Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 16:57
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Beter emigreren naar Deutschland. Haus ist spotgoedkoop |
Net over de grens en ze spreken daar vaak nog Nederlands ook.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 17:00
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Net over de grens en ze spreken daar vaak nog Nederlands ook. |
Geen verplichte inburgering
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 17:17
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Geen verplichte inburgering |
Nee er wonen daar veel Nederlanders en de taalgrens verschuift richting het oosten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 17:28
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Nee er wonen daar veel Nederlanders en de taalgrens verschuift richting het oosten. |
Richting Rusland
Laatst aangepast door
|
HERMAN388
|
op dinsdag 16 augustus 2011, 17:28
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 17:57
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Richting Rusland |
Nederlands in Moskou.
Herman woont straks tussen bolsjewieken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 18:36
|
|
|
MARIA576 schreef: | Zoals jij het beschrijft klinkt als een dreiging...maar zoals Willemijn al schreef hóéft het dat niet te zijn. Ik heb juist hele goede ervaringen met de ARBO gehad en zie hen dan ook als de instantie die er is voor de werknemer en niet voor de werkgever. De ARBO is er om duidelijk in kaart te krijgen waar jouw sterke en zwakke punten liggen en hoe je daar mee kunt omgaan, in samenspraak met jouw werkgever. Praat er gewoon over met hen, waarschijnlijk is het alleen maar verhelderend en neemt het spanningen weg. |
Jullie hebben gelijk...maar ook gelijk dat het een beetje klonk als een dreiging!!! Voordat ik ging werken vanmorgen toch nog even naar gevraagd. Het was een andere locatiemanager....uiteraard kende ze dit systeem van benaderen, maar ook zij vertelde me dat het de collegas inderdaad afschrikt!! 1x in de maand ziek zijn en je krijgt al bericht. Nu weet ik dat het goed is voor degene die te pas en te onpas ziek zijn. Maar ik...die zich al vlug schuldig ergens onder voel( een oude aangekweekte kwaal die ik maar moeilijk kan laten verdwijnen) had er moeite mee.. Volgens haar kon het ook wel af met een telefoontje...gewoon even een praatje en het zou ook opgehelderd zijn... Gelukkig was ik het kwijt en ben wil vol goede moed gaan werken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 18:42
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Jullie hebben gelijk...maar ook gelijk dat het een beetje klonk als een dreiging!!! Voordat ik ging werken vanmorgen toch nog even naar gevraagd. Het was een andere locatiemanager....uiteraard kende ze dit systeem van benaderen, maar ook zij vertelde me dat het de collegas inderdaad afschrikt!! 1x in de maand ziek zijn en je krijgt al bericht. Nu weet ik dat het goed is voor degene die te pas en te onpas ziek zijn. Maar ik...die zich al vlug schuldig ergens onder voel( een oude aangekweekte kwaal die ik maar moeilijk kan laten verdwijnen) had er moeite mee.. Volgens haar kon het ook wel af met een telefoontje...gewoon even een praatje en het zou ook opgehelderd zijn... Gelukkig was ik het kwijt en ben wil vol goede moed gaan werken. |
Gelukkig, fijn voor je!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 18:55
|
|
|
Zeeland en ook voor Josina,
De sterkste wapen is BIDDEN
1 Petrus 5: 7 Werpt al uw bekommernis op Hem, want Hij zorgt voor u.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 18:57
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Zeeland en ook voor Josina,
De sterkste wapen is BIDDEN
1 Petrus 5: 7 Werpt al uw bekommernis op Hem, want Hij zorgt voor u. |
Dank je wel, Herman! Een wijs en waar Woord!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 19:57
|
|
|
Ik vraag me af waarom alles maar om geld draait... Ik had hulp nodig maar zelfs dat laatste gesprek (wat bedoeld was om te zeggen ik kap ermee want jullie geven me niet wat ik nodig heb) kost me nu nog kopzorgen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 20:05
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Ik vraag me af waarom alles maar om geld draait... Ik had hulp nodig maar zelfs dat laatste gesprek (wat bedoeld was om te zeggen ik kap ermee want jullie geven me niet wat ik nodig heb) kost me nu nog kopzorgen... |
Helaas, maar waar en het gaat straks, met de komende bezuinigingen, nog erger worden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 20:17
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Helaas, maar waar en het gaat straks, met de komende bezuinigingen, nog erger worden. |
Een mens mag niet meer ziek en oud worden......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 22:03
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Een mens mag niet meer ziek en oud worden...... |
Heb jij een wondermiddel?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 22:41
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Heb jij een wondermiddel? |
Werkt alleen als je ziek bent en oud bent... Erg effectief... Bezuingingen zullen dan niet meer nodig zijn... Gaat zelfs vergrijzing tegen...
Dus mensen.. leef gezond.. eet gezond... doe aan beweging... dan zijn jullie op de helft...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 23:10
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Werkt alleen als je ziek bent en oud bent... Erg effectief... Bezuingingen zullen dan niet meer nodig zijn... Gaat zelfs vergrijzing tegen...
Dus mensen.. leef gezond.. eet gezond... doe aan beweging... dan zijn jullie op de helft... |
Ik blijf nog lekker jong
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 23:24
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Ik blijf nog lekker jong |
En ik ben ontgrijst
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARY052
|
|
Geplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 23:37
|
|
|
Het is 23.30 uur, ik kijk even in de chat: helemaal niemand!! PFfffffffffff waar is iedereen?????
Mary
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIA576
|
|
Geplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 23:40
|
|
|
MARY052 schreef: | Het is 23.30 uur, ik kijk even in de chat: helemaal niemand!! PFfffffffffff waar is iedereen?????
Mary |
Foetsie Mary! Oh nee...hier zijn er toch nog een paar! Sprakeloos, dát zijn we! (of alvast aan een winterslaap begonnen? mss. volgend voorjaar weer eens proberen? Duurt dan nog wel lang hè? )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 23:46
|
|
|
MARY052 schreef: | Het is 23.30 uur, ik kijk even in de chat: helemaal niemand!! PFfffffffffff waar is iedereen?????
Mary |
Iedereen is zich aan het afvragen wat ze morgen eens zullen gaan doen.
Behalve visser.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 23:47
|
|
|
Mary |
OOOH zo erg?
dan kom ik gauw
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIA576
|
|
Geplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 23:49
|
|
|
VISSER278 schreef: | Iedereen is zich aan het afvragen wat ze morgen eens zullen gaan doen.
Behalve visser. |
en maria...want die heeft haar agenda voor morgen weer véél te vol met 'moet ik beslist doen' staan....zucht....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 18 augustus 2011, 03:22
|
|
|
Mary |
inderdaad, ik ben er nu ook en er is niemand...ik begrijp er ook niets van.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
Geplaatst: donderdag 18 augustus 2011, 08:48
|
|
|
FRANKT627 schreef: | inderdaad, ik ben er nu ook en er is niemand...ik begrijp er ook niets van. |
3.22 uur..en jij begrijpt er niets van? Zijn er ook ...ongeveer... vaste tijden dat jij slaapt? want hier begrijp ik...helemaal ..niets van.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: donderdag 18 augustus 2011, 09:45
|
|
|
MARIAN519 schreef: | 3.22 uur..en jij begrijpt er niets van? Zijn er ook ...ongeveer... vaste tijden dat jij slaapt? want hier begrijp ik...helemaal ..niets van. |
Andere kant van de wereld heeft ook CM Die slapen ze zeker niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: donderdag 18 augustus 2011, 10:16
|
|
|
Ik vraag me vandaag af hoelang een hernia duurt. Aangezien ik er een heb, en graag weer aan het werk wil ben ik een beetje ongeduldig.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 18 augustus 2011, 10:43
|
|
|
MARIAN519 schreef: | 3.22 uur..en jij begrijpt er niets van? Zijn er ook ...ongeveer... vaste tijden dat jij slaapt? want hier begrijp ik...helemaal ..niets van. |
Neen, ik begrijp er niets van. Ik was zelfs al een uur eerder op de site en toen was iedereen ook al weg.
Ik had trouwens al geslapen. Vroeg gaan slapen is ook vroeg ontwaken. ik wil het ook wel graag anders maar dat lukt dus niet...maar ik ben wel lief en dat lukt andere dan weer niet om dat te zijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: donderdag 18 augustus 2011, 10:48
|
|
|
FRANKT627 schreef: | maar ik ben wel lief en dat lukt andere dan weer niet om dat te zijn |
Gelukkig zeg je het van jezelf
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 18 augustus 2011, 10:52
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Gelukkig zeg je het van jezelf |
Dat heb ik ook maar van horen zeggen, Josina...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: donderdag 18 augustus 2011, 11:09
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Dat heb ik ook maar van horen zeggen, Josina... |
Nu ben ik wel heel nieuwsgierig wie dat dan van jou gezegd heeft
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 18 augustus 2011, 11:14
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Nu ben ik wel heel nieuwsgierig wie dat dan van jou gezegd heeft |
dat schreef je onlangs toch in een ma Of was dat iemand anders??? Het kon ook Visser zijn...ja zeg, ik hoor het zo dikwijls van verschillende mensen...
|
|
Naar boven |
|
|