Auteur |
Bericht |
|
REBECCA667
|
|
Geplaatst: zondag 27 februari 2011, 16:48
|
|
|
VISSER278 schreef: | Nog 4,5 uur ..........dan weten we het allemaal. |
en nu nog 3,5 uur. hahaha. geweldig. Ik zal ook kijken
allemaal super fans hier? of ook een paar als ik die soms wel kijken maar niet lid zijn van de website.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 27 februari 2011, 16:50
|
|
|
REBECCA667 schreef: | en nu nog 3,5 uur. hahaha. geweldig. Ik zal ook kijken
allemaal super fans hier? of ook een paar als ik die soms wel kijken maar niet lid zijn van de website. |
Visser is de grootste fan......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 27 februari 2011, 16:57
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Visser is de grootste fan...... |
Maar jij toch ook , Willemijn. Heerlijk onder uit op de bank, colaatje erbij, zak chips, zakdoekjes en maar kijken op de klok hoelang het nog duurt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
Geplaatst: zondag 27 februari 2011, 17:08
|
|
|
THOMAS968 schreef: | En nu maar hopen dat we morgen het beeld van Annemarie en ook van Adriaan positief mogen bijstellen.
Thomas |
Vast niet
Denk dat Annemarie wel oké is, zij wilde wel wat romantiek... maar Adriaan was er niet voor te porren... ( wat een sssssssskl..)
absoluut not in love..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
REBECCA667
|
|
Geplaatst: zondag 27 februari 2011, 17:23
|
|
|
VISSER278 schreef: | Maar jij toch ook , Willemijn. Heerlijk onder uit op de bank, colaatje erbij, zak chips, zakdoekjes en maar kijken op de klok hoelang het nog duurt. |
hoelang het nog duurt voordat het begint of hoelang het nog duurt voordat het afgelopen is.
ik denk dat 3 van de 5 boeren het "geluk" gevonden hebben.
Jammer voor Annemiek. maar ze heeft nog vuilniszakken vol brieven toch en zelfs een ski.
Laatst aangepast door
|
REBECCA667
|
op zondag 27 februari 2011, 17:24
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
Geplaatst: zondag 27 februari 2011, 17:31
|
|
|
REBECCA667 schreef: | hoelang het nog duurt voordat het begint of hoelang het nog duurt voordat het afgelopen is.
ik denk dat 3 van de 5 boeren het "geluk" gevonden hebben.
Jammer voor Annemiek. maar ze heeft nog vuilniszakken vol brieven toch en zelfs een ski. |
Annemiek is wel gelukkig toch met haar boer? Dacht dat Annemarie nu op de resterende post moet teren
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
REBECCA667
|
|
Geplaatst: zondag 27 februari 2011, 18:38
|
|
|
MARIAN519 schreef: | Annemiek is wel gelukkig toch met haar boer? Dacht dat Annemarie nu op de resterende post moet teren |
ah oke. annemarie dan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zondag 27 februari 2011, 19:42
|
|
|
Dalijk weer smullen iedereen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INEZ910
|
|
Geplaatst: zondag 27 februari 2011, 21:39
|
|
|
En ze leefden nog lang en gelukkig.. in ieder geval een aantal boeren met hun dames
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JASMYN704
|
|
Geplaatst: zondag 27 februari 2011, 21:49
|
|
|
Ik hoorde gisteravond dat Gijsbert en Femke uit elkaar zijn...... twitterbericht
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zondag 27 februari 2011, 22:42
|
|
|
JASMYN704 schreef: | Ik hoorde gisteravond dat Gijsbert en Femke uit elkaar zijn...... twitterbericht | we houden ze wel verder in de gaten he?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: zondag 27 februari 2011, 22:56
|
|
|
Nou das weer duidelijk dus......de roddelpers heeft goed zijn best gedaan en het is weer eens lariekoek gebleken. Marcel en Ksenia is dus helemaal niets geworden......en zij zou zwanger en al zijn gezien daar....jaja... En idd jammer van Annemarie, ik denk dat ze toch nog eens met Harry moet gaan babbelen En heel mooi dat er toch leuke bzv setjes zijn ontstaan, nu maar hopen dat het mag beklijven
Goed ......... dat was BZV 2010.....op naar de volgende serie........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zondag 27 februari 2011, 23:00
|
|
|
IMKE917 schreef: | Nou das weer duidelijk dus......de roddelpers heeft goed zijn best gedaan en het is weer eens lariekoek gebleken. Marcel en Ksenia is dus helemaal niets geworden......en zij zou zwanger en al zijn gezien daar....jaja... Zegt dit misschien iets over de Telegraaf, die dit bericht naar buiten bracht Niet mijn krant dus. En idd jammer van Annemarie, ik denk dat ze toch nog eens met Harry moet gaan babbelen En heel mooi dat er toch leuke bzv setjes zijn ontstaan, nu maar hopen dat het mag beklijven
Goed ......... dat was BZV 2010.....op naar de volgende serie........ Zo is dat. |
Laatst aangepast door
|
MARIJAN072
|
op zondag 27 februari 2011, 23:01
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: zondag 27 februari 2011, 23:05
|
|
|
Zegt dit misschien iets over de Telegraaf, die dit bericht naar buiten bracht Niet mijn krant dus.
Precies Marijan !!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 27 februari 2011, 23:14
|
|
|
Ik vond die stelletjes wel ontroerend die niet genoeg brieven hadden gehad..... Adriaan met zijn nieuwe liefde, helemaal blij en gelukkig... En dan die ene boer(weet zijn naam niet) maar hij mocht wel aan de beugel, die een leuke vrouw had ontmoet en er ontroerd van was zo gelukkig als hij was.....mooi om te zien.....
En dan de blik van Annemarie toen ze het verhaal van Richard hoorde
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
Geplaatst: zondag 27 februari 2011, 23:18
|
|
|
Vond het een beetje tegenvallen vanavond....niet echt spannend meer... ....al zijn die verliefde stelletjes wél even mooi om te zien..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: zondag 27 februari 2011, 23:29
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik vond die stelletjes wel ontroerend die niet genoeg brieven hadden gehad..... Adriaan met zijn nieuwe liefde, helemaal blij en gelukkig... En dan die ene boer(weet zijn naam niet) maar hij mocht wel aan de beugel, die een leuke vrouw had ontmoet en er ontroerd van was zo gelukkig als hij was.....mooi om te zien.....
En dan de blik van Annemarie toen ze het verhaal van Richard hoorde |
Pieter heet tie, ja schitterend hé die reacties van de anderen op de 'stunt' van Richard
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: zondag 27 februari 2011, 23:40
|
|
|
IMKE917 schreef: | Zegt dit misschien iets over de Telegraaf, die dit bericht naar buiten bracht Niet mijn krant dus.
Precies Marijan !!! |
Pake zei het al: ik lees de krant en de Telegraaf.
Thomas, leest alleen een echte krant.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op maandag 28 februari 2011, 18:28
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: maandag 28 februari 2011, 00:23
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik vond die stelletjes wel ontroerend die niet genoeg brieven hadden gehad..... Adriaan met zijn nieuwe liefde, helemaal blij en gelukkig... En dan die ene boer(weet zijn naam niet) maar hij mocht wel aan de beugel, die een leuke vrouw had ontmoet en er ontroerd van was zo gelukkig als hij was.....mooi om te zien.....
En dan de blik van Annemarie toen ze het verhaal van Richard hoorde |
O jongens heb ik wat gemist...ga morgen even kijken op internet..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: maandag 28 februari 2011, 10:47
|
|
|
LEONARD480 schreef: | O jongens heb ik wat gemist...ga morgen even kijken op internet.. |
Jazeker Leonard...........je hebt heeeeel wat gemist.......waar was je nou???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: maandag 28 februari 2011, 14:24
|
|
|
IMKE917 schreef: | Jazeker Leonard...........je hebt heeeeel wat gemist.......waar was je nou??? |
Na hoor en wederhoor is de conclusie dat het met de boeren ook niet altijd rozengeur en maneschijn betreft.
De liefde is en was altijd toch een raar ding...is bij de boeren toch hetzelfde
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
EDITH773
|
|
Geplaatst: maandag 28 februari 2011, 14:27
|
|
|
BzV is/was zelfs zo populair, dat wij vorige week na een optreden met ons gospelkoor niet wisten hoe snel er afgebouwd moest worden, om maar zo min mogelijk te missen. En dat dus niet alleen door de vrouwen, maar ook door de mannen. Het slaat nergens op, maar toch leuk om na te kijken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: maandag 28 februari 2011, 15:48
|
|
|
EDITH773 schreef: | BzV is/was zelfs zo populair, dat wij vorige week na een optreden met ons gospelkoor niet wisten hoe snel er afgebouwd moest worden, om maar zo min mogelijk te missen. En dat dus niet alleen door de vrouwen, maar ook door de mannen. Het slaat nergens op, maar toch leuk om na te kijken. |
Op zich ook wel weer leuk dat zelfs de mannen er gek op zijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: maandag 28 februari 2011, 17:04
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Op zich ook wel weer leuk dat zelfs de mannen er gek op zijn |
Ook (h)eerlijk, als ze het gewoon toegeven.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MIEKE364
|
|
Geplaatst: maandag 28 februari 2011, 18:38
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Ook (h)eerlijk, als ze het gewoon toegeven. |
een beetje ontroerend zelfs....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: maandag 28 februari 2011, 18:40
|
|
|
Vroeger wilde mn moeder altijd naar Peyton Place kijken. Als kind moest ik dat dan ook volgen...vreemd dat ik daar opeens aan moet denken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MIEKE364
|
|
Geplaatst: maandag 28 februari 2011, 18:46
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Vroeger wilde mn moeder altijd naar Peyton Place kijken. Als kind moest ik dat dan ook volgen...vreemd dat ik daar opeens aan moet denken. |
nee, chat, die vlieger gaat niet op.... Dat waren acteurs en van bzv zijn het echte mensen hoewel ze wel geregisseerd worden, natuurlijk. En een saillant detail vind ik ook, dat deze serie aanmerkelijk korter duurt dan pp.
Maar je bedoelt misschien toch dat het kuddegedrag is van die mannen....?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 28 februari 2011, 22:44
|
|
|
MIEKE364 schreef: | nee, chat, die vlieger gaat niet op.... Dat waren acteurs en van bzv zijn het echte mensen hoewel ze wel geregisseerd worden, natuurlijk. En een saillant detail vind ik ook, dat deze serie aanmerkelijk korter duurt dan pp.
Maar je bedoelt misschien toch dat het kuddegedrag is van die mannen....? |
Ze kijken allemaal met hun vrouw mee toch En vinden het stiekum net zo leuk...... Ik was vanavond op een workshop wolvilten en tijdens het vilten ging het gesprek over BZV, de mening was dat het jammer was dat Gijsbert zijn haar eraf had.......was ik het eigenlijk wel mee eens...... Lekker belangrijk, maar wilde het toch even delen......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JASMYN704
|
|
Geplaatst: maandag 28 februari 2011, 22:47
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ze kijken allemaal met hun vrouw mee toch En vinden het stiekum net zo leuk...... Ik was vanavond op een workshop wolvilten en tijdens het vilten ging het gesprek over BZV, de mening was dat het jammer was dat Gijsbert zijn haar eraf had.......was ik het eigenlijk wel mee eens...... Lekker belangrijk, maar wilde het toch even delen...... |
Hihihi ik heb precies hetzelfde gedacht over Gijsbert z'n haar!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MIEKE364
|
|
Geplaatst: maandag 28 februari 2011, 22:54
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ze kijken allemaal met hun vrouw mee toch En vinden het stiekum net zo leuk...... Ik was vanavond op een workshop wolvilten en tijdens het vilten ging het gesprek over BZV, de mening was dat het jammer was dat Gijsbert zijn haar eraf had.......was ik het eigenlijk wel mee eens...... Lekker belangrijk, maar wilde het toch even delen...... |
lekker gezellig, wolvilten. Als ik zo brutaal mag zijn.......wat heb jij gemaakt en...is het gelukt?!! Ik wil er ook nog ns aan beginnen.
Ben het met je eens, Willemijn, Gijs of is het Bert hahaha, had dat een beetje wild knappe met z'n haar lang.....maar ja, die wilde haren moesten er af, hè? Hij is nu in het bezit van Femke.....Nou, die geeft 'm niet meer af, zo te zien. Jammer voor Annemarie, hè, hopelijk leert ze van dit avontuur dat ze best wat zachter en ontvankelijker mag zijn zodat een man de kans krijgt haar te versieren......een cursus geografie is misschien wel wat voor haar, wie weet zit er een leuke globetrotter in spé voor haar bij....
Onze aardappel zal een nieuw spruitje moeten zoeken, ach toch.....hij moet eens met Richard op stap, denk ik, en wat tips en trics vragen van hem....
En verder hebben ze de goede keuzes gedaan en boeren van wie ik dacht dat ze verloren waren, hadden ineens een vlotte meid aan de haak geslagen....de wonderen zijn de wereld niet uit en wat een bemoediging voor ons cm'ers, het kan allemaal toch echt!!!
Reikhalzend kijken we uit naar de volgende serie, mag ik wel zeggen, toch?
|
|
Naar boven |
|
|