Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE338
|
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 20:28
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Wat zie ik nou op je foto????? |
Uhhhh...kun je zien dat ik mega veel ben aangekomen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 20:34
|
|
|
MARIANNE338 schreef: | Uhhhh...kun je zien dat ik mega veel ben aangekomen? |
ieks weer een kleffe foto
gelukkig zien ik niet hoeveel...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 4 januari 2012, 18:04
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Wat zie ik nou op je foto????? |
Dat noemen we de cm wurghouding Leanne Is de nieuwste trent van cm stelletjes
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: woensdag 4 januari 2012, 20:46
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Dat noemen we de cm wurghouding Leanne Is de nieuwste trent van cm stelletjes |
We doen er wel lollig over(ik ook)maar ik denk dat het heel veel mensen een steek geeft,ik weet dat ik destijds heel erg verlangde naar simpelweg een paar armen..........
En nee,ik doe niet mee aan de nieuwe rage
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE338
|
|
Geplaatst: woensdag 4 januari 2012, 21:51
|
|
|
LEANNE226 schreef: | We doen er wel lollig over(ik ook)maar ik denk dat het heel veel mensen een steek geeft,ik weet dat ik destijds heel erg verlangde naar simpelweg een paar armen..........
En nee,ik doe niet mee aan de nieuwe rage |
Is dit een rage dan?? ......ik kan er best naar kijken..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: maandag 9 januari 2012, 09:45
|
|
|
De scholen zijn weer begonnen Gek genoeg was ik het enige gezinslid dat om kwart over 6 fluitend uit bed sprong Om 8 uur zaten ze alle 2 op school en kon ik beginnen met het inhalen van 2 weken achterstallig schoonmaakwerk. T is bijna tien uur, de bovenverdieping blinkt weer, de wasmachine draait en beneden is het weer stofvrij. Zo nog ff een dweil erdoor en dan wachten tot mijn schatjes om 14 uur weer thuiskomen om er onmiddelijk weer een bende van te maken. Maar das niet erg, want morgen is het weer een schooldag
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 9 januari 2012, 10:02
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | De scholen zijn weer begonnen Gek genoeg was ik het enige gezinslid dat om kwart over 6 fluitend uit bed sprong Om 8 uur zaten ze alle 2 op school en kon ik beginnen met het inhalen van 2 weken achterstallig schoonmaakwerk. T is bijna tien uur, de bovenverdieping blinkt weer, de wasmachine draait en beneden is het weer stofvrij. Zo nog ff een dweil erdoor en dan wachten tot mijn schatjes om 14 uur weer thuiskomen om er onmiddelijk weer een bende van te maken. Maar das niet erg, want morgen is het weer een schooldag |
O o wat is moeders weer blij Maar denk dat er meedere moeders vandaag zo denken. Het weer was er niet naar dat de kinderen lekker buiten konden spelen dus denk dat menig huis nu wordt gepoetst
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: maandag 9 januari 2012, 13:23
|
|
|
Ik vind er niks aan dat de vakantie weer voorbij is. Heerlijk als ze allemaal thuis zijn, en iedereen mag lak hebben aan de klok.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: maandag 9 januari 2012, 14:56
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | De scholen zijn weer begonnen Gek genoeg was ik het enige gezinslid dat om kwart over 6 fluitend uit bed sprong Om 8 uur zaten ze alle 2 op school en kon ik beginnen met het inhalen van 2 weken achterstallig schoonmaakwerk. T is bijna tien uur, de bovenverdieping blinkt weer, de wasmachine draait en beneden is het weer stofvrij. Zo nog ff een dweil erdoor en dan wachten tot mijn schatjes om 14 uur weer thuiskomen om er onmiddelijk weer een bende van te maken. Maar das niet erg, want morgen is het weer een schooldag |
achterstallig schoonmaak-werk??? vrijdag was alles nog steriel!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: maandag 9 januari 2012, 15:11
|
|
|
JOLAN931 schreef: | Ik vind er niks aan dat de vakantie weer voorbij is. Heerlijk als ze allemaal thuis zijn, en iedereen mag lak hebben aan de klok. |
Ik heb 1 kind dat juist vreselijk behoefte heeft aan die klok, dus de laatste dagen was het net een stuiterbal die door het huis vloog. Vanmorgen naar school geweest, om 14 uur opgehaald en hij is me nu heel lief aan het helpen met klusjes in huis, weer helemaal de oude. Na 2 weken vakantie voel ik me vaak meer politieagent ipv moeder, al mocht ik deze vakantie helemaal niet klagen, het ging heel goed tot afgelopen donderdag.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: maandag 9 januari 2012, 16:39
|
|
|
LEANNE226 schreef: | We doen er wel lollig over(ik ook)maar ik denk dat het heel veel mensen een steek geeft,ik weet dat ik destijds heel erg verlangde naar simpelweg een paar armen..........
En nee,ik doe niet mee aan de nieuwe rage |
Helemaal mee eens Leanne!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: woensdag 11 januari 2012, 10:43
|
|
|
Nu de overvaller is opgepakt in Rotterdam-Oost dan kan mijn lieverd met haar dochter met gerust hart boodschappen doen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 11 januari 2012, 10:50
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Nu de overvaller is opgepakt in Rotterdam-Oost dan kan mijn lieverd met haar dochter met gerust hart boodschappen doen. |
Laten we dan maar hopen dat er geen aardbeving op komst is. Of dat er geen onweer losbarst met dodelijke bliksemschichten. Ik vraag me af of je lieverd, al dan niet met dochter, nog wel ergens veilig is.
Het is bijna Pasen...misschien tijd voor een andere foto waar geen kerstboom opstaat...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: woensdag 11 januari 2012, 10:58
|
|
|
Dat ik na 2 weken grieperig te zijn geweest, eindelijk de energie gevonden heb om iets te doen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 11 januari 2012, 11:00
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Dat ik na 2 weken grieperig te zijn geweest, eindelijk de energie gevonden heb om iets te doen. |
Afgaande op je 'foto' zie je er nog niet te best uit...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: woensdag 11 januari 2012, 11:04
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Afgaande op je 'foto' zie je er nog niet te best uit... |
Ik zie er zwz er nooit goed uit
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 11 januari 2012, 13:51
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Dat ik na 2 weken grieperig te zijn geweest, eindelijk de energie gevonden heb om iets te doen. |
Hehe er wordt weer schoongemaakt bij Mariska. Mooi Maris werdt wel tijd dat je opknapte zeg
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: woensdag 11 januari 2012, 14:42
|
|
|
Fijn Mariska! enne doe rustig aan èn neem je viezemientjes trouw in
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: woensdag 11 januari 2012, 14:50
|
|
|
Oma van 94 verrast met de restjes van gisteren. Fijn dat mensen soms ook om nog 'kleine dingen' tevreden kunnen zijn..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 11 januari 2012, 14:58
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Oma van 94 verrast met de restjes van gisteren. Fijn dat mensen soms ook om nog 'kleine dingen' tevreden kunnen zijn.. |
ik had ook een oma die me iets liet eten dat van 'gisteren' was. Ik ben nog nooit zo binnenstebuiten geweest. Oma's kunnen wel lief zijn maar soms ook wel een beetje vergeetachtig...
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op woensdag 11 januari 2012, 16:33
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: woensdag 11 januari 2012, 15:02
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ik had ook een oma die me iets liet eten dat van 'gisteren' was. Ik ben nog zo binnenstebuiten geweest. Oma's kunnen wel lief zijn maar soms ook wel een beetje vergeetachtig... |
hahaha....tja dat kàn ook Mijn oma is helaas soms ook wat vergeetachtig maar daarom neemt Cootje het zelf mee.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 11 januari 2012, 16:35
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Laten we dan maar hopen dat er geen aardbeving op komst is. Of dat er geen onweer losbarst met dodelijke bliksemschichten. Ik vraag me af of je lieverd, al dan niet met dochter, nog wel ergens veilig is.
Het is bijna Pasen...misschien tijd voor een andere foto waar geen kerstboom opstaat... |
Heb je nu helemaal geen andere leuke opmerkingen Frank? Het is niet altijd leuk!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 11 januari 2012, 16:42
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Heb je nu helemaal geen andere leuke opmerkingen Frank? Het is niet altijd leuk!!! |
Sommige reacties vragen om dergelijke reacties. Het was ook niet als 'leuk' bedoeld. Goed zo? Of heb je nog wat om te spuien?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: woensdag 11 januari 2012, 17:12
|
|
|
Op het moment dat je denk: wat heb ik een rotdag, iemand tegenkomen die een nog veel rottere dag had. T kan altijd nog erger
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 11 januari 2012, 17:16
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Op het moment dat je denk: wat heb ik een rotdag, iemand tegenkomen die een nog veel rottere dag had. T kan altijd nog erger |
Dit is inderdaad wel een 'mooi moment'...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 11 januari 2012, 18:24
|
|
|
Pffffff..... duurt dat 2 weken??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 11 januari 2012, 18:28
|
|
|
VISSER278 schreef: | Pffffff..... duurt dat 2 weken?? |
Als het echte griep was zou het wel langer dan 2 weken geduurd hebben. Van echt griep ben je ook doodziek. Tegenwoordig is wat koorts en een hoest een griep...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: woensdag 11 januari 2012, 18:32
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Als het echte griep was zou het wel langer dan 2 weken geduurd hebben. Van echt griep ben je ook doodziek. Tegenwoordig is wat koorts en een hoest een griep... | Griep is lange tijd doodsoorzaak nr. 3 geweest in NL.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 11 januari 2012, 18:41
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Griep is lange tijd doodsoorzaak nr. 3 geweest in NL. |
Dat het nummer drie was van de doodsoorzaken wist ik niet maar ik weet wel dat men bij de minste koorts en hoest gelijk zegt dat het griep is. Net zoals een vermoeidheid of een dipje gelijk een burn-out is...het zijn zo van die standaardwoorden geworden.
Maar goed, ik begrijp wel wat Maris bedoelt hoor...zonder griep te hebben kan ik ook erg veel last hebben van koorts.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: woensdag 11 januari 2012, 19:47
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Als het echte griep was zou het wel langer dan 2 weken geduurd hebben. Van echt griep ben je ook doodziek. Tegenwoordig is wat koorts en een hoest een griep... |
Ik noem dat dus grieperig, een beetje hoesten en niezen en verhoging. Jaren geleden had ik echt een goeie griep en lag ik ook 24/7 in bed. En had toen 2 weken koorts.... Eenmaal opgeknapt kwam het weer terug...en weer 2 wken lang het bed gehouden.
Nadien heb ik nooit meer echt griep gehad.
|
|
Naar boven |
|
|