ChristianMatch

Forum

Wat was je mooiste moment vandaag ?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 131 132 133 134 135 136 137 ... 231 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: maandag 19 december 2011, 20:32

YELNIN491 schreef:
toen ik te horen kreeg dat ik morgen op sollicitatie kan bij de IND Lachende smiley
I'm so happy!!!!

Leuk voor je, suc6!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YELNIN491

BerichtGeplaatst: maandag 19 december 2011, 20:45

JOSINA022 schreef:
Leuk voor je, suc6!

thnxxxx José Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN388

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 december 2011, 11:54

Kleren en schoenen gekocht met mijn lief, hartstikke gezellig in onze geboorteplaats
Naar boven

Auteur Bericht
BRIGIT826

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 december 2011, 12:06

HERMAN388 schreef:

Kleren en schoenen gekocht met mijn lief, hartstikke gezellig in onze geboorteplaats

wat zijn Dordtenaren toch leuke schapekoppen Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 december 2011, 12:49

Ik had echt zoveel geluk vandaag!
Ik kon deze week eindelijk mn nieuwe rijbewijs ophalen(ja, nog van die keer dat mn tas uit de auto gestolen werd tijdens die cm-piicknick, omdat mn oude rijbewijs weg was moeten er papieren uit nederland komen om te bewijzen dat ik recht op een rijbewijs had).
Dat moet je hier doen bij het Straßeverkehrsambt, dat bekend is om zn lange wachttijden aan de balie, je kan om iets op te halen gerust een uurtje of 2 uittrekken.

Bij aankomst hing er een groot papier op de deur, het systeem van de autoregistratie had storing, er werd druk aan gewerkt maar tot 12 uur kon je geen auto's aanmelden en afmelden.
En dus waren alle medewerkers enkel maar bezig met andere zaken, zoals de afgifte van rijbewijzen, dus binnen 10 minuten stond ik weer buiten met mn nieuwe Führerschein Lachende smiley
Nu nog ff uitzoeken wat voor rijbewijzen ze me cadeau gedaan hebben, op mn nederlandse had ik enkel auto en brommer rijbewijs, nu heb ik ook nog mn trekkerrijbewijs en een categorie die ik niet thuis kan brengen.
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 december 2011, 14:54

ANNETTE792 schreef:
Ik had echt zoveel geluk vandaag!
Ik kon deze week eindelijk mn nieuwe rijbewijs ophalen(ja, nog van die keer dat mn tas uit de auto gestolen werd tijdens die cm-piicknick, omdat mn oude rijbewijs weg was moeten er papieren uit nederland komen om te bewijzen dat ik recht op een rijbewijs had).
Dat moet je hier doen bij het Straßeverkehrsambt, dat bekend is om zn lange wachttijden aan de balie, je kan om iets op te halen gerust een uurtje of 2 uittrekken.

Bij aankomst hing er een groot papier op de deur, het systeem van de autoregistratie had storing, er werd druk aan gewerkt maar tot 12 uur kon je geen auto's aanmelden en afmelden.
En dus waren alle medewerkers enkel maar bezig met andere zaken, zoals de afgifte van rijbewijzen, dus binnen 10 minuten stond ik weer buiten met mn nieuwe Führerschein Lachende smiley
Nu nog ff uitzoeken wat voor rijbewijzen ze me cadeau gedaan hebben, op mn nederlandse had ik enkel auto en brommer rijbewijs, nu heb ik ook nog mn trekkerrijbewijs en een categorie die ik niet thuis kan brengen.

Heb je (officieel) al die tijd dan eigenlijk ook niet kunnen rijden...omdat je je rijbewijs niet had???
Das toch wel erg lang??
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 december 2011, 15:05

Dat ik nu van mijn tuinhuis...een heus chalet wil maken... de lichtjes moeten er nog aan....
Maar ik mis de grote laag sneeuw van vorig jaar!!!!!
Spuit ik de raampjes maar wit...dan lijkt het net echt!!
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 december 2011, 16:13

ZEELAND736 schreef:
Heb je (officieel) al die tijd dan eigenlijk ook niet kunnen rijden...omdat je je rijbewijs niet had???
Das toch wel erg lang??

Die picknick was geloof ik eind augustus, toen aangifte gedaan dat het weg was.
Vervolgens ben ik naar datzelfde Straßeverkehrsambt gegaan om een nieuwe aan te vragen. Daar bleek dat omdat ik nog een nederlands rijbewijs had, ik eers papieren bij het RDW in nederland aan moest vragen om te bewijzen dat ik een rijbewijs bezit.
Toen ik dat aanvroeg stond er niet bij dat ze een kopie van mn paspoort wilde,dus een week of 7 later kwam de brief terug met de vraag het nogmaals op te sturen met een kopie van mn paspoort. Twee maanden later had ik eindelijk de papieren in huis, en moest toen een nieuwe aan gaan vragen op het gemeentehuis in mijn dorp, en dan kan je het vervolgens bij het Straßeverkehrsambt ophalen, normaal na 4 weken maar bij mij duurde het 6 weken.

Officieel had ik 6 weken geleden met de papieren van de RDW een tijdelijk rijbewijs moeten gaan halen, maar ik reed al zo lang zonder dat ik geen zin had om 2 uur in de rij te gaan staan daarvoor en het risico maar genomen heb.

Dus als je denkt dat nederland bureaucratisch is, t kan nog vele malen erger hoor! En als je ooit in het buitenland gaat wonen: ruil zo snel mogelijk je rijbewijs in voor een rijbewijs uit het land waar je woont, dan had ik namelijk gewoon na 4 weken weer een rijbewijs gehad ipv bijna een half jaar later.
Naar boven

Auteur Bericht
MARRY942

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 december 2011, 16:36

ANNETTE792 schreef:
Die picknick was geloof ik eind augustus, toen aangifte gedaan dat het weg was.
Vervolgens ben ik naar datzelfde Straßeverkehrsambt gegaan om een nieuwe aan te vragen. Daar bleek dat omdat ik nog een nederlands rijbewijs had, ik eers papieren bij het RDW in nederland aan moest vragen om te bewijzen dat ik een rijbewijs bezit.
Toen ik dat aanvroeg stond er niet bij dat ze een kopie van mn paspoort wilde,dus een week of 7 later kwam de brief terug met de vraag het nogmaals op te sturen met een kopie van mn paspoort. Twee maanden later had ik eindelijk de papieren in huis, en moest toen een nieuwe aan gaan vragen op het gemeentehuis in mijn dorp, en dan kan je het vervolgens bij het Straßeverkehrsambt ophalen, normaal na 4 weken maar bij mij duurde het 6 weken.

Officieel had ik 6 weken geleden met de papieren van de RDW een tijdelijk rijbewijs moeten gaan halen, maar ik reed al zo lang zonder dat ik geen zin had om 2 uur in de rij te gaan staan daarvoor en het risico maar genomen heb.

Dus als je denkt dat nederland bureaucratisch is, t kan nog vele malen erger hoor! En als je ooit in het buitenland gaat wonen: ruil zo snel mogelijk je rijbewijs in voor een rijbewijs uit het land waar je woont, dan had ik namelijk gewoon na 4 weken weer een rijbewijs gehad ipv bijna een half jaar later.

Jeempie Annette, t is toch om pissig van te worden zeg! Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARRY942

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 december 2011, 16:37

ZEELAND736 schreef:
Dat ik nu van mijn tuinhuis...een heus chalet wil maken... de lichtjes moeten er nog aan....
Maar ik mis de grote laag sneeuw van vorig jaar!!!!!
Spuit ik de raampjes maar wit...dan lijkt het net echt!!

Romaaaaaanties Zeeland! Jammer dat ik zo ver weg woon, anders kwam ik effe om een hoekie gluren! Super! Verliefde smiley Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 december 2011, 16:39

Iemand attendeerde mij erop dat mijn woonplaats genoemd werd in het avondjournaal van acht uur. En idd het topic over gladheid begon ermee...het lijkt nu wel of ik in een heel belangrijke plaats woon...

Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op dinsdag 20 december 2011, 16:39
Naar boven

Auteur Bericht
MARRY942

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 december 2011, 16:44

CHATULIEM619 schreef:
Iemand attendeerde mij erop dat mijn woonplaats genoemd werd in het avondjournaal van acht uur. En idd het topic over gladheid begon ermee...het lijkt nu wel of ik in een heel belangrijke plaats woon...

En was dat je mooiste moment vandaag Chat? Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 december 2011, 18:01

MARRY942 schreef:
En was dat je mooiste moment vandaag Chat? Clown smiley
Voor mij wel ja
Naar boven

Auteur Bericht
MARRY942

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 december 2011, 19:41

CHATULIEM619 schreef:
Voor mij wel ja
Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: woensdag 21 december 2011, 08:29

CHATULIEM619 schreef:
Voor mij wel ja

Mijn ieniemienie woonplaats was ook in het nieuws.........grote hennepkwekerij opgerold....... Gefrustreerde smiley

Oeps,on topic,mooiste moment..........vol energie wakker worden Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: woensdag 21 december 2011, 10:00

Mooi moment!
Wakker worden en je te realiseren dat je zeer goed hebt geslapen en te merken dat je echt stapje voor stapje vooruit gaat Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: woensdag 21 december 2011, 10:12

ERIKA129 schreef:
Mooi moment!
Wakker worden en je te realiseren dat je zeer goed hebt geslapen en te merken dat je echt stapje voor stapje vooruit gaat Lachende smiley

...stapje voor stapje vooruit naar de wc... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585

BerichtGeplaatst: woensdag 21 december 2011, 10:19

dat ik nog 1 daggie hier kan zijn Knipoog smiley Clown smiley

Laatst aangepast door
GRACE585
op woensdag 21 december 2011, 10:24
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: woensdag 21 december 2011, 12:51

FRANKT627 schreef:
...stapje voor stapje vooruit naar de wc... Knipoog smiley

Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: woensdag 21 december 2011, 13:31

ERIKA129 schreef:
Verraste, verbaasde smiley

Ga je na het ontwaken nooit naar de wc dan? Of ga jij vóór het ontwaken naar de wc... Zieke smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARRY942

BerichtGeplaatst: woensdag 21 december 2011, 16:34

LEANNE226 schreef:
Mijn ieniemienie woonplaats was ook in het nieuws.........grote hennepkwekerij opgerold....... Gefrustreerde smiley

Oeps,on topic,mooiste moment..........vol energie wakker worden Lachende smiley

Paar hennepplantjes achtergehouden leanne? Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: woensdag 21 december 2011, 18:37

Vandaag kerstpakket ontvangen.
Kan de voorraadkast weer aangevuld worden na dat ik vorige week een half kerstpakket van vorig jaar heb moeten weggooien.
kerstpakket? Leuk , alleen jammer van die dingen die je nooit gebruikt of nooit eet.
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: woensdag 21 december 2011, 18:50

FRANKT627 schreef:
Ga je na het ontwaken nooit naar de wc dan? Of ga jij vóór het ontwaken naar de wc... Zieke smiley

Neu dat doe ik wel als ikkes wakker ben ja Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: woensdag 21 december 2011, 19:11

Mn zoontje is ziek, eind van de middag opeens vreselijk hoesten en een beetje benauwd. Om 17.30 toch maar even de spoeddienst gebeld want zo slaapt er niemand hier in huis vannacht.
Ik had al blij geweest als ik gewoon even langs had kunnen komen met hem, maar tot mn grote verbazing zegt de arts nadat ik uitgelegt had wat er aan de hand was: ow, dan kom ik toch gewoon even langs.
Ik ben zo dol op dit land, niks huisartsenposten en met koortige kinderen door de kou moeten, de dokter komt gewoon zelf even. Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIANNE338

BerichtGeplaatst: woensdag 21 december 2011, 19:25

VISSER278 schreef:
Vandaag kerstpakket ontvangen.
Kan de voorraadkast weer aangevuld worden na dat ik vorige week een half kerstpakket van vorig jaar heb moeten weggooien.
kerstpakket? Leuk , alleen jammer van die dingen die je nooit gebruikt of nooit eet.

Inderdaad Visser......had ik ook altijd.
Nu heb ik een andere baas, die zulke dingen snapt!
We kregen een geweldig kerstdinner...als toetje..een goed gevulde envelop.....en vanmorgen..een goed gevulde stol......
En dat komt allemaal wel op... Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: woensdag 21 december 2011, 19:34

ANNETTE792 schreef:
Mn zoontje is ziek, eind van de middag opeens vreselijk hoesten en een beetje benauwd. Om 17.30 toch maar even de spoeddienst gebeld want zo slaapt er niemand hier in huis vannacht.
Ik had al blij geweest als ik gewoon even langs had kunnen komen met hem, maar tot mn grote verbazing zegt de arts nadat ik uitgelegt had wat er aan de hand was: ow, dan kom ik toch gewoon even langs.
Ik ben zo dol op dit land, niks huisartsenposten en met koortige kinderen door de kou moeten, de dokter komt gewoon zelf even. Lachende smiley

Zoals ik eerder deze week in de chatroom schreef heeft Duitsland op vele gebieden een zelfde systeem als in België. Men kan wel lachen wel met de Belgen, en zo voor de gek houden, maar ze hebben één van de beste sociale voorzieningen ter wereld. Wij betalen 54 euro voor de ziekteverzekering. Oja, 54 euro per jaar. Ja, natuurlijk hebben we niet hetzelfde voorzieningssysteem als in Nederland. De vraag is wel of dat voorzieningssysteem echt wel zo goed is als gepromoot wordt op tv en andere media.

Ik wil niet voorbij gaan aan de essentie van je bijdrage, Annette, en ik hoop dat je zoontje vlug herstelt.
Naar boven

Auteur Bericht
MARRY942

BerichtGeplaatst: woensdag 21 december 2011, 20:22

FRANKT627 schreef:
Zoals ik eerder deze week in de chatroom schreef heeft Duitsland op vele gebieden een zelfde systeem als in België. Men kan wel lachen wel met de Belgen, en zo voor de gek houden, maar ze hebben één van de beste sociale voorzieningen ter wereld. Wij betalen 54 euro voor de ziekteverzekering. Oja, 54 euro per jaar. Ja, natuurlijk hebben we niet hetzelfde voorzieningssysteem als in Nederland. De vraag is wel of dat voorzieningssysteem echt wel zo goed is als gepromoot wordt op tv en andere media.

Ik wil niet voorbij gaan aan de essentie van je bijdrage, Annette, en ik hoop dat je zoontje vlug herstelt.

T is misschien een schrale troost Annette....maar ik heb begrepen dat een groot deel van nederland plat ligt...ik ben gaan werken...met een strip vol pijnstillers heb ik het volbracht....maar weet dat hier half gouda plat ligt....hoesten, benauwd.....ik heb nu 4 nachten niet geslapen...ik ga ook aftakelen...morgen misschien toch maar effe naar de dok.... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: woensdag 21 december 2011, 20:25

MARRY942 schreef:
T is misschien een schrale troost Annette....maar ik heb begrepen dat een groot deel van nederland plat ligt...ik ben gaan werken...met een strip vol pijnstillers heb ik het volbracht....maar weet dat hier half gouda plat ligt....hoesten, benauwd.....ik heb nu 4 nachten niet geslapen...ik ga ook aftakelen...morgen misschien toch maar effe naar de dok.... Knipoog smiley

jouw dok staakt morgen, net zoals bijna alle dokkies in holland Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
MARRY942

BerichtGeplaatst: woensdag 21 december 2011, 20:27

PIETER649 schreef:
jouw dok staakt morgen, net zoals bijna alle dokkies in holland Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Fout geantwoord Pietje...mijn zwager is dok...hihi...en die gaat me wel beter proberen te maken hoor! Anders krijgtie geen eten met kerst... Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: woensdag 21 december 2011, 20:27

MARRY942 schreef:

Hier ook hoor, en wij zijn ook allemaal al een keer ziek geweest.
Mn dochter heeft vorige week het halve huis ondergespuugd, ik was eind vorige week zo beroerd dat ik niet eens rechtop kon zitten en zaterdag was mn zoontje dus ziek. Leek beter, maar bleek vandaag dus in alle hevigheid teruggekomen te zijn. Hij ligt nu gelukkig heerlijk rustig te slapen na 3 verschillende soorten medicijnen.
We bellen alle afspraken voor de komende 2 dagen maar af en laten de kerstvakantie maar 2 dagen eerder beginnen.
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 131 132 133 134 135 136 137 ... 231 Volgende
Pagina 134 van 231