ChristianMatch

Forum

Het off-topic topic
Ga naar pagina Vorige 1 ... 143 144 145 146 147 148 149 ... 233 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
IMKE917

BerichtGeplaatst: woensdag 8 september 2010, 14:45

CARIN303 schreef:
Wat? Zijn ze dr afgehaald door Chris? Twijfelende smiley
Waarom dan?

We gaan een handtekeningen actie starten, dit kan toch niet?

Mijn handtekening staan ook hoor.............ik snap er nog nix van Smiley die vol vragen zit
Uitgerekend Cross en Billy......... Gefrustreerde smiley Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: woensdag 8 september 2010, 16:49

MARIJAN072 schreef:
Had ik maar een keer een stalker, dan heb je nog iets. Twijfelende smiley Knipoog smiley Lachende smiley Clown smiley

Kan het je toch niét aanbevelen, Marijan Zieke smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303

BerichtGeplaatst: woensdag 8 september 2010, 19:14

TESSYBEAR731 schreef:

Ik ook niet hoor Marijan terwijl het bij mij gelukkig snel ophield was de aanzet erg onprettig en een beetje angstig.
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: woensdag 8 september 2010, 20:27

TESSYBEAR731 schreef:

Uit ervaring kan ik ook beamen dat een stalkster erg vervelend, lastig en bedreigend is.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: woensdag 8 september 2010, 20:48

IMKE917 schreef:
Mijn handtekening staan ook hoor.............ik snap er nog nix van Smiley die vol vragen zit
Uitgerekend Cross en Billy......... Gefrustreerde smiley Smiley die vol vragen zit

Eerlijk gezegd, begrijp ik hier ook helemaal niks van! Smiley die vol vragen zit Maar natuurlijk heeft Chris het laatste woord. Twijfelende smiley Gelukkig zijn er, naast CM, nog andere mogelijkheden om met iemand te communiceren. Knipoog smiley

Cross komt in ieder geval weer (een keer) terug Lachende smiley, hopelijk mag hij dan wel blijven. Twijfelende smiley Die twee zullen nu wel tijd overhouden. Lachende smiley

Laatst aangepast door
MARIJAN072
op woensdag 8 september 2010, 21:15
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: woensdag 8 september 2010, 20:49

TESSYBEAR731 schreef:

'k Heb er helaas ook ervaring mee, 'k weet dat het geen pretje is. Zieke smiley

Marijan, maakte een grapje Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: woensdag 8 september 2010, 22:08

SUSANNAH475 schreef:
toch niet de verkeerde eraf gehaald he'... Boze smiley
Cross mag terugkomen !!, die ene wegblijven... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Ik snap je even niet? Wie en wat bedoel je nu met die ene??????? Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: donderdag 9 september 2010, 07:41

MARIJAN072 schreef:
'k Heb er helaas ook ervaring mee, 'k weet dat het geen pretje is. Zieke smiley

Marijan, maakte een grapje Knipoog smiley

Tess wist dat...maar wilde het toch ff zeggen Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: donderdag 9 september 2010, 13:08

WILLEMIJN232 schreef:
Ik snap je even niet? Wie en wat bedoel je nu met die ene??????? Smiley die vol vragen zit

tja, wil je nu dat ik een naam ga noemen ? wil dat best doen hoor als ik dan bodyguards aangeboden krijg haha... Knipoog smiley
Maar ik snap dat er mensen zijn die dit niet snappen, maar ik weet ook dat er mensen tussen zitten die er wel van weten.
Groetjes, Susannah
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: donderdag 9 september 2010, 14:04

dubbel geplaatst

Laatst aangepast door
THOMAS968
op donderdag 9 september 2010, 20:49
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: donderdag 9 september 2010, 14:05

PIETER649 schreef:
Uit ervaring kan ik ook beamen dat een stalkster erg vervelend, lastig en bedreigend is.

Dit kwaad beperkt zich echt niet tot mannen.
En de methodes die toegepast worden zijn bepaald achterbaks. Het is inmiddels al lang achter de rug en ik kan persoonlijk goed met afwijkend gedrag omgaan. Maar ik wil krachtig bestrijden dat dit soort zaken alleen door mannen plaatsvinden die vrouwen lastig vallen. Stalkende dames spelen het vaak met dezelfde methodes die veelal voor het gedrag van ruziënde vrouwen onderling gebruikt worden, kwaadsprekerij, verdachtmakingen, roddels en kwalijke suggesties. Ik had het geluk dat in mijn omgeving het vertrouwen in me groot genoeg was om de dame in kwestie te ontmaskeren. Maar zonder dat vertrouwen kun je van dit soort vuiligheid met voorbedachte rade toch wel flink last hebben, zeker als je je door je werk in een kwetsbare positie bevindt. Vrouwen lijken vaak extremer in alles. Zijn vrouwen goed dan zijn het soms engelen, maar de foute vrouwen hebben op zijn minst duivelse trekjes. Waarmee ik niets af wil doen van het kwaad door mannen aangericht. Maar het kwaad in verbroken relaties is beslist geen exclusief mannelijke aangelegenheid.

Thomas, die de woorden van Pieter dubbel wil onderstrepen.

Laatst aangepast door
THOMAS968
op donderdag 9 september 2010, 19:56
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: donderdag 9 september 2010, 19:02

SUSANNAH475 schreef:
tja, wil je nu dat ik een naam ga noemen ? wil dat best doen hoor als ik dan bodyguards aangeboden krijg haha... Knipoog smiley
Maar ik snap dat er mensen zijn die dit niet snappen, maar ik weet ook dat er mensen tussen zitten die er wel van weten.
Groetjes, Susannah

Is het dan niet een beetje erg flauw om zo'n "verborgen boodschap'hier neer te zetten?
Ik snap niet wat je bedoelt en ik wil het ook niet snappen geloof ik....... Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: donderdag 9 september 2010, 19:08

WILLEMIJN232 schreef:
Is het dan niet een beetje erg flauw om zo'n "verborgen boodschap'hier neer te zetten?
Ik snap niet wat je bedoelt en ik wil het ook niet snappen geloof ik....... Boze smiley

Dat mag jij flauw vinden... Ik vind het niet flauw, het was voor mij ff om m'n frustratie kwijt te kunnen dat ik met een man privechatte die uiteindelijk niet te vertrouwen bleek en iets anders van een date verwachtte als dat ik dat deed.
Ter bescherming van mezelf besloot ik er verder niet over uit te weiden.

P.S. Als C.M. besluit iemand van C.M. te halen, kan diegene altijd nog meelezen op forum.

Laatst aangepast door
SUSANNAH475
op donderdag 9 september 2010, 19:11
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: donderdag 9 september 2010, 19:10

SUSANNAH475 schreef:
Dat mag jij flauw vinden... Ik vind het niet flauw, het was voor mij ff om m'n frustratie kwijt te kunnen dat ik met een man privechatte die uiteindelijk niet te vertrouwen bleek en iets anders van een date verwachtte als dat ik dat deed.
Ter bescherming van mezelf besloot ik er verder niet over uit te weiden.

Waarschijnlijk was het nog verstandiger om dit niet op het forum te zetten......... Smiley die vol vragen zit
Het forum is natuurlijk niet om je persoonlijke frustraties kwijt te raken........ Verraste, verbaasde smiley
Als iedereen die dit weleens meemaakt dat op het forum gaat zetten wordt het hier wel erg druk......

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op donderdag 9 september 2010, 19:12
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: donderdag 9 september 2010, 19:13

WILLEMIJN232 schreef:
Waarschijnlijk was het nog verstandiger om dit niet op het forum te zetten......... Smiley die vol vragen zit
Het forum is natuurlijk niet om je persoonlijke frustraties kwijt te raken........ Verraste, verbaasde smiley

Nou sorry dan... maar zonder gevoel ben ik mezelf niet meer... en frustratie maakt daar ook deel van uit...
Maar ik zal er over ophouden. Voortaan zal ik er wel 3 x over nadenken voor ik iets op het forum plaats...
Naar boven

Auteur Bericht
RENSKE067

BerichtGeplaatst: donderdag 9 september 2010, 19:46

SUSANNAH475 schreef:
Nou sorry dan... maar zonder gevoel ben ik mezelf niet meer... en frustratie maakt daar ook deel van uit...
Maar ik zal er over ophouden. Voortaan zal ik er wel 3 x over nadenken voor ik iets op het forum plaats...

nee joh niet doen hoor
blijf lekker jezelf alsjeblieft
je mag zeggen wat je wilt en niet iedereen hoeft je altijd te snappen hoor
ik snap ook niet alles (maar goed ik ben blond) en ik hoef ook niet alles te snappen
daarbij zullen mensen ook niet altijd snappen wat ik schrijf (en dat vind ik nu juist leuk Clown smiley )
zolang je het netjes houdt mag je schrijven wat je wilt Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ZINGA672

BerichtGeplaatst: donderdag 9 september 2010, 20:22

WILLEMIJN232 schreef:
Als iedereen die dit weleens meemaakt dat op het forum gaat zetten wordt het hier wel erg druk......

Wat is daar op tegen? Het forum is er voor iedereen. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: donderdag 9 september 2010, 21:20

ZINGA672 schreef:
Wat is daar op tegen? Het forum is er voor iedereen. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Is ook regelmatig gedaan, en het is maar goed ook. Want er zitten hier wel mensen met verkeerde motieven op de site.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: donderdag 9 september 2010, 22:50

ZINGA672 schreef:

Dat is helemaal waar, maar volgens mij is het ook de bedoeling dat iedereen het kan volgen.
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303

BerichtGeplaatst: donderdag 9 september 2010, 22:58

SUSANNAH475 schreef:

Gewoon neerzetten wat je kwijt wilt hoor, de ene keer omdat je erg blij bent en de andere keer omdat je gefrustreerd bent!
Maar het moet inderdaad geen klaagforum worden , dat ben ik met je eens Suus!
Naar boven

Auteur Bericht
LEPELTJE037

BerichtGeplaatst: vrijdag 10 september 2010, 19:44

Dit leek me een mooie plek om te kijken of het me hier ook lukt (net als op m'n eigen profiel) een spelletje te plaatsen...

Ik ben benieuwd...

{edit}
Opzich dacht ik al wel dat het niet zou werken... maar nooit geschoten is altijd mis. Knipoog smiley

Dan alsnog maar een link naar een erg lachen spelletje...

http://www.onemorelevel.com/game/snot_put

Dus als je een keer niet veel zinnigs te doen hebt, dan kun je ipv uit je neus eten, het groene spul ook wegsmijten... hoe ver kom jij? Knipoog smiley Clown smiley

Snot-put dus!

{edit2}

Laatst aangepast door
LEPELTJE037
op zondag 24 oktober 2010, 20:10
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: vrijdag 10 september 2010, 19:49

LEPELTJE037 schreef:
Dit leek me een mooie plek om te kijken of het me hier ook lukt (net als op m'n eigen profiel) een spelletje te plaatsen...

Ik ben benieuwd...

<div style="width: 500px; height: 500px; margin: auto;">
<object width="500" height="500">
<param name="movie" value="somefilename.swf">
<embed src="http://static.onemorelevel.com/games3/snotput.swf" width="550" height="400">
</embed>
</object>
</div>

Niet dus................ Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE050

BerichtGeplaatst: vrijdag 10 september 2010, 20:14

THOMAS968 schreef:
Dit kwaad beperkt zich echt niet tot mannen.
En de methodes die toegepast worden zijn bepaald achterbaks. Het is inmiddels al lang achter de rug en ik kan persoonlijk goed met afwijkend gedrag omgaan. Maar ik wil krachtig bestrijden dat dit soort zaken alleen door mannen plaatsvinden die vrouwen lastig vallen. Stalkende dames spelen het vaak met dezelfde methodes die veelal voor het gedrag van ruziënde vrouwen onderling gebruikt worden, kwaadsprekerij, verdachtmakingen, roddels en kwalijke suggesties. Ik had het geluk dat in mijn omgeving het vertrouwen in me groot genoeg was om de dame in kwestie te ontmaskeren. Maar zonder dat vertrouwen kun je van dit soort vuiligheid met voorbedachte rade toch wel flink last hebben, zeker als je je door je werk in een kwetsbare positie bevindt. Vrouwen lijken vaak extremer in alles. Zijn vrouwen goed dan zijn het soms engelen, maar de foute vrouwen hebben op zijn minst duivelse trekjes. Waarmee ik niets af wil doen van het kwaad door mannen aangericht. Maar het kwaad in verbroken relaties is beslist geen exclusief mannelijke aangelegenhei

Thomas, die de woorden van Pieter dubbel wil onderstrepen.

even uitwaaien aan het wad joh...ziet de wereld er meteen een stuk aangenamer uit.... Smiley met dichtgeplakte mond

Wat is er toch met het wad....

Laatst aangepast door
ANNETTE050
op zaterdag 11 september 2010, 09:56
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: vrijdag 10 september 2010, 20:24

CHATULIEM619 schreef:
Is ook regelmatig gedaan, en het is maar goed ook. Want er zitten hier wel mensen met verkeerde motieven op de site.

Je kan wel afreageren op het forum zoals je suggereert maar aan een verhaal zitten altijd twee kanten Chatuliem.
Mensen raken hun frustraties kwijt op het forum maar het is hunverhaal zoals het gegaan is. Misschien heeft de andere partij een heel andere beleving van het verhaal......En dan die verborgen boodschappen.......
Maar ja, een beleving is een beleving.......... Knipoog smiley
En Chatuliem, als jij hier nu een verhaal leest van iemand waar je contact mee had en jouw beleving is totaal anders? En je leest het hier bijna met naam en toenaam op het forum?
Ik blijf het niet netjes en zeker niet christelijk vinden.........
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 september 2010, 09:51

het is zaterdag.
het schijnt een mooie dag te worden. Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 september 2010, 12:27

MARISKA601 schreef:
het is zaterdag.
het schijnt een mooie dag te worden. Clown smiley

Moet alleen schoonmaken, das minder Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 september 2010, 12:33

MARIO216 schreef:

Laat lekker zitten joh, jammer van 't mooie weer. Ik doe de hoogstnoodzakelijke dingen (boodschappen, toilet schoonmaken, wasje draaien, etc.), verder ga ik genieten van het zonnetje. Lachende smiley

Laatst aangepast door
MARIJAN072
op zaterdag 11 september 2010, 12:33
Naar boven

Auteur Bericht
MARIAN519

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 september 2010, 12:36

MARIO216 schreef:

Je bedoelt? alleen schoonmaken? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
bij mij is het: de was...het huis..de tuin...de auto...brrrrrrrrrrrrrrr. ik leef met je mee.
blij dat het mooi weer is Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 september 2010, 16:39

MARIJAN072 schreef:
Laat lekker zitten joh, jammer van 't mooie weer. Ik doe de hoogstnoodzakelijke dingen (boodschappen, toilet schoonmaken, wasje draaien, etc.), verder ga ik genieten van het zonnetje. Lachende smiley
Lachende smiley

Ben toch maar lekker wezen buiten spelen.
Naar boven

Auteur Bericht
ZINGA672

BerichtGeplaatst: zondag 12 september 2010, 00:14

MARIO216 schreef:
Lachende smiley

Ben toch maar lekker wezen buiten spelen.

Groot gelijk; t was vandaag tenslotte rustdag..... Tenminste... k zou er voor de zekerheid de zondag ook nog maar bijnemen Engeltje smiley Engeltje smiley Engeltje smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 143 144 145 146 147 148 149 ... 233 Volgende
Pagina 146 van 233