Auteur |
Bericht |
|
SJAAK585
|
|
Geplaatst: dinsdag 9 augustus 2011, 10:28
|
|
|
VISSER278 schreef: | Logisch, dat komt doordat binnen het licht brandt |
hee wel zuinig omgaan met energie hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GIJS102
|
|
Geplaatst: dinsdag 9 augustus 2011, 11:32
|
|
|
HANNAH810 schreef: | vrouwen zijn gewoon net zonnetjes frank; je mag van haar genieten, als ze schijnt..........!!
en als ze achter een wolkje duikt, weet dan dat ze wel schijnt, maar je (even) niet verwarmt.............
dan is het de kunst om door t wolkje heen te kijken.......... |
Heel erg leuk omschreven! Door het wolkje heen: kijken/proberen te begrijpen wat er in de ander schuilt...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: dinsdag 9 augustus 2011, 11:56
|
|
|
het waait buiten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
AARTJE289
|
|
Geplaatst: dinsdag 9 augustus 2011, 12:00
|
|
|
MARISKA601 schreef: | het waait buiten. |
ja hier ook, en de zon komt af en toe heerlijk door de wolken heen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: dinsdag 9 augustus 2011, 18:23
|
|
|
zon, regen wind en onweer op één dag. Vind het teveel van alles
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 9 augustus 2011, 19:16
|
|
|
YELNIN491 schreef: | zon, regen wind en onweer op één dag. Vind het teveel van alles |
En weer heeft visser een oplossing: doe oordopjes in, ga slapen en.......probleem opgelost.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIA576
|
|
Geplaatst: dinsdag 9 augustus 2011, 19:49
|
|
|
YELNIN491 schreef: | zon, regen wind en onweer op één dag. Vind het teveel van alles |
'k Moet eerlijk zeggen dat ik niet veel moeite heb met het grillige weer van de afgelopen weken. Groot voordeel voor ons is...dat het nu uit te houden is in onze flat want als de zon schijnt, kunnen we niet meer in de huiskamer of keuken zijn, zó warm wordt het dan!! (ondanks de luifel) En gisteren..toen ik met mijn jongst dochter de hond uitliet in de stromende regen? hebben we ontzettend veel plezier gehad! Net als vanmiddag trouwens, toen we samen in de auto zaten en de regen op ons neer plenste... 's Avonds steken we kaarsjes aan en maken het gezellig... Ik hou van de wind, het maakt je hoofd zo lekker leeg...en regen kan dan best weleens teleurstellend zijn...toch geniet ik nog steeds van elk Hollands weertype.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: dinsdag 9 augustus 2011, 20:02
|
|
|
Ieder seizoen heeft zo zijn charmes...
De lente, vogels die gaan zingen. De zomer,genieten van je vakantie, elders of thuis. De herfts, het vallen van de bladeren, het gieren van de wind om je huis. De winter, de sneeuw ,bevroren sloten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 10 augustus 2011, 08:33
|
|
|
De zon is hier al aanwezig. Slechts enkele wolken, geen grijze, te bespeuren.
De eerste was is bijna gedaan. Die kan dan buiten drogen. Daarna nog een wasje en dan ben ik weer bij met de grote wasbeurt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 10 augustus 2011, 08:39
|
|
|
Hier ook een lekker zonnetje Zo meteen helpen bij vakantie bijbelweek en vandaag is de spelactiviteit buiten dus het zonnetje is zeeeeeeeeeeer welkom
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 10 augustus 2011, 09:15
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Hier ook een lekker zonnetje Zo meteen helpen bij vakantie bijbelweek en vandaag is de spelactiviteit buiten dus het zonnetje is zeeeeeeeeeeer welkom |
Ik hoor net op het speciale weerbericht dat het midden van het land enorm veel regen krijgt. Vergeet je plu niet mee te nemen...en je laarzen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 10 augustus 2011, 09:27
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik hoor net op het speciale weerbericht dat het midden van het land enorm veel regen krijgt. Vergeet je plu niet mee te nemen...en je laarzen. |
Aldus het Belgische weerbericht
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 10 augustus 2011, 19:07
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik hoor net op het speciale weerbericht dat het midden van het land enorm veel regen krijgt. Vergeet je plu niet mee te nemen...en je laarzen. |
Was idd een heeeeeeeeeel speciaal weer bericht Jammer voor jou we hebben lekker op korte mouwen buiten in het zonnetje spelletjes gedaan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: woensdag 10 augustus 2011, 21:37
|
|
|
VISSER278 schreef: | En weer heeft visser een oplossing: doe oordopjes in, ga slapen en.......probleem opgelost. |
Behalve als je nog werken moet, dan is het geen oplossing
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: woensdag 10 augustus 2011, 21:42
|
|
|
tyd om de boel in te pakken en te emigreren, enkele reis ZON!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: woensdag 10 augustus 2011, 22:55
|
|
|
Ik ga over een maand naar zonnige zuiden. (Zuid Frankrijk) Zonnig? Dat is te hopen, Op dit moment is daar regen en bewolkt en niet warmer dan 25 graden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 10 augustus 2011, 23:22
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Ik ga over een maand naar zonnige zuiden. (Zuid Frankrijk) Zonnig? Dat is te hopen, Op dit moment is daar regen en bewolkt en niet warmer dan 25 graden |
'k zou niet gaan herman! In Frankrijk begint de herfst altijd al een maand eerder , dus die is daar nu al begonnen. maar ja, je moet het zelf weten natuurlijk, ik kan je enkel maar waarschuwen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: woensdag 10 augustus 2011, 23:28
|
|
|
Volgens Belgische weerbericht verwacht hete najaar na natte zomer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 11 augustus 2011, 01:41
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Volgens Belgische weerbericht verwacht hete najaar na natte zomer |
Als het Belgische weerbericht dat meedeelde dan is het ook zo. Vertrouw maar op ons en alles komt goed...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 11 augustus 2011, 08:25
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Als het Belgische weerbericht dat meedeelde dan is het ook zo. Vertrouw maar op ons en alles komt goed... |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 11 augustus 2011, 08:33
|
|
|
ERIKA129 schreef: |
|
Blijkbaar is je migraine over. Maar goed ook eigenlijk...(pfff, heb ik weer medelijden...)
Het weer is hier maar grijs en guur.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: donderdag 11 augustus 2011, 09:11
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Blijkbaar is je migraine over. Maar goed ook eigenlijk...(pfff, heb ik weer medelijden...)Het weer is hier maar grijs en guur. |
Mijn kat zit te jammeren ....ze wil naar buiten....maar het is slecht weer.....als het gaat regenen loopt ze gewoon bij buren naar binnen (die geven haar lekkere hapjes en verknallen de hele kat) en zie ik het schatje vanavond pas weer ....wat moet ik doen Frank....waarom zijn vrouwtjeskatten zo vasthoudend, koppig en eigenwijs.....
Laatst aangepast door
|
ANNETTE050
|
op donderdag 11 augustus 2011, 09:12
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 11 augustus 2011, 09:18
|
|
|
ANNETTE050 schreef: | Mijn kat zit te jammeren ....ze wil naar buiten....maar het is slecht weer.....als het gaat regenen loopt ze gewoon bij buren naar binnen (die geven haar lekkere hapjes en verknallen de hele kat) en zie ik het schatje vanavond pas weer ....wat moet ik doen Frank....waarom zijn vrouwtjeskatten zo vasthoudend, koppig en eigenwijs..... |
Dat vetgedrukte woordje verklaart alles wat koppig en eigenwijs betreft, Annette Een kat is inderdaad heel eigenwijs. Soms regent het hier ook heel hard en dan komt Floshke tussen 2 buien binnengelopen zonder dat hij nat is. Dus heeft hij ook ergens binnen gezeten. Ik weet het niet wat we er tegen kunnen doen. Soms denk ik wel eens dat je een kat nooit voor jezelf hebt.
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op donderdag 11 augustus 2011, 09:19
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: donderdag 11 augustus 2011, 09:23
|
|
|
ja....die van mij komt ook altijd droog binnen (lang haar!), maakt niet uit hoe erg het gehoost (of is het nu gehoosd?) heeft.....raadselachtig hoor.....
dus jouw kater jammert nóóit, dramt nóóit en is niet koppig.... Ruilen.... ...?
Laatst aangepast door
|
ANNETTE050
|
op donderdag 11 augustus 2011, 09:25
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 11 augustus 2011, 09:25
|
|
|
ANNETTE050 schreef: | ja....die van mij komt ook altijd droog binnen (lang haar!), maakt niet uit hoe erg het gehoost heeft.....raadselachtig hoor.....
dus jouw kater jammert nóóit, dramt nóóit en is niet koppig.... Ruilen.... ...? |
Ruilen??? Bedoel je dan dat Floshke bij jouw kat komt wonen? En jij hier? Tja, als je niet koppig of eigenwijs bent...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: donderdag 11 augustus 2011, 09:36
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ruilen??? Bedoel je dan dat Floshke bij jouw kat komt wonen? En jij hier? Tja, als je niet koppig of eigenwijs bent... |
ff overleggen of ze Floshke leuk vindt....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 11 augustus 2011, 10:44
|
|
|
ANNETTE050 schreef: | ff overleggen of ze Floshke leuk vindt.... |
Floshke is best lief en helemaal niet eigenwijs. Het enige wat ik lastig vind aan hem is dat hij mensenschuw is. Ik krijg haast nooit bezoek maar als er dan toch eens een verdwaalde ziel hier aanspoelt stuift hij weg en zie ik hem een hele tijd niet.
De zon is weer van de partij hier. Het waait wel hard en dat is dan weer goed weer om was te drogen. Nog 1 beurt en ik ben door de was-werkzaamheden heen. (Dit effe tussendoor om niet al te erg off-topic te gaan)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 11 augustus 2011, 12:10
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Blijkbaar is je migraine over. Maar goed ook eigenlijk...(pfff, heb ik weer medelijden...)Het weer is hier maar grijs en guur. |
ja ja bietje zeurende hoofdpijn nog maar mijn migraine is voor alsnog even over toch fijn dat medelijden overigens hier best aangenaam weertje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 11 augustus 2011, 12:13
|
|
|
ANNETTE050 schreef: | ja....die van mij komt ook altijd droog binnen (lang haar!), maakt niet uit hoe erg het gehoost (of is het nu gehoosd?) heeft.....raadselachtig hoor.....
dus jouw kater jammert nóóit, dramt nóóit en is niet koppig.... Ruilen.... ...? |
Een kat die nooit jammert?? nooit dramt??? en nooit koppig zijn???? Bestaan die ikke heb er twee komen ook wel eens droog binnen terwijl het hoost maar zitten dan droog onder de auto of carpoort, maarre.... soms dan heb ij echt een handdoek nodig om de damesdroog te maken en schooien naar een lekker hapje zijn ze een ster in alleen ze hebben daarin een probleem vrouwtje geeft vaak niet toe
Laatst aangepast door
|
ERIKA129
|
op donderdag 11 augustus 2011, 12:13
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 11 augustus 2011, 12:15
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Floshke is best lief en helemaal niet eigenwijs. Het enige wat ik lastig vind aan hem is dat hij mensenschuw is. Ik krijg haast nooit bezoek maar als er dan toch eens een verdwaalde ziel hier aanspoelt stuift hij weg en zie ik hem een hele tijd niet.
De zon is weer van de partij hier. Het waait wel hard en dat is dan weer goed weer om was te drogen. Nog 1 beurt en ik ben door de was-werkzaamheden heen. (Dit effe tussendoor om niet al te erg off-topic te gaan) |
Hoeveel wassen heeft die man voor zichzelf alleen was je elke sok apart of zo
|
|
Naar boven |
|
|