Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 januari 2012, 16:33
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Volgens mij is dit mannetje jaloers omdat ik tegenwoordig zo goed slaap |
...dus toch een middagdutje op je nieuwe bank???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 januari 2012, 18:13
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...dus toch een middagdutje op je nieuwe bank??? |
Echt wel Helaas heb ik het gewoon nodig
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARY052
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 januari 2012, 19:13
|
|
|
Mijn mooiste moment; Net een eind met mijn hondje gewandelt in de SNEEUW!!!
Mary
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 januari 2012, 19:29
|
|
|
MARY052 schreef: | Mijn mooiste moment; Net een eind met mijn hondje gewandelt in de SNEEUW!!!
Mary |
Waar was dat Mary???
Heerlijk....sneeuw....!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 januari 2012, 19:49
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Het was een klein uurtje rijden maar ondertussen zit ik op mijn nieuwe bank dit bericht te typen |
Leuk Erika! die foto komt nog wel he??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 januari 2012, 21:37
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Leuk Erika! die foto komt nog wel he?? |
Kijk maar ff op hyves
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 januari 2012, 21:38
|
|
|
MARY052 schreef: | Mijn mooiste moment; Net een eind met mijn hondje gewandelt in de SNEEUW!!!
Mary |
SNEEUW??? Was dat dan ken je dat eten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: zondag 29 januari 2012, 00:18
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Kijk maar ff op hyves |
Ziet er goed uit.... Geniet ervan...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zondag 29 januari 2012, 15:56
|
|
|
Feyenoord - Ajax 4-2
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 29 januari 2012, 17:29
|
|
|
MARIO216 schreef: | Feyenoord - Ajax 4-2 |
Hoeveel heeft Feyenoord moeten betalen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 29 januari 2012, 17:31
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Ziet er goed uit.... Geniet ervan... |
Doe ik zeker alleen mn katten ook Stond er vanmiddag eentje heerlijk te kneden op de zitting en daar is tie niet voor he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: zondag 29 januari 2012, 20:41
|
|
|
Mijn hele dag was één fijn moment! Genoten van mijn dochter!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BERT364
|
|
Geplaatst: zondag 29 januari 2012, 22:11
|
|
|
mijn mooiste moment van vandaag is nadat ik samen met mn zoon naar kerk geweest was (terwijl hij dit niet leuk vindt en ik hem het niet verplicht we bleven tot na de preek en zij daarna weg gegaan ) hij op de terug weg zei: pa volgende keer pakken we de auto he en daarmee aangaf devolgende keer mee tewillen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MOMO697
|
|
Geplaatst: zondag 29 januari 2012, 22:25
|
|
|
BERT364 schreef: | mijn mooiste moment van vandaag is nadat ik samen met mn zoon naar kerk geweest was (terwijl hij dit niet leuk vindt en ik hem het niet verplicht we bleven tot na de preek en zij daarna weg gegaan ) hij op de terug weg zei: pa volgende keer pakken we de auto he en daarmee aangaf devolgende keer mee tewillen |
dat is super
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 29 januari 2012, 22:28
|
|
|
BERT364 schreef: | mijn mooiste moment van vandaag is nadat ik samen met mn zoon naar kerk geweest was (terwijl hij dit niet leuk vindt en ik hem het niet verplicht we bleven tot na de preek en zij daarna weg gegaan ) hij op de terug weg zei: pa volgende keer pakken we de auto he en daarmee aangaf devolgende keer mee tewillen |
't zal hoogstwaarschijnlijk een andere preek geweest zijn dan bij ons, want het enthousiasme kon ik bij mn zoon niet echt ontdekken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: maandag 30 januari 2012, 11:26
|
|
|
Zo gaat dat vaak Visser..... Ook ik heb dat ervaren met de kinderen.... Maar blijf voor ze bidden... Ik heb er 1 die nergens meer in geloofd... Gisteren de ochtenddienst in de kerk... Die van de avond thuis geluisterd...(en kon dat met een andere luisteraar) Maar van allebei ging iets uit...Begrijpelijk...zo duidelijk... Maar als ik er niet om vraag gaat ook meer dan me lief is het Woord langs me heen.... Kortom...het was een goede en fijne zondag... Hoop dat het vandaag ook nog zondag mag zijn....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 30 januari 2012, 16:49
|
|
|
Hebben jullie al een datum? Op CM gaat dat vrij snel toch?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 30 januari 2012, 16:54
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Hebben jullie al een datum? Op CM gaat dat vrij snel toch? |
Dat antwoord heb je toch al gehoord in de chatbox...30 februari zei hij...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: maandag 30 januari 2012, 17:42
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Doe ik zeker alleen mn katten ook Stond er vanmiddag eentje heerlijk te kneden op de zitting en daar is tie niet voor he |
Fijn hè katten.....? Gewoon verbannen naar de badkamer...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 07:37
|
|
|
Zoonlief van (bijna)15 voelt zich niet lekker.........kan maar is een tikje verdacht.........hoor ik hem net naar beneden sluipen want meneer dacht dat ik al naar mn werk was........ Ik:"Lieverd,omdat je je zo ziek voelt heb ik de controller van je playstation en je laptop maar opgeborgen"......... Zijn blik was onbetaalbaar
Na een dag kleutertv wil hij morgen desnoods op zn knietjes naar school denk ik
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 07:48
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Zoonlief van (bijna)15 voelt zich niet lekker.........kan maar is een tikje verdacht.........hoor ik hem net naar beneden sluipen want meneer dacht dat ik al naar mn werk was........ Ik:"Lieverd,omdat je je zo ziek voelt heb ik de controller van je playstation en je laptop maar opgeborgen"......... Zijn blik was onbetaalbaar
Na een dag kleutertv wil hij morgen desnoods op zn knietjes naar school denk ik |
hahaha en nu maar hopen dat er morgen een flink pak sneeuw ligt??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 08:16
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Zoonlief van (bijna)15 voelt zich niet lekker.........kan maar is een tikje verdacht.........hoor ik hem net naar beneden sluipen want meneer dacht dat ik al naar mn werk was........ Ik:"Lieverd,omdat je je zo ziek voelt heb ik de controller van je playstation en je laptop maar opgeborgen"......... Zijn blik was onbetaalbaar
Na een dag kleutertv wil hij morgen desnoods op zn knietjes naar school denk ik |
Die kans is zeeeeeeeeeer groot, ik heb er 1 van 7 eens een dagje in bed laten blijven toen ze schoolziek was. Geen computer, geen tv niet gezellig in je pyama op de bank liggen, zieke kindertjes horen in bed. Om 16 uur s middags: mama, mag ik morgen ALSTUBLIEFT naar school!
Helaas is haar broertje daar imuun voor , dus we gaan zometeen maar weer het wedstrijdje: wie kan het langst zn poot stijf houden doen en een poging doen om op school te komen...en te blijven.
Yess, vandaag heb ik gewonnen , en dat was echt ff het mooiste moment van vandaag!
Laatst aangepast door
|
ANNETTE792
|
op woensdag 1 februari 2012, 15:13
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOHANNA992
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 18:24
|
|
|
Mijn mooiste moment: Na een rondleiding in Hospice Houten,waar ik een sollicitatie gesprek had,en te horen kreeg dat ik aangenomen was.Wat een voorrecht dit te mogen doen [dit naast mijn huidige baan].
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 18:28
|
|
|
JOHANNA992 schreef: | Mijn mooiste moment: Na een rondleiding in Hospice Houten,waar ik een sollicitatie gesprek had,en te horen kreeg dat ik aangenomen was.Wat een voorrecht dit te mogen doen [dit naast mijn huidige baan]. |
Mooi Johanna!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 21:10
|
|
|
Er is vast nog wat goed te maken...... Teamleider kwam vanmorgen naar me toe met het aanbod om een vervolgopleiding te doen....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 21:51
|
|
|
Het onderwijs heeft het type moeder als Leanne nodig.
Mogelijk had je zoon last van een ziekte waarvan ik helaas alleen de Latijnse naam ken: Lamlendichitis extrema. Er is helaas nog geen medicijn gevonden afgezien van een flinke schop onder de kont.
Weet je overigens wanneer de puberteit begint? Als je ouders gaan zeuren.
Sloot je Hyves, Facebook en MSN ook af?
Thomas, tige nei 't sin.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op woensdag 1 februari 2012, 22:34
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 22:26
|
|
|
Ik wil het drankgebruik niet stimuleren maar ik heb mezelf uit de kou gekomen een glas cognac ingeschonken en dat was in ieder geval een goed moment.
Thomas, nuchtere Fries, hm.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op woensdag 1 februari 2012, 22:29
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 22:30
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Het onderwijs heeft het type moeder als Leanne nodig.
Mogelijk had je zoon last van een ziekte waarvan ik alleen de Latijnse naam ken: Lamlendichitis extrema. Er is helaas nog geen medicijn gevonden afgezien van een flinke schop onder de kont.
Thomas, tige nei 't sin. |
is dat wel pedagogisch verantwoord, meester???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: donderdag 2 februari 2012, 09:46
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Het onderwijs heeft het type moeder als Leanne nodig.
Mogelijk had je zoon last van een ziekte waarvan ik helaas alleen de Latijnse naam ken: Lamlendichitis extrema. Er is helaas nog geen medicijn gevonden afgezien van een flinke schop onder de kont.
Thomas, tige nei 't sin. |
Ik verknal het vaker dan ik het goed doe maar ik moet ook nog veel leren
Hij is weer naar school(schoppen was niet nodig),nu is zijn zus ziek.........blijkbaar heerst er toch iets..........oeps......... is Aanstelleritus besmettelijk?
|
|
Naar boven |
|
|