Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: maandag 26 december 2011, 20:49
|
|
|
Vertaal dat eens, versta geen latijns, wel visserslatijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: maandag 26 december 2011, 21:29
|
|
|
MARIO216 schreef: | Vertaal dat eens, versta geen latijns, wel visserslatijn |
liefde overwint alles
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: maandag 26 december 2011, 21:31
|
|
|
MARISKA601 schreef: | liefde overwint alles |
De liefde wint....(Kees Kraayenoord) you tube...ik luister hem bijna iedere avond
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 december 2011, 03:30
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Hij wijd niet uit over de begrippen die Pieter verward......volgens mij moet je het zo lezen.... |
Inderdaad W-tje...toch één iemand die clever is...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 december 2011, 06:31
|
|
|
Zo op naar Parijs, Parijs her we come!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 december 2011, 07:40
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Inderdaad W-tje...toch één iemand die clever is... |
Dat je het maar weet.... Maar je hebt nog niet gezegd hoe Anselm Grun in het echt is.....Ik verbaas me nl altijd over die man, hij schrijft boeken aan de lopende band, is abt van een groot klooster, geeft veel lezingen...hij moet toch eens een burn out krijgen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 december 2011, 08:52
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Dat je het maar weet.... Maar je hebt nog niet gezegd hoe Anselm Grun in het echt is.....Ik verbaas me nl altijd over die man, hij schrijft boeken aan de lopende band, is abt van een groot klooster, geeft veel lezingen...hij moet toch eens een burn out krijgen? |
Oh, die vraag van jou wie hij of hoe hij is heb ik niet gelezen.
Nouja, hij kwam praten over zijn boek: De hemel begint in jezelf'. Het is een boek dat verwijst naar de woestijnvaders, de woestijnvaders zijn erg interessant om te lezen, en de hedendaagse toepassing van die teksten.
Ik weet niet of hij abt is. Destijds was hij de econoom van zijn klooster. Hij hield zich ook destijds bezig met Oostere meditatietechnieken en had daarom min of meer een link met de abdij van Zundert. Hij is een rustige maar vooral wijze man en heeft een enorme energie. Van een burn-out weet ik niets hoor. Ik vind het gewoon aardig en zijn conferenties waren goed...wel in het Duits ...Eigenlijk kan ik over zijn persoonlijkheid veel vertellen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 december 2011, 09:31
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Oh, die vraag van jou wie hij of hoe hij is heb ik niet gelezen.
Nouja, hij kwam praten over zijn boek: De hemel begint in jezelf'. Het is een boek dat verwijst naar de woestijnvaders, de woestijnvaders zijn erg interessant om te lezen, en de hedendaagse toepassing van die teksten.
Ik weet niet of hij abt is. Destijds was hij de econoom van zijn klooster. Hij hield zich ook destijds bezig met Oostere meditatietechnieken en had daarom min of meer een link met de abdij van Zundert. Hij is een rustige maar vooral wijze man en heeft een enorme energie. Van een burn-out weet ik niets hoor. Ik vind het gewoon aardig en zijn conferenties waren goed...wel in het Duits ...Eigenlijk kan ik over zijn persoonlijkheid veel vertellen. |
Mooie titel: de hemel begint in jezelf..... Wat heerlijk dat een mens zoveel energie heeft, daar kan ik echt jaloers op zijn....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 december 2011, 14:15
|
|
|
Nog eentje van gisteren. Buurman komt even aan , he zit jij alleen thuis? Ja. kom dan onmiddelijk even naar ons , wij zijn nog aan het gourmetten en krijgen niet alles op . Visser , die niet te beroerd is om iemand anders te helpen , voelde zich weer de redder in nood.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 december 2011, 14:20
|
|
|
VISSER278 schreef: | Nog eentje van gisteren. Buurman komt even aan , he zit jij alleen thuis? Ja. kom dan onmiddelijk even naar ons , wij zijn nog aan het gourmetten en krijgen niet alles op . Visser , die niet te beroerd is om iemand anders te helpen , voelde zich weer de redder in nood. |
Tja, zo wil ik ook een redder zijn. Ik ga elke week een keer of drie naar de winkel voor mijn buurman. In de zomer help ik hem met zijn heg. Ik rij soms met hem ergens naar toe...maar als hij in de zomer een BBQ geeft voor zijn buren, wordt ik nooit uitgenodigd...het toppunt is dat hij wel komt om enkele stoelen te lenen...die ik dan een week later zelf moet gaan terugvragen...Visser mag ik bij jou in de straat komen wonen?
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op dinsdag 27 december 2011, 14:53
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 december 2011, 14:34
|
|
|
VISSER278 schreef: | Nog eentje van gisteren. Buurman komt even aan , he zit jij alleen thuis? Ja. kom dan onmiddelijk even naar ons , wij zijn nog aan het gourmetten en krijgen niet alles op . Visser , die niet te beroerd is om iemand anders te helpen , voelde zich weer de redder in nood. |
leuk, beter een goed buur dan......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 december 2011, 14:54
|
|
|
COOTJE711 schreef: | leuk, beter een goed buur dan...... |
...dan een vrouw? Ja, ik begin het ook al te geloven...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 december 2011, 15:02
|
|
|
ja ja de redder in nood die zijn buik vol kon eten Maar wel heel leuk van de buren, zo moet je ze hebben
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 december 2011, 15:41
|
|
|
ERIKA129 schreef: | ja ja de redder in nood die zijn buik vol kon eten Maar wel heel leuk van de buren, zo moet je ze hebben |
Vind ik ook . Zulke acties daar hou ik wel van. Ben desnoods nog bereid om er een paar uur voor te rijden ook . Dus Erika , als je gaat gourmetten en je ziet problemen dat het niet opgaat dan bel je maar.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 december 2011, 15:43
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Tja, zo wil ik ook een redder zijn. Ik ga elke week een keer of drie naar de winkel voor mijn buurman. In de zomer help ik hem met zijn heg. Ik rij soms met hem ergens naar toe...maar als hij in de zomer een BBQ geeft voor zijn buren, wordt ik nooit uitgenodigd...het toppunt is dat hij wel komt om enkele stoelen te lenen...die ik dan een week later zelf moet gaan terugvragen...Visser mag ik bij jou in de straat komen wonen? |
Sja , als jij tegen jan en alleman gaat roepen dat je maar één dingetje van de BBQ lust , dan vraag je er een beetje om hè. niet te kieskeurig wezen Frank.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 december 2011, 15:58
|
|
|
Wat heb jij toch altijd veel voor een ander over Visser.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 december 2011, 16:07
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Wat heb jij toch altijd veel voor een ander over Visser..... |
Ik proef in deze opmerking iets van..........ja, wat is het nou??
Moet je toevallig binnenkort gaan gourmetten met die andere vrouw van de Veluwe, W-tje?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 december 2011, 16:11
|
|
|
VISSER278 schreef: | Ik proef in deze opmerking iets van..........ja, wat is het nou??
Moet je toevallig binnenkort gaan gourmetten met die andere vrouw van de Veluwe, W-tje? |
Jij bent wel erg stil over je vangst vandaag Visser..... Gelukkig wonen er op de Veluwe meer dan twee vrouwen.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 december 2011, 16:14
|
|
|
VISSER278 schreef: | Ik proef in deze opmerking iets van..........ja, wat is het nou??
Moet je toevallig binnenkort gaan gourmetten met die andere vrouw van de Veluwe, W-tje? |
Het zou beter zijn dat die andere vrouw van de Veluwe ook eens arme sloebers uitnodigde...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 december 2011, 16:16
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Jij bent wel erg stil over je vangst vandaag Visser..... Gelukkig wonen er op de Veluwe meer dan twee vrouwen..... |
Vangst van vandaag? Ga ik niet over uitwijden want dan gelooft toch niemand mij.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 december 2011, 16:16
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Het zou beter zijn dat die andere vrouw van de Veluwe ook eens arme sloebers uitnodigde... |
De deur staat hier open....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 december 2011, 16:17
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Het zou beter zijn dat die andere vrouw van de Veluwe ook eens arme sloebers uitnodigde... |
Hebben de heren honger of zo?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 december 2011, 16:18
|
|
|
MARISKA601 schreef: | De deur staat hier open.... |
Wij bedoelde eigenlijk M (A) uit E...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 december 2011, 16:21
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Hebben de heren honger of zo? |
Ja zeeeeeeekur. Heb nog niet gegeten vanmiddag. Vanavond gourmetten?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 december 2011, 16:21
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Wij bedoelde eigenlijk M (A) uit E... |
Jullie zijn wel lekker aan het slow chatten......met de nadruk op jullie Hopelijk heeft Judith kerstvakantie.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 december 2011, 16:22
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Wij bedoelde eigenlijk M (A) uit E... |
Frank..... dat Belgisch is voor een Hollander niet te vertalen hoor.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 december 2011, 16:23
|
|
|
VISSER278 schreef: | Ja zeeeeeeekur. Heb nog niet gegeten vanmiddag. Vanavond gourmetten? |
Alleen vanmiddag niet? Het lijkt wel alsof er dagen geen eten naar binnen is gegaan. Maarre...ook in Utrecht nog vlees over hoor, alleen inmiddels wel ingevroren.
Laatst aangepast door
|
JOSINA022
|
op dinsdag 27 december 2011, 16:25
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 december 2011, 16:23
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Jullie zijn wel lekker aan het slow chatten......met de nadruk op jullie Hopelijk heeft Judith kerstvakantie....... |
Sjonge , dit is al de tweede keer dat ik je betrap op Engelse woorden . Echt een mooi moment.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 december 2011, 16:27
|
|
|
Mijn mooiste moment vandaag: dat is nu! Kerstboomverlichting aan, Sfeerlichtjes aan Kaarsjes aan Op de bank, aan beide zijden geflankeerd door een poes En naast me mijn dochter, met een bakkie nootjes en een colaatje... Dit is geluk!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 december 2011, 17:43
|
|
|
VISSER278 schreef: | Vind ik ook . Zulke acties daar hou ik wel van. Ben desnoods nog bereid om er een paar uur voor te rijden ook . Dus Erika , als je gaat gourmetten en je ziet problemen dat het niet opgaat dan bel je maar. |
Dan mag ik wel gaan bellen als we beginnen dan ben je misschien op tijd voor de kliekjes
|
|
Naar boven |
|
|