Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: maandag 14 februari 2011, 16:50
|
|
|
Nog ff dit: Anita zat met haar kersverse liefde Frank in haar kamer in Utrecht, waar hij Anita's ouders ontmoette. Zijn nieuwe schoonvader had meteen een belangrijk advies voor Frank: vrouwen begrijp je toch nooit. hahaha
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: maandag 14 februari 2011, 17:02
|
|
|
Ik heb het wel gezien maar vind het zo saai vergeleken met de vorige series........er zit geen greintje romantiek in! Na 168 uur nog niet weten of iemand leuk is?Nooit een knuffel,arm om elkaar heen?Kweenie hoor.........niks voor mij
Alhoewel......Adriaan had een dikke grijns om zn mond toen hij gekozen werd
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 14 februari 2011, 17:29
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Nog ff dit: Anita zat met haar kersverse liefde Frank in haar kamer in Utrecht, waar hij Anita's ouders ontmoette. Zijn nieuwe schoonvader had meteen een belangrijk advies voor Frank: vrouwen begrijp je toch nooit. hahaha |
Volgens mij sprak hij de woorden: als vrouwen zeuren over iets wat je zelf niet belangrijk vind geef ze dan maar gauw gelijk, ben je van het gezeur af!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LIESBETH326
|
|
Geplaatst: maandag 14 februari 2011, 19:37
|
|
|
Ik denk dat dit topic mijn vingers het meest hebben doen jeuken, omdat ik wel mee had willen analyseren met jullie, terwijl ik alleen mee kon lezen... Dankzij drie dagen rond valentijn grijp ik m'n kans... Volgens mij heb ik alleen niet heel veel nieuws meer te zeggen, hoewel...
Gijsbert en Femke - twee leuke mensen, vind ik, allebei met een duidelijk eigen leven en persoonlijkheid. Hebben tijd nodig denk ik om naar elkaar toe te groeien, maar ik zie wel wat moois tussen die twee...
Frank en Anita - na de vorige aflevering dacht ik echt dat 'ie met z'n verstand en dus voor Judith ging kiezen; hij deed het niet, en dat was voor mij verrassing en ik denk een goede keuze. Frank kan wel wat tegengas gebruiken (gezien de lompe manier waarop hij discussies aangaat) en ik vermoed dat Anita daarin steviger zal zijn dan Judith...
Marcel en Ksenia - vlg. mij zag iedereen deze keuze aankomen. Hoewel Ksenia mij best een aardige vrouw lijkt, vind ik het wat vreemd dat zij gisteren zo mat en onzeker was, terwijl zij het toch was die in een van de eerste afleveringen (vlg. mij de dagdate of misschien al de speeddate) hem al vertelde dat ze van hem hield... Is ze gaan twijfelen naarmate ze Marcel langer kent?
Annemarie en Adriaan - mwah... ik denk dat daar meer toekomst in zit dan Annemarie en Harrie. Met Adriaan kan je tenminste nog gesprek voeren en hij geeft Annemarie wat tegengas. Zie ik Harrie zo gauw niet doen... Ik kreeg de indruk dat Adriaan gewoon dichtklapte, van verlegenheid en blijdschap wellicht? En misschien was de opmerking uit de aflevering van de komende week wel om het allemaal spannend te houden? Misschien was het wel een test van hem om Annemarie uit haar tent te lokken... én ze kwam er uit met haar vragende reactie: een keer?
Richard en Annemiek - brrrr... beide onsympathiek... Lijken het samen wel goed te kunnen vinden... Voor hoelang?
Laatst aangepast door
|
LIESBETH326
|
op maandag 14 februari 2011, 19:38
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: maandag 14 februari 2011, 19:41
|
|
|
LIESBETH326 schreef: | Ik denk dat dit topic mijn vingers het meest hebben doen jeuken, omdat ik wel mee had willen analyseren met jullie, terwijl ik alleen mee kon lezen... Dankzij drie dagen rond valentijn grijp ik m'n kans... Volgens mij heb ik alleen niet heel veel nieuws meer te zeggen, hoewel...
Gijsbert en Femke - twee leuke mensen, vind ik, allebei met een duidelijk eigen leven en persoonlijkheid. Hebben tijd nodig denk ik om naar elkaar toe te groeien, maar ik zie wel wat moois tussen die twee...
Frank en Anita - na de vorige aflevering dacht ik echt dat 'ie met z'n verstand en dus voor Judith ging kiezen; hij deed het niet, en dat was voor mij verrassing en ik denk een goede keuze. Frank kan wel wat tegengas gebruiken (gezien de lompe manier waarop hij discussies aangaat) en ik vermoed dat Anita daarin steviger zal zijn dan Judith...
Marcel en Ksenia - vlg. mij zag iedereen deze keuze aankomen. Hoewel Ksenia mij best een aardige vrouw lijkt, vind ik het wat vreemd dat zij gisteren zo mat en onzeker was, terwijl zij het toch was die in een van de eerste afleveringen (vlg. mij de dagdate of misschien al de speeddate) hem al vertelde dat ze van hem hield... Is ze gaan twijfelen naarmate ze Marcel langer kent?
Annemarie en Adriaan - mwah... ik denk dat daar meer toekomst in zit dan Annemarie en Harrie. Met Adriaan kan je tenminste nog gesprek voeren en hij geeft Annemarie wat tegengas. Zie ik Harrie zo gauw niet doen... Ik kreeg de indruk dat Adriaan gewoon dichtklapte, van verlegenheid en blijdschap wellicht? En misschien was de opmerking uit de aflevering van de komende week wel om het allemaal spannend te houden? Misschien was het wel een test van hem om Annemarie uit haar tent te lokken... én ze kwam er uit met haar vragende reactie: een keer?
Richard en Annemiek - brrrr... beide onsympathiek... Lijken het samen wel goed te kunnen vinden... Voor hoelang? |
Leuk dat je er even bent, Liesbeth. Ik had je al eens via het forum aangesproken he, lol.
Thomas
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: maandag 14 februari 2011, 19:45
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Leuk dat je er even bent, Liesbeth. Ik had je al eens via het forum aangesproken he, lol.
Thomas |
Elk nadeel heeft een voordeel hè, Thomas.
Leuk Liesbeth, dat je eventjes meedoet.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 14 februari 2011, 19:51
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Natuurlijk kijkt hij, anders kun je niet weten wie Annemarie is hè. Is logica... 'k Zie uit naar de analyse van een man (boeiend!), misschien kunnen wij daar ook nog iets van leren. Dus Visser, vanavond of morgen lezen we vast meer van je. |
Jullie zijn me nét even voor. Wat moet ik hier nog aan toevoegen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LIESBETH326
|
|
Geplaatst: maandag 14 februari 2011, 20:16
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Leuk dat je er even bent, Liesbeth. Ik had je al eens via het forum aangesproken he, lol.
Thomas |
Dat had ik gelezen ja... Typisch iets voor jou om dat op die manier te doen, haha
MARIJAN072 schreef: | Elk nadeel heeft een voordeel hè, Thomas.
Leuk Liesbeth, dat je eventjes meedoet. |
Ja, ik vind het ook wel leuk om hier weer even m'n gezicht te laten zien...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 14 februari 2011, 20:43
|
|
|
VISSER278 schreef: | Jullie zijn me nét even voor. Wat moet ik hier nog aan toevoegen? |
Aan toevoegen????De mannelijke analyse natuurlijk! Wat vind jij ervan?????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: maandag 14 februari 2011, 20:46
|
|
|
Ok, Annemarie die weet niet wat houden van is. Ik denk dat die relatie nergens op uit loopt.
Ik vind het stom dat die andere boer nog vier jaar moet wachten en nog stommer, dat die griet zich opgegeven had voor dit programma.
Richard kan van mn part de boom in, achter de rug van anderen om al gaan slijmen bij die vrouw...
Ik heb me mateloos geïrriteerd aan het hoge Libelle gehalte....maar goed beter op het forum Libelle, dan in de chatbox, want daar word ik helemaal niet goed van...
Laatst aangepast door
|
CHATULIEM619
|
op maandag 14 februari 2011, 20:47
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 14 februari 2011, 20:48
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Ok, Annemarie die weet niet wat houden van is. Ik denk dat die relatie nergens op uit loopt.
Ik vind het stom dat die andere boer nog vier jaar moet wachten en nog stommer, dat die griet zich opgegeven had voor dit programma.
Richard kan van mn part de boom in, achter de rug van anderen om al gaan slijmen bij die vrouw...
Ik heb me mateloos geïrriteerd aan het hoge Libelle gehalte.... |
Dat heet gewoon laag complex Chatuliem......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MADELIEF469
|
|
Geplaatst: woensdag 16 februari 2011, 09:14
|
|
|
up
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 19 februari 2011, 17:40
|
|
|
Hebben we morgen geen uitzending? Of wordt er nog niet naar uitgekeken? Begint het saai te worden?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zaterdag 19 februari 2011, 18:05
|
|
|
VISSER278 schreef: | Hebben we morgen geen uitzending? Of wordt er nog niet naar uitgekeken? Begint het saai te worden?
|
Natuurlijk hebben we morgen weer uitzending, de boeren gaan - met de door hun gekozen vrouw - een weekendje weg! 'k Zie er al weer naar uit, 't is nog lang niet saai.
Jij bent er trouwens wel eerder mee bezig (in je gedachten), dan ik. Dat zegt wel iets. Ontken het maar niet hoor, ik ken meer mannen (jaja, ook op CM) die - al dan niet stiekem - kijken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zondag 20 februari 2011, 16:44
|
|
|
Spannend hoor. Allemaal weer kijken en genieten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INEZ910
|
|
Geplaatst: zondag 20 februari 2011, 21:32
|
|
|
MARIO216 schreef: | Spannend hoor. Allemaal weer kijken en genieten. |
We zijn weer helemaal bij
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: zondag 20 februari 2011, 21:55
|
|
|
INEZ910 schreef: | We zijn weer helemaal bij |
Hall Inez
Praat me even bij want ik zie het nooit is ook iets anders op tv. Sjaom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INEZ910
|
|
Geplaatst: zondag 20 februari 2011, 22:03
|
|
|
MARTIN695 schreef: | Hall Inez
Praat me even bij want ik zie het nooit is ook iets anders op tv. Sjaom. Martin |
Nou ff kort dan: een aantal is gelukkig samen en een aantal duidelijk niet .. begrijp je
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 20 februari 2011, 22:04
|
|
|
INEZ910 schreef: | Nou ff kort dan: een aantal is gelukkig samen en een aantal duidelijk niet .. begrijp je |
Zielig he voor Marcel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zondag 20 februari 2011, 23:11
|
|
|
VISSER278 schreef: | Zielig he voor Marcel |
Ik denk(ahum,vrouwenlogica)dat Ksenia wel degelijk gevoelens voor hem heeft en daar een tikkie van geschrokken is.Door te besluiten het af te kappen kiest ze voor de veilige weg maar.......gevoelens verraden zich ooit
Die Adriaan he,koekje van eigen deeg kreeg Annemarie,"doe dit,loop hierheen,doe dat" pffffff,ja koel inderdaad,maar dan beide.
De andere stellen?Gewoon leuk.Richard zn antwoord op haar vraag of hij dinsdags naar haar toe kon komen......"ik MOET naar je toe",aandoenlijk
ps.Femke hield zelf haar bestek verkeerd beet he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: maandag 21 februari 2011, 00:36
|
|
|
..
Laatst aangepast door
|
CROSSROAD317
|
op maandag 21 februari 2011, 00:37
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
REBECCA667
|
|
Geplaatst: maandag 21 februari 2011, 08:42
|
|
|
VISSER278 schreef: | Zielig he voor Marcel |
helemaal niet. ik vind eigenlijk dat hij het aan zichzelf te wijten heeft. aan alle dames steeds vragen of ze wat voor hem voelen.(en zo ja wat dan). bij de 1e de beste gelegenheid de meest verliefde wegsturen. dat vond ik nu niet bepaald galant.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: maandag 21 februari 2011, 09:52
|
|
|
Nou 't was weer een gezellige bzv avond Ik blijf die Frank aandoenlijk vinden, hij is zo gelukkig met zijn Anita...en andersom ook. Richard....de cowboy op een kameel in Schoorl....tsja....maar leuk dat het toch echt lijkt te klikken met die twee. Gijsbert.......begint Femke WEER over dat bestek.... .....maar goed, duidelijk verliefd allebei, leuk !! Arme Marcel, Ksenia..........heeft nog meer tijd nodig, zijn 'geduld' wordt wel op de proef gesteld hoor. En ja....Annemarie en Adriaan......wat moet je daar nu van zeggen ik moest er erg om lachen, zulke nuchtere 'boeren'........ Adriaan had gewoon haar hand moeten pakken toen hij haar wees op dat andere stelletje... Ben dus echt wel benieuwd naar de volgende week of die nog bij elkaar zijn.
Laatst aangepast door
|
IMKE917
|
op maandag 21 februari 2011, 09:53
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 21 februari 2011, 20:25
|
|
|
Ja, hoe vond je die Adriaan???? Niet te geloven...... Ik vond hem niet nuchter maar meer een beetje lomp! Als ik Annemarie was geweest was ik naar huis gegaan En ik vond hem nog wel zo leuk...... Volgens mij had ze het met Harrie leuker gehad......
En MArcel, de ziel......nou ja, hij blijft hopen en dat is in hem te prijzen! Ben benieuwd naar volgende week, alweer de ontknoping.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: maandag 21 februari 2011, 22:04
|
|
|
INEZ910 schreef: | Nou ff kort dan: een aantal is gelukkig samen en een aantal duidelijk niet .. begrijp je |
Hallo Inez Nu weet ik alles weer dank je wel. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 februari 2011, 10:08
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ja, hoe vond je die Adriaan???? Niet te geloven...... Ik vond hem niet nuchter maar meer een beetje lomp! Als ik Annemarie was geweest was ik naar huis gegaan En ik vond hem nog wel zo leuk...... Volgens mij had ze het met Harrie leuker gehad......
Helemaal mee eens! Hij is me echt tegengevallen. Ik vond het heel sneu voor Annemarie. Ze hebben ook weinig gevoel voor cultuur, wat dat betreft passen ze wel bij elkaar. 'k Ben ook op Cyprus geweest, maar je moet er wel de waarde van inzien. Maar goed, dat is de boeren-nuchterheid waarschijnlijk.
En MArcel, de ziel......nou ja, hij blijft hopen en dat is in hem te prijzen! Ben benieuwd naar volgende week, alweer de ontknoping.... |
Ik ook! Verder is het meeste al gezegd en kan ik me aardig vinden in de analyses van anderen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
REBECCA667
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 februari 2011, 11:12
|
|
|
nou, misschien is adriaan wel zo nuchter dat hij niet op tv voor zijn gevoelens wil uitkomen. scheelt toch een hoop geplaag van het thuisfront.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: woensdag 23 februari 2011, 13:53
|
|
|
REBECCA667 schreef: | nou, misschien is adriaan wel zo nuchter dat hij niet op tv voor zijn gevoelens wil uitkomen. scheelt toch een hoop geplaag van het thuisfront. |
Nou, omgaan met een vrouw heeft ook met het oppikken van signalen te maken. Hij faalt daarin jammerlijk en staat nu voor heel Nederland te kijk als klungel. Ik vond zijn gedrag tenenkrommend en heel erg sneu voor Annemarie. Ze was toen de kandidaten er allemaal nog waren op haar manier fair door geen voorkeur te laten blijken. Al vind ik dat er wel wat meer romantiek aan te pas had kunnen komen. Toen ze op Cyprus de deur diverse malen openzette, reageerde hij niet. Als ik haar was, zou ik toch weer eens naar een schuurfeest gaan. Adriaan was me sympathiek maar is door de mand gevallen, wat een hufterig gedrag. En een folder lezen over het eiland waar je naar toe op vakantie gaat, is dat zo moeilijk? Welke zee zou het zijn he? En wat doe je nou op een plekje waar geliefden elkaar romantische dingen toefluisteren? Kijken of Bassie achter de rots vandaan komt en zegt: Nou dat was weer een spannend avontuur, Adriaan? Zou Annemarie voor zichzelf niet verlangen naar wat je ziet bij Frank en Anita of Gijsbert en Femke?
Thomas, valt bepaald niet voor Annemarie maar vindt het wel sneu.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op woensdag 23 februari 2011, 19:49
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: woensdag 23 februari 2011, 14:25
|
|
|
IMKE917 schreef: | Nou 't was weer een gezellige bzv avond Ik blijf die Frank aandoenlijk vinden, hij is zo gelukkig met zijn Anita...en andersom ook. Richard....de cowboy op een kameel in Schoorl....tsja....maar leuk dat het toch echt lijkt te klikken met die twee. Gijsbert.......begint Femke WEER over dat bestek.... .....maar goed, duidelijk verliefd allebei, leuk !! Arme Marcel, Ksenia..........heeft nog meer tijd nodig, zijn 'geduld' wordt wel op de proef gesteld hoor. En ja....Annemarie en Adriaan......wat moet je daar nu van zeggen ik moest er erg om lachen, zulke nuchtere 'boeren'........ Adriaan had gewoon haar hand moeten pakken toen hij haar wees op dat andere stelletje... Ben dus echt wel benieuwd naar de volgende week of die nog bij elkaar zijn. |
haha Imke... weer over dat bestek ? Volgens mij was de keer ervoor vast een vooruitblik... dus dat was maar 1-malig dacht ik... Ik vond die uitspraak van Gijsbert wel leuk... "als niemand lam zou eten, waren er ook geen lammetjes" hihi...
Of deze, als boerin Annemarie met Adriaan op citytrip is...
Annemarie: "Welke zee is dit ?" Adriaan: "Ja, Dat moet je niet aan mij vragen" Annemarie: "We zagen het in het vliegtuig staan, ehm..." Adriaan: "De dode zee nee" Annemarie: "nee de…" Adriaan: "De middel, nee" Annemarie: "Niet de oceaan, hoe heet dat nou ?"
haha, soms is het echt lache ernaar te kijken... tussen de romantische taferelen door...
Ik vond het overigens wel goed van Ksenia dat ze om een aparte kamer vroeg. Het is nog best pril allemaal, ik zou graag zoveel mogelijk tijd willen doorbrengen met degene die ik zou zien zitten, maar de nacht vind ik net iets te...
Laatst aangepast door
|
SUSANNAH475
|
op woensdag 23 februari 2011, 14:26
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
Geplaatst: woensdag 23 februari 2011, 15:24
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Nou, omgaan met een vrouw heeft ook met het oppikken van signalen te maken. Hij faalt daarin jammerlijk en staat nu voor heel Nederland te kijk als klungel. Ik vond zijn gedrag tenenkrommend en heel erg sneu voor Annemarie. Ze was toen de kandidaten er allemaal nog waren op haar manier fair door geen voorkeur te laten blijken. Al vind ik dat er wel wat meer romantiek aan te pas had kunnen komen. Toen ze op Cyprus de deur diverse malen openzette, reageerde hij niet. Als ik haar was, zou ik toch weer eens naar een schuurfeest gaan. Adriaan was me sympathiek maar is door de mand gevallen, wat een hufterig gedrag. En een folder lezen over het eiland waar je naar toe op vakantie gaat, is dat zo moeilijk? Welke zee zou het zijn he? En wat doe je nou op zijn plekje waar geliefden elkaar romantische dingen toefluisteren? Kijken of Bassie achter de rots vandaan komt en zegt: Nou dat was weer een spannend avontuur, Adriaan? Zou Annemarie voor zichzelf niet verlangen naar wat je ziet bij Frank en Anita of Gijsbert en Femke?
Thomas, valt bepaald niet voor Annemarie maar vindt het wel sneu. |
Wat erg hé? Ga je een romantisch weekendje weg en dan ontbreekt de romantiek.. Hij heeft vast een heel slechte antenne..ruis op de lijn misschien
Laatst aangepast door
|
MARIAN519
|
op woensdag 23 februari 2011, 15:27
|
|
Naar boven |
|
|