Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: woensdag 6 oktober 2010, 17:37
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Als er dan ook iéts tegen zit! Zou zeggen dat je mijn hoofd mag lenen, maar gezien de migraine vanmiddag weer om t hoekie kwam kijken voelt die ongeveer zo: Beoordeel zelf maar of je daar wat aan hebt
Sterkte! enneh...truste! |
Ik weet hoe migraine voelt, dus mag ik vriendelijk bedanken? toch lief dat je het aangeboden hebt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: woensdag 6 oktober 2010, 18:51
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Als er dan ook iéts tegen zit! Zou zeggen dat je mijn hoofd mag lenen, maar gezien de migraine vanmiddag weer om t hoekie kwam kijken voelt die ongeveer zo: Beoordeel zelf maar of je daar wat aan hebt
Sterkte! enneh...truste! |
Migraine en dan toch nog achter de pc ..... ja daar zou je ook van krijgen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: woensdag 6 oktober 2010, 18:52
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Migraine en dan toch nog achter de pc ..... ja daar zou je ook van krijgen |
Ik kan dat!
Aangezien het niet pedagogisch verantwoord schijnt te zijn om een 5-jarige zijn eigen eten te laten koken zullen we het vooral moeten doen met een heeeeleboel paracetamol en rustig tijdverdrijf...dus ja, zo nu en dan kijk ik es op CM. Want of ik dat nou doe of niet, gaat toch wel door...
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op woensdag 6 oktober 2010, 18:56
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: donderdag 7 oktober 2010, 18:47
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Ik kan dat!
Aangezien het niet pedagogisch verantwoord schijnt te zijn om een 5-jarige zijn eigen eten te laten koken zullen we het vooral moeten doen met een heeeeleboel paracetamol en rustig tijdverdrijf...dus ja, zo nu en dan kijk ik es op CM. Want of ik dat nou doe of niet, gaat toch wel door... |
Helpt dat echt bij jou Tess ?? Ik hoor dat ook wel eens van mijn zus dat ze paracetamol neemt tegen de migraine... blijkbaar een ander soort, want bij mij helpt paracetamol voor geen meter...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: donderdag 7 oktober 2010, 19:21
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Helpt dat echt bij jou Tess ?? Ik hoor dat ook wel eens van mijn zus dat ze paracetamol neemt tegen de migraine... blijkbaar een ander soort, want bij mij helpt paracetamol voor geen meter... |
Heb er jarenlang geen last van gehad Sus, pas sinds begin dit jaar heb ik zo nu en dan weer een "aanval" ...deze bestaat dan in eerste instantie uit aura's en tot nog toe is het me gelukt om de ergste hoofdpijn te voorkomen door zodra de eerste aura verschijnt een flinke dosis paracetamol/codeïne in te nemen. Ik hoop dat het ook zo blijft, maar de kans bestaat natuurlijk dat de aanvallen in de loop der tijd toe zullen nemen in hevigheid...en of het dan nog helpt?? Sja, hoop er eigenlijk nooit achter te hoeven komen!
Maar er zijn ook speciale migraine-tabletten Sus, misschien is dat iets voor je?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: donderdag 7 oktober 2010, 20:00
|
|
|
Ik heb jarenlang paracetamol geslikt. Dat hielp op een gegeven moment niet meer. De oorzaak lag aan het feit dat ik overgevoelig was geraakt door te langdurig deze medicijnen te slikken.
Nu slik ik heel af en toe paracetamol met codeine voor hoofdpijn. Tevens let ik er ook op dat ik niet teveel koffie drink. En ik zorg ook dat er regelmaat in mijn leven is. 's Morgens bijtijds opstaan en 's avonds bijtijds naar bed.
Alcoholische dranken laat ik in de winkels staan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: donderdag 7 oktober 2010, 20:12
|
|
|
Ik kreeg medicijnen die gebruikt worden voor epilepsie ( ben de naam even kwijt) en binnen no time was de hoofdpijn verminderd terwijl ik ,ruim 12 jaar, ononderbroken hoofdpijn had.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: donderdag 7 oktober 2010, 20:14
|
|
|
CARIN303 schreef: | Ik kreeg medicijnen die gebruikt worden voor epilepsie ( ben de naam even kwijt) en binnen no time was de hoofdpijn verminderd terwijl ik ,ruim 12 jaar, ononderbroken hoofdpijn had. |
Depakine chrono? Die heb ik gebruikt, ik had last van epileptische aanvallen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE897
|
|
Geplaatst: donderdag 7 oktober 2010, 20:46
|
|
|
imigran heet het middel tegen migraine, helpt als een tierelier !! Heb het (bijna ) altijd bij me
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 oktober 2010, 07:41
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Depakine chrono? Die heb ik gebruikt, ik had last van epileptische aanvallen. |
Yep, dat is em.
Is al jaren geleden hoor en heb er dus ook geen last meer van maar was meer als tip bedoeld, je hoeft dus geen fruitmandjes en bloemenkaarten te sturen naar mij!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 oktober 2010, 07:49
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Heb er jarenlang geen last van gehad Sus, pas sinds begin dit jaar heb ik zo nu en dan weer een "aanval" ...deze bestaat dan in eerste instantie uit aura's en tot nog toe is het me gelukt om de ergste hoofdpijn te voorkomen door zodra de eerste aura verschijnt een flinke dosis paracetamol/codeïne in te nemen. Ik hoop dat het ook zo blijft, maar de kans bestaat natuurlijk dat de aanvallen in de loop der tijd toe zullen nemen in hevigheid...en of het dan nog helpt?? Sja, hoop er eigenlijk nooit achter te hoeven komen!
Maar er zijn ook speciale migraine-tabletten Sus, misschien is dat iets voor je? |
haha die Tess... 't is te merken dat jullie m'n verleden niet kennen... gelukkig heb ik inmiddels al wat jaren "Migrafin" poeders ontdekt... Wat een verrijking was dat... Toen ik "Migrafin" nog niet kende en mijn psychiater me "Sandomigran" voorschreef werd ik telkens doodziek en misselijk... als ik dan na een week ofzo weer opknapte, kreeg ik weer een aanval... zo ben ik maandenlang (jaren ? ) achter elkaar ziek geweest... ik was het zo zat dat ik op een gegeven moment aan het googlen ben gegaan en tot de ontdekking kwam dat er meer soorten zouden zijn... dat was het begin van een gezonder en stabieler leven... en daar ben ik nog altijd dankbaar voor !
Ik voel het nog steeds opkomen, met name rond menstruatie, maar langer dan een dag hoef ik gelukkig niet meer te lijden... Lief dat jullie zo meeleven... tnx !!
Laatst aangepast door
|
SUSANNAH475
|
op vrijdag 8 oktober 2010, 07:52
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 oktober 2010, 07:51
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | haha die Tess... 't is te merken dat jullie m'n verleden niet kennen... gelukkig heb ik inmiddels al wat jaren "Migrafin" poeders ontdekt... Wat een verrijking was dat... Toen ik "Migrafin" nog niet kende en mijn psychiater me "Sandomigran" voorschreef werd ik telkens doodziek en misselijk... als ik dan na een week ofzo weer opknapte, kreeg ik weer een aanval... zo ben ik maandenlang (jaren ? ) achter elkaar ziek geweest... ik was het zo zat dat ik op een gegeven moment aan het googlen ben gegaan en tot de ontdekking kwam dat er meer soorten zouden zijn... dat was het begin van een gezonder en stabieler leven... en daar ben ik nog altijd dankbaar voor ! |
In elk geval toch graag gedaan Sus, fijn voor je dat je er nu een stuk minder last van hebt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 oktober 2010, 07:55
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | In elk geval toch graag gedaan Sus, fijn voor je dat je er nu een stuk minder last van hebt. |
Heb je misschien ook tips voor blaasklachten ???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 oktober 2010, 07:59
|
|
|
Het off-topic topic, is toch geen klaag-topic geworden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 oktober 2010, 08:00
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Het off-topic topic, is toch geen klaag-topic geworden. |
nee hoor, ik dacht nu we toch bezig zijn... maar ik zal zwijgen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 oktober 2010, 08:36
|
|
|
GOOOOOOOOOOOOOODMORNING!
Beetje triest weer maar morgen is het weekend en blijft het droog. En ik voel het....looooooooooove is in the air voor jullie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 oktober 2010, 09:02
|
|
|
LEANNE226 schreef: | GOOOOOOOOOOOOOODMORNING!
Beetje triest weer maar morgen is het weekend en blijft het droog. En ik voel het....looooooooooove is in the air voor jullie |
Goedemorgen Leanne,
een beetje triest.......hoe kom je dr bij? het zonnetje schijnt hier zo heerlijk...tsja das Brabant(s) weer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 oktober 2010, 09:07
|
|
|
CARIN303 schreef: | Yep, dat is em.
Is al jaren geleden hoor en heb er dus ook geen last meer van maar was meer als tip bedoeld, je hoeft dus geen fruitmandjes en bloemenkaarten te sturen naar mij! |
Laatst aangepast door
|
MARISKA601
|
op vrijdag 8 oktober 2010, 09:12
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 oktober 2010, 09:15
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Goedemorgen Leanne,
een beetje triest.......hoe kom je dr bij? het zonnetje schijnt hier zo heerlijk...tsja das Brabant(s) weer |
Die zon krijgen wij morgen,eg woar! Frieze nachten zijn lang
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 oktober 2010, 09:18
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Heb je misschien ook tips voor blaasklachten ??? |
Ehh...stoppen met blazen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 oktober 2010, 09:20
|
|
|
Beetje triest weer maar morgen is het weekend en blijft het droog. En ik voel het....looooooooooove is in the air voor jullie |
Oh Wow!! ennehh...in welk stukje lucht zit dat dan precies verstopt? De lucht is oneindig groot, weet je!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 oktober 2010, 09:20
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Die zon krijgen wij morgen,eg woar! Frieze nachten zijn lang |
Haha...droom maar lekker verder, Brabantse nachten die zijn alleen maar lang.
(Oeps kom net mn bed pas uit, had mij verslapen vanochtend vandaar die lange nacht )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 oktober 2010, 09:23
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Heb je misschien ook tips voor blaasklachten ??? |
Zouden we niet beter een ziekenhoekje kunnen openen, of een klaaghoekje...kan ook
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 oktober 2010, 09:24
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Zouden we niet beter een ziekenhoekje kunnen openen, of een klaaghoekje...kan ook |
Een klaaghoekje hebben we al ooit es gehad... denk dat er niet zo veel meer te klagen viel!
http://www.christianmatch.nl/forum/forum_posts.php?tId=46
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op vrijdag 8 oktober 2010, 09:27
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 oktober 2010, 09:26
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Oh Wow!! ennehh...in welk stukje lucht zit dat dan precies verstopt? De lucht is oneindig groot, weet je! |
In de CM lucht,er zijn hier zoveel leuke,lieve,wijze,grappige,trouwe,zorgzame,lekkere,oprechte,warme,eerlijke,lange/korte en attente mannen.........zal ik wat nummertjes doormailen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RENSKE067
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 oktober 2010, 09:48
|
|
|
LEANNE226 schreef: | In de CM lucht,er zijn hier zoveel leuke,lieve,wijze,grappige,trouwe,zorgzame,lekkere,oprechte,warme,eerlijke,lange/korte en attente mannen.........zal ik wat nummertjes doormailen? |
onze expert heeft weer gesproken leanne kent volgens mij alle leuke kerels van cm alleen wel vreemd dat ze haar drent dan weer van een andere site moet halen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 oktober 2010, 09:53
|
|
|
RENSKE067 schreef: | onze expert heeft weer gesproken leanne kent volgens mij alle leuke kerels van cm niet allemaal,wel veel alleen wel vreemd dat ze haar drent dan weer van een andere site moet halen Even wat "lekkers" bij de "buren" gehaald he |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 oktober 2010, 15:12
|
|
|
Geef mij je hand Geef mij ze allebei En zeg me dan heel even Je kunt niet leven zonder mij
Kwam zomaar over de mail,it made my day
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LOES550
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 oktober 2010, 15:19
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Geef mij je hand Geef mij ze allebei En zeg me dan heel even Je kunt niet leven zonder mij
Kwam zomaar over de mail,it made my day |
Zoooo!! Dat komt bij mij nu nooit in mn mailbox Misschien moet ik dan ook eens op bezoek bij de buren
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 oktober 2010, 17:13
|
|
|
Sja............ kannie missen hé
http://www.youtube.com/watch?v=hGLZqDXau98
|
|
Naar boven |
|
|