ChristianMatch

Forum

Wat zijn 'we' van plan te gaan 'doen' vandaag, behalve...
Ga naar pagina Vorige 1 ... 11 12 13 14 15 16 17 ... 46 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: maandag 4 maart 2013, 18:06

ERIKA129 schreef:
Gefrustreerde smiley Jij wil mijn heg niet doen dus wat dacht je nu selluf Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Ik doe wel met steen mee in de relax stand en dan eten klaarmaken goede deal???

Boze smiley ...ik begrijp niet waarom ik mijn abo heb verlengd...ik dacht het nochtans niet te doen... Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: maandag 4 maart 2013, 18:23

FRANKT627 schreef:
Boze smiley ...ik begrijp niet waarom ik mijn abo heb verlengd...ik dacht het nochtans niet te doen... Gefrustreerde smiley

tja, dat vraag ik me ook wel es af, warom ik iedere keer verleng Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: maandag 4 maart 2013, 18:40

FRANKT627 schreef:

Gewoon omdat je ons heel niet kan missen Engeltje smiley Kussende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: maandag 4 maart 2013, 19:34

ERIKA129 schreef:
Gewoon omdat je ons heel niet kan missen Engeltje smiley Kussende smiley

Ja, dat standaardantwoord had ik verwacht...het kan ook zijn dat ik mijn kudde, als goede herder, niet alleen kon laten.
Naar boven

Auteur Bericht
JOANNIE702

BerichtGeplaatst: maandag 4 maart 2013, 19:39

FRANKT627 schreef:
Ja, dat standaardantwoord had ik verwacht...het kan ook zijn dat ik mijn kudde, als goede herder, niet alleen kon laten.

Zieke smiley
Twijfelende smiley
Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
MAMY994

BerichtGeplaatst: maandag 4 maart 2013, 19:44

FRANKT627 schreef:

Boze smiley Een goede Frank zorgt dat hij thuis is en laat z'n kudde cm-ers niet alleen als ze z'n heg komen snoeien!!!!! Huilende smiley, smiley in tranen

Wanneer zijn "we" van plan dat te gaan "doen"? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: maandag 4 maart 2013, 19:59

MAMY994 schreef:
Boze smiley Een goede Frank zorgt dat hij thuis is en laat z'n kudde cm-ers niet alleen als ze z'n heg komen snoeien!!!!! Huilende smiley, smiley in tranen

Wanneer zijn "we" van plan dat te gaan "doen"? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley Lachende smiley met blinkend witte tanden

Geen idee..wie begint er te roepen???
En ook om koffie in te schenken...hebben we een herder nodig!!!

Laatst aangepast door
ZEELAND736
op maandag 4 maart 2013, 20:01
Naar boven

Auteur Bericht
JOANNIE702

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 maart 2013, 08:14

ZEELAND736 schreef:
Geen idee..wie begint er te roepen???
En ook om koffie in te schenken...hebben we een herder nodig!!!

Zal die heg wel bestaan?
Naar boven

Auteur Bericht
JOANNIE702

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 maart 2013, 08:17

Heerlijk mooi weer, zon vogels en geraas van de auto's Lachende smiley
Zo even halve morgen weg, en vanmiddag lekker end fietsen weer!
Genieten van de zon!
Fijne dag allemaal.
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 maart 2013, 08:54

Ik was van plan om een hoop te doen, maar halve nacht liggen overgeven
Kotsende smiley Kotsende smiley als of ik soep van frank had gegeten, maar ja, maar beginnen in slomotion, zonde van zo,n mooie dag, de zon schijnt
hopelijk is dit de laatste griep voorlopig en begint de rest ook niet te Kotsende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 maart 2013, 12:53

PETRA373 schreef:
Ik was van plan om een hoop te doen, maar halve nacht liggen overgeven
Kotsende smiley Kotsende smiley als of ik soep van frank had gegeten, maar ja, maar beginnen in slomotion, zonde van zo,n mooie dag, de zon schijnt
hopelijk is dit de laatste griep voorlopig en begint de rest ook niet te Kotsende smiley

Boze smiley ...van mijn soep geef je niet over. Je zal wel gehaktballen uit blik Kotsende smiley hebben gegeten zeker...

Ik ben met de hogedruk bezig geweest buiten...ik was een moddermannetje nadien...binnenkort maar eens uitkijken voor bloemetjes...ik zal H810 maar weer eens moeten lastig vallen...
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 maart 2013, 12:59

FRANKT627 schreef:
Boze smiley ...van mijn soep geef je niet over. Je zal wel gehaktballen uit blik Kotsende smiley hebben gegeten zeker...

Ik ben met de hogedruk bezig geweest buiten...ik was een moddermannetje nadien...binnenkort maar eens uitkijken voor bloemetjes...ik zal H810 maar weer eens moeten lastig vallen...

aaarghh, ik heb bij het hek van school op de grond gezeten , me afvragend waar ik moest kotsen als ik het niet meer binnen hield. En dat op zo,n mooie dag. grommmm
Ik heb een hekel aan ziek zijn, en echt wat erg voor menden die echt ziek zijn, heel lang, misschien de ziekte niet overwinnen.
Petra die zodra ze weer wat fitter is, ook de hogedruk es uit de schuur gaat halen, leuk Lachende smiley Lachende smiley
en nee komt niet door die gehaktballen, die bewaar ik nog steeds voor jou, voor met de pn, uit blik zijn lang houdbaar
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 maart 2013, 13:19

lekker de overgordijnen van de slaapkamer hangen buiten aan de lijn te wapperen.. De vitrage van de slaapkamer is gewassen en die ramen zijn lekker gelapt.. Of te wel een tevreden meisje hier met een heerlijke frisse lucht in haar slaapkamer en dat slaapt zo lekker he (hoop ik)
En verder doe ik niet veel dan maar weer eens naar de smoelensmit te gaan stuk kies afgebroken Huilende smiley, smiley in tranen en dan lekker de benen onder de tafel bij een ander steken Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 maart 2013, 19:20

Lekker, half jaar gewerkt, alles opgezegd, alles kwijt Gefrustreerde smiley maar wat mooi dat ze zon scheen te schijnen Lachende smiley vol verse moed weer in de foon van tele Smiley die vol vragen zit en ik kan er weer aan morgen, de paden op spitten en de lanen weer af Verlegen lachende smiley al spitten de mollen niet voor mij Coole smiley met zonnebril we doen het slluf wel Huilende smiley, smiley in tranen

Laatst aangepast door
GERRIT084
op dinsdag 5 maart 2013, 19:22
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: woensdag 6 maart 2013, 10:23

Uurtje plukken,verven en lakken(vrouwenpraat) en het voorjaar kan beginnen! Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: woensdag 6 maart 2013, 12:22

ik heb al wat gerommeld in het tuintje. Enkele wasjes gedaan die nu hangen te drogen in het zonnetje...nu effe CM en straks weer verder aan de slag met rommelen.
Naar boven

Auteur Bericht
JOANNIE702

BerichtGeplaatst: woensdag 6 maart 2013, 13:24

Ff met mijn karretje aan de slag en kijken of de fietsen rek de bedrading nog goed is!. De kenteken plaat veranderen!
pffft hoe dat weer moest dat ding ligt ook al weer 2 jaar in de schuur!
Lekker buiten, dus we zien het wel!

Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
ANNEMARIE415

BerichtGeplaatst: woensdag 6 maart 2013, 14:05

Ook lekker in de tuin gerommeld, dode rommel van vorig jaar die nog in de tuin lag weggehaald zodat ik volop van de sneeuwklokjes en crocusjes kan genieten. Het is vandaag wel een stuk kouder als gisteren, gistermiddag heb ik een hele tijd in de tuin in de zon gezeten, maar dat zit er vandaag waarschijnlijk niet in.
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: woensdag 6 maart 2013, 14:40

Noodgedwongen de stad in....ik heb in 1 week 2 paar schoenen moeten weggooien...geen reparatie meer mogelijk...maar ben wonderwel geslaagd...

Daar aan vooraf....werken en tussendoor kletsen met die gezellige moeder van me....

Voor mijn zoon even een nieuwe rits in zijn vest gezet...
""Zonde mam...was een duur vest..."" kan u dat???
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: woensdag 6 maart 2013, 14:41

ANNEMARIE415 schreef:
Ook lekker in de tuin gerommeld, dode rommel van vorig jaar die nog in de tuin lag weggehaald zodat ik volop van de sneeuwklokjes en crocusjes kan genieten. Het is vandaag wel een stuk kouder als gisteren, gistermiddag heb ik een hele tijd in de tuin in de zon gezeten, maar dat zit er vandaag waarschijnlijk niet in.

Ook vandaag is hier zitten in de zon nog mogelijk...voor morgen zijn berichten alweer slechter...(mijn blik gericht op ""mijn chalet"" wat een verfbeurt nodig heeft)
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: woensdag 6 maart 2013, 15:12

ANNEMARIE415 schreef:

Verraste, verbaasde smiley kouder? Het is hier echt lekker weer...ik ben in mijn shirt bezig met klusjes...ga dadelijk weer verder doen...morgen ben ik al bruin... Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
JOANNIE702

BerichtGeplaatst: woensdag 6 maart 2013, 17:54

Hoe krijg ik dat weer voor elkaar, trek haak zit....kan het niet meer eraf Smiley die vol vragen zit
Nou ja, zit dus goed vast...........pfffft naar een bekende die mij ff help. Volgende keer het hendeltje niet....................!

Boze smiley in ieder geval weer een stukje wijzer........ Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNEMARIE415

BerichtGeplaatst: donderdag 7 maart 2013, 10:58

Ja jammer dat we het nu al weer hebben gehad met het lekkere lenteweer, het wordt weer winter Huilende smiley, smiley in tranen
Maar met mijn verjaardag (31 maart) kun je bijna altijd buiten zitten, dus daar vestig ik dan mijn hoop maar op...
Vandaag wordt een lummeldag, heb geen afspraken staan, ga met mijn trui waarvan ik dacht dat 'ie af was weer verder, hij was veeeel te groot uitgevallen dus ik heb een groot deel al weer uitgehaald en moet 'm nu weer opnieuw breien Gefrustreerde smiley ...maar het houd me van de straat Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: donderdag 7 maart 2013, 17:13

ANNEMARIE415 schreef:
Ja jammer dat we het nu al weer hebben gehad met het lekkere lenteweer, het wordt weer winter Huilende smiley, smiley in tranen
Maar met mijn verjaardag (31 maart) kun je bijna altijd buiten zitten, dus daar vestig ik dan mijn hoop maar op...
Vandaag wordt een lummeldag, heb geen afspraken staan, ga met mijn trui waarvan ik dacht dat 'ie af was weer verder, hij was veeeel te groot uitgevallen dus ik heb een groot deel al weer uitgehaald en moet 'm nu weer opnieuw breien Gefrustreerde smiley ...maar het houd me van de straat Knipoog smiley

Als je nu die trui in te warm water had gewassen moest je niets uithalen en opnieuw breien... Knipoog smiley ...voor de goede ideeën moet je bij mij zijn...

PS.: ik kan ook nog wel een trui gebruiken Kussende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNEMARIE415

BerichtGeplaatst: donderdag 7 maart 2013, 20:37

FRANKT627 schreef:
Als je nu die trui in te warm water had gewassen moest je niets uithalen en opnieuw breien... Knipoog smiley ...voor de goede ideeën moet je bij mij zijn...

PS.: ik kan ook nog wel een trui gebruiken Kussende smiley

Helaas Frank dat geldt alleen voor wol en katoen...deze is van acryl...dus moest ik 'm toch uithalen...
Maar ik wil je wel leren breien hoor Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
BERENDJAN590

BerichtGeplaatst: donderdag 7 maart 2013, 20:43

bank hangen
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: donderdag 7 maart 2013, 23:07

ANNEMARIE415 schreef:
Helaas Frank dat geldt alleen voor wol en katoen...deze is van acryl...dus moest ik 'm toch uithalen...

Clown smiley Goed idee kan die niet meer zeggen dat tie zich verveeld Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: donderdag 7 maart 2013, 23:46

ANNEMARIE415 schreef:

Wat een geweldig aanbod Frank!!!
Je zal eens zien hoe vlug het je hobby wordt!!

Knipoog smiley Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 maart 2013, 07:02

ZEELAND736 schreef:
Wat een geweldig aanbod Frank!!!
Je zal eens zien hoe vlug het je hobby wordt!!

Knipoog smiley Knipoog smiley

Ja leuk, als we dan de heg komen snoeien, kan Frank mooi sokken voor ons breien Clown smiley Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 maart 2013, 08:16

ANNEMARIE415 schreef:

Pffff, ik kan al breien...10 linkse, 50 rechtse...15 steken laten vallen...18 steken oprapen...en dat enkele malen na elkaar en je hebt een trui met 3 mouwen... Boze smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 11 12 13 14 15 16 17 ... 46 Volgende
Pagina 14 van 46