Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 4 maart 2013, 18:06
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Jij wil mijn heg niet doen dus wat dacht je nu selluf Ik doe wel met steen mee in de relax stand en dan eten klaarmaken goede deal??? |
...ik begrijp niet waarom ik mijn abo heb verlengd...ik dacht het nochtans niet te doen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: maandag 4 maart 2013, 18:23
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...ik begrijp niet waarom ik mijn abo heb verlengd...ik dacht het nochtans niet te doen... |
tja, dat vraag ik me ook wel es af, warom ik iedere keer verleng
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 4 maart 2013, 18:40
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...ik begrijp niet waarom ik mijn abo heb verlengd...ik dacht het nochtans niet te doen... |
Gewoon omdat je ons heel niet kan missen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 4 maart 2013, 19:34
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Gewoon omdat je ons heel niet kan missen |
Ja, dat standaardantwoord had ik verwacht...het kan ook zijn dat ik mijn kudde, als goede herder, niet alleen kon laten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: maandag 4 maart 2013, 19:39
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ja, dat standaardantwoord had ik verwacht...het kan ook zijn dat ik mijn kudde, als goede herder, niet alleen kon laten. |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAMY994
|
|
Geplaatst: maandag 4 maart 2013, 19:44
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ja, dat standaardantwoord had ik verwacht...het kan ook zijn dat ik mijn kudde, als goede herder, niet alleen kon laten. |
Een goede Frank zorgt dat hij thuis is en laat z'n kudde cm-ers niet alleen als ze z'n heg komen snoeien!!!!!
Wanneer zijn "we" van plan dat te gaan "doen"?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: maandag 4 maart 2013, 19:59
|
|
|
MAMY994 schreef: | Een goede Frank zorgt dat hij thuis is en laat z'n kudde cm-ers niet alleen als ze z'n heg komen snoeien!!!!!
Wanneer zijn "we" van plan dat te gaan "doen"? |
Geen idee..wie begint er te roepen??? En ook om koffie in te schenken...hebben we een herder nodig!!!
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op maandag 4 maart 2013, 20:01
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 maart 2013, 08:14
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Geen idee..wie begint er te roepen??? En ook om koffie in te schenken...hebben we een herder nodig!!! |
Zal die heg wel bestaan?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 maart 2013, 08:17
|
|
|
Heerlijk mooi weer, zon vogels en geraas van de auto's Zo even halve morgen weg, en vanmiddag lekker end fietsen weer! Genieten van de zon! Fijne dag allemaal.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 maart 2013, 08:54
|
|
|
Ik was van plan om een hoop te doen, maar halve nacht liggen overgeven als of ik soep van frank had gegeten, maar ja, maar beginnen in slomotion, zonde van zo,n mooie dag, de zon schijnt hopelijk is dit de laatste griep voorlopig en begint de rest ook niet te
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 maart 2013, 12:53
|
|
|
PETRA373 schreef: | Ik was van plan om een hoop te doen, maar halve nacht liggen overgeven als of ik soep van frank had gegeten, maar ja, maar beginnen in slomotion, zonde van zo,n mooie dag, de zon schijnt hopelijk is dit de laatste griep voorlopig en begint de rest ook niet te |
...van mijn soep geef je niet over. Je zal wel gehaktballen uit blik hebben gegeten zeker...
Ik ben met de hogedruk bezig geweest buiten...ik was een moddermannetje nadien...binnenkort maar eens uitkijken voor bloemetjes...ik zal H810 maar weer eens moeten lastig vallen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 maart 2013, 12:59
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...van mijn soep geef je niet over. Je zal wel gehaktballen uit blik hebben gegeten zeker...
Ik ben met de hogedruk bezig geweest buiten...ik was een moddermannetje nadien...binnenkort maar eens uitkijken voor bloemetjes...ik zal H810 maar weer eens moeten lastig vallen... |
aaarghh, ik heb bij het hek van school op de grond gezeten , me afvragend waar ik moest kotsen als ik het niet meer binnen hield. En dat op zo,n mooie dag. grommmm Ik heb een hekel aan ziek zijn, en echt wat erg voor menden die echt ziek zijn, heel lang, misschien de ziekte niet overwinnen. Petra die zodra ze weer wat fitter is, ook de hogedruk es uit de schuur gaat halen, leuk en nee komt niet door die gehaktballen, die bewaar ik nog steeds voor jou, voor met de pn, uit blik zijn lang houdbaar
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 maart 2013, 13:19
|
|
|
lekker de overgordijnen van de slaapkamer hangen buiten aan de lijn te wapperen.. De vitrage van de slaapkamer is gewassen en die ramen zijn lekker gelapt.. Of te wel een tevreden meisje hier met een heerlijke frisse lucht in haar slaapkamer en dat slaapt zo lekker he (hoop ik) En verder doe ik niet veel dan maar weer eens naar de smoelensmit te gaan stuk kies afgebroken en dan lekker de benen onder de tafel bij een ander steken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 maart 2013, 19:20
|
|
|
Lekker, half jaar gewerkt, alles opgezegd, alles kwijt maar wat mooi dat ze zon scheen te schijnen vol verse moed weer in de foon van tele en ik kan er weer aan morgen, de paden op spitten en de lanen weer af al spitten de mollen niet voor mij we doen het slluf wel
Laatst aangepast door
|
GERRIT084
|
op dinsdag 5 maart 2013, 19:22
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: woensdag 6 maart 2013, 10:23
|
|
|
Uurtje plukken,verven en lakken(vrouwenpraat) en het voorjaar kan beginnen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 6 maart 2013, 12:22
|
|
|
ik heb al wat gerommeld in het tuintje. Enkele wasjes gedaan die nu hangen te drogen in het zonnetje...nu effe CM en straks weer verder aan de slag met rommelen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: woensdag 6 maart 2013, 13:24
|
|
|
Ff met mijn karretje aan de slag en kijken of de fietsen rek de bedrading nog goed is!. De kenteken plaat veranderen! pffft hoe dat weer moest dat ding ligt ook al weer 2 jaar in de schuur! Lekker buiten, dus we zien het wel!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNEMARIE415
|
|
Geplaatst: woensdag 6 maart 2013, 14:05
|
|
|
Ook lekker in de tuin gerommeld, dode rommel van vorig jaar die nog in de tuin lag weggehaald zodat ik volop van de sneeuwklokjes en crocusjes kan genieten. Het is vandaag wel een stuk kouder als gisteren, gistermiddag heb ik een hele tijd in de tuin in de zon gezeten, maar dat zit er vandaag waarschijnlijk niet in.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 6 maart 2013, 14:40
|
|
|
Noodgedwongen de stad in....ik heb in 1 week 2 paar schoenen moeten weggooien...geen reparatie meer mogelijk...maar ben wonderwel geslaagd...
Daar aan vooraf....werken en tussendoor kletsen met die gezellige moeder van me....
Voor mijn zoon even een nieuwe rits in zijn vest gezet... ""Zonde mam...was een duur vest..."" kan u dat???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 6 maart 2013, 14:41
|
|
|
ANNEMARIE415 schreef: | Ook lekker in de tuin gerommeld, dode rommel van vorig jaar die nog in de tuin lag weggehaald zodat ik volop van de sneeuwklokjes en crocusjes kan genieten. Het is vandaag wel een stuk kouder als gisteren, gistermiddag heb ik een hele tijd in de tuin in de zon gezeten, maar dat zit er vandaag waarschijnlijk niet in. |
Ook vandaag is hier zitten in de zon nog mogelijk...voor morgen zijn berichten alweer slechter...(mijn blik gericht op ""mijn chalet"" wat een verfbeurt nodig heeft)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 6 maart 2013, 15:12
|
|
|
ANNEMARIE415 schreef: | Ook lekker in de tuin gerommeld, dode rommel van vorig jaar die nog in de tuin lag weggehaald zodat ik volop van de sneeuwklokjes en crocusjes kan genieten. Het is vandaag wel een stuk kouder als gisteren, gistermiddag heb ik een hele tijd in de tuin in de zon gezeten, maar dat zit er vandaag waarschijnlijk niet in. |
kouder? Het is hier echt lekker weer...ik ben in mijn shirt bezig met klusjes...ga dadelijk weer verder doen...morgen ben ik al bruin...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: woensdag 6 maart 2013, 17:54
|
|
|
Hoe krijg ik dat weer voor elkaar, trek haak zit....kan het niet meer eraf Nou ja, zit dus goed vast...........pfffft naar een bekende die mij ff help. Volgende keer het hendeltje niet....................!
in ieder geval weer een stukje wijzer........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNEMARIE415
|
|
Geplaatst: donderdag 7 maart 2013, 10:58
|
|
|
Ja jammer dat we het nu al weer hebben gehad met het lekkere lenteweer, het wordt weer winter Maar met mijn verjaardag (31 maart) kun je bijna altijd buiten zitten, dus daar vestig ik dan mijn hoop maar op... Vandaag wordt een lummeldag, heb geen afspraken staan, ga met mijn trui waarvan ik dacht dat 'ie af was weer verder, hij was veeeel te groot uitgevallen dus ik heb een groot deel al weer uitgehaald en moet 'm nu weer opnieuw breien ...maar het houd me van de straat
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 7 maart 2013, 17:13
|
|
|
ANNEMARIE415 schreef: | Ja jammer dat we het nu al weer hebben gehad met het lekkere lenteweer, het wordt weer winter Maar met mijn verjaardag (31 maart) kun je bijna altijd buiten zitten, dus daar vestig ik dan mijn hoop maar op... Vandaag wordt een lummeldag, heb geen afspraken staan, ga met mijn trui waarvan ik dacht dat 'ie af was weer verder, hij was veeeel te groot uitgevallen dus ik heb een groot deel al weer uitgehaald en moet 'm nu weer opnieuw breien ...maar het houd me van de straat |
Als je nu die trui in te warm water had gewassen moest je niets uithalen en opnieuw breien... ...voor de goede ideeën moet je bij mij zijn...
PS.: ik kan ook nog wel een trui gebruiken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNEMARIE415
|
|
Geplaatst: donderdag 7 maart 2013, 20:37
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Als je nu die trui in te warm water had gewassen moest je niets uithalen en opnieuw breien... ...voor de goede ideeën moet je bij mij zijn...
PS.: ik kan ook nog wel een trui gebruiken |
Helaas Frank dat geldt alleen voor wol en katoen...deze is van acryl...dus moest ik 'm toch uithalen... Maar ik wil je wel leren breien hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BERENDJAN590
|
|
Geplaatst: donderdag 7 maart 2013, 20:43
|
|
|
bank hangen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 7 maart 2013, 23:07
|
|
|
ANNEMARIE415 schreef: | Helaas Frank dat geldt alleen voor wol en katoen...deze is van acryl...dus moest ik 'm toch uithalen... Maar ik wil je wel leren breien hoor |
Goed idee kan die niet meer zeggen dat tie zich verveeld
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 7 maart 2013, 23:46
|
|
|
ANNEMARIE415 schreef: | Helaas Frank dat geldt alleen voor wol en katoen...deze is van acryl...dus moest ik 'm toch uithalen... Maar ik wil je wel leren breien hoor |
Wat een geweldig aanbod Frank!!! Je zal eens zien hoe vlug het je hobby wordt!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 maart 2013, 07:02
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Wat een geweldig aanbod Frank!!! Je zal eens zien hoe vlug het je hobby wordt!!
|
Ja leuk, als we dan de heg komen snoeien, kan Frank mooi sokken voor ons breien
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 maart 2013, 08:16
|
|
|
Pffff, ik kan al breien...10 linkse, 50 rechtse...15 steken laten vallen...18 steken oprapen...en dat enkele malen na elkaar en je hebt een trui met 3 mouwen...
|
|
Naar boven |
|
|