Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 12:39
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Niet zo vaag Mario......graag de details........ |
Heb je die dan nog niet gekregen, W-tje??? Dat zou me erg verwonderen met jouw ondervragingstechniek...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 12:47
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Heb je die dan nog niet gekregen, W-tje??? Dat zou me erg verwonderen met jouw ondervragingstechniek... |
Zo kan het wel weer Frank...... En als ik het weet wil jij natuurlijk vrienden met me zijn? (lees: informatie krijgen)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 12:50
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Zo kan het wel weer Frank...... En als ik het weet wil jij natuurlijk vrienden met me zijn? (lees: informatie krijgen) |
ja zeg, moet je dat nou op het forum zetten??? Wat moeten de lezers wel niet van me denken...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 13:56
|
|
|
Mijn mooiste moment vandaag: thuiskomen uit mijn werk en daar is mijn dochter : mam..je zult wel moe zijn, ik heb vast gestofzuigd en het eten is klaar..... Das pas verwennerij!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 14:20
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Volgens de etiquette moet je minstens 5 weken verkering hebben vooraleer je een huwelijksaanzoek doet. Je mag voor het huwelijksaanzoek al wel naar een trouwjurken-winkel gaan bij wijze van een stille wenk... |
èn binnen die 5 weken mag je ook al een bos rozen geven....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 14:26
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Heb je die dan nog niet gekregen, W-tje??? Dat zou me erg verwonderen met jouw ondervragingstechniek... |
Komt ze opeens anoniem aangesurft
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 14:38
|
|
|
MARIAN519 schreef: | Wow, geweldig fijn, Josina.. gefeliciteerd.. |
Dank je wel, Marian!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 14:41
|
|
|
MARRY942 schreef: | Mijn mooiste moment vandaag: thuiskomen uit mijn werk en daar is mijn dochter : mam..je zult wel moe zijn, ik heb vast gestofzuigd en het eten is klaar..... Das pas verwennerij!!! |
Dat deed ik ook voor mijn mam toen ik een jaar of 15 was...
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op vrijdag 30 december 2011, 14:59
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 14:57
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Dat deed ik ook voor mijn man toen ik een jaar of 15 was... |
tmot niet gekker worden.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 15:02
|
|
|
COOTJE711 schreef: | tmot niet gekker worden....... |
...schrijf ik eens in heel mijn CM-loopbaan 1 taalfoutje en wie denk je dan die er gelijk opspringt??? Inderdaad, ons Cootje...Je ziet haar niet online maar owee als er wat op het forum verschijnt waar ze lekker op kan reageren....
Mijn besluit staat vast: ik ga homo worden...nu nog een goeie datesite vinden...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 15:14
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...schrijf ik eens in heel mijn CM-loopbaan 1 taalfoutje en wie denk je dan die er gelijk opspringt??? Inderdaad, ons Cootje...Je ziet haar niet online maar owee als er wat op het forum verschijnt waar ze lekker op kan reageren....
Mijn besluit staat vast: ik ga homo worden...nu nog een goeie datesite vinden... |
www.omo.nl?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 15:18
|
|
|
COOTJE711 schreef: | www.omo.nl? |
Ik ga niet wassen hoor...
Trouwens die wasmiddelproducent had ook een schrijffoutje neergekwakt. Het moest eigenlijk zijn: 'Oma wast veel beter...'
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 16:45
|
|
|
Oliebollen gebakken...en vervolgens tegen 5 uur een ""oliebollenrit"" gereden Langs mensen die het verdienen om even een oliebol te krijgen... Wat een blijde gezichten...(gelijk even langs mijn mams) Hun blij...wij blij...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 16:48
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Oliebollen gebakken...en vervolgens tegen 5 uur een ""oliebollenrit"" gereden Langs mensen die het verdienen om even een oliebol te krijgen... Wat een blijde gezichten...(gelijk even langs mijn mams) Hun blij...wij blij... |
Neeeeeeeee, ben je me nu helemaal vergeten?
Afijn , het is nog geen 5 uur.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 17:04
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...schrijf ik eens in heel mijn CM-loopbaan 1 taalfoutje en wie denk je dan die er gelijk opspringt??? Inderdaad, ons Cootje...Je ziet haar niet online maar owee als er wat op het forum verschijnt waar ze lekker op kan reageren....
Mijn besluit staat vast: ik ga homo worden...nu nog een goeie datesite vinden... |
Die hebben we ook al vaker gehoord
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 17:05
|
|
|
VISSER278 schreef: | Neeeeeeeee, ben je me nu helemaal vergeten?
Afijn , het is nog geen 5 uur. |
Nahhhhhhhhhh heb jij niet gehad van Zeeland Schande
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 17:11
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Nahhhhhhhhhh heb jij niet gehad van Zeeland Schande |
Nee, maar ze is nu offline dus ik denk dat ze onderweg is.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 17:18
|
|
|
VISSER278 schreef: | Nee, maar ze is nu offline dus ik denk dat ze onderweg is. |
Anders effe melden he dan pakke we die Zeelandia aan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 23:14
|
|
|
Visser...ik zal je vertellen...mijn bezorgservice liep maar tot Goes... Wat verder woonde heb ik vriendelijk verzocht...ze hier thuis op te komen halen.....(2x zoon)
Maar ik ben de beroerdste niet...Moet je morgen misschien niet per ongeluk bij de Fixet zijn????
Ze zijn gratis hoor!!!! Ik geef alleen niet mijn adres....hier....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 23:31
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Visser...ik zal je vertellen...mijn bezorgservice liep maar tot Goes... Wat verder woonde heb ik vriendelijk verzocht...ze hier thuis op te komen halen.....(2x zoon)
Maar ik ben de beroerdste niet...Moet je morgen misschien niet per ongeluk bij de Fixet zijn????
Ze zijn gratis hoor!!!! Ik geef alleen niet mijn adres....hier.... |
Woon je in de Fixet dan??? Kom ik morgen ook ff die kant op Zeeland toch?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 23:36
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Woon je in de Fixet dan??? Kom ik morgen ook ff die kant op Zeeland toch? |
kZie jouw nog niet naar Zeeland komen...want dat zouden toch dure oliebollen worden....(maar t"mag wel) En wat ik met de Fixet bedoel weet Visser... DAN..is hij vlakbij mij....en iedereen mag oliebollen komen halen....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 23:40
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | kZie jouw nog niet naar Zeeland komen...want dat zouden toch dure oliebollen worden....(maar t"mag wel) En wat ik met de Fixet bedoel weet Visser... DAN..is hij vlakbij mij....en iedereen mag oliebollen komen halen.... |
bedankt hoor zeeland Morgen mag ik m'n moesje helpen met bakken, dus kom w.s. niets tekort
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 23:44
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Visser...ik zal je vertellen...mijn bezorgservice liep maar tot Goes... Wat verder woonde heb ik vriendelijk verzocht...ze hier thuis op te komen halen.....(2x zoon)
Ze zijn gratis hoor!!!! Ik geef alleen niet mijn adres....hier.... |
Nee , ik ga morgen mn huis niet uit . Al die vuurpijlen om mn oren ...bah. Maar ik heb een hele goede buurvrouw die ieder jaar oliebollen voor me bakt.
En de Fixet ...... die heeft dit jaar al genoeg aan me verdiend.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 23:45
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Woon je in de Fixet dan??? Kom ik morgen ook ff die kant op Zeeland toch? |
Bluf. jij mag morgen toch werken?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 23:48
|
|
|
VISSER278 schreef: | Bluf. jij mag morgen toch werken? |
neeehh... volgend jaar pas.... goed begin... Maar ben nu slechts ongeveer ehhh ruim 200 km verwijderd...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 23:52
|
|
|
COOTJE711 schreef: | neeehh... volgend jaar pas.... goed begin... Maar ben nu slechts ongeveer ehhh ruim 200 km verwijderd... |
Als je voor je werk 160 km. moet rijden is dat nog maar 40 km. die over blijft.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 23:54
|
|
|
VISSER278 schreef: | Als je voor je werk 160 km. moet rijden is dat nog maar 40 km. die over blijft. | Inderdaad maar...Tis maar welke route je neemt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 00:00
|
|
|
VISSER278 schreef: | Nee , ik ga morgen mn huis niet uit . Al die vuurpijlen om mn oren ...bah. Maar ik heb een hele goede buurvrouw die ieder jaar oliebollen voor me bakt.
En de Fixet ...... die heeft dit jaar al genoeg aan me verdiend. |
Bedenk...en vergeet niet... DAT IK HET ...WEL...AANGEBODEN HEB!!!!! Die buurvrouw...moet je zeker naar toe gaan!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 18:08
|
|
|
De kat is terug...een bibberend beessie... Dochter blij en ik ook!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MOMO697
|
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 18:17
|
|
|
zit je al op Frank en mijn broer is heel erg leuk hoor
|
|
Naar boven |
|
|