Auteur |
Bericht |
|
YES356
|
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 22:40
|
|
|
HEIDE115 schreef: | dat was ff tussendoor voor onze YES!!!!
|
ja en bedankt!!!! Ik zie er tegen op het vervolg waar ben ik aan begonnen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA411
|
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 22:43
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | ff aanvullinkje: is de deur héél warm..... maak hem dan NIET open! Kennelijk is het vuur al te groot, waardoor je als burger niet in staat bent om te blussen. Op de brandweer wachten dus! Door de deur te openen, voeg je zuurstof aan de brand toe, wat hem nog heviger kan maken, en jou erbij in een steekvlam te verschroeien...... |
ja darom de tip hoe jemoet binnenkomenwant ga jij op de brandweer wachten alsje kind daar ligt ik niet hoor. zo komtde brandweer binnen laag voor de steekvlammen backdrafts enzo, normaal ga je er niet in,maar stelje kind is daar? ken je het effe beter weten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 22:45
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | zei ik toch
|
Dan hjad je gelijk, lol
Thomas
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 22:45
|
|
|
PETRA411 schreef: | ja darom de tip hoe jemoet binnenkomenwant ga jij op de brandweer wachten alsje kind daar ligt ik niet hoor. zo komtde brandweer binnen laag voor de steekvlammen backdrafts enzo, normaal ga je er niet in,maar stelje kind is daar? ken je het effe beter weten |
Dat is idd ook wel het gruwelijkst denkbare scenario idd. En als vader/moeder kies je dan toch voor je kind, ipv je ratio Maar voor ál die andere gevallen: niet die deur openmaken!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 23:12
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ik geef het op...ik kan niet meer...ik ga me inschrijven op een Russische datesite. Ik zal daar wel een lieve Olga of Svetlana vinden, hoop ik. Iemand die eens met wilt wokken... |
Hou je ons op de hoogte van de ontwikkelingen Frank? Is misschien een wat luchtiger onderwerp dan homo's of sex voor het huwelijk.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 23:15
|
|
|
YES356 schreef: | ja en bedankt!!!! Ik zie er tegen op het vervolg waar ben ik aan begonnen? |
ja hange!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 23:18
|
|
|
Ik heb nog enkele vragen
wie komt morgen mijn ramen lappen? en wie komt de was doen?
weltrusten........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 23:19
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Ik heb nog enkele vragen
weltrusten........ |
ik niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 23:34
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Ik heb nog enkele vragen
weltrusten........ |
Wil ik wel komen doen ...............als jij mijn werkzaamheden over neemt.
Ramen lappen , wasje doen ..... lekker relax
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 23:40
|
|
|
VISSER278 schreef: | Wil ik wel komen doen ...............als jij mijn werkzaamheden over neemt.
Ramen lappen , wasje doen ..... lekker relax |
Visser, wassen is nog een kunst op zich die niet door iedere man beheerst wordt..........wit bij wit en zo...... en geloof maar dat je op je kop krijgt als er een rode sok tussen de witte was zit.......dus hoezo relaxt????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 23:46
|
|
|
ik weer
op welke graden stand hoort nu een koelkast gekoeld te zijn?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YES356
|
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 23:57
|
|
|
HEIDE115 schreef: | ik weer
op welke graden stand hoort nu een koelkast gekoeld te zijn? |
Ik denk 90 graden tov de vloer ongeveer ! maar dan wel waterpas. dat kan een paar graden minder of meer zijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 23:59
|
|
|
YES356 schreef: | € 5.- |
voor een IJS-boerinnetje?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 25 juni 2012, 00:04
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Visser, wassen is nog een kunst op zich die niet door iedere man beheerst wordt..........wit bij wit en zo...... en geloof maar dat je op je kop krijgt als er een rode sok tussen de witte was zit.......dus hoezo relaxt???? |
Visser heeft al jaaaaaaaren ervaring.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YES356
|
|
Geplaatst: maandag 25 juni 2012, 00:09
|
|
|
HANNAH810 schreef: | voor een IJS-boerinnetje? |
Goed lezen jij!!! leesbrilletje nodig?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: maandag 25 juni 2012, 00:13
|
|
|
HEIDE115 schreef: | Ja,..ze zeggen dat je brandende olie niet met water moet uit maken is dat nu echt zo?..en wat gebeurd er anders dan anders |
Joepie...vuurwerk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: maandag 25 juni 2012, 00:16
|
|
|
PETRA411 schreef: | ha ha ha jaaa heavy he die backdrafts enzo,helpt wel goed tegen spinnen die op het plafond zitten.haha |
Vandaar die badmuts dus...worden je haren niet nat bij het blussen van het vuur...ik begin het te snappen denk ik
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: maandag 25 juni 2012, 00:19
|
|
|
YES356 schreef: | Ik denk 90 graden tov de vloer ongeveer ! maar dan wel waterpas. dat kan een paar graden minder of meer zijn |
Ja, denk erom, wel waterpas hè, anders gaat ie net zo aan de wandel als het kopje koffie op het senseoapparaat
Of was dat nou de wasmachine?
Laatst aangepast door
|
JOSINA022
|
op maandag 25 juni 2012, 00:20
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: maandag 25 juni 2012, 00:53
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Ja, denk erom, wel waterpas hè, anders gaat ie net zo aan de wandel als het kopje koffie op het senseoapparaat
Of was dat nou de wasmachine? |
neeeee niet dat senseokopje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 25 juni 2012, 02:45
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Vandaar die badmuts dus...worden je haren niet nat bij het blussen van het vuur...ik begin het te snappen denk ik |
...ik weet niet meer wat ik moet denken van de CM-vrouwen. Het is net alsof er iets met hen is gebeurd.
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op maandag 25 juni 2012, 02:49
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: maandag 25 juni 2012, 06:29
|
|
|
VISSER278 schreef: | Wil ik wel komen doen ...............als jij mijn werkzaamheden over neemt.
Ramen lappen , wasje doen ..... lekker relax |
Mijn baas verwacht mij vandaag ook........morgen ruilen we,goed?Mag ik dan ook op een heftruck racen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA411
|
|
Geplaatst: maandag 25 juni 2012, 08:41
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...ik weet niet meer wat ik moet denken van de CM-vrouwen. Het is net alsof er iets met hen is gebeurd. |
Ikweet niet wat ik van cm mannen moet denken, je communiceert hier met verschillende mensen en dan kom jel euke mannen tegen en terwijl je ze amper kent denken ze dat je metteen met ze wil wokken, wat lief bedoelt is , maar sommigge vrouwen doen dat niet zo snel,eh je kan toch niet met iedere man die waarje leuk mee praat meteen gaan daten. Dus je moet snel een beslissing nemen,terwijl je hem amper kent, vervolgens alsje dan denkt, erg lange afstand,dat geeft twijfels hoe dat te doen als het wat word? Dus ik zeg maar neeen ,het probeert uit tel eggen willen ze na de noordpoolgaan. ik trek mezelf maar es effe terug,wil geen mensen kwetsen hier.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 25 juni 2012, 08:45
|
|
|
PETRA411 schreef: | Ikweet niet wat ik van cm mannen moet denken, je communiceert hier met verschillende mensen en dan kom jel euke mannen tegen en terwijl je ze amper kent denken ze dat je metteen met ze wil wokken, wat lief bedoelt is , maar sommigge vrouwen doen dat niet zo snel,eh je kan toch niet met iedere man die waarje leuk mee praat meteen gaan daten. Dus je moet snel een beslissing nemen,terwijl je hem amper kent, vervolgens alsje dan denkt, erg lange afstand,dat geeft twijfels hoe dat te doen als het wat word? Dus ik zeg maar neeen ,het probeert uit tel eggen willen ze na de noordpoolgaan. ik trek mezelf maar es effe terug,wil geen mensen kwetsen hier. |
Was dat een huishoudelijke mededeling Petra?
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op maandag 25 juni 2012, 08:45
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA411
|
|
Geplaatst: maandag 25 juni 2012, 08:48
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Was dat een huishoudelijke mededeling Petra?
|
nee een reactie op iemand die me geblokkerd heeft en darom maarzo. sorry voor het offtopic,laat het topic aan jullie verder over
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 25 juni 2012, 08:52
|
|
|
[quote=PETRA411]nee een reactie op iemand die me geblokkerd heeft en darom maarzo. sorry voor het offtopic,laat het topic aan jullie verder over[/
Iemand die je geblokkeerd heeft wil met je wokken? Ik snap er niets meer van hier.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DJES101
|
|
Geplaatst: maandag 25 juni 2012, 08:56
|
|
|
gewoon blijven petra!
Laatst aangepast door
|
DJES101
|
op maandag 25 juni 2012, 08:57
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA411
|
|
Geplaatst: maandag 25 juni 2012, 08:59
|
|
|
[quote=WILLEMIJN232]
Als die gene het maar snapt, ha ha snap het ook niet, wie wil er nu zo graag met een vrouw met badmuts op wokken? Enfin, wil geen mensen kwetsen, ga effe minder op cm,vind het maar moeilijk mannen,laatst heb ikiemnad gekwetst omdat ik niet iedere keer met hem wil chatten, eh hij zette maar geen foto bij zijn pro... snaptzon man het dan niet? Snappen mannen niet dat je zo wie so eerst rustig wil praten latermisschien es afspreken? ikmeonderhand een mannenkwetser voel? hoeveel er schrijven,je lijkt me leuk wil je beter kennen( dat is ongeveer alle informatie die je van sommigge krijgt...) wil je daten? eh moet ik dan met alle daten? eeeeeeeeh ik verzeil in ruzies ik kwets mannen... en ik ben effe wat minder hier maar.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA411
|
|
Geplaatst: maandag 25 juni 2012, 09:02
|
|
|
maarterug naar topic jullie...het is maandag, en ikmoet een hoop dingen doen in huishouden.... gets ha ha warom word alles zosnel vuil,vies,moet ikiedere dag de wc schoon maken? dat doe ik trouwens zonder badmuts... misschien beter met?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 25 juni 2012, 09:03
|
|
|
[quote=WILLEMIJN232]
Zeg W-tje stel jij eens een huishoudelijke vraag waarmee we erg kunnen lachen? Of vertel nog eens een anekdote uit jouw leven zoals bijvoorbeeld met die watermeterstand of zoals met die sleutel die afbrak...nou ja, je hebt vast wel wat.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DJES101
|
|
Geplaatst: maandag 25 juni 2012, 09:05
|
|
|
[quote=PETRA411]
lieve petra ik begrijp wat je bedoelt maar blijf gewoon jezelf!
|
|
Naar boven |
|
|