Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 17:27
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Hé, het is de bedoeling dat ik een cursus moet geven...hoe Frank en consorte te plagen Was al druk bezig met voorbereiden |
Nee jij niet goed lezen he Jij mag de cursus geven hoe AARDIG te zijn tegen Frank
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 17:29
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Nee jij niet goed lezen he Jij mag de cursus geven hoe AARDIG te zijn tegen Frank |
Ik lees graag wat ik erin wil lezen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 17:30
|
|
|
Gewerkt..........om 12 uur rook ik snackjes dus client afgehandeld........zijn de snackjes al opgesnaaid Geen nood,straks komen ze met oliebollen .........weer client afgehandeld.......alle oliebollen op
Nu begrijp ik waarom ik het zo druk had,mijn collega's hadden hun mond de hele dag vol
Toen mijn baas lekker geknuffeld en gezoend(oefenen voor maandag)en zowaar..........ik mocht een uur eerder naar huis .Ik heb uitgebreid gezwaaid naar de beteuterde collega's
Ooit leer ik hoe het werkt en heb ik een snack in de ene hand,een oliebol in de andere terwijl ik bij de baas op schoot zit en geen fluit hoef te doen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 17:31
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Gewerkt..........om 12 uur rook ik snackjes dus client afgehandeld........zijn de snackjes al opgesnaaid Geen nood,straks komen ze met oliebollen .........weer client afgehandeld.......alle oliebollen op
Nu begrijp ik waarom ik het zo druk had,mijn collega's hadden hun mond de hele dag vol
Toen mijn baas lekker geknuffeld en gezoend(oefenen voor maandag)en zowaar..........ik mocht een uur eerder naar huis .Ik heb uitgebreid gezwaaid naar de beteuterde collega's
Ooit leer ik hoe het werkt en heb ik een snack in de ene hand,een oliebol in de andere terwijl ik bij de baas op schoot zit en geen fluit hoef te doen |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 17:44
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Gewerkt..........om 12 uur rook ik snackjes dus client afgehandeld........zijn de snackjes al opgesnaaid Geen nood,straks komen ze met oliebollen .........weer client afgehandeld.......alle oliebollen op
Ooit leer ik hoe het werkt en heb ik een snack in de ene hand,een oliebol in de andere terwijl ik bij de baas op schoot zit en geen fluit hoef te doen |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 18:51
|
|
|
Ach...troost je....ik heb ook geen oliebol geproefd hoor....en ga ze ook nie proeven....voor mij alleen in zakken van 10 stuks? Dan eet ik volgend jaar nog oliebollen....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 23:06
|
|
|
ERIKA129 schreef: | salle we dan samen gaan Coot Gezellie en dan leren wij Josina hoe beter om te gaan met Frank |
Tuurlijk, doen we....ook ik heb voor aankomend jaar goede voornemens.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 23:08
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Tuurlijk, doen we....ook ik heb voor aankomend jaar goede voornemens..... |
Ik ben eens benieuwd of die cursus zijn geld waard is en dat jullie wat liever tegen mij gaan doen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 23:29
|
|
|
HANNAH810 schreef: | ik sta heerlijk in de keuken; kokkerellen om een gezellig feestje te bouwen...........
puur genieten dus! |
Fricadelle met patat
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 23:42
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Fricadelle met patat |
patatje oorlog...?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 23:57
|
|
|
COOTJE711 schreef: | patatje oorlog...? |
Dat noem ik nou iemand uitdagen .... en dat om haar kookkunsten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 00:00
|
|
|
VISSER278 schreef: | Dat noem ik nou iemand uitdagen .... en dat om haar kookkunsten. | ik schaam me diep....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 00:47
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Fricadelle met patat |
nee, ik heb morgen oud en nieuw feestje, met een koud en warm buffet voor achttien personen, gerrit; dus twee grote pannen soep en vier salades, en dan nog van alles erom heen aan balltjes gehakt en sausjes ed........
en ja.......voor de kinders wel kindermenu met frietjes, natuurlijk.
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op zaterdag 31 december 2011, 00:49
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 01:03
|
|
|
HANNAH810 schreef: | nee, ik heb morgen oud en nieuw feestje, met een koud en warm buffet voor achttien personen, gerrit; dus twee grote pannen soep en vier salades, en dan nog van alles erom heen aan balltjes gehakt en sausjes ed........
en ja.......voor de kinders wel kindermenu met frietjes, natuurlijk. |
Wat een werk....Het gaat vast gezellig worden.....dus geniet er van en een hele fijne jaarwisseling en maak er wat van in 2012!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 08:53
|
|
|
HANNAH810 schreef: | nee, ik heb morgen oud en nieuw feestje, met een koud en warm buffet voor achttien personen, gerrit; dus twee grote pannen soep en vier salades, en dan nog van alles erom heen aan balltjes gehakt en sausjes ed........
Gezellig!! succes met de voorbereidingen en een fijne avond
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 10:19
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik ben eens benieuwd of die cursus zijn geld waard is en dat jullie wat liever tegen mij gaan doen... |
Doe nu al aardiger tegen je En dat zonder cursus
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 10:20
|
|
|
Hier nog een alleen wij doen het met van alles en nog wat en nee geen frietjes kinderen zijn 15 en 13 die doen wel mee met het buffet met van alles en nogwat maar alles is lekker Tja wat je zelf maakt moet wel lekker zijn he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
EVIE747
|
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 10:44
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Hier nog een alleen wij doen het met van alles en nog wat en nee geen frietjes kinderen zijn 15 en 13 die doen wel mee met het buffet met van alles en nogwat maar alles is lekker Tja wat je zelf maakt moet wel lekker zijn he |
Leuk ik heb morgen helemaal niks ja naar de kerk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 10:59
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Doe nu al aardiger tegen je En dat zonder cursus |
ben eens benieuwd hoe lang het gaat duren...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 11:16
|
|
|
Ik verveel me enorm...en ik vermoed dat het in de loop van de dag en avond het er niet beter op gaat worden...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 11:22
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik verveel me enorm...en ik vermoed dat het in de loop van de dag en avond het er niet beter op gaat worden... |
je mag mij helpen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 11:32
|
|
|
Wat ik tot nu toe heb gedaan???? Er is pas een halve dag om... Eigenlijk niet veel...Slecht geslapen...mag dat er ook bij??? Er dan ook nog om 7 uur wakker gemaakt worden door VUURWERK!!! De oliebollen zijn al gemaakt... Huis en kamer even aan de kant....en dan wou ik het voor dit jaar maar even zo laten...O ja vanavond een vriend halen...hier even een oudejaarsdienst luisteren...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 11:35
|
|
|
MARISKA601 schreef: | je mag mij helpen... |
Met wat helpen??? Ik eet echt geen oliebollen hoor...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 11:36
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Met wat helpen??? Ik eet echt geen oliebollen hoor... |
stofzuigen e.d....
oliebollen heb ik niet...
wel frituureten...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 11:39
|
|
|
MARISKA601 schreef: | stofzuigen e.d....
oliebollen heb ik niet...
wel frituureten... |
zuig maar eens een andere keer stof...moet je vandaag niet doen. Er is al genoeg lawaai buiten.
Ondanks het feit dat ik een Belg ben, en daardoor uit het beste gedeelte van Europa kom, is frituureten niet zo aan mij besteed. Ik zal dus hier maar blijven...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 11:55
|
|
|
EVIE747 schreef: | Leuk ik heb morgen helemaal niks ja naar de kerk
|
Het is voor vanavond hoor MAar morgen komen we allemaal bij mn ma en tja denk dat het daar gewoon verder gaat Pfffffff nog meer kilo's om af te vallen Maar goed het is maar 1 keer per jaar oud en nieuw
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 15:37
|
|
|
Vandaag genoten van het laatste ochtendje met mijn dochter... Geen oliebollen Geen appelflappen.... maar wel liefde....daar moet ik het weer 14 daagjes mee doen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HARALD940
|
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 15:43
|
|
|
Wat ik gedaan heb?
Niet bepaald veel, en daar gaat ook geen verandering in komen vandaag Vandaag voornamelijk lekker eten en naar de top2000 luisteren.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 23:44
|
|
|
om 00.00 uur zijn we afwezig bij CM. We hebben te druk met na 3 kwartiertje zijn we weer online. Ik weet niet of ik dit haal anders val ik in slaap in mijn eigen bedje.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 1 januari 2012, 00:27
|
|
|
HERMAN388 schreef: | om 00.00 uur zijn we afwezig bij CM. We hebben te druk met na 3 kwartiertje zijn we weer online. Ik weet niet of ik dit haal anders val ik in slaap in mijn eigen bedje. |
Met wat heb je het te druk? Die nieuwsjaarzoenen bestaan slechts uit drie stuks hoor...het is een kwestie van enkele seconde...wat waren jullie dan van plan die andere 3 kwartier in te vullen?
|
|
Naar boven |
|
|