Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 16:33
|
|
|
HANNAH810 schreef: | ben lekker tomaten-knoflooksoep aan het maken..........heerlijk!! |
toch wel met genoeg knoflook, he...heeft je bezoek er morgen ook nog wat aan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 16:35
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | toch wel met genoeg knoflook, he...heeft je bezoek er morgen ook nog wat aan |
Maar goed dan dat we via de comp niet kunnen ruiken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 16:37
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Maar goed dan dat we via de comp niet kunnen ruiken | ah kom op, een beetje knoflook (teentje of 5) kan toch geen kwaad?
na de soep lekker kegelen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 16:53
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | ah kom op, een beetje knoflook (teentje of 5) kan toch geen kwaad?
na de soep lekker kegelen |
Via de agenda heb ik gevraagd of er mensen zijn die zin hebben in bowlen, maar kegelen mag uiteraard ook
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: woensdag 1 september 2010, 08:59
|
|
|
(Als het goed is) word hier in 0181 vandaag de nieuwe C1000 geopend... Na het zien van de nieuwe reclame op tv ben ik daar dus de gehele dag te vinden
http://www.youtube.com/watch?v=q_xVyWrjoIU
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: woensdag 1 september 2010, 09:17
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | (Als het goed is) word hier in 0181 vandaag de nieuwe C1000 geopend... Na het zien van de nieuwe reclame op tv ben ik daar dus de gehele dag te vinden
http://www.youtube.com/watch?v=q_xVyWrjoIU |
Hè wat jammer nou dat ik al voorzien ben anders was ik onmiddellijk in mn autootje gestapt naar jouw C1000. Maar als jij hem wint mag ik dan achter jullie zitten,even kwijlen? Eh...niet letterlijk natuurlijk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: woensdag 1 september 2010, 09:18
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | (Als het goed is) word hier in 0181 vandaag de nieuwe C1000 geopend... Na het zien van de nieuwe reclame op tv ben ik daar dus de gehele dag te vinden
http://www.youtube.com/watch?v=q_xVyWrjoIU |
Hee jong ding,afblijven,mr.Big is niet voor jouw doelgroep maar voor de.........euh........rijpere vrouwen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: woensdag 1 september 2010, 09:38
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Hee jong ding,afblijven,mr.Big is niet voor jouw doelgroep maar voor de.........euh........rijpere vrouwen |
Tsss...daar voel k toch helemaal niks van mens En dan...op een ouwe fiets moet je t leren, toch?!
Steekt Carin der ook nog wat van op, als ze der dan achter zit te kwijlen
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op woensdag 1 september 2010, 09:39
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: woensdag 1 september 2010, 09:47
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Tsss...daar voel k toch helemaal niks van mens En dan...op een ouwe fiets moet je t leren, toch?!
|
Wijsheid komt met de jaren
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RENSKE067
|
|
Geplaatst: woensdag 1 september 2010, 09:48
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Wijsheid komt met de jaren |
bij sommigen twijfel ik daar sterk aan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: woensdag 1 september 2010, 10:00
|
|
|
RENSKE067 schreef: | bij sommigen twijfel ik daar sterk aan |
Ja ik ben een uitzondering,bij mij is het aangeboren
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RENSKE067
|
|
Geplaatst: woensdag 1 september 2010, 10:11
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Ja ik ben een uitzondering,bij mij is het aangeboren |
tuurlijk schat
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 2 september 2010, 20:19
|
|
|
He Thomas.
Ikzag dat je concurrentie hebt gekregen. Bijde nieuwe leden staat er nu nog een smurf. Familie van je?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 september 2010, 19:57
|
|
|
Zucht; Formatie mislukt.
Kunnen we met CM geen coup plegen? Wie wordt onze nieuwe MP? Pieter; jij lijkt me reuze geschikt. Dat je in Duitslant woont = geen probleem; als je maar een geldig NL geboortebewijs overhandigt hé
Ik wil wel de pers op... euh voorlichten.
Wie volgt???
GrZing!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 september 2010, 20:02
|
|
|
ZINGA672 schreef: | Zucht; Formatie mislukt.
Kunnen we met CM geen coup plegen? Wie wordt onze nieuwe MP? Pieter; jij lijkt me reuze geschikt. Dat je in Duitslant woont = geen probleem; als je maar een geldig NL geboortebewijs overhandigt hé
Wie volgt???
GrZing! |
ik blijf in de oppositie zitten,of...... ben wel beschikbaar voor een ministerpost, maar dan een van werkgelegenheid...
werklozen krijgen de taak hun wijk/dorp schoon te houden, plantsoenen schoon te houden etc.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 september 2010, 21:17
|
|
|
Ik wil wel de vrouw van de nieuwe MP zijn, man altijd van huis, nooit geen ruzie dus en wel zijn salaris
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 september 2010, 21:22
|
|
|
CARIN303 schreef: | Ik wil wel de vrouw van de nieuwe MP zijn, man altijd van huis, nooit geen ruzie dus en wel zijn salaris |
....... eh...ik wil alleen maar minister worden.....
ben ik te min??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 september 2010, 21:24
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | ....... eh...ik wil alleen maar minister worden.....
ben ik te min?? |
Eh,even nadenken.....man met (te)ruim gevulde portemonnee en nooit thuis of jij, delen en altijd thuis hoelang mag ik erover nadenken?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 september 2010, 21:27
|
|
|
ZINGA672 schreef: | Zucht; Formatie mislukt.
Wie volgt???
GrZing! |
Als ik MP zou worden van nederland, ga ik veel bedreigingen krijgen, uit alle mogelijke hoeken!! Ook op cm zou ik n stuk minder populair worden ( voor zover dat nog mogelijk is.. )
Heel veel subsidies zouden verdwijnen, de uitkeringen gekort, werklozen die met de hand nieuwe kanalen graven, doorwerken tot 67, geen extra windmolens, het kwartje van kok teruggeven, ontwikkelingssamenwerking alleen nog bij noodhulp, en een actief (re-)migratiebeleid zodat Nederland weer rond de 10 miljoen inwoners krijgt... is het fileprobleem ook opgelost
dus ik verwacht weinig stemmen.
maarre... laat mij nou lekker aluminium bewerken, das t mooiste baantje dat je kunt hebben
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 september 2010, 21:33
|
|
|
PIETER649 schreef: | Als ik MP zou worden van nederland, ga ik veel bedreigingen krijgen, uit alle mogelijke hoeken!! Ook op cm zou ik n stuk minder populair worden ( voor zover dat nog mogelijk is.. )
Heel veel subsidies zouden verdwijnen, de uitkeringen gekort, werklozen die met de hand nieuwe kanalen graven, doorwerken tot 67, geen extra windmolens, het kwartje van kok teruggeven, ontwikkelingssamenwerking alleen nog bij noodhulp, en een actief (re-)migratiebeleid zodat Nederland weer rond de 10 miljoen inwoners krijgt... is het fileprobleem ook opgelost
dus ik verwacht weinig stemmen.
maarre... laat mij nou lekker aluminium bewerken, das t mooiste baantje dat je kunt hebben |
Wel goede reclame voor je bedrijf, als MP geef ik je max. 1 week en dan is iedereen jou zat, je bent veel te direct. Maar maakt niet uit, je hebt dan voor alle grote tv programma`s interviews gegeven en zodoende kent de hele wereld je, slim hoor, ik stem wel op je, als je ook even wat sluikreclame wilt maken voor het bedrijf waar ik voor werk!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 september 2010, 21:41
|
|
|
CARIN303 schreef: | Wel goede reclame voor je bedrijf, als MP geef ik je max. 1 week en dan is iedereen jou zat, je bent veel te direct. Maar maakt niet uit, je hebt dan voor alle grote tv programma`s interviews gegeven en zodoende kent de hele wereld je, slim hoor, ik stem wel op je, als je ook even wat sluikreclame wilt maken voor het bedrijf waar ik voor werk! |
ik zorg dat Annette op iedere foto achter me staat...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 september 2010, 22:01
|
|
|
PIETER649 schreef: | ik zorg dat Annette op iedere foto achter me staat... |
Mmmm......ben bang dat jij iets minder opvalt dan door haar groeiende buik. Krijg je wel veel stemmen mee,verwacht ik.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: zondag 5 september 2010, 16:01
|
|
|
Wie heeft er verstand van (post-)duiven?
Er zit hier een in de war zijnde duif die wanhopige pogingen doet om via mijn bovenraampje mijn flat binnen te vliegen. Heeft de hele voordeur al ondergescheten En gaat niet weg. Blijft bij de deur naar me zitten kijken. Heeft ringetje om. En is ws beetje gewond nu.
Wat te doen?
GrZing!
p.s> zijn tomtom beetje stuk?
Laatst aangepast door
|
ZINGA672
|
op zondag 5 september 2010, 16:02
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: zondag 5 september 2010, 16:04
|
|
|
ZINGA672 schreef: | Wie heeft er verstand van (post-)duiven?
Er zit hier een in de war zijnde duif die wanhopige pogingen doet om via mijn bovenraampje mijn flat binnen te vliegen. Heeft de hele voordeur al ondergescheten En gaat niet weg. Blijft bij de deur naar me zitten kijken. Heeft ringetje om. En is ws beetje gewond nu.
Wat te doen?
GrZing! |
Heeft de duif geen briefje bij zich voor je? Misschien is het een tortelduif,zo niet dan zou ik een dierenambulance uit de buurt gaan bellen voor advies. Misschien kunnen ze ervoor zorgen dat de duif weer het wijde luchtruim verkiest boven jouw voordeur. Succes, best zielig hè als je dat zo ziet!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zondag 5 september 2010, 16:10
|
|
|
Wat te doen?
GrZing!
p.s> zijn tomtom beetje stuk? |
Proberen een duivenmelker in te schakelen in de buurt die hem vangen kan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: zondag 5 september 2010, 17:49
|
|
|
Wat te doen?
GrZing!
p.s> zijn tomtom beetje stuk? |
Ik woon tussen 2 duivenmelkers in, dus ik hoor nog wel eens wat Wanneer een vreemde duif is aan komen vliegen, traceren ze hem d.m.v de ring. Ze bellen dan de eigenaar en spreken af wanneer deze hem komt halen of wanneer de buren hem los zullen laten. Deze info zal je wel niet verder helpen haha, maar de dierenambulance inschakelen lijkt me een goede optie.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: zondag 5 september 2010, 19:06
|
|
|
IMKE917 schreef: | Ik woon tussen 2 duivenmelkers in, dus ik hoor nog wel eens wat Wanneer een vreemde duif is aan komen vliegen, traceren ze hem d.m.v de ring. Ze bellen dan de eigenaar en spreken af wanneer deze hem komt halen of wanneer de buren hem los zullen laten. Deze info zal je wel niet verder helpen haha, maar de dierenambulance inschakelen lijkt me een goede optie. |
Als jij het nummer van de ring hebt kun je hier het telefoonnummer van de eigenaar zoeken
http://www.npo.nl/duif-gevonden
Helaas zegt de eigenaar meestal: gooi maar los, dan komt tie vanzelf, en zit jij nog steeds met een schijtende duif op je balkon.
Laatst aangepast door
|
ANNETTE792
|
op zondag 5 september 2010, 19:07
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: zondag 5 september 2010, 20:31
|
|
|
MARIO216 schreef: | Proberen een duivenmelker in te schakelen in de buurt die hem vangen kan. |
Bedankt; was goeie tip. De duif kon niet echt goed meer vliegen, dus hij is nu, als het goed is, in goede handen bij een duivenmelker. Die dan mag zorgen dat ie weer thuis komt.
Nu nog de voordeur schoonmaken...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zondag 5 september 2010, 20:35
|
|
|
ZINGA672 schreef: | Bedankt; was goeie tip. De duif kon niet echt goed meer vliegen, dus hij is nu, als het goed is, in goede handen bij een duivenmelker. Die dan mag zorgen dat ie weer thuis komt.
Nu nog de voordeur schoonmaken... |
Had een keer hetzelfde gehad, maar het was toen een hele jonge duif. En aangezien ik een duivenmelker goed kon heb ik hem ingeschakeld. De eigenaar was iemand die twee straten verderop woonde.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: dinsdag 7 september 2010, 08:57