Auteur |
Bericht |
|
RENSKE067
|
|
Geplaatst: maandag 22 maart 2010, 23:35
|
|
|
LEANNE226 schreef: |
En daarom hebben de friezen mijn voorkeur! |
ik hou het wel bij mijn drent bevalt me prima
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: maandag 22 maart 2010, 23:37
|
|
|
SOLAFIDE630 schreef: | ehhhh......dubbel vervelend dan nog altijd Hannah.... |
ik kan er écht niets aan doen, sola, het gaat vanzelf...........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: maandag 22 maart 2010, 23:38
|
|
|
HANNAH810 schreef: | ik kan er écht niets aan doen, sola, het gaat vanzelf........... |
En nu reageer je wel 1 keer. Je kunt het, Hannah!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: maandag 22 maart 2010, 23:44
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Is Chardonnay goed? |
Ik weet niet in welke wijn het water indertijd veranderd is maar jouw wijntje: dat zou heel goed kunnen.
Thomas, die wou dat hij ook water in wijn kon veranderen....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LIESBETH326
|
|
Geplaatst: maandag 22 maart 2010, 23:47
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Ik weet niet in welke wijn het water indertijd veranderd is maar jouw wijntje: dat zou heel goed kunnen.
Thomas, die wou dat hij ook water in wijn kon veranderen.... |
Ach.. ik zou al tevreden zijn als ik wijn in water veranderen kon
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: maandag 22 maart 2010, 23:52
|
|
|
LIESBETH326 schreef: | Ach.. ik zou al tevreden zijn als ik wijn in water veranderen kon |
Dat doet je lichaam...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: maandag 22 maart 2010, 23:53
|
|
|
Truste allemaal....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INKA401
|
|
Geplaatst: dinsdag 23 maart 2010, 01:46
|
|
|
IMRE695 schreef: | Serieus: ik kan hier geen touw aan vastknopen, eerlijk gezegd. Het is hier gewoon een gezellig onzin-hoekje geworden en dat mag toch best? Er zijn hier zat andere topics voor verdieping of discussie. CM is verder erg gezellig. Altijd open, terwijl op mijn gemeente het woord 'gezellig' niet echt van toepassing is. Verder allemaal (grote) gezinnen met een volle agenda, waar ik als single maar beperkt tussen pas. Verder werk ik vooral achter de schermen. Hier vertreedt ik mijzelve.
"de gene die mij kennen, weten waarover ik praat" Helaas ken ik je nog onvoldoende om te weten waarover je praat. Maar dat mag verder goed zijn, Inka. |
imre, je hebt helemaal gelijk ... en moet nu eerlijk gezegd wel lachen om jou reaktie ... wat jij noemt het onzinhoekje .... helemaal mee eens, en mag natuurlijk best ... alleen verplaatste ik mij even in mijzelf ... en denk dan van ... oeps ... ik ben met werk en gezin zó druk dat mijn eerste reaktie was van ... pfffff wat een onzin ... zóó langdradig ... heb daar helemaal geen tijd voor om mij daar in te mengen, maar nu begrijp ik het wel hoor ... dank voor je uitleg ... snap je mij ook een beetje? ... btw ... denk nou niet dat ik zón srieus typ bent hoor ... welnee joh ... ben en bouwvakker die hééél ruim denkt ... en kan mij wel vinden in zón topic als deze ... m.a.w. lekker doorgaan zoalang je er plezier aan hebt... jij snap?
en uuuuh ... marijane ... nee over het eten en knuffels id idd geen hoog nivo ... is ook idd voor de fun, maar kun je héél kort op reageren ... op de tijd dat jou uitkomt ... jij ook snap? ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: dinsdag 23 maart 2010, 09:44
|
|
|
[quote=INKA401]imre, je hebt helemaal gelijk ... en moet nu eerlijk gezegd wel lachen om jou reaktie ... wat jij noemt het onzinhoekje .... helemaal mee eens, en mag natuurlijk best ... alleen verplaatste ik mij even in mijzelf ... en denk dan van ... oeps ... ik ben met werk en gezin zó druk dat mijn eerste reaktie was van ... pfffff wat een onzin ... zóó langdradig ... heb daar helemaal geen tijd voor om mij daar in te mengen, maar nu begrijp ik het wel hoor ... dank voor je uitleg ... snap je mij ook een beetje? ... btw ... denk nou niet dat ik zón srieus typ bent hoor ... welnee joh ... ben en bouwvakker die hééél ruim denkt ... en kan mij wel vinden in zón topic als deze ... m.a.w. lekker doorgaan zoalang je er plezier aan hebt... jij snap?
Ik snappez vouz completemant! Ik heb nogal wat voor m'n kiezen gehad in het afgelopen jaar. Dus, zo'n melig onzinhoekje is voor mij dè ideale plek om even wat verstrooiing te zoeken. Verder werk ik (nog) veel thuis, dus ik hang hier te pas of te onpas rond. Maarre... wil je zelf ff melig zijn, voel je vrij om hier ff helemaal off-topic te gaan!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: dinsdag 23 maart 2010, 09:46
|
|
|
MARISKA601 schreef: | enn toen was er koffie. |
Is er al koffie?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: dinsdag 23 maart 2010, 10:14
|
|
|
IMRE695 schreef: | Is er al koffie? |
ja zo rond de klok van 10 uur hier op cm. jij drinkt toch geen koffie?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: dinsdag 23 maart 2010, 11:43
|
|
|
MARISKA601 schreef: | ja zo rond de klok van 10 uur hier op cm. jij drinkt toch geen koffie? |
Nee, maar ik lust wel een koekje!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: dinsdag 23 maart 2010, 11:48
|
|
|
IMRE695 schreef: | Nee, maar ik lust wel een koekje! |
koekiemonster ben jij
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: dinsdag 23 maart 2010, 11:56
|
|
|
MARISKA601 schreef: | koekiemonster ben jij |
Paaskoekjes, sprits, kokosmakronen, gevulde koeken, hazelnootkoekjes, lange vingers, chocoladekoekjes, janhageltjes, fruitkoekjes, sultana's en niet te vergeten dikke plakken ontbijtkoek!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: dinsdag 23 maart 2010, 11:59
|
|
|
IMRE695 schreef: | Paaskoekjes, sprits, kokosmakronen, gevulde koeken, hazelnootkoekjes, lange vingers, chocoladekoekjes, janhageltjes, fruitkoekjes, sultana's en niet te vergeten dikke plakken ontbijtkoek! |
Is dat je lunch?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: dinsdag 23 maart 2010, 12:07
|
|
|
IMRE695 schreef: | Paaskoekjes, sprits, kokosmakronen, gevulde koeken, hazelnootkoekjes, lange vingers, chocoladekoekjes, janhageltjes, fruitkoekjes, sultana's en niet te vergeten dikke plakken ontbijtkoek! |
KOEKJE ERBIJ ?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: dinsdag 23 maart 2010, 12:11
|
|
|
GRACE585 schreef: | KOEKJE ERBIJ ? |
vindt imre vast niet lekker
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: dinsdag 23 maart 2010, 12:18
|
|
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: dinsdag 23 maart 2010, 16:54
|
|
|
INKA401 schreef: | imre, je hebt helemaal gelijk ... en moet nu eerlijk gezegd wel lachen om jou reaktie ... wat jij noemt het onzinhoekje .... helemaal mee eens, en mag natuurlijk best ... alleen verplaatste ik mij even in mijzelf ... en denk dan van ... oeps ... ik ben met werk en gezin zó druk dat mijn eerste reaktie was van ... pfffff wat een onzin ... zóó langdradig ... heb daar helemaal geen tijd voor om mij daar in te mengen, maar nu begrijp ik het wel hoor ... dank voor je uitleg ... snap je mij ook een beetje? ... btw ... denk nou niet dat ik zón srieus typ bent hoor ... welnee joh ... ben en bouwvakker die hééél ruim denkt ... en kan mij wel vinden in zón topic als deze ... m.a.w. lekker doorgaan zoalang je er plezier aan hebt... jij snap?
en uuuuh ... marijane ... nee over het eten en knuffels id idd geen hoog nivo ... is ook idd voor de fun, maar kun je héél kort op reageren ... op de tijd dat jou uitkomt ... jij ook snap? ... |
Ik snap je hoor! Dus we gaan lekker verder met onzin verkopen, kan heel ontspannend zijn.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: dinsdag 23 maart 2010, 16:55
|
|
|
Erg off-topic ben je niet hoor, Imre. Jullie praten wel erg veel over eten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: dinsdag 23 maart 2010, 17:28
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Erg off-topic ben je niet hoor, Imre. Jullie praten wel erg veel over eten. |
Eh... tja, je moet toch wat doen om de dag door te komen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: dinsdag 23 maart 2010, 17:30
|
|
|
GRACE585 schreef: | KOEKJE ERBIJ ? |
Dan heb ik het nog niet gehad over de pannekoek, de eierkoek, de roomboterkoek, de speculaasbrokken en die verukkelijk gevulde zoenen. Jullie weten wel waarover ik spreek.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: dinsdag 23 maart 2010, 17:32
|
|
|
IMRE695 schreef: | Dan heb ik het nog niet gehad over de pannekoek, de eierkoek, de roomboterkoek, de speculaasbrokken en die verukkelijk gevulde zoenen. Jullie weten wel waarover ik spreek. |
Billenkoek
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: dinsdag 23 maart 2010, 17:40
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Billenkoek |
Ja, zo lust ik er nog wel een paar....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: dinsdag 23 maart 2010, 17:41
|
|
|
Mariska, je moet je slaapmutsje om 12 uur 's nachts tot je nemen. Niet om 12 uur 's middags.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: dinsdag 23 maart 2010, 17:44
|
|
|
IMRE695 schreef: | Mariska, je moet je slaapmutsje om 12 uur 's nachts tot je nemen. Niet om 12 uur 's middags. |
dat bepaal jij voor mij?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: dinsdag 23 maart 2010, 18:46
|
|
|
MARISKA601 schreef: | dat bepaal jij voor mij? |
Tis maar een vrijblijvend advies. Van mijn part lig je heel de middag te ronken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: dinsdag 23 maart 2010, 18:56
|
|
|
Dit wordt bericht 150.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: dinsdag 23 maart 2010, 20:20
|
|
|
MARIO216 schreef: | Dit wordt bericht 150. |
Gefeliciteerd! Ga door voor de oorkonde!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: dinsdag 23 maart 2010, 20:28
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Ik snap je hoor! Dus we gaan lekker verder met onzin verkopen, kan heel ontspannend zijn. |
Als dat mag van de redactie van CM. Zo niet dan maken we deel 2.
|
|
Naar boven |
|
|