Auteur |
Bericht |
|
JILL658
|
|
Geplaatst: woensdag 10 maart 2010, 13:46
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Oke... heb het gedaan....maar nu stink ik weer naar bier, ik lijk wel een alcoholiste Van mannen wordt ik echt niks wijzer zeg. |
Hoe op te lossen, misschien een beetje laat.
Wat groene zeep, om het vet er uit te halen. Dan champoo met lekker geurtje erin doen. Je kan dan zelf je conditioner mengen met bijv een paar druppels rozenolie, lavendelolie of rozemarijnolie. Zo verspreid je een heerlijke geur.............., maar pasop het trekt wel.......aan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: woensdag 10 maart 2010, 14:44
|
|
|
JILL658 schreef: | Hoe op te lossen, misschien een beetje laat.
Wat groene zeep, om het vet er uit te halen. Dan champoo met lekker geurtje erin doen. Je kan dan zelf je conditioner mengen met bijv een paar druppels rozenolie, lavendelolie of rozemarijnolie. Zo verspreid je een heerlijke geur.............., maar pasop het trekt wel.......aan |
oeps......wat trekt het aan Jill?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JILL658
|
|
Geplaatst: woensdag 10 maart 2010, 14:57
|
|
|
CARIEN982 schreef: | oeps......wat trekt het aan Jill? |
Dat is voor jou een vraag en voor mij een weet.........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RELLOK036
|
|
Geplaatst: woensdag 10 maart 2010, 21:03
|
|
|
JILL658 schreef: | Hoe op te lossen, misschien een beetje laat.
Wat groene zeep, om het vet er uit te halen. Dan champoo met lekker geurtje erin doen. Je kan dan zelf je conditioner mengen met bijv een paar druppels rozenolie, lavendelolie of rozemarijnolie. Zo verspreid je een heerlijke geur.............., maar pasop het trekt wel.......aan |
misschien daarom gedaan....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: donderdag 11 maart 2010, 12:23
|
|
|
RELLOK036 schreef: | misschien daarom gedaan.... |
Ik heb wel meer last van muggen nu
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JILL658
|
|
Geplaatst: donderdag 11 maart 2010, 14:45
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Ik heb wel meer last van muggen nu |
Dan nog maar citronel er op doen, verdwijnen de muggen vanzelf. Of je haar er dan nog is, is een tweede
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RELLOK036
|
|
Geplaatst: zondag 14 maart 2010, 14:45
|
|
|
JILL658 schreef: | Dan nog maar citronel er op doen, verdwijnen de muggen vanzelf. Of je haar er dan nog is, is een tweede |
of die muggen terug prikken weten ze ook hoe dat voelt....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RELLOK036
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 maart 2010, 11:03
|
|
|
maar nog meer vraagskes?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 maart 2010, 13:03
|
|
|
o k rel hier weer eens een schildersvraag hoe krijg ik eiken kast kaal zodat ik em kan schilderen of moet ik em dan persee logen maar dat is zo'n zooi ,
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RELLOK036
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 maart 2010, 15:32
|
|
|
euhm je kan branden met ene brander maar dan kans op brand vlekken... je kan met ene verf fhön maar das bijna het zelfde allen minder hard met brandvlekken en je kan met afbijtmiddel aan de slag... bij afbijtmiddel zou ik handschoenen gebruiken en oude goedkope wegwerpkwasten... die afbijtmiddel is niet zo goed vor de kwast nl
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 maart 2010, 19:53
|
|
|
RELLOK036 schreef: | euhm je kan branden met ene brander maar dan kans op brand vlekken... je kan met ene verf fhön maar das bijna het zelfde allen minder hard met brandvlekken en je kan met afbijtmiddel aan de slag... bij afbijtmiddel zou ik handschoenen gebruiken en oude goedkope wegwerpkwasten... die afbijtmiddel is niet zo goed vor de kwast nl |
het word dus gewoon een rotklus
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 maart 2010, 23:14
|
|
|
RELLOK036 schreef: | euhm je kan branden met ene brander maar dan kans op brand vlekken... je kan met ene verf fhön maar das bijna het zelfde allen minder hard met brandvlekken en je kan met afbijtmiddel aan de slag... bij afbijtmiddel zou ik handschoenen gebruiken en oude goedkope wegwerpkwasten... die afbijtmiddel is niet zo goed vor de kwast nl |
en met glas Rell ??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INKA401
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 maart 2010, 23:32
|
|
|
GRACE585 schreef: | het word dus gewoon een rotklus |
valt mee hoor ... gewoon grof schuren ... daarna met wat fijner schuurpapier om de krassen te verwijderen en grondverf erop ... daarna 2x aflakken, en klaar is de klus
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JILL658
|
|
Geplaatst: woensdag 17 maart 2010, 01:41
|
|
|
GRACE585 schreef: | het word dus gewoon een rotklus |
Afnemen met amoniak, grondverf erop twee keer aflakken en klaar is kees
Jill
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 17 maart 2010, 08:09
|
|
|
INKA401 schreef: | valt mee hoor ... gewoon grof schuren ... daarna met wat fijner schuurpapier om de krassen te verwijderen en grondverf erop ... daarna 2x aflakken, en klaar is de klus |
heb ik ook gedaan, inderdaad, met mijn gangkast; alleen dan met wat minder grof schuurpapier; de kast zoals die in jouw huiskamer staat, jill, is een dag of vier werk, dan is het wel klaar........... ik zou hem gewoon zo laten, ik vind het mooi staan bij de rest van je huiskamer!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 17 maart 2010, 08:10
|
|
|
INKA401 schreef: | valt mee hoor ... gewoon grof schuren ... daarna met wat fijner schuurpapier om de krassen te verwijderen en grondverf erop ... daarna 2x aflakken, en klaar is de klus |
heb ik ook gedaan, inderdaad, met mijn gangkast; alleen dan met wat minder grof schuurpapier; de kast zoals die in jouw huiskamer staat, jill, is een dag of vier werk, dan is het wel klaar........... ik zou hem gewoon zo laten, ik vind het mooi staan bij de rest van je huiskamer!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RELLOK036
|
|
Geplaatst: woensdag 17 maart 2010, 10:23
|
|
|
INKA401 schreef: | valt mee hoor ... gewoon grof schuren ... daarna met wat fijner schuurpapier om de krassen te verwijderen en grondverf erop ... daarna 2x aflakken, en klaar is de klus | dat klopt ook wel maar grace wilde het kaal hebben he.... normaal wil je iets van eiken niet dekkend schilderen dus da ngeen grondverf....he of yachtlak of beits of transparante aflak lak wel goe lezen joh
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RELLOK036
|
|
Geplaatst: woensdag 17 maart 2010, 10:24
|
|
|
eeej en wiens hoekie is het????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: woensdag 17 maart 2010, 11:38
|
|
|
RELLOK036 schreef: | dat klopt ook wel maar grace wilde het kaal hebben he.... normaal wil je iets van eiken niet dekkend schilderen dus da ngeen grondverf....he of yachtlak of beits of transparante aflak lak wel goe lezen joh |
ik wil em wel wit rell maar hij is vroeger door m'n zus vaak in de boenwas gezet vandaar dus
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op woensdag 17 maart 2010, 11:39
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: woensdag 17 maart 2010, 11:41
|
|
|
RELLOK036 schreef: | eeej en wiens hoekie is het???? |
ja is jou hoekje rel maar is toch fijn als ze met jou meedenken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RELLOK036
|
|
Geplaatst: woensdag 17 maart 2010, 12:13
|
|
|
GRACE585 schreef: | ik wil em wel wit rell maar hij is vroeger door m'n zus vaak in de boenwas gezet vandaar dus |
dan moet id deerst die boenwas eraf ja...anders hegt de verf niet of niet goed.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: woensdag 17 maart 2010, 12:18
|
|
|
Ik was hier nog niet eerder geweest.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: woensdag 17 maart 2010, 12:19
|
|
|
GRACE585 schreef: | ik wil em wel wit rell maar hij is vroeger door m'n zus vaak in de boenwas gezet vandaar dus |
Dan moet voor het schuren eerst de was er af Grace.Dat kun je doen met staalwol,dopen in een beetje terpentine gemengd met spiritus,goed boenen en nat afnemen. Is een berg werk,als ik jou was zette ik de kast buiten en ging ik met loog aan de slag,na het logen flink nat afnemen,laten drogen,licht opschuren,verven,klaar,makkie Niet aan beginnen als het fineer is,dan maak je de boel kapot!
Ik ben gek op oude grenen kasten,hoe zwarter hoe beter,kan ik me er lekker op uitleven
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RELLOK036
|
|
Geplaatst: woensdag 17 maart 2010, 15:36
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Dan moet voor het schuren eerst de was er af Grace.Dat kun je doen met staalwol,dopen in een beetje terpentine gemengd met spiritus,goed boenen en nat afnemen. Is een berg werk,als ik jou was zette ik de kast buiten en ging ik met loog aan de slag,na het logen flink nat afnemen,laten drogen,licht opschuren,verven,klaar,makkie Niet aan beginnen als het fineer is,dan maak je de boel kapot!
Ik ben gek op oude grenen kasten,hoe zwarter hoe beter,kan ik me er lekker op uitleven |
veul schilders heej valt me op...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: woensdag 17 maart 2010, 16:51
|
|
|
RELLOK036 schreef: | veul schilders heej valt me op... |
Ik ben geen schilder hoor maar mag graag een beetje rommelen met ouwe spulletjes........ "ben je weer aan het prutsen?" vraagt mn moeder dan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RELLOK036
|
|
Geplaatst: woensdag 17 maart 2010, 19:31
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Ik ben geen schilder hoor maar mag graag een beetje rommelen met ouwe spulletjes........ "ben je weer aan het prutsen?" vraagt mn moeder dan | sjonge jonge jonge ut heet rells hoekie he nie leannes hoekie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JILL658
|
|
Geplaatst: woensdag 17 maart 2010, 19:41
|
|
|
HANNAH810 schreef: | heb ik ook gedaan, inderdaad, met mijn gangkast; alleen dan met wat minder grof schuurpapier; de kast zoals die in jouw huiskamer staat, jill, is een dag of vier werk, dan is het wel klaar........... ik zou hem gewoon zo laten, ik vind het mooi staan bij de rest van je huiskamer!! |
Kast die in mijn Huiskamer staat, Hannah, staat mooi bij de rest ????? Hoe weet jij hoe mijn huiskamer er uit ziet??? Stiekum een spionagekamera geplaatst zeker..............
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: woensdag 17 maart 2010, 20:14
|
|
|
JILL658 schreef: | Kast die in mijn Huiskamer staat, Hannah, staat mooi bij de rest ????? Hoe weet jij hoe mijn huiskamer er uit ziet??? Stiekum een spionagekamera geplaatst zeker.............. |
hannah is bij mij geweest jill hahahaha hannah beetje van slag, komt van al het geplaag dan weet ze t ff niet meer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JILL658
|
|
Geplaatst: woensdag 17 maart 2010, 20:19
|
|
|
IMRE695 schreef: | Ik was hier nog niet eerder geweest. |
Jij zat in de kou vandaar, hier schijnt de zon..............
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: woensdag 17 maart 2010, 21:06
|
|
|
RELLOK036 schreef: | sjonge jonge jonge ut heet rells hoekie he nie leannes hoekie |
Maar ik wil zo graag bij jou in het hoekie zitten
Ik zal
(duurt nooit zo lang )
|
|
Naar boven |
|
|