Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 december 2011, 19:10
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Zullen we daar eens flink op gaan bezuinigen? Dan wat minder bezuinigen in de gezondheidszorg......
Ellende is dat als je dàt in de politiek zegt, het je niet populair maakt, dus ieder houd z'n mondje dicht..... |
Dan moet je eerst even eerlijk rekenen he... In absolute bedragen zijn de kosten die de staat maakt voor voetbalbeveiliging peanuts vergeleken met de ruim 60 miljard euro die de gezondheidszorg kost. Deze kosten vallen ruimschoots weg tegen de opbrengsten voor de staat aan loonbelasting en btw opbrengsten.
Dus sorry Coot... afschaffen van dat pgb-gefraudeer levert veul meer op en heeft echt zin.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 december 2011, 19:22
|
|
|
PIETER649 schreef: | Dan moet je eerst even eerlijk rekenen he... In absolute bedragen zijn de kosten die de staat maakt voor voetbalbeveiliging peanuts vergeleken met de ruim 60 miljard euro die de gezondheidszorg kost. Deze kosten vallen ruimschoots weg tegen de opbrengsten voor de staat aan loonbelasting en btw opbrengsten.
Dus sorry Coot... afschaffen van dat pgb-gefraudeer levert veul meer op en heeft echt zin. |
Ik ben niet tegen bezuinigen in de gezondheidszorg..... Daar kan zeker ook bezuinigd worden... Vanzelfsprekend kost de gezondheidzorg veel, maar het is ook een niet financieel lonende organisatie. Toch wel een maatschappelijk belang....
Voetbal is een hobby van een gedeelte van de maatschappij....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 december 2011, 19:24
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Ik ben niet tegen bezuinigen in de gezondheidszorg..... Daar kan zeker ook bezuinigd worden... Vanzelfsprekend kost de gezondheidzorg veel, maar het is ook een niet financieel lonende organisatie. Toch wel een maatschappelijk belang....
Voetbal is een hobby van een gedeelte van de maatschappij.... |
kerkklokken laten rammelen op onchristelijk vroege uren is ook een hobby van een gedeelte van de maatschappij
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 december 2011, 19:26
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Ik ben voor!!!!!!!!!!!!!!!! Gelijk starten per 01-01-2012 |
zullen wij maar in de kamer gaan dan???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 december 2011, 19:27
|
|
|
PIETER649 schreef: | kerkklokken laten rammelen op onchristelijk vroege uren is ook een hobby van een gedeelte van de maatschappij |
Da's gewoon nostalgie.....
Maar denk je dat de kosten vergelijkbaar zijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 december 2011, 19:39
|
|
|
Als het betaalde voetbal gestopt word scheelt het de maatschappij een hoop onkosten in de gezondheidszorg....
Hoe vaak zijn spelers wel niet geblesseerd....
En naar mijn idee krijgen ze ook nog voorkeursbehandeling in het ziekenhuis...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 december 2011, 19:41
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Als het betaalde voetbal gestopt word scheelt het de maatschappij een hoop onkosten in de gezondheidszorg....
En naar mijn idee krijgen ze ook nog voorkeursbehandeling in het ziekenhuis... |
Bejaarden kosten nog veel meer geld........ook mee stoppen?
Het voetbal loopt uit de klauwen,helaas........helaas........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 december 2011, 19:43
|
|
|
VISSER278 schreef: | Wat zou jij doen als je met je werk bezig bent en er komt zo'n halve zool die je van achteren een doodsschop wil geven? Visser, die vond dat Esteban nog best een paar trapjes meer had mogen geven. |
Hij lag toch bij die eerste trap al op de grond. Moet je nog zo nodig blijven verder trappen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 december 2011, 19:47
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Als het betaalde voetbal gestopt word scheelt het de maatschappij een hoop onkosten in de gezondheidszorg....
En naar mijn idee krijgen ze ook nog voorkeursbehandeling in het ziekenhuis... |
Dat klopt
Laatst aangepast door
|
COOTJE711
|
op vrijdag 23 december 2011, 19:49
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 december 2011, 19:48
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Bejaarden kosten nog veel meer geld........ook mee stoppen?
Het voetbal loopt uit de klauwen,helaas........helaas........ |
bejaarden zijn mensen die gewoon nog leven en de meeste werkten harder dan de meeste mensen op dit moment Voetbal is een hobby
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 december 2011, 19:52
|
|
|
COOTJE711 schreef: | bejaarden zijn mensen die gewoon nog leven en de meeste werkten harder dan de meeste mensen op dit moment Voetbal is een hobby |
En die hobby-isten krijgen de ene operatie na de andere, anders kennen ze niet hobby-en. Maar een gewone huisvrouw die mag wachten op operaties, of men vind het niet nodig...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 december 2011, 20:02
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Alsof sport wereldnieuws is....
Men doet net alsof hij zwaar letsel heeft opgelopen... En dat de zgn supporter zwaar is mishandeld...
Voetbal is oorlog... Men gunt elkaar het licht in de ogen niet...
En de gewone burger, die niet van voetbal houd kan aan alle vandalisme meebetalen... En betaald mee aan alle veiligheid in en om de stations...
Nee de voetballers zijn absoluut geen goed voorbeeld voor de jeugd... De jeugd wil voetbal helden zien...
Als die zgn helden ook al geweld gaan gebruiken is het einde zoek... | Denk je nu echt dat vandalisme ophoudt als er geen voetbal meer is? In mijn dorp hebben ze de bushokjes maar weggehaald omdat ze daar elke week nieuwe ruiten in moesten plaatsen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 december 2011, 20:03
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Denk je nu echt dat vandalisme ophoudt als er geen voetbal meer is? In mijn dorp hebben ze de bushokjes maar weggehaald omdat ze daar elke week nieuwe ruiten in moesten plaatsen. | inderdaad dàt kost ook veel... helaas....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 december 2011, 20:07
|
|
|
MARISKA601 schreef: | En die hobby-isten krijgen de ene operatie na de andere, anders kennen ze niet hobby-en. Maar een gewone huisvrouw die mag wachten op operaties, of men vind het niet nodig... |
Iedereen wordt wel geholpen maar een club zet er wel 'druk' achter, het gaat immers om grote bedragen.... Dus hoge prioriteit
Verder scheuren ze alleen maar enkelbanden, meniscus en wat sportblessures maar dat betalen ze van d'r zakgeld hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 december 2011, 20:09
|
|
|
COOTJE711 schreef: | inderdaad dàt kost ook veel... helaas.... |
Wat dacht je van al die maatregen voor vuurwerk overlast. Afdichten van vuilnisbakken, brievenbus dingen tegen het vuurwerk.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 december 2011, 20:11
|
|
|
MARIO216 schreef: | Wat dacht je van al die maatregen voor vuurwerk overlast. Afdichten van vuilnisbakken, brievenbus dingen tegen het vuurwerk. |
En straks al die onkosten in de zorg voor half verminkte mensen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 december 2011, 20:13
|
|
|
Zo , nu weer ontopic:
VAKANTIE
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 december 2011, 20:16
|
|
|
MARIO216 schreef: | Wat dacht je van al die maatregen voor vuurwerk overlast. Afdichten van vuilnisbakken, brievenbus dingen tegen het vuurwerk. |
absoluut èn al het geld wat veel mensen de lucht in schieten...... Oww..... wat moeten we toch allemaal op de kleintjes letten en wat denken we allemaal aan het milieu......
Cootje zegt: doe maar normaal..... doe je al gek genoeg... Hoef gelukkig op het eerste niet te letten en laat het gezeur van het tweede langs zich heen gaan....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 december 2011, 20:18
|
|
|
VISSER278 schreef: | Zo , nu weer ontopic:
VAKANTIE |
Was dit niet het klaagtopic dan?? Mijn mooiste moment was dat ik dit mocht doen van jullie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 december 2011, 20:32
|
|
|
Mijn mooiste moment is toch wel dat ik de dag. af heb voor de komende 6 dagen. Ik zo een rustige kerst heb en daarna 3 dagen naar Parijs kan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE338
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 december 2011, 20:46
|
|
|
MARIO216 schreef: | Mijn mooiste moment is toch wel dat ik de dag. af heb voor de komende 6 dagen. Ik zo een rustige kerst heb en daarna 3 dagen naar Parijs kan. |
Bofkont!!... Geniet er maar lekker van!
Groetjes......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 december 2011, 21:02
|
|
|
MARIO216 schreef: | Mijn mooiste moment is toch wel dat ik de dag. af heb voor de komende 6 dagen. Ik zo een rustige kerst heb en daarna 3 dagen naar Parijs kan. |
verschil moet er zijn..... niet teveel shoppen hè?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 december 2011, 21:22
|
|
|
COOTJE711 schreef: | verschil moet er zijn..... niet teveel shoppen hè? |
Parijs is zoooooooooooooooooo goedkoop
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 december 2011, 21:55
|
|
|
MARIO216 schreef: | Parijs is zoooooooooooooooooo goedkoop |
alles is daar volgens mij gratis....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 december 2011, 23:49
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Hij lag toch bij die eerste trap al op de grond. Moet je nog zo nodig blijven verder trappen? | Die keeper stond stijf van de adrenaline. Het is onmogelijk om hem dat kwalijk te nemen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 december 2011, 23:54
|
|
|
COOTJE711 schreef: | zullen wij maar in de kamer gaan dan??? |
Natuurlijk dat verworven recht hebben jullie al vanaf het oude testament kamer (Tent)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 december 2011, 23:57
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Hij lag toch bij die eerste trap al op de grond. Moet je nog zo nodig blijven verder trappen? |
Wat had hij dan moeten doen, slaan dan had hij echt rood verdiend, dan had het hens geweest
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 december 2011, 01:50
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Die keeper stond stijf van de adrenaline. Het is onmogelijk om hem dat kwalijk te nemen. |
Vermoedelijk had ie ook nog een slechte jeugd gehad? Dan is het em helemaaal niet kwalijk te nemen.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 december 2011, 06:10
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Wat had hij dan moeten doen, slaan dan had hij echt rood verdiend, dan had het hens geweest |
Ahneen, hij stampte niet tegen de bal hoor, die was al ver weg...had hij inderdaad die bal op een verkeerde manier aangeraakt had wel in de sjips gezeten. Gelukkig (?) was het een mens waarop hij trapte...ook een halve zool is een mens...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 december 2011, 07:20
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ahneen, hij stampte niet tegen de bal hoor, die was al ver weg...had hij inderdaad die bal op een verkeerde manier aangeraakt had wel in de sjips gezeten. Gelukkig (?) was het een mens waarop hij trapte...ook een halve zool is een mens... |
Wie kaatsen (trappen) wil, moet de bal (schop) verwachten Wie de schoen past, trekt hem aan Oog om oog, tand om tand Goed voorbeeld, doet goed volgen
Ook de halve zool trapte tegen een mens, terwijl hij op de tribune had moeten blijven zitten, immers iedereen bleef zitten. En rode kaarten, die mogen gegeven worden als er iets gebeurd, wat tussen de 25 personen is, die op het veld verblijven. Dus niet op wan gedrag, tussen spelers en publiek op een veld, wel als die persoon op de tribune zat.
|
|
Naar boven |
|
|