Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: maandag 27 september 2010, 09:08
|
|
|
ERIK390 schreef: | grace dat is te verwachten na een weekeinde op een tochtig hoekje te staan |
heb ik schijnbaar wat gemisd¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: maandag 27 september 2010, 09:08
|
|
|
mijn teckeltje neemt de honeurs waar
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: maandag 27 september 2010, 09:21
|
|
|
GRACE585 schreef: | keelpijn,oorpijn en snipverkouden
|
schrale troost grace; t duurt maar een paar weken voor je eraf bent............... hier heerst het ook nl....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: maandag 27 september 2010, 09:21
|
|
|
ik kreeg hier ff niet op wat ik wilde ,lol probeer het later nog wel eens
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op maandag 27 september 2010, 09:27
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIK390
|
|
Geplaatst: maandag 27 september 2010, 09:29
|
|
|
GRACE585 schreef: | heb ik schijnbaar wat gemisd¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿ | of je wat gemist heb weet ik niet maar jij heb er wel wat aan over gehouden en dat is de bedoeling er toch van
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIK390
|
|
Geplaatst: maandag 27 september 2010, 09:35
|
|
|
HANNAH810 schreef: | schrale troost grace; t duurt maar een paar weken voor je eraf bent............... hier heerst het ook nl.... | dus hannah als ik het begrijp ook jij heb het al op gelopen en was het waard om er een paar weken mee te moeten doen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 september 2010, 21:18
|
|
|
daaristiedan.................. 1500
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 september 2010, 21:26
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | daaristiedan.................. 1500 |
Geveelisiteerd!!!
Ben benieuwd wat je gewonnen hebt
GrZing!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 september 2010, 21:35
|
|
|
Knikkers
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 september 2010, 21:36
|
|
|
Moet er nog een stuk of 64
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 september 2010, 21:53
|
|
|
K ben der zelfs al overheen! En dan heb k nog wel een time-out gehad de afgelopen weken
Maareh...gefeliciflapstaart met deze mijlpaal hoor! T volgende rondje is voor jouw rekening dus
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 september 2010, 22:02
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | K ben der zelfs al overheen! En dan heb k nog wel een time-out gehad de afgelopen weken
Maareh...gefeliciflapstaart met deze mijlpaal hoor! T volgende rondje is voor jouw rekening dus |
die time-out had ik ook een 2mnd geleden
volgende rondje?? knikkers zijn rond, heb er net een paar van mario gehad. Ik rol ze wel door, als ze langs rollen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 1 oktober 2010, 23:47
|
|
|
500
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 oktober 2010, 16:27
|
|
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LOES550
|
|
Geplaatst: zondag 3 oktober 2010, 01:55
|
|
|
http://www.youtube.com/watch?v=vuXgPihspYo&feature=related
Dit lied verwoord een beetje wat er oa in mn dochter (20) om gaat. Ze heeft veel angstaanvallen op t ogenblik. Ineens kwam de vraag: Als ik bid dan krijg ik weer iets anders erbij, nachtmerries of nog meer klachten. Ik durf niet meer te bidden. Mijn antw: Dat komt echt niet van God, je wordt niet gestraft door God, God is een God van liefde. Nu twijfelt ze erg. Ze denkt dat God tegen haar is. Hoe kan ik haar nu het beste helpen? Ik vind het zelf al zo moeilijk om God te begrijpen.
Ik wist niet waar ik t moest plaatsen,
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: zondag 3 oktober 2010, 02:38
|
|
|
LOES550 schreef: | http://www.youtube.com/watch?v=vuXgPihspYo&feature=related
Dit lied verwoord een beetje wat er oa in mn dochter (20) om gaat. Ze heeft veel angstaanvallen op t ogenblik. Ineens kwam de vraag: Als ik bid dan krijg ik weer iets anders erbij, nachtmerries of nog meer klachten. Ik durf niet meer te bidden. Mijn antw: Dat komt echt niet van God, je wordt niet gestraft door God, God is een God van liefde. Nu twijfelt ze erg. Ze denkt dat God tegen haar is. Hoe kan ik haar nu het beste helpen? Ik vind het zelf al zo moeilijk om God te begrijpen.
Ik wist niet waar ik t moest plaatsen, |
Misschien durft ze wel dingen te zeggen tegen God (met haar ogen open) ? Ik zou het niet forceren als ze het niet durft... ! Misschien kun je aan haar vragen of ze 't goed vindt als jij voor haar bidt ?
Ik heb zelf wel ervaren dat als ik bidden ff niet kan dat het beter gaat met ogen open en gewoon te praten omdat ik anders soms te emotioneel wordt... ik merkte dan zelf bijv. dat er meer meespeelde en dat dat eruit kwam bij de openheid naar God toe. God is een helpende God, ook als je dat misschien op 't moment niet zo ervaart, toch wil Hij samen met jou er doorheen gaan. Het geloof kent diepe dalen (ook wel schaduwen des doods genoemd), maar het mooie van het geloof is dat je er niet alleen doorheen hoeft te gaan. God wil met je meegaan.
Weet je Loes, die angstaanvallen komen ergens vandaan... ik heb geen idee wat er precies met je dochter aan de hand is, maar ik weet wel dat ikzelf ooit veel angstaanvallen heb gehad en nachtmerries enz. Het lijkt mij goed om er goede professionele hulp bij te halen. Ik denk dat je in het begeleidingsproces er achter komt wat er precies speelt (waar die angstaanvallen vandaan komen) en bij mij is het zo gegaan dat het bidden weer kwam op een moment dat ik eraan toe was. Ik heb me nooit geforceerd daarin gevoeld door God, soms wel door mensen...
Ik denk dat de angst idd. niet van God komt, maar te maken heeft met wat ergens iets wat ze heeft meegemaakt; misschien kan het helpen als je dit tegen haar zegt...
Ik wens je heel veel sterkte Loes !; en als je iets kwijt wilt je mag 't altijd aan me mailen, misschien kan ik ergens iets voor je betekenen.
Ik vind het trouwens een keigaaf nummer !! 'k Wou dat ik dit lied had gekend in die oh zo moeilijke tijd die achter me ligt. Dank je wel voor het delen ervan... !!
"Als God voor ons is, wie zal tegen ons zijn ?" (Rom. 8:31 e.v.)
Laatst aangepast door
|
SUSANNAH475
|
op zondag 3 oktober 2010, 02:57
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: zondag 3 oktober 2010, 09:51
|
|
|
LOES550 schreef: | http://www.youtube.com/watch?v=vuXgPihspYo&feature=related
Ik wist niet waar ik t moest plaatsen, |
Dag Loes,
Nachtmerries komen echt niet van God. Bij mijn weten komen ze vooral voort uit trauma's en ja... als de satan ze kan gebruiken om iemand pijn te doen zal hij dat niet laten. Als het echt zo is dat jouw dochter extra narigheid op haar bordje krijgt, direct nadat ze zich tot God heeft gewend ben ik geneigd het omgekeerde te denken. Dat God Zijn ogen op haar heeft gevestigd en de duivel er kennelijk alles aan doet om daar een wig tussen te drijven.
Ken je het gedicht van de voetstappen op het strand? Het is inmiddels erg bekend, maar tis wel toepasselijk op de situatie van je dochter. Mss heeft ze er wat aan.
In Jesaja 57: 15-16 kun je lezen waar God woont en naar wie Zijn speciale liefde en aandacht uitgaan. In heel de bijbel kun je lezen dat Gods en Jezus' zorg juist is met de mensen die het moeilijk hebben. De zwakken en de zieken, de verlatenen.
"Want zo zegt de Hoge en Verhevene, die in eeuwigheid troont en wiens naam de Heilige is: In den hoge en in het heilige woon Ik en bij de verbrijzelde en nederige van geest, om de geest der nederigen en het hart der verbrijzelden te doen opleven."
(Zie verder mail)
GrZing!
Laatst aangepast door
|
ZINGA672
|
op zondag 3 oktober 2010, 09:56
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ADELAAR559
|
|
Geplaatst: zondag 3 oktober 2010, 20:50
|
|
|
3 en een half !! Of blauw en rood, maar dat valt te betwisten !
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 16:40
|
|
|
Misschien heb ik het gemist maar waarom heeft onze Chris het topic" Vrees" gesloten?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 16:51
|
|
|
CARIN303 schreef: | Misschien heb ik het gemist maar waarom heeft onze Chris het topic" Vrees" gesloten? |
Er werd teveel op de man gespeeld. Zie het commentaar van Chris bij de reacties.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 17:36
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Er werd teveel op de man gespeeld. Zie het commentaar van Chris bij de reacties. |
Yep,had ik gelezen maar normaal gesproken krijgen we een tweede kans met een waarschuwing,nu niet,vandaar!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 18:16
|
|
|
Vreemd hoor dat ik nu niet eens meer kan reageren op 't ene topic, waarin ene man beweert dat ik zou oordelen ? Er zit nu een slotje op... ik vind nog wel dat ik iets mag zeggen van de reactie naar mij toe... ik ben me namelijk niet bewust dat ik aan 't oordelen was ... ik vond enkel dat je op zo'n manier niet met elkaar om hoort te gaan...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 18:59
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Vreemd hoor dat ik nu niet eens meer kan reageren op 't ene topic, waarin ene man beweert dat ik zou oordelen ? Er zit nu een slotje op... ik vind nog wel dat ik iets mag zeggen van de reactie naar mij toe... ik ben me namelijk niet bewust dat ik aan 't oordelen was ... ik vond enkel dat je op zo'n manier niet met elkaar om hoort te gaan... |
Je zou diegene nog een mailtje kunnen sturen hierover.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 19:06
|
|
|
CARIN303 schreef: | Je zou diegene nog een mailtje kunnen sturen hierover. |
Ja da's waar... niet bij stil gestaan eerlijk gezegd, maar ik ben bang dat het dan over en weer blijft gaan, en aangezien zijn eerdere reacties hier op het forum heb ik daar geen zin in.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 19:17
|
|
|
Chris' oordeel is er blijkbaar een van onnavolgbare wijsheid. Soms kunnen we hem volgen andere keren weer niet.
Wij hebben ons er bij neer te leggen en gewoon weer verder gaan.
Ik verbeter mijn leven, doe lollig waar lollig kan, ben scherp als het nodig is.
Maar als iemand weer een 1-zins topic start zal ik vragen gaan stellen....in t forum en direct via de mail. 20 onderwerpen starten die weinig zinvols bijdragen, laat de onderwerpen waar wel vele op reageren ondersneeuwen en maken het forum tot een weinig inhoudelijk iets.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LOES550
|
|
Geplaatst: woensdag 6 oktober 2010, 02:46
|
|
|
Dank jullie wel voor de vele reakties. Ik probeer alle mail zo snel mogelijk te beantwoorden. We hebben Gods kracht erg nodig. Ik weet ook zeker dat Hij dag en nacht bij ons is. Ondanks alle tegenslagen hebben we het thuis met elkaar erg fijn. We vechten ons door deze tijd heen. Op weg naar de toekomst waar rust en geluk op ons wacht. Want ik weet zeker dat God ons daar bij helpt. liefs Loes
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LOES550
|
|
Geplaatst: woensdag 6 oktober 2010, 03:02
|
|
|
t leukste aan niet goed kunnen slapen is als je om deze tijd op t forum reageert, er bovenaan bij actieve onderwerpen alleen jouw naam staat haha. Echt een gek gezicht. Maar toch ook een beetje een gevoel van alleen op de wereld.
Laatst aangepast door
|
LOES550
|
op woensdag 6 oktober 2010, 03:02
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: woensdag 6 oktober 2010, 08:13
|
|
|
LOES550 schreef: | t leukste aan niet goed kunnen slapen is als je om deze tijd op t forum reageert, er bovenaan bij actieve onderwerpen alleen jouw naam staat haha. Echt een gek gezicht. Maar toch ook een beetje een gevoel van alleen op de wereld. |
Ga je wel om jezelf denken.....en rust nemen waar nodig
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: woensdag 6 oktober 2010, 16:02
|
|
|
Wat een .....dag!
Eerst niet kunnen slapen (heb het nog 2 uur zien worden vannacht) en vervolgens om 7 uur m'n bed uit gebeld: of ik nog kwam werken? Oftewel: dik verslapen dus
Vanaf dat moment forse hoofdpijn en alles wat fout kan gaan, ging ook fout.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: woensdag 6 oktober 2010, 17:08
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Wat een .....dag!
Eerst niet kunnen slapen (heb het nog 2 uur zien worden vannacht) en vervolgens om 7 uur m'n bed uit gebeld: of ik nog kwam werken? Oftewel: dik verslapen dus
Vanaf dat moment forse hoofdpijn en alles wat fout kan gaan, ging ook fout. |
Als er dan ook iéts tegen zit! Zou zeggen dat je mijn hoofd mag lenen, maar gezien de migraine vanmiddag weer om t hoekie kwam kijken voelt die ongeveer zo: Beoordeel zelf maar of je daar wat aan hebt
Sterkte! enneh...truste!
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op woensdag 6 oktober 2010, 17:08
|
|
Naar boven |
|
|