ChristianMatch

Forum

rells hoekie
Ga naar pagina Vorige 1 ... 12 13 14 15 16 17 18 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
ELLY361

BerichtGeplaatst: zondag 6 december 2009, 15:50

RELLOK036 schreef:
Ik heb van de sint een wierrook setje gekregen en is al vol op in gebruik en een kaarsenreuk ding ook nog die is ook in gebruik en een rode dames string maar sja daar zoek ik nog een invulling voor....

nu maar hopen dat die bewuste dame van dat rooie ding houd Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ELLY361

BerichtGeplaatst: zondag 6 december 2009, 15:53

[quote=CHRISTIAN537]Voor alle mannen op CM; ik kan het boek "De ongetemde man" aan jullie allemaal aanraden. Over man zijn zoals Vader God het in de scheppingsorde bedoeld heeft. Verhelderend, spiegelend en leerzaam.[/quoteo

over dit boek heb ik al meer mannen gehoord, heb je dat ook voor vrouwen dan????
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: zondag 6 december 2009, 15:57

waarom regent het altijd als ik de hond uitlaat?

Laatst aangepast door
MARISKA601
op zondag 6 december 2009, 15:57
Naar boven

Auteur Bericht
CARIEN982

BerichtGeplaatst: zondag 6 december 2009, 16:37

Slapende smiley

Laatst aangepast door
CARIEN982
op dinsdag 8 december 2009, 12:02
Naar boven

Auteur Bericht
FAITH333

BerichtGeplaatst: zondag 6 december 2009, 16:52

Als de onschuld dat werd geboren zijn eerste kreten slaakt
Zullen wij de krijsen dan wel horen of is de luister stukgemaakt?
Wanneer de tranen in haar ogen de weg zoeken langs haar gezicht
Zul je dan haar wangen drogen als je door haar verdriet bent gezwicht?

Als de duisternis is gekomen en de mist ons het zicht ontneemt.
Wanneer de onschuld is weggenomen, raken wij dan van het licht vervreemd?
Als alleen de regen ons nog herinnert aan het leven om ons heen
Kunnen wij dan nog bij elkaar schuilen of blijven wij alleen?

Als het pad des levens is bewandeld en het einde is in zicht
Wanneer de zandloper is gekanteld en de zwaartekracht wint van het gewicht
Zul je dan nog weten wie ik ben, noem je mij dan een herinnering?
Hoor je dan ooit nog mijn stem of ben ik al een vreemdeling?

Als de laatste adem mijn longen heeft verlaten, mag ik dan denken aan jou?
Mag ik in gedachte dan met je praten of blijft mijn ziel achter in de kou?
Zullen mijn laatste woorden jou bereiken of eindigen ook zij bevreesd
Bevreesd voor de gedachte dat werkelijk alles voor niets is geweest....

door Henri
Naar boven

Auteur Bericht
MARY052

BerichtGeplaatst: zondag 6 december 2009, 17:07

CARIEN982 schreef:
[b] Graag wil ik even reageren op dit onderwerp, de persoon die hier bedoeld word dat ben ik. Ik wil je zeggen dat het niet echt roddelen was, maar eerst waren er wat frustraties dat eindigde in boosheid. In je boosheid zeg je dan weleens dingen waar je later spijt van krijgt.
Het was niet de bedoeling om mensen pijn te doen, zo zit ik niet in elkaar.
Daarom wil ik mijn excuses aanbieden voor wat ik teveel gezegd hebt.
Ik heb wel geleerd dat ik voortaan zal zwijgen en mn eigen nergens meer mee zal bemoeien. Ik hoop dat mn excuses aanvaard worden, meer kan ik niet doen.

Carien

Dapper van je Carien.
Echt super dapper.

Groet Mary
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: zondag 6 december 2009, 17:23

MARY052 schreef:
Dapper van je Carien.
Echt super dapper.

Groet Mary

Dat vind ik ook, Carien! Super! Ik ken niet het verhaal, maar zoals ik je ken past die niet bij je!

Groet Marijan

Laatst aangepast door
MARIJAN072
op zondag 6 december 2009, 17:25
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: zondag 6 december 2009, 18:12

Tja de supermoralisten hebben het weer gewonnen. En iedereen is verontwaardigd over dat geroddel. De zondaar heeft schuld beleden en we voelen ons allemaal weer goed.
Eerlijk gezegd vind ik dat men eens precies na moet gaan wat geroddel is. Als je het moeilijk hebt moet je toch je hart kunnen luchten bij de ander??? Stel je eens voor dat we nooit meer zouden praten over een ander? Dat kan toch niet? We zijn allemaal betrokken in relaties, en in de relaties praat je met elkaar over elkaar. Als je anderen verbiedt om over je te praten heb je vast en zeker iets te verbergen. In veel gevallen heb ik daar begrip voor maar in veel gevallen ook niet.
Stel je eens voor dat iemand je iets aandoet en je dan verbiedt erover te praten. Hoe vaak wordt geheimhouding niet als wapen gebruikt om de ander te manipuleren.
Ik vind dus dat er gemakkelijk gezegd wordt, dat de ander roddelt, terwijl ik in veel gevallen er begrip voor heb en het onschuldig vind. Pas als men met hun gepraat anderen proberen te manipuleren, wordt het m.i. gevaarlijk.
Naar boven

Auteur Bericht
HENK030

BerichtGeplaatst: zondag 6 december 2009, 18:26

Op 7 december komt shockrocker Marilyn Manson naar Nederland .Hij is eenpraktiserend satinist als muzikant provoceerd en shockent .Op een persbijeenkomst zei hij .Ik hoop dat mensen mij als ik sterf herrinneren als de man die een einde bracht aan het Christendom .Dit is schokkend .Er zijn daar Christen zijn gaan gesprekken aan met deze duistene invloeden Zij gaan daar evangeliseren in de hoop daar mensen te bekeren .Bid voor verhindering van het concert.Bid voor de mensen wie gaan evangiliseren .Bid voor de bezoekers van het concert.Bid dat zij de liefde van Christus mogen ontdekken .
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zondag 6 december 2009, 18:30

CHATULIEM619 schreef:
Tja de supermoralisten hebben het weer gewonnen. En iedereen is verontwaardigd over dat geroddel. De zondaar heeft schuld beleden en we voelen ons allemaal weer goed.
Eerlijk gezegd vind ik dat men eens precies na moet gaan wat geroddel is. Als je het moeilijk hebt moet je toch je hart kunnen luchten bij de ander??? Stel je eens voor dat we nooit meer zouden praten over een ander? Dat kan toch niet? We zijn allemaal betrokken in relaties, en in de relaties praat je met elkaar over elkaar. Als je anderen verbiedt om over je te praten heb je vast en zeker iets te verbergen. In veel gevallen heb ik daar begrip voor maar in veel gevallen ook niet.
Stel je eens voor dat iemand je iets aandoet en je dan verbiedt erover te praten. Hoe vaak wordt geheimhouding niet als wapen gebruikt om de ander te manipuleren.
Ik vind dus dat er gemakkelijk gezegd wordt, dat de ander roddelt, terwijl ik in veel gevallen er begrip voor heb en het onschuldig vind. Pas als men met hun gepraat anderen proberen te manipuleren, wordt het m.i. gevaarlijk.
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zondag 6 december 2009, 18:34

[quote=WILLEMIJN232][/quotChatuliem,

Ik denk dat we allemaal wel het verschil weten tussen roddelen en het over iemand hebben........
En helaas roddelt iedereen weleens, jij vast ook.....
Ik vind het in ieder geval knap als je er dan ook nog op een forum vooruit komt dat jij degene was die roddelde.......

Willemijn

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op zondag 6 december 2009, 18:34
Naar boven

Auteur Bericht
JOOP019

BerichtGeplaatst: zondag 6 december 2009, 18:39

CARIEN982 schreef:
[b] Graag wil ik even reageren op dit onderwerp, de persoon die hier bedoeld word dat ben ik. Ik wil je zeggen dat het niet echt roddelen was, maar eerst waren er wat frustraties dat eindigde in boosheid. In je boosheid zeg je dan weleens dingen waar je later spijt van krijgt.
Het was niet de bedoeling om mensen pijn te doen, zo zit ik niet in elkaar.
Daarom wil ik mijn excuses aanbieden voor wat ik teveel gezegd hebt.
Ik heb wel geleerd dat ik voortaan zal zwijgen en mn eigen nergens meer mee zal bemoeien. Ik hoop dat mn excuses aanvaard worden, meer kan ik niet doen.

Carien

Lieve Carien,

ik vind het echt helemaal geweldig van je dat je dit durft te schrijven. Alle respect. We kennen beiden het verhaal en ik hoop dat we er ook allebei wat van leren. Ik wilde op het forum geen namen noemen. En in z'n algemeenheid sta ik achter hetgeen ik geschreven heb. Bij nader inzien had ik je denk ik beter een mail kunnen sturen. We hebben inmiddels e.e.a. per mail uitgepraat. Maar ik wil ook even kwijt dat het echt niet alleen om jou gaat. We doen het allemaal, ik ook. En het maakt zo vreselijk veel stuk. En dat vind ik jammer. Uiteraard zijn je excuses aanvaard. Je bent voor mij een hele lieve vriendin. Ik hoop dat dat zo blijft.

Liefs,
Joop
Naar boven

Auteur Bericht
JOOP019

BerichtGeplaatst: zondag 6 december 2009, 18:54

CHATULIEM619 schreef:

In z'n algemeenheid heb je gelijk chat, al weet ik niet wat supermoralisten zijn Lachende smiley . Je reaktie komt bij mij over als: "eigenlijk moeten we de roddel maar op de koop toe nemen, het hoort erbij". En daar ben ik het niet mee eens. Roddel is kwaadspreken volgens mij, en dat lijkt me in alle gevallen er niet bij horen. En als je het verhaal niet kent moet je denk ik iets voorzichtiger zijn met je uitspraken, maar dat is mijn persoonlijke mening.
PS Carien is niet DE zondaar, want dat zijn we denk ik allemaal. Ze is wel zo dapper geweest in dit persoonlijke geval haar excuses aan te bieden, en dat is haar zeer te prijzen.
Ik hoop dat een ieder dat in zijn of haar persoonlijke situatie ook kan doen, al hoeft dat wat mij betreft niet op het forum.
Naar boven

Auteur Bericht
CHRISTIAN537

BerichtGeplaatst: zondag 6 december 2009, 18:57

[quote=ELLY361]

Ja Elly, ik richtte me tot alle mannen op CM.....maar vrouwen mogen het boek ook lezen hoor!! Knipoog smiley

Dan kunnen de mannen mooi "De fascinerende vrouw" lezen van dezelfe schrijver
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585

BerichtGeplaatst: zondag 6 december 2009, 19:09

tja mutsje
ik kan met je meevoelen wat je bedoelt.de verjaardagen lopen hier ook altijd door elkaar of er is altijd wel iemand op vakantie
bij mijn broers en zus +aanhang is daar verandering in gekomen.
sinds mijn ouders niet meer leven komen we 2x per jaar bij elkaar als gezinsreunie.in het voorjaar doen we een uitstapje en in dec. hebben we een gezamelijk diner waar ieder een deel van maakt.we rouleren bij wie we dit dan houden.Dit jaar bij mijn oudste broer.hij maakt soep,mijn andere broer het hoofdgerecht(hij is kok)mijn zus het voorgerecht,mijn oetekind het nagerecht en ik mag voor wat lekkkers zorgen bij de koffie.het is dus altijd een verrassing wat we eten.dit jaardoen we dit op de 13e
de 1e kest vier ik thuis met mijn 2 kanjers van kids en 2e kerst als zij naar hun pa zijn slaap ik dubbel lang uit en s'middags even naar vrienden.
dit zijn dus mijn voorlopige plannen Knipoog smiley

Laatst aangepast door
GRACE585
op zondag 6 december 2009, 19:11
Naar boven

Auteur Bericht
ADTRID491

BerichtGeplaatst: zondag 6 december 2009, 19:44

INSEARCH571 schreef:
http://www.christianmatch.nl/speeddate-diner.php

Nou Knipoog smiley Wie doet er mee ?

Ik denk nog heel hard na... vind t wel spannend en moet ook een heel eind rijden...

Groetjes astrid
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585

BerichtGeplaatst: zondag 6 december 2009, 19:59

maris dit is weer een goeie,nou voor mij ook geen kerstman in huis ,al hebben we wel een boom.
met kerst staat hier in huis Jezus geboorte centraal en onze wedergeboorte Engeltje smiley Engeltje smiley Engeltje smiley Engeltje smiley Engeltje smiley Engeltje smiley Engeltje smiley Engeltje smiley Engeltje smiley Engeltje smiley

Laatst aangepast door
GRACE585
op zondag 6 december 2009, 20:00
Naar boven

Auteur Bericht
RELLOK036

BerichtGeplaatst: zondag 6 december 2009, 20:06

MARISKA601 schreef:
waarom regent het altijd als ik de hond uitlaat?

je kijkt mischien eerst of het regend en gaat dan.... of er zit een regenregelaar bij jouw om de hoek en die kijkt of je naar buiten komt en dan druk ie op zijn regenkastje en hoppa regen....
Simpel he
Naar boven

Auteur Bericht
LILIAN090

BerichtGeplaatst: zondag 6 december 2009, 20:09

nog een setje erbij!!

joop019 en ik ;)
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: zondag 6 december 2009, 20:10

RELLOK036 schreef:
JAAAAAAAAAAAAAAA daar is ie weer de lang verwachte hoek van mij....
Dus heb u weer vragen over weet ik veel en u wilt er een antwoord op (oke zal niet altijd kloppen) plaats ze gerust en ik geef antwoord

Wanneer kunnen we weer schaatsen?
Naar boven

Auteur Bericht
JOOP019

BerichtGeplaatst: zondag 6 december 2009, 20:17

LILIAN090 schreef:
nog een setje erbij!!

joop019 en ik ;)

Goh Lil, gefeliciteerd. Ook leuk voor mij dit Lachende smiley .

Laatst aangepast door
JOOP019
op zondag 6 december 2009, 20:18
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: zondag 6 december 2009, 20:22

LILIAN090 schreef:
nog een setje erbij!!

joop019 en ik ;)

ff een vette roddel, maar ik hoorde dat jij met iemand anders iets had ??? Clown smiley Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LILIAN090

BerichtGeplaatst: zondag 6 december 2009, 20:26

CROSSROAD317 schreef:
ff een vette roddel, maar ik hoorde dat jij met iemand anders iets had ??? Clown smiley Clown smiley

wie dan? dan kan ik die relatie ff verbreken Knipoog smiley Clown smiley Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: zondag 6 december 2009, 21:06

LILIAN090 schreef:
wie dan? dan kan ik die relatie ff verbreken Knipoog smiley Clown smiley Clown smiley

Dat kan ik niet zeggen, dan wordt de roddel te vet, ik kan het vertrouwen van alibaba040 toch niet beschamen Gefrustreerde smiley Clown smiley Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LILIAN090

BerichtGeplaatst: zondag 6 december 2009, 21:08

he verdorie dat zou je niet doorvertellen!! Knipoog smiley
krijg je vette roddels van Clown smiley Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LIESBETH326

BerichtGeplaatst: zondag 6 december 2009, 21:14

Wow, een heftige psalm!!
Er vallen me twee dingen op. Ten eerste dat de dichter in uitzichtloze situatie zit, zelfs zijn goede vrienden en bekenden zijn van hem afgenomen. Je zou denken, kan het nog zwarter worden in je leven?
Het tweede wat opvalt vind ik heel bijzonder. Ondanks dat hij God aanwijst als degene die hem in deze situatie bracht, blijft hij God aanroepen, elke dag. Een teken dat de situatie dus al even zo is geweest... Blijkbaar kan de dichter niet anders dan zich vast blijven klemmen aan God, ook al snapt hij er niks van.
Naar boven

Auteur Bericht
MIRJAM363

BerichtGeplaatst: zondag 6 december 2009, 21:20

Ik kom ook, ook de eerste keer! Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MIRJAM363

BerichtGeplaatst: zondag 6 december 2009, 21:22

Kom ook maar Astrid, kunnen we het samen spannend vinden!
Naar boven

Auteur Bericht
HENK710

BerichtGeplaatst: zondag 6 december 2009, 21:22

CHATULIEM619 schreef:
Misschien zijn mijn verwachtingen te groot, maar ik vind het nog niet erg diepgaand hier op het forum.

Denk het heeft inderdaad wel met verwachting te maken. Zeker na een lange tijd van afwezigheid van het forum, moet je denk ik wel rekening houden met een inwerktijd. Daarnaast moet er natuurlijk op een forum ruimte zijn voor allerhande onderwerpen, zowel serieus als met een knipoog, net als in het echte leven deze ruimte ook aanwezig is...als het goed is...

Aan het begin van een nieuw forumtijdperk meteen alweer de nadruk leggen op behoefte aan meer diepgaande reacties, is daarnaast ook niet direct nodigend. De reeds aanwezige serieuze onderwerpen worden zo net als hun schrijver niet direct serieus genomen. Het lijkt me dan handiger om gewoon te beginnen met het plaatsen van een onderwerp dat voor jou die diepgang wel heeft, zoals je ondertussen ook gedaan hebt.
Naar boven

Auteur Bericht
HENK710

BerichtGeplaatst: zondag 6 december 2009, 21:25

RELLOK036 schreef:
Ik heb van de sint een wierrook setje gekregen en is al vol op in gebruik en een kaarsenreuk ding ook nog die is ook in gebruik en een rode dames string maar sja daar zoek ik nog een invulling voor....

Waar blijft het oproepje dan? Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Alhoewel, je hebt dat oproepje misschien niet eens meer nodig! Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Clown smiley

ELLY361 schreef:
nu maar hopen dat die bewuste dame van dat rooie ding houd Clown smiley

Laatst aangepast door
HENK710
op zondag 6 december 2009, 21:26
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 12 13 14 15 16 17 18 ... 6194 Volgende
Pagina 15 van 6194