Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: woensdag 23 februari 2011, 17:43
|
|
|
REBECCA667 schreef: | nou, misschien is adriaan wel zo nuchter dat hij niet op tv voor zijn gevoelens wil uitkomen. scheelt toch een hoop geplaag van het thuisfront. |
Tussen je gevoelens verbergen en je fatsoenlijk gedragen, zit volgens mij nog wel een heel groot grijs gebied. Ik vond het niet een beetje lomp, maar verschrikkelijk lomp. 'k Denk dus niet dat dit met nuchterheid te maken heeft.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: donderdag 24 februari 2011, 01:12
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Tussen je gevoelens verbergen en je fatsoenlijk gedragen, zit volgens mij nog wel een heel groot grijs gebied. Ik vond het niet een beetje lomp, maar verschrikkelijk lomp. 'k Denk dus niet dat dit met nuchterheid te maken heeft. |
Helemaal met je eens Marijan......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: donderdag 24 februari 2011, 08:30
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | haha Imke... weer over dat bestek ? Volgens mij was de keer ervoor vast een vooruitblik... dus dat was maar 1-malig dacht ik... |
je hebt helemaal gelijk Suus
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: donderdag 24 februari 2011, 20:51
|
|
|
Zie ik het nou goed maar de keren dat ik boer zoekt vrouw zag ..vond ik niet bepaald het niveau halen van vorig jaar ...zien jullie dat ook of ligt dat aan mij. Het grappige is altijd dat je denkt dat er bepaalde koppels uit voortkomen en achteraf toch de verkeerde kiezen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: donderdag 24 februari 2011, 20:54
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Zie ik het nou goed maar de keren dat ik boer zoekt vrouw zag ..vond ik niet bepaald het niveau halen van vorig jaar ...zien jullie dat ook of ligt dat aan mij. Het grappige is altijd dat je denkt dat er bepaalde koppels uit voortkomen en achteraf toch de verkeerde kiezen |
Kijk jij ook Leonard???, leuk..... Mannen kijken er weer met een andere blik naar he?
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op donderdag 24 februari 2011, 20:57
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: donderdag 24 februari 2011, 20:57
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Zie ik het nou goed maar de keren dat ik boer zoekt vrouw zag ..vond ik niet bepaald het niveau halen van vorig jaar ...zien jullie dat ook of ligt dat aan mij. Het grappige is altijd dat je denkt dat er bepaalde koppels uit voortkomen en achteraf toch de verkeerde kiezen |
Ik heb het vorig jaar niet gevolgd... ik zag 1 aflevering vorig jaar, waarin een boer zat te eten met 3 vrouwen.... en die vrouwen maar kletsen... die boer was dat heel niet gewend... totdat hij zei... "vreet die bak leeg", ik heb de afleveringen erna maar niet meer gekeken... ook al moest ik er stiekem wel om lachen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: donderdag 24 februari 2011, 20:59
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Ik heb het vorig jaar niet gevolgd... ik zag 1 aflevering vorig jaar, waarin een boer zat te eten met 3 vrouwen.... en die vrouwen maar kletsen... die boer was dat heel niet gewend... totdat hij zei... "vreet die bak leeg", ik heb de afleveringen erna maar niet meer gekeken... ook al moest ik er stiekem wel om lachen... |
Schokkerende ervaring Suus...nou dat zal ik nooit tegen vrouw zeggen tjonge
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: donderdag 24 februari 2011, 21:03
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Schokkerende ervaring Suus...nou dat zal ik nooit tegen vrouw zeggen tjonge |
valt wel mee hoor, ik lag er niet van wakker kon er wel om lachen... Ik was vorig jaar met andere dingen bezig die me meer bezig hielden...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: donderdag 24 februari 2011, 21:04
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Schokkerende ervaring Suus...nou dat zal ik nooit tegen vrouw zeggen tjonge |
Het was dialect Leonard......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: donderdag 24 februari 2011, 21:06
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | valt wel mee hoor, ik lag er niet van wakker kon er wel om lachen... Ik was vorig jaar met andere dingen bezig die me meer bezig hielden... |
Ja maar stel jij komt bij mij eten en ik maak zo'n opmerking ...wat doe je dan...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: donderdag 24 februari 2011, 21:08
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Ja maar stel jij komt bij mij eten en ik maak zo'n opmerking ...wat doe je dan... |
Wat denk je zelf ?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: donderdag 24 februari 2011, 21:09
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Wat denk je zelf ? |
Zou het echt niet weten ....zo goed ken ik je ook nog niet haha
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: donderdag 24 februari 2011, 21:16
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Zou het echt niet weten ....zo goed ken ik je ook nog niet haha |
Zo aanwezig dat je hier op de forum bent, was je niet de afgelopen zondag in Drenthe???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: donderdag 24 februari 2011, 21:23
|
|
|
MAR907 schreef: | Zo aanwezig dat je hier op de forum bent, was je niet de afgelopen zondag in Drenthe??? |
Is hij dan heel verlegen en stil Mar? klap eens uit de school We vertellen het niet verder......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: vrijdag 25 februari 2011, 00:51
|
|
|
MAR907 schreef: | Zo aanwezig dat je hier op de forum bent, was je niet de afgelopen zondag in Drenthe??? |
Kan ook heel bescheiden zijn ...klopt Mar...maar soms verrassend theatraal
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: vrijdag 25 februari 2011, 00:54
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Is hij dan heel verlegen en stil Mar? klap eens uit de school We vertellen het niet verder...... |
Verlegen was ik vroeger ..maar dat is allang voorbij...meestal kijk ik wel de kat uit de boom.....is vaak ook met wie.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: vrijdag 25 februari 2011, 01:13
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Is hij dan heel verlegen en stil Mar? klap eens uit de school We vertellen het niet verder...... |
Valt reuze mee hoor.. In Scheveningen was ie erg gezellig toch Jasmyn
Laatst aangepast door
|
LISA610
|
op vrijdag 25 februari 2011, 01:14
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 25 februari 2011, 03:07
|
|
|
LISA610 schreef: | Valt reuze mee hoor.. In Scheveningen was ie erg gezellig toch Jasmyn |
Zijn schrijfvaardigheid is ook wel ok he? En natuurlijk ben je gezellig in Scheveningen als je bij Swinging Piano's bent......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: vrijdag 25 februari 2011, 14:27
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Zijn schrijfvaardigheid is ook wel ok he? En natuurlijk ben je gezellig in Scheveningen als je bij Swinging Piano's bent...... |
We danste op de piano's ....wat een dolle boel ha ha
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: zaterdag 26 februari 2011, 21:30
|
|
|
En nu maar hopen dat we morgen het beeld van Annemarie en ook van Adriaan positief mogen bijstellen.
Thomas
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: zaterdag 26 februari 2011, 21:34
|
|
|
THOMAS968 schreef: | En nu maar hopen dat we morgen het beeld van Annemarie en ook van Adriaan positief mogen bijstellen.
Thomas |
Je zou zo'n vrouw als annemarie als vrouw toebedeeld krijgen ...krijg gewoon spontaan de koude rillingen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INEZ910
|
|
Geplaatst: zaterdag 26 februari 2011, 21:39
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Je zou zo'n vrouw als annemarie als vrouw toebedeeld krijgen ...krijg gewoon spontaan de koude rillingen |
Toch had ze aardig wat brieven toegestuurd gekregen.. dus ja.. smaken verschillen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JASMYN704
|
|
Geplaatst: zaterdag 26 februari 2011, 21:40
|
|
|
LISA610 schreef: | Valt reuze mee hoor.. In Scheveningen was ie erg gezellig toch Jasmyn |
Inderdaad! In real life is Leonard net als hier op t forum!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: zaterdag 26 februari 2011, 21:47
|
|
|
JASMYN704 schreef: | Inderdaad! In real life is Leonard net als hier op t forum! |
Thanks Jasmyn was inderdaad super gezellig en moet eerlijk bekennen dat ik blij ben jullie te leren kennen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: zaterdag 26 februari 2011, 21:49
|
|
|
INEZ910 schreef: | Toch had ze aardig wat brieven toegestuurd gekregen.. dus ja.. smaken verschillen |
Maar vond je niet dat ze naar haar jongens nou niet bepaald erg verliefd deed ....kreeg zelfs de indruk dat ze personeel in dienst had genomen i.p.v. geliefden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
KLAPROOS940
|
|
Geplaatst: zaterdag 26 februari 2011, 22:26
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Maar vond je niet dat ze naar haar jongens nou niet bepaald erg verliefd deed ....kreeg zelfs de indruk dat ze personeel in dienst had genomen i.p.v. geliefden. |
Klopt, ben benieuwd naar wat ze morgen te melden te hebben!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: zondag 27 februari 2011, 02:56
|
|
|
KLAPROOS940 schreef: | Klopt, ben benieuwd naar wat ze morgen te melden te hebben! |
Ik ook Klaproos ...trouwens een mooie foto
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 27 februari 2011, 04:30
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Maar vond je niet dat ze naar haar jongens nou niet bepaald erg verliefd deed ....kreeg zelfs de indruk dat ze personeel in dienst had genomen i.p.v. geliefden. |
Op Cyprus probeerde ze echt wel een beetje aandacht van Adriaan te krijgen.........Maar Adriaan wist nog niet erg hoe je een vrouw het hof maakt.........of hij is gewoon lomp, ook een optie......Ik vond het sneu voor haar.......
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op zondag 27 februari 2011, 04:31
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: zondag 27 februari 2011, 08:17
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Op Cyprus probeerde ze echt wel een beetje aandacht van Adriaan te krijgen.........Maar Adriaan wist nog niet erg hoe je een vrouw het hof maakt.........of hij is gewoon lomp, ook een optie......Ik vond het sneu voor haar....... |
Op de bzv site, staat een filmpje waarin Ardriaan aangeeft niet snel verliefd te worden. Hij gaf aan veel tijd nodig te hebben om iemand te leren kennen. En dat een verliefdheid hem niet zomaar overkomt.
Maar goed...neemt niet weg dat hij echt niets oppikte........alhoewel......hij gaf wel een hint om haar hand vast te pakken....en daar reageerde zij weer niet op....
't is wat met de liefde pffff
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 27 februari 2011, 15:53
|
|
|
Nog 4,5 uur ..........dan weten we het allemaal.
|
|
Naar boven |
|
|