Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: woensdag 25 augustus 2010, 19:22
|
|
|
VISSER278 schreef: | Lijkt mij ook. Maar het kwam bij mij over dat ze wilde stofzuigen ofzo op cm of iets dergelijks |
Geen slecht idee,de ouwe troep een beetje opruimen of zo........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: woensdag 25 augustus 2010, 19:57
|
|
|
ZINGA672 schreef: | Oké; er is toch iets ergers dan krakende chips-eters in de trein...
Wat moet je doen als er pal tegenover je een volwassen man uit z'n neus zit te vr.... ?
Spoorwegpolitie was in geen velden of wegen te bekennen |
Geloof dat jij liever onweer had gezien dan had je hem weggebliksemd.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: woensdag 25 augustus 2010, 22:58
|
|
|
VISSER278 schreef: | Lijkt mij ook. Maar het kwam bij mij over dat ze wilde stofzuigen ofzo op cm of iets dergelijks |
Nouhou...soms zou der wat mij betreft best wel es een bezem doorheen mogen
Maar ik hou het wel bij men eigen huisje...das al werk genoeg!
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op woensdag 25 augustus 2010, 22:58
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 25 augustus 2010, 23:04
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Nouhou...soms zou der wat mij betreft best wel es een bezem doorheen mogen
Maar ik hou het wel bij men eigen huisje...das al werk genoeg! |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 17:11
|
|
|
Hoeveel meter heeft 1 rol wc papier?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 17:13
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Hoeveel meter heeft 1 rol wc papier? |
Ga het eens uitproberen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 17:21
|
|
|
Sja Maris, als je het écht wilt weten... Meten is weten!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 18:05
|
|
|
Wat een ellende met dat weer! Het ziet er naar uit dat we aan deze kant van het land mazzel hebben, maar zag beelden van Enschede waar hele straten vol water staan... Hoe is het bij jullie?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 18:37
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Wat een ellende met dat weer! Het ziet er naar uit dat we aan deze kant van het land mazzel hebben, maar zag beelden van Enschede waar hele straten vol water staan... Hoe is het bij jullie? |
heb vandaag onderweg een beste bak regen gehad. op zich niet erg, ik zit toch droog in de bus. het wordt anders als je in de spits met 50 man in een onverwarmde bus met een ondermaatse ventilator probeert om je voorruit 'open' te houden als je over de A27 naar Hilversum rijdt. later op de ochtend In Bussum nog een klein stukje om moeten rijden als gevolg van wateroverlast op de Meerweg (what's in a name...)
overigens wel een absolute z kdag om te trouwen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 19:01
|
|
|
Dat ligt er maar net aan. Heb je rollen van 250 velletjes of rollen van 500 velletjes. Ik schat een velletje op 10 cm. Maar dat moet je zelf maar even nameten. Een rol van 250 velletjes x 10 cm. = 2500 cm. oftewel 25 meter. een rol van 500 is dus 50 meter.
En dan ligt het er ook nog aan , is het papier wat je opmeet eerst al natgeweest? Hou dat wel even goed in de gaten Mariska!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 19:04
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Wat een ellende met dat weer! Het ziet er naar uit dat we aan deze kant van het land mazzel hebben, maar zag beelden van Enschede waar hele straten vol water staan... Hoe is het bij jullie? |
Heeeeeeeeeeerlijk weer , vandaag 3 minuten zon, af en toe een buitje, soms een bui en heel vaak een stortbui. Tussen de buien door wel eens droog.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 19:05
|
|
|
nou bij ons werkt de riolering gewoon erg goed in rotterdam stonden straten ook flink onder, dus dat is vlakbij
maar de hele dag regen...zucht...waar is de zomer??
wil iedereen ff het volgende nummer op zijn stereo uitzetten ??
http://www.youtube.com/watch?v=qRbA9iVKm3w&feature=related
en ook het volgende nummer uitzetten ??
http://www.youtube.com/watch?v=26klgMfYOIk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 19:22
|
|
|
Regen, regen en nog eens regen....... En vanavond bij ons een openluchtconcert in de haven van de Maastrichter Staar als start van de visserijdagen hier........en het regent nu nog steeds......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 21:26
|
|
|
vonochtend een hele morgen regen maar vanmiddag droog had ik ff bestelt dus droog op de fiets naar de orthodontist met me zoon en daarna naar zijn vriendje terwijl ik letter met de mamie kletste later ook weer droog thuis schijnbaar wonen jullie allemaal in het verkeerde deel van het land
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op donderdag 26 augustus 2010, 21:27
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 21:55
|
|
|
GRACE585 schreef: | vonochtend een hele morgen regen maar vanmiddag droog had ik ff bestelt dus droog op de fiets naar de orthodontist met me zoon en daarna naar zijn vriendje terwijl ik letter met de mamie kletste later ook weer droog thuis schijnbaar wonen jullie allemaal in het verkeerde deel van het land |
sowieso in t verkeerde land!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 22:04
|
|
|
PIETER649 schreef: | sowieso in t verkeerde land! |
Is dat een land dan? Ik dacht een republiek.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 22:22
|
|
|
VISSER278 schreef: | Is dat een land dan? Ik dacht een republiek. |
neuh... HIER is t een republiek... jullie leven nog onder de knoet van oranje-nassau... dus niet alleen met het weer van vandaag, maar ook door het koningshuis, is wel duidelijk dat nederland het verkeerde land is
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 augustus 2010, 00:04
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Regen, regen en nog eens regen....... En vanavond bij ons een openluchtconcert in de haven van de Maastrichter Staar als start van de visserijdagen hier........en het regent nu nog steeds...... |
Volgens mij woon je in friesland Sjalom Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 augustus 2010, 00:16
|
|
|
MARTIN695 schreef: | Volgens mij woon je in friesland Sjalom Martin |
Kijk even op dr profiel, heb ik ook stiekum gedaan. Dan zie je dat het aan het veluwemeer is. Ik dacht eerst dat ze een zeeuwse was.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 augustus 2010, 07:22
|
|
|
Bekijk het positief al die regen;
* het is maar water * het meeste valt er naast * het is letterlijk stralend weer
En om het met Michael W. Smith te zeggen;
http://www.youtube.com/watch?v=ucWK6fkGsAE
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 augustus 2010, 07:37
|
|
|
CARIN303 schreef: | Bekijk het positief al die regen;
* het is maar water * het meeste valt er naast * het is letterlijk stralend weer
En om het met Michael W. Smith te zeggen;
http://www.youtube.com/watch?v=ucWK6fkGsAE |
he......ik had net een paar berichten terug gevraagd dat nummer niet te draaien..!!! en nu doe je dit???
zullen we dan maar ...let the sun shine aanzetten ??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 augustus 2010, 07:42
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | he......ik had net een paar berichten terug gevraagd dat nummer niet te draaien..!!! en nu doe je dit???
zullen we dan maar ...let the sun shine aanzetten ?? |
Tja....ten eerste is het 1 van mn favo Michael songs en ten tweede is dit een forum met vrijheid van meningsuiting en ten derde moet je er dan maar de zanger bijzetten,verder nog iets?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 augustus 2010, 07:57
|
|
|
CARIN303 schreef: | Tja....ten eerste is het 1 van mn favo Michael songs en ten tweede is dit een forum met vrijheid van meningsuiting en ten derde moet je er dan maar de zanger bijzetten,verder nog iets? |
Niet vechten onder het ruzieen hoor... Hij moet nog strijken dit weekend!
Healing raaaaaaain is faaalling downnn...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 augustus 2010, 08:03
|
|
|
VISSER278 schreef: | Kijk even op dr profiel, heb ik ook stiekum gedaan. Dan zie je dat het aan het veluwemeer is. Ik dacht eerst dat ze een zeeuwse was. |
En het regent hier nog steeds.........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 augustus 2010, 08:40
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | En het regent hier nog steeds......... |
Weer: In het binnenland van Spanje lokaal 40+ graden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 augustus 2010, 16:43
|
|
|
Ik ga denk ik maar een boot bouwen..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 augustus 2010, 17:00
|
|
|
CARIN303 schreef: | Tja....ten eerste is het 1 van mn favo Michael songs en ten tweede is dit een forum met vrijheid van meningsuiting en ten derde moet je er dan maar de zanger bijzetten,verder nog iets? |
ik zou niet durven.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 augustus 2010, 17:10
|
|
|
ZINGA672 schreef: | Ik ga denk ik maar een boot bouwen.. |
......van pijnboomhout. Maak daar verschillende ruimten in, en bestrijk hem vanbinnen en vanbuiten met pek. Maak hem driehonderd el lang, vijftig el breed en dertig el hoog. Je moet er een lichtopening in aanbrengen en aan de bovenkant één el openlaten; de ingang moet je in de zijkant maken. De ark moet een benedenverdieping krijgen en daarboven nog twee verdiepingen.
Onderstaand een link nar de ark die momenteel in Dordrecht gebouwd ligt. Binnenkort is hij klaar, ik ga zeker kijken.
http://www.rijnmond.nl/Homepage/Nieuws?view=/News/Default/2010/mei/Ark%20van%20Noach%20bijna%20klaar
http://www.arkvannoach.com/nl/en/over-de-ark.html
Laatst aangepast door
|
JONATHAN890
|
op vrijdag 27 augustus 2010, 17:11
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 augustus 2010, 17:14
|
|
|
Is dit de tweede versie? Ik heb nl de ark van Noach al eens bekeken toen hij in mijn stad lag....en was zeker de moeite waard......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 augustus 2010, 17:20
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Is dit de tweede versie? Ik heb nl de ark van Noach al eens bekeken toen hij in mijn stad lag....en was zeker de moeite waard...... |
Ja dit is de 2e versie.....is echt heel imposant. Nu heeft hij hem op ongeveer gelijke maatvoering gebouwd als noach hem gebouwd heeft. De 1e was ongeveer 3x zo klein, maar dit ding is echt mega groot.
Ik zie hem af en toe als ik voor mijn werk in dordrecht ben. Als je vanaf de brug van papendrecht naar dordrecht rijdt, ligt hij naast de brug in aanbouw.
|
|
Naar boven |
|
|