Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: vrijdag 20 januari 2012, 14:34
|
|
|
PIETER649 schreef: | je zwarte spaarvarken ook blij zeker? | Nee joh, die krijgt het er juist steeds zwaarder mee, waarschijnlijk
Maar leuk voor je, Marry!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 20 januari 2012, 14:37
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Voeding?? voor je laptop?? Ook te hamsteren bij de AH??? |
..ach, ik wilde een poging doen om het uit te leggen wat een voeding is maar ik laat het maar zo...ik heb de fut niet.
...kan ik daar aan doen dat er bij de AH altijd wat staat om te proeven? Denk je dat ik dat graag steeds doe dat proeven?
Onlangs vroeg een AH-madam of ik uit Zuid Holland kwam...ik was immers voor de derde keer van die koek aan het proeven...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: vrijdag 20 januari 2012, 14:51
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...ik was immers voor de derde keer van die koek aan het proeven... |
En na die eerste 2 keren heb je die koek dus weer teruggelegd??
In Nederland is het gebruikelijk dat je 1x iets van een schaaltje in de winkel neemt, en dat opeet. Misschien doen Belgen dat anders??
Laatst aangepast door
|
STEENTJE178
|
op vrijdag 20 januari 2012, 14:53
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MOMO697
|
|
Geplaatst: vrijdag 20 januari 2012, 14:51
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ..ach, ik wilde een poging doen om het uit te leggen wat een voeding is maar ik laat het maar zo...ik heb de fut niet.
Misschien zelf wat extra voeding nemen?
...kan ik daar aan doen dat er bij de AH altijd wat staat om te proeven? Denk je dat ik dat graag steeds doe dat proeven?
Onlangs vroeg een AH-madam of ik uit Zuid Holland kwam...ik was immers voor de derde keer van die koek aan het proeven... |
Gewoon blijven proeven hoor Frank, die dames staan er ook niet voor niks
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 20 januari 2012, 15:23
|
|
|
Onder de vrij luide...maar o zo prachtige klanken van Laurens van Rooyen het huis aan de kant gedaan en nu kokkerellen... Heerlijk toch??? Dit heb ik nodig geloof ik ....want zonder muziek komt er vaak niets( of bijna niets) uit mijn handen....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: vrijdag 20 januari 2012, 15:58
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Nee joh, die krijgt het er juist steeds zwaarder mee, waarschijnlijk
Maar leuk voor je, Marry! |
Mijn spaarvarken is een uitgemergeld beessie Pietje, ik zou graag wat kilootjes aan hem afstaan, ik heb zat!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 20 januari 2012, 16:03
|
|
|
MARRY942 schreef: | Mijn spaarvarken is een uitgemergeld beessie Pietje, ik zou graag wat kilootjes aan hem afstaan, ik heb zat! |
je doet nu wel een beetje sneu Marry, ik hoorde deze week nog in de chatbox dat je op vakantie naar griekenland ging.....dus je opmerking is niet echt op zijn plaats denk ik....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 20 januari 2012, 17:14
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | je doet nu wel een beetje sneu Marry, ik hoorde deze week nog in de chatbox dat je op vakantie naar griekenland ging.....dus je opmerking is niet echt op zijn plaats denk ik.... |
Er zijn geen concerten meer in Nederland en van dat geld gaat ze dan naar Griekenland...een mens moet toch iets doen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: vrijdag 20 januari 2012, 18:18
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | je doet nu wel een beetje sneu Marry, ik hoorde deze week nog in de chatbox dat je op vakantie naar griekenland ging.....dus je opmerking is niet echt op zijn plaats denk ik.... |
Ach Willemijn, ik vraag geen begrip meer van jou..... Hoop dat je ooit beseft wat je met regeltjes als deze aanricht....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: vrijdag 20 januari 2012, 18:40
|
|
|
een spaarvarken met n dikke kont is geen gezicht, het beestje moet n buikje hebben.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MOMO697
|
|
Geplaatst: vrijdag 20 januari 2012, 19:07
|
|
|
PIETER649 schreef: | een spaarvarken met n dikke kont is geen gezicht, het beestje moet n buikje hebben. |
ik ben een spaarvarken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 20 januari 2012, 19:16
|
|
|
Vanmiddag bij een dierbare zeer lieve vriend geweest die het moeilijk heeft. Heb hem lekker kunnen verwennen met een paar warme maaltijden en hem kunnen laten praten.
Zulke vriendschappen zijn zo waardevol! Hij was en is er al een jaar veelvuldig voor mij nu kon ik eens wat terug doen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: vrijdag 20 januari 2012, 19:16
|
|
|
MOMO697 schreef: | ik ben een spaarvarken |
Weer een beestje erbij, voor het wat-voor-dier-ben-jij-topic?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 20 januari 2012, 19:45
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Onder de vrij luide...maar o zo prachtige klanken van Laurens van Rooyen het huis aan de kant gedaan en nu kokkerellen... Heerlijk toch??? Dit heb ik nodig geloof ik ....want zonder muziek komt er vaak niets( of bijna niets) uit mijn handen.... |
'k zou gelijk nog maar een pan stoofpeertjes schillen als ik jou was.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 20 januari 2012, 19:56
|
|
|
MARRY942 schreef: | Mijn spaarvarken is een uitgemergeld beessie Pietje, ik zou graag wat kilootjes aan hem afstaan, ik heb zat! |
gisteren las ik in de krant nog iets over armoede in Nederland. Uit onderzoek is gebleken dat er ca. 1 miljoen mensen in NL onder de armoedegrens leven.
Maar............
Ook armoede verdient een plaats in onze welvarende samenleving. We hoeven ons niet altijd gelukkig voor te doen. Er is immers een tijd om te lachen maar ook een tijd om te huilen. Tranen kunnen een droog leven vruchtbaar maken . Tegenslagen kunnen een leven gelukkiger maken. Altijd zon geeft immers woestijn.
Het zette me wel ff aan het denken.
Visser, die niemand armoede toewenst
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: vrijdag 20 januari 2012, 20:08
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Er zijn geen concerten meer in Nederland en van dat geld gaat ze dan naar Griekenland...een mens moet toch iets doen... |
Via Krimpen? of ligt dat in Griekenland????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 20 januari 2012, 20:54
|
|
|
VISSER278 schreef: | 'k zou gelijk nog maar een pan stoofpeertjes schillen als ik jou was. |
DAS NOE VREED JAMMER VISSER... IK EDDER GLAD GIN MI..... EJJIE DUR NOG???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 20 januari 2012, 20:55
|
|
|
[quote=VISSER278]gisteren las ik in de krant nog iets over armoede in Nederland. Uit onderzoek is gebleken dat er ca. 1 miljoen mensen in NL onder de armoedegrens leven.
Maar............
Ook armoede verdient een plaats in onze welvarende samenleving. We hoeven ons niet altijd gelukkig voor te doen. Er is immers een tijd om te lachen maar ook een tijd om te huilen. Tranen kunnen een droog leven vruchtbaar maken . Tegenslagen kunnen een leven gelukkiger maken. Altijd zon geeft immers woestijn.
DAAROM VOEL IK ME VAAK ZO RIJK!!!!!
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op vrijdag 20 januari 2012, 20:56
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 20 januari 2012, 21:16
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | DAS NOE VREED JAMMER VISSER... IK EDDER GLAD GIN MI..... EJJIE DUR NOG??? |
Neee, mien boâmpje ehn su a kaêl u plukt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: vrijdag 20 januari 2012, 23:43
|
|
|
VISSER278 schreef: | gisteren las ik in de krant nog iets over armoede in Nederland. Uit onderzoek is gebleken dat er ca. 1 miljoen mensen in NL onder de armoedegrens leven.
Maar............
Visser, die niemand armoede toewenst |
Inderdaad Visser, geld maakt niet gelukkig, maar gelukkig maken ze wél geld!
Laatst aangepast door
|
MARRY942
|
op vrijdag 20 januari 2012, 23:43
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 januari 2012, 05:36
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Via Krimpen? of ligt dat in Griekenland???? |
Neen, Griekenland is aan het krimpen. Dat is totaal iets anders...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 januari 2012, 13:21
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Neen, Griekenland is aan het krimpen. Dat is totaal iets anders... |
Ben je dr wel eens geweest Frank????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 januari 2012, 16:19
|
|
|
Eindelijk m'n spaarkaart van de plaatselijke supermarkt vol.
Zo, visser kan om een gratis boodschappenpakket
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 januari 2012, 16:38
|
|
|
VISSER278 schreef: | Eindelijk m'n spaarkaart van de plaatselijke supermarkt vol.
Zo, visser kan om een gratis boodschappenpakket |
plaatselijk = zeeland zeeland = zuunig zuunig = de moeite niet waard om t op te halen
dr zalle wel 2 linkerlaarzen in zitten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 januari 2012, 17:25
|
|
|
Kan je nagaan hoeveel ze daar eten in K......!!!!!!!!!!!!!
Wij doen aan dezelfde aktie mee en hebben 8 zegeltjes...... Das amper een halve doos... Wat is het oneerlijk verdeelt in de wereld!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 januari 2012, 17:36
|
|
|
PIETER649 schreef: | plaatselijk = zeeland zeeland = zuunig zuunig = de moeite niet waard om t op te halen
dr zalle wel 2 linkerlaarzen in zitten |
neee, het zijn nu 2 rechter.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 januari 2012, 17:56
|
|
|
Ik ben helemaal klaar met huis aan kant te maken. En ik sta in de startblokken om te vertrekken naar het geweldige duitsland.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 januari 2012, 18:48
|
|
|
PIETER649 schreef: | plaatselijk = zeeland zeeland = zuunig zuunig = de moeite niet waard om t op te halen
dr zalle wel 2 linkerlaarzen in zitten |
Dan denkt deze zeeuw bij zichzelf.... beter iets dan niets. Maae het schijnt 50 euri's waard te zijn , dus dan verwacht ik toch zeker 6 laarzen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 januari 2012, 18:49
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Kan je nagaan hoeveel ze daar eten in K......!!!!!!!!!!!!!
Wij doen aan dezelfde aktie mee en hebben 8 zegeltjes...... Das amper een halve doos... Wat is het oneerlijk verdeelt in de wereld!!! |
Had je maar meer stoofpeertjes moeten kopen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 januari 2012, 18:50
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Ik ben helemaal klaar met huis aan kant te maken. En ik sta in de startblokken om te vertrekken naar het geweldige duitsland. |
Ha , daar zal je niet veel van zien. Het is al pikkedonker.
|
|
Naar boven |
|
|