doen.
Dit kosten plaatje van 14 voetbalzenders extra is € 27,50 de maand.
Dus ik verdcien aan de kpn...
Doen ze toch nog iets goed of toch fout?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: donderdag 16 februari 2012, 11:31
|
|
|
Hèèèèrlijk uitslapen terwijl de meeste 'normale' mensen aan het werk zijn..... Wat is de zorg toch een mooi beroep.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 16 februari 2012, 11:57
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Hèèèèrlijk uitslapen terwijl de meeste 'normale' mensen aan het werk zijn..... Wat is de zorg toch een mooi beroep..... |
Vooral dat werken als iedereen slaapt en het slapen als iedereen werkt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: donderdag 16 februari 2012, 12:08
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Vooral dat werken als iedereen slaapt en het slapen als iedereen werkt | Gelukkig niet elke dag...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 16 februari 2012, 13:15
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Ik heb vandaag de kpn es gebeld hoe het zit met mijn 14 voetbalzenders die ik niet betaald heb en ook niet wens te betalen.
Ik kan dus gratis voetbal kijken daar komt het op neer. Zij kunnen vanaf afstand niks doen.
Dit kosten plaatje van 14 voetbalzenders extra is € 27,50 de maand.
Dus ik verdcien aan de kpn...
Doen ze toch nog iets goed of toch fout? | Wat zal jij veel kijken vandaag....(maar als ik het goed begrijp niet dus)
Bespottelijk wat een geld...maar ja een voetbalgek zal het er wel voor geven....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: donderdag 16 februari 2012, 13:20
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Wat zal jij veel kijken vandaag....(maar als ik het goed begrijp niet dus)
Bespottelijk wat een geld...maar ja een voetbalgek zal het er wel voor geven.... |
ja bij kpn kunnen ze niks doen... ik kan hooguit alle zenders 1 voor 1 blokeren..
En het frapante is nog dat de 14 sportzenders bij mij anders ingedeeld is dan dat het behoort...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: donderdag 16 februari 2012, 15:01
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Bespottelijk wat een geld...maar ja een voetbalgek zal het er wel voor geven.... |
Morgenavond zit deze gek op haar vaste stekkie bij SC Heerenveen! Lekker warm tussen mijn 2 favoriete(ietwat gedateerde)mannen.
Wij hebben vele voetbalzenders en genieten daar volop van
Elke gek heeft zn gebrek en ik ben goed toebedeeld!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: donderdag 16 februari 2012, 15:06
|
|
|
Ik wil desnoods wel betalen als ik maar NIET hoef te kijken maar de sfeer in Heerenveen heeft wel wat he.
Thomas, korting voor elke minuut voetbal op TV zou mooi zijn maar ach ik kijk sowieso al weinig reclame, wat tv-kijken in de praktijk vooral is.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op donderdag 16 februari 2012, 15:07
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: donderdag 16 februari 2012, 15:27
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Ik wil desnoods wel betalen als ik maar NIET hoef te kijken maar de sfeer in Heerenveen heeft wel wat he. |
Dat is ook het einige waar ik voor ga,of ze winnen of verliezen maakt me niet zo veel uit Koffiedrinken(gratis koek ) met bekenden,mensen zien genieten,even er lekker uit zijn!
ik ben nog niet zo gek dat ik mijn eigen kaart betaal........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: donderdag 16 februari 2012, 15:43
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Hèèèèrlijk uitslapen terwijl de meeste 'normale' mensen aan het werk zijn..... Wat is de zorg toch een mooi beroep..... |
En het betaald ook nog lekker dat uitslapen overdag....... Bofkont......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: donderdag 16 februari 2012, 15:57
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | En het betaald ook nog lekker dat uitslapen overdag....... Bofkont...... |
àls je 's nachts werkt wèl inderdaad...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: donderdag 16 februari 2012, 16:00
|
|
|
Net naar een prachtige trouwdienst geweest van een vriendin... Wat kàn een kerkelijke inzegening mooi zijn.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: donderdag 16 februari 2012, 17:34
|
|
|
Ik kon weer met licht naar mijn werk en dat vind ik altijd een goed markeringspunt. Elke week er 's avonds een kwartier bij, de goede tijd komt er gelukkig weer aan.
Thomas, die niet zo houdt van de vier donkerste maanden.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op donderdag 16 februari 2012, 17:35
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 16 februari 2012, 21:45
|
|
|
Je zal maar een lessenmarathon moeten meemaken . Net even Dennis op MSN .... Pa we hebben net wiskunde gehad , we hebben nu pauze. Straks om 0.00 uur hebben we gymles.
Visser , kan zich niet herinneren dat ze dat 30 jaar geleden ook al kenden.
|
|
Naar boven |
|
|