Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 2 februari 2012, 13:49
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Ik verknal het vaker dan ik het goed doe maar ik moet ook nog veel leren
Hij is weer naar school(schoppen was niet nodig),nu is zijn zus ziek.........blijkbaar heerst er toch iets..........oeps......... is Aanstelleritus besmettelijk? |
Hoop het niet want dan ben jij morgen ziek
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: donderdag 2 februari 2012, 14:11
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Ik verknal het vaker dan ik het goed doe maar ik moet ook nog veel leren
Hij is weer naar school(schoppen was niet nodig),nu is zijn zus ziek.........blijkbaar heerst er toch iets..........oeps......... is Aanstelleritus besmettelijk? |
Naar school schoppen is natuurljk niet letterlijk zoals je ongetwijfeld wel begreep. Besmettelijk in overdrachtelijke zin wel: kinderen kopiëren succesvol gedrag. Daar moet je niet te zwaar aan tillen. Ze leren er mee wat wel en wat niet kan, het vervelende is alleen dat ze dat op jou als ouder oefenen. Dat is overal zo en ik vertel het ook wel eens aan een jongere collega. Betrek het niet op jezelf he maar dat is wel eens lastig. Op wie moeten ze dat gedrag anders oefenen? Het was in ieder geval een prachtactie met je zoon. Meer zulke ouders die nee durven zeggen en grenzen durven stellen in plaats van '' voor hun kinderen opkomen '' - zodat ze niet hoeven op te treden. Lamlendichitis extrema is een aangeleerde ziekte.
Thomas, morgen een vrije dag, het was wel een mooi moment toen het weekend al vroeg begon.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op donderdag 2 februari 2012, 20:24
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: donderdag 2 februari 2012, 18:17
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Er is vast nog wat goed te maken...... Teamleider kwam vanmorgen naar me toe met het aanbod om een vervolgopleiding te doen.... |
Wat leuk in deze tijd van bezuinigingen! Wat ga je voor vervolgopleiding doen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: donderdag 2 februari 2012, 20:25
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Wat leuk in deze tijd van bezuinigingen! Wat ga je voor vervolgopleiding doen? |
Mario wil ook naar cursus
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: donderdag 2 februari 2012, 20:28
|
|
|
MARIO216 schreef: | Mario wil ook naar cursus |
Samen met Coot naar de EHBO?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: donderdag 2 februari 2012, 20:30
|
|
|
PIETER649 schreef: | Samen met Coot naar de EHBO? |
Wat is daar te doen dan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: donderdag 2 februari 2012, 21:40
|
|
|
MARIO216 schreef: | Wat is daar te doen dan |
opfrissingscursus
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: donderdag 2 februari 2012, 22:10
|
|
|
PIETER649 schreef: | opfrissingscursus |
EHBO: Eerste Hulp Bij Opfrissingscursussen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: donderdag 2 februari 2012, 23:39
|
|
|
MARIO216 schreef: | EHBO: Eerste Hulp Bij Opfrissingscursussen |
Heren.....nu stel ik gewoon een heel belangstellende vraag en nemen jullie me weer in de maling..... Mannen pfff
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 februari 2012, 00:03
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Heren.....nu stel ik gewoon een heel belangstellende vraag en nemen jullie me weer in de maling..... Mannen pfff |
Zou jij ook eens moeten doen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 februari 2012, 00:14
|
|
|
MARIO216 schreef: | Mario wil ook naar cursus |
Nou mario, je kunt het op het fiets-ie af hè? Je weet de weg en kent daar de spraak....wees welkom...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 februari 2012, 00:17
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Wat leuk in deze tijd van bezuinigingen! Wat ga je voor vervolgopleiding doen? |
Bezuinigingen zijn er helaas wel... Moet eerst m'n POP gesprek afwachten volgende week, Helaas worden heel beperkt opleidingen aangeboden. Waarschijnlijk een vervolg Interne geneeskunde
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 februari 2012, 08:44
|
|
|
wakker worden om 6.30 en weten dat je nog lekker een uurtje mag blijven liggen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 februari 2012, 11:28
|
|
|
Met mijn zussen een dagje WOONBOULEVARD afgesproken.... Alleen over zulke dingen beslissen is niet leuk...ik hoor ook graag de mening van een ander...enneh....is nog gezellig ook!!!!
En mijn hele huis overhoop... Ik bedoel...de vliegende tornado er eindelijk doorheen...Spic en span..je kent dat wel... Het werd tijd....maar het resultaat zal vanavond heerlijk zijn!!
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op vrijdag 3 februari 2012, 12:29
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 februari 2012, 13:07
|
|
|
TINK100 schreef: | wakker worden om 6.30 en weten dat je nog lekker een uurtje mag blijven liggen |
Als je nu de wekker had laten rinkelen om 5.30u kon je nog 2 uur langer blijven liggen wat nóg heerlijker is...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 februari 2012, 13:12
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Als je nu de wekker had laten rinkelen om 5.30u kon je nog 2 uur langer blijven liggen wat nóg heerlijker is... |
is wel zo, maar als je onverwacht naar huis mag, terwijl je moest werken....tjaaaa, dan is het helemaal lekker
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 februari 2012, 15:23
|
|
|
TINK100 schreef: | is wel zo, maar als je onverwacht naar huis mag, terwijl je moest werken....tjaaaa, dan is het helemaal lekker |
...waren de mensjes waar je voor moet zorgen dan allemaal plots op sneeuwvakantie?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 februari 2012, 15:37
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...waren de mensjes waar je voor moet zorgen dan allemaal plots op sneeuwvakantie? |
Nee joh, die moesten vast nog thuiskomen van hun apres-ski-party's Of waren ze een sneeuwballengevecht aan het houden?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 februari 2012, 15:58
|
|
|
Heerlijk een poos door de sneeuw gebanjerd, wat een wondere witte wereld Wat is God's schepping toch mooi en staan we er vaak zo weinig bij stil Nu lekker met warme thee en rooie wangen op de bank
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 februari 2012, 16:59
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Bezuinigingen zijn er helaas wel... Moet eerst m'n POP gesprek afwachten volgende week, Helaas worden heel beperkt opleidingen aangeboden. Waarschijnlijk een vervolg Interne geneeskunde |
Wat leuk dat je op Interne zit, is ook heel breed he? Kan je zoveel kanten op.......Men wil toch ook kwaliteit van zorg leveren? Dus daar horen opleidingen bij hoor!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 februari 2012, 22:04
|
|
|
Dat Radio Israël op internet te beluisteren is .
http://www.radioisrael.nl/
Hij geeft nog niet de link maar als je hier op google t dan kom je er op. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 februari 2012, 00:56
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Wat leuk dat je op Interne zit, is ook heel breed he? Kan je zoveel kanten op.......Men wil toch ook kwaliteit van zorg leveren? Dus daar horen opleidingen bij hoor! |
Ja inderdaad Vandaag hoorde ik dat ik als eerste op 't lijstje staat dus voel me hoog vereerd Maar mag et niet verder vertellen dus mondje dicht..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 februari 2012, 00:57
|
|
|
MARTIN695 schreef: | Dat Radio Israël op internet te beluisteren is .
http://www.radioisrael.nl/
Hij geeft nog niet de link maar als je hier op google t dan kom je er op. Sjalom. Martin |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 februari 2012, 07:01
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Ja inderdaad Vandaag hoorde ik dat ik als eerste op 't lijstje staat dus voel me hoog vereerd Maar mag et niet verder vertellen dus mondje dicht.. |
My lips are sealed......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 februari 2012, 08:11
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | My lips are sealed...... |
Nahhhhhhhhhhh praat jij nou engels
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 februari 2012, 08:59
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Nahhhhhhhhhhh praat jij nou engels |
...ons W-tje is een polyglot...we zouden nog eens versteld van haar kunnen staan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 februari 2012, 09:36
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Nahhhhhhhhhhh praat jij nou engels |
Neee joh Erika, da's geen Engels.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 februari 2012, 13:35
|
|
|
Toch weer kunnen schaatsen en lekker dat het was!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 februari 2012, 14:54
|
|
|
Er was opendag op m'n vorige werk. GENOTEN!!!!! Bijkletsen met oud collega's en bewoners weer eens zien....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 februari 2012, 17:38
|
|
|
De rekening voor het water..........ik krijg geld want ik heb -43 kuub gebruikt............kweeniehoor,hoe doe je dat?Terugspugen in de leiding of zo?
|
|
Naar boven |
|
|