Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: woensdag 28 december 2011, 21:38
|
|
|
LISA610 schreef: | Dus toch? Prediker 9,7 Dus eet je brood met vreugde, drink met een vrolijk hart je wijn. God ziet alles wat je doet allang met welbehagen aan. |
Enneh...wat dacht je van de bruiloft in Kana????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 17:46
|
|
|
Dat ik vandaag een goed gesprek gehad heb met mijn leidinggevende en dat ik vanaf volgende week verder ga reintegreren op een groep en daardoor weer een stapje dichter mijn eigenlijke werk kom!
Laatst aangepast door
|
JOSINA022
|
op donderdag 29 december 2011, 17:49
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 18:21
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Dat ik vandaag een goed gesprek gehad heb met mijn leidinggevende en dat ik vanaf volgende week verder ga reintegreren op een groep en daardoor weer een stapje dichter mijn eigenlijke werk kom! |
Wat fijn Jose....heerlijk als je je weer nuttig kan en mag voelen he??? Wel rustig aan doen he???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 18:54
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Wat fijn Jose....heerlijk als je je weer nuttig kan en mag voelen he??? Wel rustig aan doen he??? |
Dank je, Zeeland!
Ja, het is fijn dat dat weer kan. En ik doe het zeker nog rustig aan hoor!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 18:59
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Dat ik vandaag een goed gesprek gehad heb met mijn leidinggevende en dat ik vanaf volgende week verder ga reintegreren op een groep en daardoor weer een stapje dichter mijn eigenlijke werk kom! |
Hé Josina, dat is echt goed nieuws. Hoe lang ben je nu buiten strijd geweest? Een maand of zes?
Niet stoer doen en goed naar je lichaam luisteren...ik heb al eens een kaart gestuurd wat me enorm veel stress opleverde en dat wil ik geen 2de keer meemaken...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 19:30
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Hé Josina, dat is echt goed nieuws. Hoe lang ben je nu buiten strijd geweest? Een maand of zes?
Niet stoer doen en goed naar je lichaam luisteren...ik heb al eens een kaart gestuurd wat me enorm veel stress opleverde en dat wil ik geen 2de keer meemaken... |
Haha, ja die kaart...
Maar ik zal niet stoer doen hoor en ook goed luisteren naar mijn lichaam!
Heb ff zitten rekenen, maar vanaf mijn allereerste operatie in mei, ben ik 7,5 maand uit de running geweest...en dat voor een operatie met 6 weken revalidatie...klein beetje uit de hand gelopen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 21:29
|
|
|
Parijs was heeeeeeeeeeeeeeel erg leuk maar toch weer fijn om thuis te zijn!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 21:32
|
|
|
MARIO216 schreef: | Parijs was heeeeeeeeeeeeeeel erg leuk maar toch weer fijn om thuis te zijn! |
Ben toch wel een beetje belangstellend met welke cmmer jij naar Parijs was Mario
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 21:33
|
|
|
Heerlijk genieten van radio 2 tot het einde van het jaar. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 21:45
|
|
|
MARTIN695 schreef: | Heerlijk genieten van radio 2 tot het einde van het jaar. Sjalom. Martin |
dat doe ik al de halve week. zelfs snachts. maar ja het meeste hoor ik dan niet.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 22:12
|
|
|
MARIO216 schreef: | Parijs was heeeeeeeeeeeeeeel erg leuk maar toch weer fijn om thuis te zijn! |
Heb je afspraak gemaakt om de daten met vrouwelijke cmlid
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 22:20
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Heb je afspraak gemaakt om de daten met vrouwelijke cmlid |
ook lid van redaktie Story?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 00:24
|
|
|
superrrrr!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 00:26
|
|
|
MARRY942 schreef: | ook lid van redaktie Story? |
ze zeggen dat vrouwen nieuwsgierig zijn maar..........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 08:12
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ben toch wel een beetje belangstellend met welke cmmer jij naar Parijs was Mario |
Dat krijg je vast wel in een mail te lezen, W-tje. wij zullen het toch niet mogen weten...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 08:27
|
|
|
COOTJE711 schreef: | superrrrr!!!! |
Idd, Cootje, thnx!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 08:28
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Dat krijg je vast wel in een mail te lezen, W-tje. wij zullen het toch niet mogen weten... |
Niet zo nieuwsgierig, Frank
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 09:16
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Heb je afspraak gemaakt om de daten met vrouwelijke cmlid |
ja op de Franse versie van CM heeft hij een Melanie gevonden die met hem in Parijs af sprak...
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op vrijdag 30 december 2011, 09:21
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 09:22
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ja op de Franse versie van CM heeft hij een Melanie gevonden die met hem in Parijs af spraak... |
Heeft hij haar ook al een huwelijksaanzoek gedaan? Ik krijg vast wel een uitnodiging voor het trouwfeestje........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 09:26
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ja op de Franse versie van CM heeft hij een Melanie gevonden die met hem in Parijs af sprak... |
Als het zo zou zijn....zouden we dan niet in alle rust afwachten tot Mario daar zelf mee komt???
Is jullie nieuwsgierigheid een van de mooiste momenten van de dag???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 09:34
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Heeft hij haar ook al een huwelijksaanzoek gedaan? Ik krijg vast wel een uitnodiging voor het trouwfeestje........ |
Volgens de etiquette moet je minstens 5 weken verkering hebben vooraleer je een huwelijksaanzoek doet. Je mag voor het huwelijksaanzoek al wel naar een trouwjurken-winkel gaan bij wijze van een stille wenk...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 09:36
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Als het zo zou zijn....zouden we dan niet in alle rust afwachten tot Mario daar zelf mee komt???
Is jullie nieuwsgierigheid een van de mooiste momenten van de dag??? |
Zeeland, je geloofd toch niet dat we dit echt menen? We plagen hem een beetje ......... En ook al heeft Mario in Parijs drie vriendinnen, dat gaat ons toch niets aan? Nou ja....drie....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 09:36
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Als het zo zou zijn....zouden we dan niet in alle rust afwachten tot Mario daar zelf mee komt???
Is jullie nieuwsgierigheid een van de mooiste momenten van de dag??? |
De nieuwsgierigheid is een blijken van meeleven, van mee gelukkig zijn, voor het mooiste moment dat Mario beleefde. Ongeacht of hij met iemand naar Parijs ging of niet.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 09:40
|
|
|
FRANKT627 schreef: | De nieuwsgierigheid is een blijken van meeleven, van mee gelukkig zijn, voor het mooiste moment dat Mario beleefde. Ongeacht of hij met iemand naar Parijs ging of niet. |
Geweldig....dat medeleven....dat doe je dan toch voor mij ook wel vandaag? Ongeacht of ik vandaag.......? Voor het mooie moment dat ik beleef.....? Je hebt het druk Frank....vandaag...heel druk!
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op vrijdag 30 december 2011, 09:41
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 10:10
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Zeeland, je geloofd toch niet dat we dit echt menen? We plagen hem een beetje ......... En ook al heeft Mario in Parijs drie vriendinnen, dat gaat ons toch niets aan? Nou ja....drie.... |
Het waren zelfs twee mannen De één min of meer bekende cm'mer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 11:04
|
|
|
Wow, geweldig fijn, Josina.. gefeliciteerd..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 11:51
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Volgens de etiquette moet je minstens 5 weken verkering hebben vooraleer je een huwelijksaanzoek doet. Je mag voor het huwelijksaanzoek al wel naar een trouwjurken-winkel gaan bij wijze van een stille wenk... |
ALWEER?????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 12:22
|
|
|
MARIO216 schreef: | Het waren zelfs twee mannen De één min of meer bekende cm'mer |
Een min of meer bekende (beruchte? ) Cmmer? Heb je het nu over jezelf Mario?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 12:29
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Een min of meer bekende (beruchte? ) Cmmer? Heb je het nu over jezelf Mario? |
Er waren drie CMérs
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 12:36
|
|
|
MARIO216 schreef: | Er waren drie CMérs |
Niet zo vaag Mario......graag de details........
|
|
Naar boven |
|
|