Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 januari 2010, 19:02
|
|
|
Nog meer '80. Een van de betere !!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=_EXxMlIExpo&feature=related
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 januari 2010, 19:06
|
|
|
The Boss, yes
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 januari 2010, 19:09
|
|
|
Heel actueel, maar toen werden we wakker:
http://www.youtube.com/watch?v=WmxT21uFRwM
Deden we met het afscheid van de afscheid van de basisschool, na de musical voor de ouders.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 januari 2010, 19:14
|
|
|
Nou, dan heb ik nog een positieve ervaring te melden...
Ik kreeg op 1 van mijn knoop-een-praatje-aan over een gemeenschappelijk kenmerk na 4 weken alsnog antwoord.
Als je maar genoeg geduld hebt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 januari 2010, 19:16
|
|
|
Hij was vroeger veel beter (zingen) en te vroeg overleden: The King of Pop
http://www.youtube.com/watch?v=kXhy7ZsiR50&feature=related
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LIESBETH326
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 januari 2010, 19:30
|
|
|
IMRE695 schreef: | Nou, dan heb ik nog een positieve ervaring te melden...
Ik kreeg op 1 van mijn knoop-een-praatje-aan over een gemeenschappelijk kenmerk na 4 weken alsnog antwoord.
Als je maar genoeg geduld hebt. |
Zo snel kunnen mensen dus al tevreden zijn... Vier weken wachten en je antwoord wordt als positief ervaren... Ongetwijfeld zijn er cm-leden die hier een voorbeeld aan kunnen nemen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 januari 2010, 19:32
|
|
|
LIESBETH326 schreef: | Zo snel kunnen mensen dus al tevreden zijn... Vier weken wachten en je antwoord wordt als positief ervaren... Ongetwijfeld zijn er cm-leden die hier een voorbeeld aan kunnen nemen |
Zegt meer over de positieve manier van in het leven staan van Imre, dan over het fatsoen van degene die alsnog reageert. Beter laat dan nooit, zeggen we dan hè.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SOLAFIDE630
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 januari 2010, 20:11
|
|
|
GLENNY451 schreef: | Henk niet om het beter te weten maar Vicaris fili i Dei betekent toch echt "plaatsvervanger van God! Dat is toch echt de titel die hij zich aanmatigt. Deze tekst staat zelfs in het vaticaan! Wat betreft Petrus, dat heeft de rooms-katholieke kerk zich ook toegeeigend want de schrift zegt toch duidelijk dat Petrus voor de besnedenen, joden verordineerd was door God en Paulus moest naar de heidenen. Paulus was in Rome geweest (zie de brieven) en Petrus? Dat is nog maar de vraag. |
Hier een link:
http://www.verhoevenmarc.be/PDF/plaatsvervanger.pdf
Een artikel over Wie is de Plaatsvervanger van Christus? De Rooms-katholieke paus of de Heilige Geest? Door Richard Bennett, voormalig katholiek priester
En inderdaad Petrus was naar de besnedenen gezonden:
Gal 2,7 Integendeel, toen ze inzagen dat mij de verkondiging onder de heidenen was toevertrouwd, zoals aan Petrus de verkondiging onder de besnedenen Gal 2,8 – want zoals God Petrus kracht had gegeven voor zijn werk onder de Joden, zo had hij mij kracht gegeven voor mijn werk onder de onbesnedenen –
Hieronder nog een artikel over Vicarius Filii Dei (van het internet afgeplukt)
Vicarius Filii Dei is een titel die behoord zou hebben aan Petrus en betekent "plaatsvervanger van de zoon gods". Er wordt (vooral door Zevende-Dag Adventisten en andere protestanten) gezegd dat de paus (de opvolger van Petrus) ook deze titel draagt. De Rooms-Katholieke Kerk ontkent dit echter. De titel wordt genoemd in de Donatio Constantini, een vervalst document uit de 8ste eeuw waarin Keizer Constantijn de wereldijke macht van het West-Romeinse Rijk nalaat aan Paus Sylvester I. Dit document zou ook nog tijdens de hoge Middeleeuwen regelmatig gebruikt worden door pausen om hun wereldlijk gezag te laten gelden. Wanneer de letters van Vicarius Filii Dei (als Romeinse cijfers) bij elkaar worden opgeteld is de uitkomst van de optelsom 666, het nummer van de Antichrist. Naast de claim van sommige protestanten dat de paus de titel van Vicarius Filii Dei draagt zou deze titel ook op de pauselijke tiara (die sinds Paus Paulus VI niet meer wordt gedragen) staan. Ook zouden nog altijd pausen gekroond worden met de tiara waar de titel opstaat, terwijl alle oude tiara's door de soldaten van Napoleon werden vernield in het begin van de 19de eeuw. Uit dit alles leiden sommige protestanten af dat de paus de Antichrist is. De realiteit zit echter anders in mekaar. Er zijn talloze bewijzen voor het feit dat de titel niet op de tiara staat. Het is dus vooral een geloofszaak voor de Zevende-Dags Adventisten en andere protestanten.
Laatst aangepast door
|
SOLAFIDE630
|
op zaterdag 23 januari 2010, 20:18
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 januari 2010, 20:28
|
|
|
Wie goed doet goed ontmoet is een bekend oud gezegde en nog altijd actueel! als onbekende en bekenden elkaar ontmoeten is dat ook een vorm van ontmoeten! wij zijn op de wereld niet voor onszelf maar te leren en er te zijn voor elkaar om te ervaren wij zijn een deel van een groter geheel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 januari 2010, 20:59
|
|
|
Morgen verloopt men abo weer...dus voor iedereen een knuf enneh...
Tschüss
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 januari 2010, 21:23
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Morgen verloopt men abo weer...dus voor iedereen een knuf enneh...
Tschüss |
Tot een volgende keer tessy
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 januari 2010, 21:32
|
|
|
Mijn knuffel gaat naar Jolan, ze heeft iets te vieren ..... Jolan dubbel gefeliciteerd
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 januari 2010, 21:43
|
|
|
GLENNY451 schreef: | Henk niet om het beter te weten maar Vicaris fili i Dei betekent toch echt "plaatsvervanger van God! Dat is toch echt de titel die hij zich aanmatigt. Deze tekst staat zelfs in het vaticaan! | Gaat zeker niet om beter weten, Glenn, dat geldt wederzijds. En nu ik Sola haar reactie gelezen heb (en dan met name het citaat), denk ik dat het verhaal dat ik ken van enkele katholieken toch niet helemaal dekkend is voor het totale verhaal. Dus dank voor de aanvulling.
Laatst aangepast door
|
HENK710
|
op zaterdag 23 januari 2010, 21:46
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JILL658
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 januari 2010, 22:05
|
|
|
ROOSJE833 schreef: | Door Oriah Mountain Dreamer
Het kan me niet schelen hoe jij je brood verdient, ik wil weten waar je warm voor loopt en of je durft te dromen van de vervulling van je meest dierbare verlangens.
Het kan me niet schelen hoe oud je bent, ik wil weten of je het risico durft te lopen uitgelachen te worden, als je gaat staan voor je idealen, voor de liefde, of voor het avontuur dat je van je leven wilt maken.
Het kan me niet schelen hoe jouw sterren staan, ik wil weten of je het wezen van je eigen leven leiden kent en wakker geschud bent door het leven zelf, of dat je bent verdoofd en afgesloten uit angst voor nog meer lijden.
Ik wil weten of je de pijn kunt toelaten, de jouwe en de mijne, zonder deze te willen verdoezelen, te ontkennen of te koesteren.
Ik wil weten of je blijheid kunt toelaten, de jouwe en de mijne, of je kunt dansen, wild en vol overgave totdat je van top tot teen tintelt van vreugde zonder jezelf te laten beperken door allerlei waarschuwingen en zogenaamd realisme.
Het kan me niet schelen of je verhaal waar is, ik wil weten of je trouw bent aan jezelf, ook als je een ander moet teleurstellen.
Of je kunt omgaan met beschuldigingen en je eigen onschuld kunt blijven ervaren.
Of je zonder vertrouwen toch betrouwbaar bent.
Ik wil weten of je oog hebt voor schoonheid, Zelfs in de grijsheid van alledag.
Of jij jezelf recht van bestaan geeft louter omdat je leeft.
Ik wil weten of je fouten kunt toegeven en kunt leven met beperkingen, de jouwe en de mijne en nog steeds aan de oever van het meer kunt staan en volmondig 'JA' kunt roepen naar de zilveren maan.
Het kan me niet schelen waar je woont en hoeveel geld je hebt. Ik wil weten of je na een slopende nacht vol verdriet en wanhoop, toch opstaat om voor de kinderen te zorgen.
Het kan me niet schelen wie je allemaal kent of wat je afkomst is, ik wil weten of je met mij door het vuur zult gaan en niet terug zult deinzen. Het kan me niet schelen waar, wat en met wie je gestudeerd hebt, ik wil weten wat jou innerlijk overeind houdt als alles om je heen wegvalt.
Ik wil weten of je alleen kunt zijn met jezelf, en je eigen gezelschap waardeert in de eenzame momenten. |
Mooi Roos
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 januari 2010, 22:55
|
|
|
Angst Twijfel Gevoel en verleden Zelfherkenning in een spiegel geplaatst in het heden
Kijk ik erdoor... vergeet het gevoel
Als nieuw herboren Ervaar de liefde Op weg naar dat doel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 januari 2010, 23:04
|
|
|
Ach, je moet je zegeningen tellen, 1 voor 1.
Het was een zeer druk bezet en veel geplaagd iemand, die graag goed over de dingen nadenkt. Het is leven is al zo gehaast...
Maar goed, we noemen nooit namen hier op het forum. Gelukkig maar...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 januari 2010, 23:39
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Ok, als jullie zeggen dat Jezus niets "afdwingt" hoe zit het dan met de Geestesgaven?? mag je die onbenut laten, of heb je de verplichting om daar iets mee te doen ?? | Dez vraag doet me denken aan het volgende. Ik ben eens een preek begonnen met de vraag: wie kan een spijker in de muur slaan.De mensen begonnen te lachen en al snel zag ik een aantal vingers. Ik riep iemand naar voren, hij nam de spijker in zijn hand en het stukje hardboard wat ik meegenomen had, en hij kwam met de vraag: Mag ik de hamer? Toen zei ik: ïk heb niets gezegd over een hamer, je vertelde dat je spijker in de muur kon slaan. De analogie is wel duidelijk denk ik. We hebben de gaven van de Geest nodig om Zijn koninkrijk te bouwen , net zoals een spijker alleen maar door een hamer de muur ingeslagen kan worden. Voor mij is niet de vraag of je je moet uitstrekken naar de geestesgaven, maar veel meer of je aan Gods koninkrijk wilt bouwen. Het doel van de geestesgaven is niet zozeer dat je iets kunt, maar dat je leert om in de kracht van Gods Geest voor Hem aan het werk te gaan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JILL658
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 januari 2010, 23:58
|
|
|
In gedachte het strand opgelopen mijn voetstappen een voor een die afdruk in het nieuwe zand gekeken of er iemand kwam
zachtjes kabbelend het water wiegend op de golven een paar meeuwen schreeuwend of dat ze elkaar niet konden horen
de strandlopertjes voor me uit het gekwitter en druk geren om dan weer op te vliegen zo onbekommerd zo vrij
de wind voert ze zachtjes mee je gedachten neer gelegd genietend van het moment
de kleuren schakelen door elkaar heen het moment om vast te leggen de grootsheid de diepte de hoogte de breedte van ons bestaan
Zijn Liefde voor jou en mij die nooit zal vergaan
Jill
Laatst aangepast door
|
JILL658
|
op vrijdag 11 juni 2010, 13:49
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JILL658
|
|
Geplaatst: zondag 24 januari 2010, 00:10
|
|
|
Imre schreef
Het was een zeer druk bezet en veel geplaagd iemand, die graag goed over de dingen nadenkt. Het is leven is al zo gehaast...
Maar goed, we noemen nooit namen hier op het forum. Gelukkig maar...
Tja, bezint eer ge begint Dat gestalk ook altijd
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: zondag 24 januari 2010, 01:51
|
|
|
Quote: | Mijn knuffel gaat naar Jolan, ze heeft iets te vieren ..... Jolan dubbel gefeliciteerd |
en we hebben het gevierd cross....dubbel bedankt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: zondag 24 januari 2010, 11:05
|
|
|
In Spreuken 31:10-31 wordt de lof bezongen van de deugdzame vrouw.
Wie van de vrouwen hier herkent zich in dit beeld? Is het nog een doel om na te streven? Of vinden jullie dit allemaal hopeloos gedateerd en hooguit passend in de tijd van vroeger, maar nu beslist niet meer?
En voor de CM heren: letten zij met name op het 30e vers als we hier rondkijken: "De bevalligheid is bedrog, en de schoonheid ijdelheid; maar een vrouw, die de Heere vreest, die zal geprezen worden."
Ik ben benieuwd hoe jullie hier over denken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: zondag 24 januari 2010, 11:32
|
|
|
IMRE695 schreef: | In Spreuken 31:10-31 wordt de lof bezongen van de deugdzame vrouw.
Wie van de vrouwen hier herkent zich in dit beeld? Is het nog een doel om na te streven? Of vinden jullie dit allemaal hopeloos gedateerd en hooguit passend in de tijd van vroeger, maar nu beslist niet meer?
En voor de CM heren: letten zij met name op het 30e vers als we hier rondkijken: "De bevalligheid is bedrog, en de schoonheid ijdelheid; maar een vrouw, die de Heere vreest, die zal geprezen worden."
Ik ben benieuwd hoe jullie hier over denken. |
Ach Imre, soms kun je beter op het dak zitten.....
Thomas
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HAAS141
|
|
Geplaatst: zondag 24 januari 2010, 11:37
|
|
|
beste cm-ers!
wij zijn heel blij met onze nieuwe woning en momenteel wordt er druk geklusd. maar wij zoeken nog 1-2 mensen die ons willen helpen op 6 februari met overhuizen. voor eten, drinken en een goede werksfeer wordt gezorgd heb jij tijd of zin om een dag, een dagdeel of een paar uurtjes te helpen, laat het ons even weten.
groet aernoudt & sas
ps het is in dieren (ligt tussen arnhem - zutphen - apeldoorn)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GLENNY451
|
|
Geplaatst: zondag 24 januari 2010, 12:23
|
|
|
IMRE695 schreef: | In Spreuken 31:10-31 wordt de lof bezongen van de deugdzame vrouw.
Weet je Imre, ik denk dat God niet veranderd in Zijn denken. Zijn gedachten zijn net zo eeuwig als Hij is. Veranderen wij, Hij niet. Als het vroeger dus goed was dan nu ook! Dus, als een vrouw de Here vreest, heb je een vrouw die de perfecte aanvullig is bij een man. Ze is geen deurmat, zal door een stille geest immer haar geliefde/man kunnen bereiken/corrigeren. Zal naast hem alles samen kunnen bereiken. Aan de andere kant weet ik dat het oog ook wat wil. De man zal dus iets verder moeten kijken dan zijn natuurlijke ogen willen doen zien en iets minder met zijn onderlichaam moeten denken. God erbij betrekken dus want Hij weet wat je wil maar bovenal wat goed is voor je.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: zondag 24 januari 2010, 12:51
|
|
|
verwijdert door mezelf
Laatst aangepast door
|
ANITA324
|
op vrijdag 29 januari 2010, 16:48
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zondag 24 januari 2010, 12:52
|
|
|
http://www.voorleesbijbel.nl/bijbel/perikoop.asp?lIntPerikoopId=1019
Waarom haal je hier het 30ste vers uit Imre??Een vrouw is meer dan ijdelheid en waarom zou je schoonheid niet waarderen? Ik lees het als een loflied voor een sterke,wijze en werkende(!!!)vrouw die waardevol is voor haar omgeving.Beslist niet gedateerd dus goed bruikbaar(maar welke passage in de bijbel is dat niet?)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zondag 24 januari 2010, 12:57
|
|
|
Dat is wel waar ik naar toe wil streven mocht er iemand op mijn padt komen om als een deugdelijke huisvrouw te mogen zijn.
[quote=ANITA324]Tja Anita en dat vind ik dus wel hopeloos gedateerd
Laatst aangepast door
|
LEANNE226
|
op zondag 24 januari 2010, 12:58
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zondag 24 januari 2010, 13:20
|
|
|
‘k Heb het gedeelte even opgezocht, dat praat wat makkelijker.
NBV Loflied op de sterke vrouw
10 Een sterke vrouw, wie zal haar vinden? Zij is meer waard dan edelstenen. 11 Haar man vertrouwt op haar en zal daar rijkelijk bij winnen. 12 Ze brengt hem voorspoed, geen ellende, alle dagen van haar leven. 13 Ze zoekt wol en linnen uit, en spint en weeft met vreugde. 14 Zoals een koopmansschip naar verre streken vaart, zo haalt zij van verre wat ze nodig heeft. 15 Ze staat al op als het nog donker is, regelt het werk in huis, draagt haar slavinnen taken op. 16 Als zij haar zinnen op een akker zet, koopt ze hem, van wat ze heeft verdiend, plant ze een wijngaard. 17 Zij is vol daadkracht, onvermoeibaar is ze in de weer. 18 Handeldrijven gaat haar heel goed af, ’s nachts gaat haar lamp niet uit. 19 Haar handen zijn voortdurend aan het spinrok, ze houdt altijd de weefspoel vast. 20 Haar handen strekt zij uit naar de behoeftigen, ze geeft de armen hulp. 21 Niemand in haar huis hoeft sneeuw te vrezen, zij heeft hen allen warm gekleed. 22 Ze maakt de mooiste dekens, ze gaat gekleed in linnen en purperen wol. 23 Haar man geniet bekendheid in de stad, hij vergadert met de oudsten in de poort. 24 Zij vervaardigt kleding en gordels, en levert die aan kooplui. 25 Uit haar verschijning spreken kracht en waardigheid, de dag van morgen ziet ze lachend tegemoet. 26 Ze spreekt wijze woorden, wat ze zegt, zijn liefdevolle lessen. 27 Ze waakt over haar huishouding, nietsdoen is haar onbekend. 28 Haar kinderen prijzen haar, haar man bejubelt haar: 29 ‘Er zijn veel sterke vrouwen, maar jij overtreft ze allemaal.’ 30 Charme is bedrieglijk en schoonheid vergaat, maar een vrouw met ontzag voor de HEER moet worden geprezen. 31 Moge zij de vruchten plukken van haar werk, mogen haar daden worden geprezen in de poorten.
Pfff, dit klinkt wel heel erg als de ideale en perfecte vrouw. Salomo bofte maar zeg, want hij had heel veel vrouwen! Maar even serieus: de laatste teksten (vetgedrukt) spreken me wel heel erg aan, ik zou graag zo'n vrouw - ook zonder man - willen zijn. Maar geldt dat ook niet voor mannen? ‘k Vind het weleens lastig, om bepaalde bijbelgedeelten in het licht van deze tijd te lezen en te begrijpen.
Laatst aangepast door
|
MARIJAN072
|
op zondag 24 januari 2010, 13:58
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: zondag 24 januari 2010, 13:35
|
|
|
Verwijdert door mezelf
Laatst aangepast door
|
ANITA324
|
op vrijdag 29 januari 2010, 16:49
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LIESBETH326
|
|
Geplaatst: zondag 24 januari 2010, 13:39
|
|
|
Een lastig gedeelte. Ik sluit me aan bij Leanne, beslist niet hopeloos gedateerd, maar goed bruikbaar. Een doel om na te streven, maar herkenbaar... hmmm....zou meer moeten zijn misschien...
Ik vond dit stukje op internet als uitleg:
Quote: | Het ‘loflied op de sterke vrouw’ vormt het sluitstuk van het bijbelboek Spreuken. Eeuwenlang werd die tekst beschouwd als een loflied op de ‘degelijke huisvrouw’. Een vrouw die dag en nacht voor haar gezin in de weer is, en die ervoor zorgt dat haar man een schitterende carrière kan maken „in de poorten van de stad” (vers 23). Dat de tekst eigenlijk een heel ander soort vrouw voorstelt, daar las men overheen. Wie de hele tekst van het begin tot het einde onbevangen leest, merkt dat de vrouw in het middelpunt van de belangstelling staat. Zij is de enige om wie het gaat, de enige die optreedt, handelt en doet. Zij is een vrouw met macht, verstand en invloed. Haar activiteiten binnenshuis en daarbuiten (verzen 19 en 20) zijn de spil van alles. Zij is niet de vrouw van een aanzienlijk man, zoals men vaak meende, maar haar man is de echtgenoot van een aanzienlijke vrouw. Deze vrouw op de laatste bladzijde van het boek Spreuken heeft ongetwijfeld ook een symbolische betekenis. Zij verpersoonlijkt de Wijsheid zelf, die trouwens op meerdere plaatsen binnen en buiten het boek Spreuken als een vrouw wordt voorgesteld. Uiteindelijk is Israël tot het besef gekomen dat de ware wijsheid niets anders is dan de Tora. Daarom mogen wij met de joodse traditie de ‘sterke vrouw’ ook zien als een verpersoonlijking van de Tora: Gods Woord dat de weg wijst naar het ware leven. In de rabbijnse literatuur wordt de Tora voorgesteld als de bruid van Israël, die met vreugdevolle liefde wordt bejegend. Bron:http://www.kerknet.be/admin/files/assets/kerkenleven/documenten/kerkenleven_1226055964_zl0846.pdf |
Zonder de eerste betekenis aan de kant te willen zetten, die symbolische betekenis spreekt me wel aan. Zowel voor vrouwen als mannen geldt dat geloven in de Heere perspectief geeft. Dát perspectief maakt denk ik dat je echt wijs en sterk kunt zijn. Niet vanuit jezelf, maar door de kracht van de Geest die in je werkt.
Laatst aangepast door
|
LIESBETH326
|
op zondag 24 januari 2010, 13:40
|
|
Naar boven |
|
|
|
|