Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 februari 2011, 00:19
|
|
|
DAYSPRING826 schreef: | Nee Marylien, sorry. Ik wens je hier in elk geval wel nog een heel leuke tijd toe! |
Wat nou Dayspring, je gaat het mogelijke pad van "verliefd, verloofd en getrouwd" verlaten ?? (of heb je de ware gevonden??)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 februari 2011, 01:51
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Wat nou Dayspring, je gaat het mogelijke pad van "verliefd, verloofd en getrouwd" verlaten ?? (of heb je de ware gevonden??) |
Ik snap het niet, twee echte kerels en dan alsnog verlaten....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
REBECCA667
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 februari 2011, 11:14
|
|
|
MAR907 schreef: | Ik snap het niet, twee echte kerels en dan alsnog verlaten.... | nou dayspring. waar wacht je nog op.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARYLIEN613
|
|
Geplaatst: woensdag 23 februari 2011, 11:20
|
|
|
ik heb opnieuw betaald, ben hier nog enkele maandjes
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: woensdag 23 februari 2011, 11:22
|
|
|
MARYLIEN613 schreef: | ik heb opnieuw betaald, ben hier nog enkele maandjes |
gezellig Marylien
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: woensdag 23 februari 2011, 11:24
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | gezellig Marylien |
Ja Suus ze kan mij niet missen....gelukkig maar..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: woensdag 23 februari 2011, 11:33
|
|
|
Super Marylien!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: woensdag 23 februari 2011, 13:56
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Ja Suus ze kan mij niet missen....gelukkig maar.. |
haha is dat zo ? Volgens mij denk jij dat de vrouwen bij bosjes voor je vallen... dream on...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARY052
|
|
Geplaatst: woensdag 23 februari 2011, 20:05
|
|
|
Gezellig Marylien.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: donderdag 24 februari 2011, 10:06
|
|
|
Ik ben aan mijn laatste dagen bezig op CM.......het is goed zo.Ik wil jullie bedanken voor alle fijne contacten,gesprekken,luisterende oren,voor alles.......ook het gekibbelIk kom nog wel eens om het hoekje kijken(big sister is watching you ) Bedankt!
http://www.youtube.com/watch?v=qtivSTZrezc
Wanneer ik alleen ben, droom ik van de horizon en ik slaag er niet in om de woorden te vinden. Aangezien ik weet dat er geen licht is, op een plaats waar geen zon is. Als je hier niet bij me bent. Voor het raam Laat iedereen mijn hart zien dat jij in brand stak. Jij sloot je binnen in me op. Het licht, jij Korte ontmoeting op straat
Tijd om afscheid te nemen Van landen die ik nooit Heb gezien en nooit met jou deelde Nu, ja, zal ik ze ervaren Ik zal vertrekken samen met jou Op schepen over de zee Die, ik weet, Nee, nee, niet langer bestaan Ik zal ze samen met jou ervaren
Als je ver weg bent Droom ik van de horizon En woorden schieten te kort En ja, ik weet Dat je bij me bent Jij, mijn maan, bent bij me Mijn zon, je bent bij me Bij me, bij me, bij me
Tijd om afscheid te nemen Van landen die ik nooit Heb gezien en nooit met jou deelde Nu, ja, zal ik ze ervaren Ik zal vertrekken samen met jou Op schepen over de zee Die, ik weet, Nee, nee, niet langer bestaan Ik zal ze samen met jou herervaren Ik zal met je meegaan Op schepen over de zee Waarvan ik weet dat ze nee, nee, niet langer bestaan Met jou zal ik ze herervaren Ik zal met je meegaan Ik en jij [url]
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: donderdag 24 februari 2011, 10:11
|
|
|
Leanne, dat is best een beetje schrikken. 'k Zal je zeker missen, maar wens je ook alle goeds en Gods zegen toe in je leven! Jij ook bedankt voor alles, je gezelligheid en je mooie stukjes op het forum.
Lieve groeten, Marijan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARYLIEN613
|
|
Geplaatst: donderdag 24 februari 2011, 10:16
|
|
|
Ook van mij veel geluk Leanne! Ik zal je bijdragen missen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: donderdag 24 februari 2011, 11:33
|
|
|
Leanne,
Vaste kring loopt toch niet leeg? Na Angelique, Gibby, Benny en nog veel meer zijn al vertrokken, nu worden nog saaier en stiller in de chatbox. Ik zal je missen hoor Leanne
Ik, ook namens Marian, wensen Gods zegen toe voor de toekomst.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: donderdag 24 februari 2011, 12:17
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Leanne,
Vaste kring loopt toch niet leeg? Na Angelique, Gibby, Benny en nog veel meer zijn al vertrokken, nu worden nog saaier en stiller in de chatbox. Ik zal je missen hoor Leanne
Ik, ook namens Marian, wensen Gods zegen toe voor de toekomst. |
Sommige komen ook weer terug is de ervaring Herman
maar inderdaad we zullen leanne zeker gaan missen Veel goeds leanne voor de toekomst en Gosds Zegen toegewenst
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: donderdag 24 februari 2011, 12:32
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Ik ben aan mijn laatste dagen bezig op CM.......het is goed zo.Ik wil jullie bedanken voor alle fijne contacten,gesprekken,luisterende oren,voor alles.......ook het gekibbelIk kom nog wel eens om het hoekje kijken(big sister is watching you ) Bedankt!
Wanneer ik alleen ben, droom ik van de horizon en ik slaag er niet in om de woorden te vinden. Aangezien ik weet dat er geen licht is, op een plaats waar geen zon is. Als je hier niet bij me bent. Voor het raam Laat iedereen mijn hart zien dat jij in brand stak. Jij sloot je binnen in me op. Het licht, jij Korte ontmoeting op straat
Tijd om afscheid te nemen Van landen die ik nooit Heb gezien en nooit met jou deelde Nu, ja, zal ik ze ervaren Ik zal vertrekken samen met jou Op schepen over de zee Die, ik weet, Nee, nee, niet langer bestaan Ik zal ze samen met jou ervaren
Als je ver weg bent Droom ik van de horizon En woorden schieten te kort En ja, ik weet Dat je bij me bent Jij, mijn maan, bent bij me Mijn zon, je bent bij me Bij me, bij me, bij me
Tijd om afscheid te nemen Van landen die ik nooit Heb gezien en nooit met jou deelde Nu, ja, zal ik ze ervaren Ik zal vertrekken samen met jou Op schepen over de zee Die, ik weet, Nee, nee, niet langer bestaan Ik zal ze samen met jou herervaren Ik zal met je meegaan Op schepen over de zee Waarvan ik weet dat ze nee, nee, niet langer bestaan Met jou zal ik ze herervaren Ik zal met je meegaan Ik en jij [url] |
Hé Leanne. Jammer dat je weg gaat. Ik wens je in ieder geval heel veel geluk met je mannetje. Jou bijdragen zullen zeker worden gemist, dus als je ons net zo gaat missen als wij jou... kom dan vlug weer terug.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARY052
|
|
Geplaatst: donderdag 24 februari 2011, 13:54
|
|
|
He Leanne,
Jammer dat je weggaat. Ik wens je het allerbeste toe, onnder de Zegen van onze Hemelse Papa! Ga met HEM dan ga je goed!
Liefs Mary
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: donderdag 24 februari 2011, 14:55
|
|
|
hey leanne we zullen je missen meis geniet van je time out en je drent we komen je vast weer eens tegen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: donderdag 24 februari 2011, 16:26
|
|
|
GRACE585 schreef: | hey leanne we zullen je missen meis geniet van je time out en je drent we komen je vast weer eens tegen |
O.. is t een Drent? Nou da's helemaal een prima combinatie: mijn Drentse vader en Friese moeder zijn dit jaar 45 jaar getrouwd, dus Leanne: dat biedt perspectief....
Laatst aangepast door
|
LISA610
|
op donderdag 24 februari 2011, 16:27
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 24 februari 2011, 17:05
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Ik ben aan mijn laatste dagen bezig op CM.......het is goed zo.Ik wil jullie bedanken voor alle fijne contacten,gesprekken,luisterende oren,voor alles.......ook het gekibbelIk kom nog wel eens om het hoekje kijken(big sister is watching you ) Bedankt!
Tijd om afscheid te nemen Van landen die ik nooit Heb gezien en nooit met jou deelde Nu, ja, zal ik ze ervaren Ik zal vertrekken samen met jou Op schepen over de zee Die, ik weet, Nee, nee, niet langer bestaan Ik zal ze samen met jou herervaren Ik zal met je meegaan Op schepen over de zee Waarvan ik weet dat ze nee, nee, niet langer bestaan Met jou zal ik ze herervaren Ik zal met je meegaan Ik en jij [url] |
Ga je missen Leanne Veel liefde en gezondheid toegewenst maar we zien je toch wel weer snel terug jij kan niet zonder ons
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: donderdag 24 februari 2011, 17:44
|
|
|
LISA610 schreef: | O.. is t een Drent? Nou da's helemaal een prima combinatie: mijn Drentse vader en Friese moeder zijn dit jaar 45 jaar getrouwd, dus Leanne: dat biedt perspectief.... |
Nou Leanne, je hoort het: een Drent en een Fries gaan heel goed samen Een mooi vooruitzicht.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: donderdag 24 februari 2011, 18:54
|
|
|
Hoi Leanne, Ik ga je missen hier, maar wens jou en je Drent veel geluk, liefde en Gods zegen voor nu en in jullie toekomst !! Bedankt voor je bijdrages, ook hier op het forum...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENDUK927
|
|
Geplaatst: donderdag 24 februari 2011, 22:25
|
|
|
Hey lean
wij wensen je het aller beste toe en veel succes in je verdere leven met je drent.
groetjes duck en marian
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: donderdag 24 februari 2011, 22:46
|
|
|
Hay Leanne....ik vind het heel jammer dat je weg gaat, ik vond je een hele aardige gezellige vrouw. Daarom zullen wij jou erg missen als je hier niet meer bent. Ik hoop dat je snel weer terug komt. En anders wens ik jullie al het goede toe, en ik hoop dat je weer gelukkig wordt.
Groetjes en liefs Carien.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: donderdag 24 februari 2011, 22:54
|
|
|
He Leanne, toch jammer dat we nooit eens hebben gewandeld
Veel succes met die vrijbuiter van je, maak er iets moois van .... maar als 2 rasechte drenten gaat jullie dat vast'n zeeker lukk'n
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TRIJNIE671
|
|
Geplaatst: vrijdag 25 februari 2011, 14:10
|
|
|
Hey leanne , veel geluk en gezondheid toegewenst met je nieuwe lover , het ga je verder goed meid , kom jou vast nog wel eens weer tegen in Fryslan of Drenthe
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: vrijdag 25 februari 2011, 23:53
|
|
|
Hoi Leanne,
Ik heb je nog nooit gezien in het echt maar je bent wel iemand met een oprechte mening. Het ga jouw goed en een heel goed nieuw leven toegewenst!
De dj van CM Mario.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MADELIEF469
|
|
Geplaatst: zaterdag 26 februari 2011, 10:46
|
|
|
Hoi Lean, Ook ik wens jullie veel geluk, liefde en een geweldige toekomst samen!
Laatst aangepast door
|
MADELIEF469
|
op zaterdag 26 februari 2011, 10:47
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zaterdag 26 februari 2011, 11:11
|
|
|
Ik ben dr nog steeds,er komt geen end aan zo'n abonnement,het zal zo wel afgelopen zijn? Bedankt voor alle goede wensen,over een maand of 3 kom ik vertellen of hij en ik een jaar volgemaakt hebben,deal?
Madelief........namen die beginnen met een M zijn mooi he,en er zitten vaak leuke mannen aan vast *hinthint* Sorry,ik kon het niet laten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DANIEL777
|
|
Geplaatst: zaterdag 26 februari 2011, 11:15
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Ik ben dr nog steeds,er komt geen end aan zo'n abonnement,het zal zo wel afgelopen zijn? Bedankt voor alle goede wensen,over een maand of 3 kom ik vertellen of hij en ik een jaar volgemaakt hebben,deal?
Madelief........namen die beginnen met een M zijn mooi he,en er zitten vaak leuke mannen aan vast *hinthint* Sorry,ik kon het niet laten |
wat hebben jullie toch met de m leanne? In ieder geval veel geluk samen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: zaterdag 26 februari 2011, 11:17
|
|
|
DANIEL777 schreef: | wat hebben jullie toch met de m leanne? In ieder geval veel geluk samen |
We gaan nu al haar missen ....snif ...Daniel
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|