Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zondag 20 februari 2011, 17:52
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Heel bang Carien...begin toch wel een angstig gevoel te krijgen, maar Griffin komt als het goed is en dan zijn we in de meerderheid... |
Jij zou toch gaan wandelen in Drenthe????Of zijn al die westerlingen helden op sokken?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: zondag 20 februari 2011, 19:32
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Jij zou toch gaan wandelen in Drenthe????Of zijn al die westerlingen helden op sokken? |
Ze waren te LAAT .....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: zondag 20 februari 2011, 20:44
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Ze waren te LAAT ..... |
Veeeeel te LAAT......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: zondag 20 februari 2011, 22:06
|
|
|
MAR907 schreef: | Veeeeel te LAAT...... |
maar voor de koffie en de apfelstrudel of appelgebak wel weer RUIM op TIJD
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zondag 20 februari 2011, 23:13
|
|
|
Hebben ze(wie zijn "ze" eigenlijk?) er een.........date???? van gemaakt?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: zondag 20 februari 2011, 23:21
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | maar voor de koffie en de apfelstrudel of appelgebak wel weer RUIM op TIJD |
Ha Cross het was ook het belangrijkste onderdeel toch en met leuke vrouwen op stap geweest
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: zondag 20 februari 2011, 23:23
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Hebben ze(wie zijn "ze" eigenlijk?) er een.........date???? van gemaakt? |
yep
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: zondag 20 februari 2011, 23:32
|
|
|
Klopt Jasmyn en ik waren veeeeeeel te laat, maar ja wij moesten dan ook helemaal uit Scheviningen komen enne.. eigenlijk zouden wij gewoon lekker een weekend met zijn tweeën weg, dus mochten wij ook best een uurtje later komen toch?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: zondag 20 februari 2011, 23:35
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Jij zou toch gaan wandelen in Drenthe????Of zijn al die westerlingen helden op sokken? |
Kan ik ook een Noordeling worden Leanne.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: zondag 20 februari 2011, 23:39
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | maar voor de koffie en de apfelstrudel of appelgebak wel weer RUIM op TIJD |
Als het om eten gaat????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: zondag 20 februari 2011, 23:40
|
|
|
He.. hebben wij iets gemist? Nou waren Jasmyn en ik natuurlijk veeeeeel te laat doordat het zaterdag zo ontzettend gezellig was in Scheveninge, we ons vanmorgen een beetje verslapen hadden en veel te lang aan t ontbijt hebben gezeten in het hotel.. (jawel die twee friese meiden hebben zich prima vermaakt ). Maar wie hadden nu een date vanmiddag dan: Chat en of Bert en of Mar en of Cross en of Leonard en of toch Billy en ......
Leuk he jongens.. die cm-roddels ha ha ha. Anyway, t was een geslaagde middag in Drenthe. De picknick in Ede wordt vast minstens zo leuk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: zondag 20 februari 2011, 23:42
|
|
|
LISA610 schreef: | Klopt Jasmyn en ik waren veeeeeeel te laat, maar ja wij moesten dan ook helemaal uit Scheviningen komen enne.. eigenlijk zouden wij gewoon lekker een weekend met zijn tweeën weg, dus mochten wij ook best een uurtje later komen toch? |
Vond het geweldig dat jullie er toch waren gekomen....we maakten ongemerkt ons wel eerst zorgen....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: zondag 20 februari 2011, 23:44
|
|
|
LISA610 schreef: | He.. hebben wij iets gemist? Nou waren Jasmyn en ik natuurlijk veeeeeel te laat doordat het zaterdag zo ontzettend gezellig was in Scheveninge, we ons vanmorgen een beetje verslapen hadden en veel te lang aan t ontbijt hebben gezeten in het hotel.. (jawel die twee friese meiden hebben zich prima vermaakt ). Maar wie hadden nu een date vanmiddag dan: Chat en of Bert en of Mar en of Cross en of Leonard en of toch Billy en ......
Leuk he jongens.. die cm-roddels ha ha ha. Anyway, t was een geslaagde middag in Drenthe. De picknick in Ede wordt vast minstens zo leuk |
Ik weet al, denk ik.
Laatst aangepast door
|
MAR907
|
op zondag 20 februari 2011, 23:49
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: zondag 20 februari 2011, 23:44
|
|
|
MAR907 schreef: | Als het om eten gaat???? |
Niet alleen het eten Mar....moet even wat kwijt...
Dag lieve mensen …mocht gisteren en vandaag de bodyguard zijn van de vrouwen (ze waren trouwens errrrrrrrrrrrrrrrg lief)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: zondag 20 februari 2011, 23:50
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Kan ik ook een Noordeling worden Leanne....... |
Kijk deze vraag kan ik me heeeeeeeel goed voorstellen. Nou Leonard.. je kunt natuurlijk altijd een verzoek daartoe indienen. Ik weet niet zeker of je een inburgeringscursus moet volgen, maar je paspoort hoef je er niet voor te verlengen..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: zondag 20 februari 2011, 23:52
|
|
|
MAR907 schreef: | Als het om eten gaat???? | Was toch best te doen... dat eten? Hoewel het natuurlijk wel zo was dat de bediening bij iedere bestelling wel iets vergeten was...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: zondag 20 februari 2011, 23:54
|
|
|
MAR907 schreef: | Vond het geweldig dat jullie er toch waren gekomen....we maakten ongemerkt ons wel eerst zorgen.... |
Hé toch lief van jullie.. die bezorgheid. But don't wurry: de weg terug naar t Noorden weten we altijd te vinden.. en anders hebben we gelukkig Tom tom nog..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: zondag 20 februari 2011, 23:55
|
|
|
LISA610 schreef: | Was toch best te doen... dat eten? Hoewel het natuurlijk wel zo was dat de bediening bij iedere bestelling wel iets vergeten was... |
Ja dat komt ervan ...een westerling in de tent en de boel loopt in het honderd....ha ha
Of zou men onder de indruk zijn...ehhhh
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: zondag 20 februari 2011, 23:56
|
|
|
MAR907 schreef: |
Ik weet al, denk ik. |
O ja... vertel.. we wachten natuurlijk allemaal in spanning af.. Of was t dat stel wat iets eerder vertrok....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: zondag 20 februari 2011, 23:56
|
|
|
LISA610 schreef: | Was toch best te doen... dat eten? Hoewel het natuurlijk wel zo was dat de bediening bij iedere bestelling wel iets vergeten was... |
We hebben iets met de bediening....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: zondag 20 februari 2011, 23:57
|
|
|
LISA610 schreef: | O ja... vertel.. we wachten natuurlijk allemaal in spanning af.. Of was t dat stel wat iets eerder vertrok.... |
Yep
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: zondag 20 februari 2011, 23:58
|
|
|
MAR907 schreef: | Vond het geweldig dat jullie er toch waren gekomen....we maakten ongemerkt ons wel eerst zorgen.... |
Ha jullie telefoon stond niet aan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: maandag 21 februari 2011, 00:00
|
|
|
Huh Mar was ze niks voor jou...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: maandag 21 februari 2011, 00:01
|
|
|
LISA610 schreef: | Kijk deze vraag kan ik me heeeeeeeel goed voorstellen. Nou Leonard.. je kunt natuurlijk altijd een verzoek daartoe indienen. Ik weet niet zeker of je een inburgeringscursus moet volgen, maar je paspoort hoef je er niet voor te verlengen.. |
Vertel Lisa,Leonard hangt altijd de bink uit,zegt dat hij te knap is voor een foto.........hij leest dit toch niet dus geef je eerlijke mening
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: maandag 21 februari 2011, 00:02
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Ha jullie telefoon stond niet aan |
Jullie???
Die van mij stond aan, maar wie heeft mijn nummer dan?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: maandag 21 februari 2011, 00:06
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Huh Mar was ze niks voor jou... |
Hoe bedoel je?
Voor de duidelijkheid het gaat niet om mij....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: maandag 21 februari 2011, 00:12
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Vertel Lisa,Leonard hangt altijd de bink uit,zegt dat hij te knap is voor een foto.........hij leest dit toch niet dus geef je eerlijke mening |
Je had me kunnen zien leanne
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: maandag 21 februari 2011, 00:20
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Je had me kunnen zien leanne |
Och ja,ik had goed gezelschap en een nog beter gesprek dus eerlijk gezegd heb ik er vanmiddag niet aan gedacht........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: maandag 21 februari 2011, 00:34
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Och ja,ik had goed gezelschap en een nog beter gesprek dus eerlijk gezegd heb ik er vanmiddag niet aan gedacht........ |
een goed gesprek? kun je een tipje van de (bruids)sluier oplichten ??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JASMYN704
|
|
Geplaatst: maandag 21 februari 2011, 13:04
|
|
|
Ah lief Mar! Niks van gemerkt idd... Wel fijn dat je t nu aangeeft! Enne, t was weer gezellig hè?! Ook al hadden wij een kortere privé wandeling met attente bodyguard c.q. reisleider die de verkeerde plattegrond had meegenomen... De koffie met strudel en t gezelschap, erna met z'n allen, waren weer toppie!
|
|
Naar boven |
|
|