Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 december 2011, 08:19
|
|
|
YELNIN491 schreef: | Na een rotdag ff bellen met een lief iemand |
Wees eerlijk...een dag is nooit rot joh!!!! Soms kan hij weleens niet makkelijk zijn...das waar en ben ik met je eens!!!
Ik vind het een akelig woord joh!!! Appels en peren...die kunnen rot zijn...maar een dag???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 december 2011, 11:53
|
|
|
YELNIN491 schreef: | Na een rotdag ff bellen met een lief iemand |
Heb je heel niet aan de telefoon gehad hoor
Vandaag weer twee uurtjes op mn werk hebben mogen vertoeven er komt vooruitgang hier
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOHN997
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 december 2011, 18:11
|
|
|
Dat vanmorgen de zon ging schijnen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 december 2011, 22:11
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Wat lief...wat fijn.. Een moeder van 94!!!!!!!! Zooooooooo....maar zuinig op wezen!!! |
Ja dat ben ik ook wel alleen fietst ze me nog steeds na bij alles want ik vergeet nogaleens iets (ziekenhuizen)en dat schrijft ze allemaal op en dan zegt ze van morgen om 10 uur moet je in amsterdan zijn hahaha.
Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 december 2011, 22:18
|
|
|
MARTIN695 schreef: | Ja dat ben ik ook wel alleen fietst ze me nog steeds na bij alles want ik vergeet nogaleens iets (ziekenhuizen)en dat schrijft ze allemaal op en dan zegt ze van morgen om 10 uur moet je in amsterdan zijn hahaha.
Sjalom. Martin |
krasse dame hoor soort persoonlijke secretaresse
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 december 2011, 22:21
|
|
|
MARTIN695 schreef: | Ja dat ben ik ook wel alleen fietst ze me nog steeds na bij alles want ik vergeet nogaleens iets (ziekenhuizen)en dat schrijft ze allemaal op en dan zegt ze van morgen om 10 uur moet je in amsterdan zijn hahaha.
Sjalom. Martin |
Had ik mijn moeder nog maar.....zou zo verschrikkelijk graag effe een bakkie bij haar doen....en om raad vragen...effe knuffelen....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 december 2011, 22:25
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Wees eerlijk...een dag is nooit rot joh!!!! Soms kan hij weleens niet makkelijk zijn...das waar en ben ik met je eens!!!
Ik vind het een akelig woord joh!!! Appels en peren...die kunnen rot zijn...maar een dag??? |
is ook een akelig woord, maar de hele dag voelde wel rot en akelig en naar en alles wat maar niet fijn was. Maar misschien was een pet-dag, prutsdag of takkendag beter geweest. slorry
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 december 2011, 22:26
|
|
|
Vandaag weer twee uurtjes op mn werk hebben mogen vertoeven er komt vooruitgang hier [/quote]
Hee dat is goed nieuws, blij om voor je!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 14 december 2011, 17:59
|
|
|
BLIJ....DANKBAAR!!!!
Mijn contract is met een halfjaar verlengd!!!!! Krijg alleen niet meer dan 12 uur en niet meer dan 1 client per dag... (dus halve dagen...)
Ik mag echter wel reageren als er urgentie gevallen zijn...(inval) Maar gezien mijn lichamelijke klachten...weten waar mijn grenzen zijn...
Gelukkig is het niet zo dat ik niet geschikt zou zijn voor de thuiszorg...ik weet dat het klikt met de cliënten....daar ben ik erg blij mee... Dat is immers waar je het voor doet...een blij en dankbaar gezicht???
Met mijn 3 uurtjes huishouding bij de gehandicapten is het geen vetpot..maar God zorgt...we redden het....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: woensdag 14 december 2011, 18:01
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | BLIJ....DANKBAAR!!!!
Mijn contract is met een halfjaar verlengd!!!!! Krijg alleen niet meer dan 12 uur en niet meer dan 1 client per dag... (dus halve dagen...)
Ik mag echter wel reageren als er urgentie gevallen zijn...(inval) Maar gezien mijn lichamelijke klachten...weten waar mijn grenzen zijn...
Gelukkig is het niet zo dat ik niet geschikt zou zijn voor de thuiszorg...ik weet dat het klikt met de cliënten....daar ben ik erg blij mee... Dat is immers waar je het voor doet...een blij en dankbaar gezicht???
Met mijn 3 uurtjes huishouding bij de gehandicapten is het geen vetpot..maar God zorgt...we redden het.... |
Fijn Zeeland, een beetje zekerheid he! Gefeliciteerd hoor! en inderdaad: God zal voor de rest zorgen! Deed Hij bij mij ook! En doet Hij nog!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: woensdag 14 december 2011, 18:03
|
|
|
Met mijn 3 uurtjes huishouding bij de gehandicapten is het geen vetpot..maar God zorgt...we redden het.... |
Fijn, Zeeland!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: woensdag 14 december 2011, 18:07
|
|
|
Mijn mooiste moment komt vanavond vanaf 20.00 uur Ik ga samen met Jacob naar een supermooi concert
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: woensdag 14 december 2011, 20:00
|
|
|
MARRY942 schreef: | Mijn mooiste moment komt vanavond vanaf 20.00 uur Ik ga samen met Jacob naar een supermooi concert |
das ongeveer..... NU !!! mij benieuwen of t klikt tussen de tortelduifjes
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: woensdag 14 december 2011, 21:51
|
|
|
Vanmorgen weer in de VU geweest en daar de uitslag gekregen dat alles rustig staat en dat is wel weer een hee mooi bericht van de dok en over een half jaar zien we weer. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: woensdag 14 december 2011, 21:55
|
|
|
Goed nieuws Zeeland, zo blij voor jou!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 14 december 2011, 22:44
|
|
|
Da's goed nieuws buurvrouw. Gefeliciteerd.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: woensdag 14 december 2011, 23:15
|
|
|
nu, gaan naar bed, heerlijk vroeg
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: woensdag 14 december 2011, 23:31
|
|
|
YELNIN491 schreef: | nu, gaan naar bed, heerlijk vroeg |
Nu naar bed gaan de dag is net begonnen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: woensdag 14 december 2011, 23:32
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Nu naar bed gaan de dag is net begonnen |
heb je de tijd wel goed staan dan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: woensdag 14 december 2011, 23:35
|
|
|
YELNIN491 schreef: | heb je de tijd wel goed staan dan |
Andere tijdzone misschien.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: woensdag 14 december 2011, 23:47
|
|
|
Elke dag, dag en nacht
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: donderdag 15 december 2011, 11:54
|
|
|
MARTIN695 schreef: | Vanmorgen weer in de VU geweest en daar de uitslag gekregen dat alles rustig staat en dat is wel weer een hee mooi bericht van de dok en over een half jaar zien we weer. Sjalom. Martin |
Wat fijn Martin, ik gun je van harte die rust! Vanavond is het gebedsroom, ik ga ook jou opdragen in gebed! Sjalom
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: donderdag 15 december 2011, 11:55
|
|
|
PIETER649 schreef: | das ongeveer..... NU !!! mij benieuwen of t klikt tussen de tortelduifjes |
Geen tijd om te tortelen Pietje, we moesten luisteren en genieten!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 15 december 2011, 13:19
|
|
|
Katwijkers leven anders dan de gemiddelde Nederlander
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 15 december 2011, 13:53
|
|
|
VISSER278 schreef: | Da's goed nieuws buurvrouw. Gefeliciteerd. |
Bedankt heeeeee...buurman!!!! Hoest op Kr...???? Op s Gr...alles oke!!!!
Mijn mooiste moment...?? Dat het weekeind al is begonnen.. De gordijnen vroeg dicht zullen zijn... Misschien weer de lucht van stoofpeertjes....(Ze zijn op en weggegeven) Ik heerlijk ga niksen....Of nee...het restant kerststukjes maken...
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op donderdag 15 december 2011, 13:56
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: donderdag 15 december 2011, 21:19
|
|
|
Het hoort eigenlijk bij gisteren. Maar de film NovaZembla was schitterend!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: donderdag 15 december 2011, 21:46
|
|
|
Hoe was Doutzen, Mario?
Thomas.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: donderdag 15 december 2011, 21:55
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Hoe was Doutzen, Mario?
Thomas. |
Heel erg goed en soms ondeugend, en alles in 3D he Ze was heel beschaafd. Maar heel de film is waanzinnig goed. Stoere mannen die bang zijn voor een ijsbeer en de dood in de ogen zien.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: donderdag 15 december 2011, 22:14
|
|
|
MARRY942 schreef: | Wat fijn Martin, ik gun je van harte die rust! Vanavond is het gebedsroom, ik ga ook jou opdragen in gebed! Sjalom |
Hallo Marry Dank je wel voor je reactie . Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: donderdag 15 december 2011, 23:03
|
|
|
MARTIN695 schreef: | Hallo Marry Dank je wel voor je reactie . Sjalom. Martin |
We hebben voor je gebeden hoor Martin! Bidt en u zal gegeven worden....zoekt en gij zult vinden he... Sjalom!
|
|
Naar boven |
|
|