Auteur |
Bericht |
|
INKA401
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 januari 2010, 00:34
|
|
|
HAAS141 schreef: | beste cm-ers!
wij zijn heel blij met onze nieuwe woning en momenteel wordt er druk geklusd. maar wij zoeken nog 1-2 mensen die ons willen helpen op 6 februari met overhuizen. voor eten, drinken en een goede werksfeer wordt gezorgd heb jij tijd of zin om een dag, een dagdeel of een paar uurtjes te helpen, laat het ons even weten.
groet aernoudt & sas
ps het is in dieren (ligt tussen arnhem - zutphen - apeldoorn) |
ik had je graag geholpen sas , maar had die dag al ingepland om met anneke te gaan kroelen
Laatst aangepast door
|
INKA401
|
op dinsdag 26 januari 2010, 00:35
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INKA401
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 januari 2010, 00:38
|
|
|
een bericht kunnen ópslaan lijkt mij wel érrrg handig ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 januari 2010, 00:41
|
|
|
Rellok,
van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 januari 2010, 00:43
|
|
|
Quote: | Denk dat ik maar een vis ga kopen ... kan ik met m'n vis gaan kroelen ... |
je kan er in iedergeval mee vissebekke
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INKA401
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 januari 2010, 00:47
|
|
|
JOLAN931 schreef: | je kan er in iedergeval mee vissebekke |
hahaha ... vissebekke?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 januari 2010, 00:53
|
|
|
JOLAN931 schreef: je kan er in iedergeval mee vissebekke
hahaha ... vissebekke?
ja joh...je weet wel, met van die getuite lipjes
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SOLAFIDE630
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 januari 2010, 01:28
|
|
|
HENK710 schreef: | http://www.twanetwerk.nl/default.ashx?DocumentID=12931 Sola van harte! Een mooi nieuw levensjaar gewenst! |
Dank je Henk.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SOLAFIDE630
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 januari 2010, 01:32
|
|
|
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, Rellok en dat het een fantastisch goed jaar voor je mag worden op alle fronten.......met Gods rijke zegen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HAAS141
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 januari 2010, 06:28
|
|
|
rellie van harte
ps solafide ... ook nog van harte gefeliciteerd!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JILL658
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 januari 2010, 08:37
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Ruilen dan ?? zou je niet beter kunnen zeggen "daten dan" als het dan klikt heb je de apple en een vent..... dan ben je pas zuunig bezig |
Hey Cross ben je koppelaar geworden................
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JILL658
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 januari 2010, 08:44
|
|
|
JEANETTE289 schreef: | Mariska, bedankt voor de link. Hier staat veel info in zeg! Ik heb last gehad van m'n ex die me digitaal stalkt. Stuurt mailtjes die ik ongewenst vind en mailt naar m'n vrienden en familie dat ik op een datingsite sta. Terwijl dat nogal persoonlijk is. Hij probeert hiermee te bereiken dat ik stop met deze site. hij vind nl. dat ik geen relatie mag aangaan, terwijl hij nota bene zelf via cm een vriendin heeft.... Hij had elke keer spijt, maar de derde keer werd ik zo boos dat ik melding heb gedaan bij de politie. en nu maar hopen dat het stopt... |
Jeanette, ik dacht dat je hem ook kan blokken bij je gewone emailaccount, zodat hij je niet meer kan mailen. En weet je, gewoon negeren helpt ook. Geen mails meer lezen van hem. Gelijk in de prullebak. Heeft hij ook geen voeding meer. Maar erg intimiderend voor je sterkte er mee. Jill
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 januari 2010, 08:54
|
|
|
INKA401 schreef: | was het eerst volgende feesie nou bij jou, of bij mij
tip ... hou 5 mei vrij ... tword dan wel errrg leuk in goudriaan ... |
Dan werken wij hier gewoon Inka.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 januari 2010, 08:58
|
|
|
Gefeliciteerd met je verjaardag Rel!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 januari 2010, 09:03
|
|
|
Van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag Relly. En dat je een hele grote jongen mag worden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROBBEDOES873
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 januari 2010, 12:07
|
|
|
Rell van harte gefeliciteerd en nog heel veel jaren erbij
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HAAS141
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 januari 2010, 12:49
|
|
|
INKA401 schreef: | ik had je graag geholpen sas , maar had die dag al ingepland om met anneke te gaan kroelen |
kroelkip dat doen aer en ik nu nooit
maar leuk dat het nog steeds goed gaat met jullie!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 januari 2010, 13:01
|
|
|
geldt voor alle roodharigen, niet uit je hoofd, en zeker niet van je hoofd ...... rood ......
Laatst aangepast door
|
CROSSROAD317
|
op dinsdag 26 januari 2010, 13:06
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 januari 2010, 13:10
|
|
|
JILL658 schreef: | Hey Cross ben je koppelaar geworden................ |
Moet ik eerst weten welke koppelstukken ik moet hebben, want ik heb begrepen dat er heel veel soorten en maten zijn. Stond laatst nog iets van op het forum, ging over knietjes of zoiets
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 januari 2010, 13:36
|
|
|
echte vrienden
er zijn van die echte vrienden die dicht bij je de levensweg gaan zonder bijzondere wensen en van al wat niet echt is ontdaan je ziet ze daar waar verdriet is met een troostwoord verkwikkend en warm met het gebaar: ik begrijp jou! van hun alles omvattende arm
er zijn van die echte vrienden die gelouterd door zorgen en pijn zonder een veelvoud van woorden een rustplaats en een zegenaar zijn je kunt ze eig'lijk nooit missen en toch gaan ze eens bij je vandaan de felle pijn achterlatend van een wond die niet snel dicht zal gaan
ik sta bij een van die vrienden die ik nooit ofte nimmer vergeet omdat zijn rijke vermogen ware liefd' en zachtmoedigheid heet en dikwijls zal ik vertellen van de geheimenis van zijn kracht hoe hij door simpele woorden mij de hemel nabij heeft gebracht
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RELLOK036
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 januari 2010, 13:59
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | geldt voor alle roodharigen, niet uit je hoofd, en zeker niet van je hoofd ...... rood ...... | dan is deze beter cross: http://www.youtube.com/watch?v=9M_3hrR-3KQ
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SARIJS794
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 januari 2010, 15:43
|
|
|
MAR907 schreef: | Stad Groningen is een stad zonder kapsones. In een straatje kwamen we een kapsalon tegen 'Kapsoones'. De humor van Groningers is apart.
|
De kapsels ook, ik heb er laatst m'n haar geknipt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 januari 2010, 16:34
|
|
|
Quote: | Berichten: 101
Geplaatst: dinsdag 26 januari 2010, 13:10 JILL658 schreef: Hey Cross ben je koppelaar geworden................
Moet ik eerst weten welke koppelstukken ik moet hebben, want ik heb begrepen dat er heel veel soorten en maten zijn. Stond laatst nog iets van op het forum, ging over knietjes of zoiets |
ik denk als ze je een knietje geeft dat je niet meer gekoppeld wilt worden crosser
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 januari 2010, 16:35
|
|
|
Quote: | CROSSROAD317 schreef: geldt voor alle roodharigen, niet uit je hoofd, en zeker niet van je hoofd ...... rood ...... dan is deze beter cross: http://www.youtube.com/watch?v=9M_3hrR-3KQ |
naaahhh...moet dat nou rel...juist die???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ELLY361
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 januari 2010, 16:51
|
|
|
Rel
jongen van harte gefeliciteerd, nog vele jaren en ik hoop dat je een fijne dag heb,
elly
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RELLOK036
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 januari 2010, 17:10
|
|
|
euhm dank jullie wel de felicitaties zijn n goede handen teercht gekomen dus komt wel goed
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 januari 2010, 17:45
|
|
|
ARJAN007 schreef: | Over de kilometerheffing is inmiddels ook veel te doen........ het houdt méér mensen bezig dan ik had gedacht! |
niet zo gek he... het kwartje van kok is een miniscuul fooitje vergeleken met deze graaierij!! om hetzelfde bedrag binnen te halen via accijnsverhoging op de brandstof, zou de benzine met 1 euro!!!! per liter verhoogd moeten worden. ik hoop dat eurlings van zijn dwaalweg terugkomt eer het te laat is...
nu hij echter draagvlak zoekt via een mening van de anwb, zet hij de deur op een kiertje. de achterliggende gedachte is dat de pvda nooit zal accepteren dat de kilometerheffing niet doorgaat. het kabinet was al op sterven na dood en het cda zal liever het kabinet laten vallen over het niet invoeren hiervan, dan over irak. al met al blijven de vunzige spelletjes gespeeld worden in den haag.
voor degenen onder jullie die interesse hebben in het grote anwb onderzoek... vul het in, verbaas je over de suggestieve vraagstelling en surf dan even naar de site van de telegraaf die ook een enquete houd.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JILL658
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 januari 2010, 17:45
|
|
|
JOLAN931 schreef: | JOLAN931 schreef: je kan er in iedergeval mee vissebekke
hahaha ... vissebekke?
ja joh...je weet wel, met van die getuite lipjes |
Even voor de spiegel oefenen jolan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 januari 2010, 18:19
|
|
|
verwijdert door mezelf
Laatst aangepast door
|
ANITA324
|
op maandag 29 november 2010, 00:08
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RELLOK036
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 januari 2010, 18:58
|
|
|
JILL658 schreef: | En dan knelknietjes plintenlader en vuurvonkjes halen Sus | euhm zijn wel aparte kadootjes....
|
|
Naar boven |
|
|