ChristianMatch

Forum

Wat was je mooiste moment vandaag ?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 11 12 13 14 15 16 17 ... 231 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
LOES550

BerichtGeplaatst: zondag 19 september 2010, 19:16

TESSYBEAR731 schreef:
Toen ik vanmorgen in de dienst niet alleen officieel als lid van de kerk ben aangesteld, maar ook nog eens bevestigd werd door het ontzettend mooie lied "De rivier"... Lachende smiley

http://www.youtube.com/watch?v=WAdWM04Jmo4

Gefeliciteerd! Wat gebeurd er veel in je leven op t ogenblik. Het is heerlijk om bij een kerk te mogen horen waar je je thuis voelt.
Wat een mooi lied. Ik kende het nog niet. Ik voel t zelfde als ik aan zee
ben. Daar kan ik alle zorgen met de wind laten weg waaien naar God toe.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: zondag 19 september 2010, 22:43

CARIN303 schreef:
Whoops......volgens mij ben ik aan het tripple daten als ik dit zo lees, dat geheugen van mij ook Gefrustreerde smiley .
Sorry mannen, van Jonathan mag ik niet meer afspreken met andere leuke mannen tenzij hij erbij is ( zucht,weg roze wolk).

Maar ik moet eerlijk bekennen Chat, dat ik de verkeerde data doorgegeven heb,sorry!
Zo lastig als je ineens met iemand rekening moet gaan houden Knipoog smiley
Maar ik zal het met het opperhoofd overleggen en dan komen we , samen, met een andere datum en dat is beloofd hoor!!
Jullie zijn van harte welkom, maarre zullen we dan ook maar met mn Princess gaan gourmetten?
Naar boven

Auteur Bericht
SOFIE807

BerichtGeplaatst: zondag 19 september 2010, 22:51

CHATULIEM619 schreef:
ok, mijn koffiepadmachine was van het merk Petra. Voor reparatie moest ze drie weken weg, en als je nu eenmaal gewend bent Senseo te drinken valt de gewone koffie behoorlijk tegen....

kies ik toch voor men vertrouwde douwe egberts koffie hoor Chat ... senseo alleen als ik op men eentje koffie drink ... smaken verschillen hé Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LOES550

BerichtGeplaatst: maandag 20 september 2010, 10:20

SOFIE807 schreef:
kies ik toch voor men vertrouwde douwe egberts koffie hoor Chat ... senseo alleen als ik op men eentje koffie drink ... smaken verschillen hé Knipoog smiley

seseo is toch ook van DE? Ik geniet altijd elke dag van mn bakkie senseo hoor. Gelukkig maar dat smaken verschillen...... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303

BerichtGeplaatst: maandag 20 september 2010, 11:10

CHATULIEM619 schreef:
Jullie zijn van harte welkom, maarre zullen we dan ook maar met mn Princess gaan gourmetten?

Je hebt het maar goed voor elkaar Chat, Princess Petra Lachende smiley
Ik zal het zeker even aan mijn vriendje vragen,mij lijkt het erg gezellig!
Je hoort van ons.
Naar boven

Auteur Bericht
JONATHAN890

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 september 2010, 21:10

CARIN303 schreef:
Mmm.....ben dol op mn wasmachine en stofzuiger, daar heb je gelijk in , maar om die mee te nemen naar het hoge noorden om Petra te ontmoeten?
Nou nee dus!
Neem mn echt vriendje dan mee, zo een die terug praat als je wat zegt ( waar is de uitknop Knipoog smiley ).
Maar ben wel heel erg blij met hem hoor Verliefde smiley .

Verlegen lachende smiley Kussende smiley Verliefde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JONATHAN890

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 september 2010, 21:13

CHATULIEM619 schreef:

CARIN303 schreef:
Je hebt het maar goed voor elkaar Chat, Princess Petra Lachende smiley
Ik zal het zeker even aan mijn vriendje vragen,mij lijkt het erg gezellig!
Je hoort van ons.

Hé wat leuk....gourmetten bij Chatuliem...... wij stellen voor ergens in de week van 12/13/14 oktober....komt jou dat uit Chat???
Eén van die dagen zitten we toch in het noorden van het land. Bakkie koffie uit je Princess Petra en daarna gourmetten met haar.
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 september 2010, 22:53

Vanavond weer een goeie vriend blij gemaakt door z'n tuin op te knappen.
Zelf kan ie op het ogenblijk niks meer vanwege een ontsteking in zn schouder en met name in de zenuwen . Z'n linkerarm is voor 90 % verlamd , kan niet voor zn kinders zorgen , niks meer.
In het 1e ziekenhuis zei de dokter dat het tussen de oren zat , later bleek dus dat als ze daar gelijk een scan hadden gemaakt dat ie gewoon had kunnen genezen als ze er op tijd bij waren geweest. Nu geven de doktoren kans op herstel voor 70%.
Hoogstwaarschijnlijkzal ie de rest van zn leven nooit meer zn arm voor 100% kunnen gebruiken.
Slikt dagelijks 60 tabletten , alleen al om de pijn een beetje dragelijk te houden.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIANNE129

BerichtGeplaatst: woensdag 22 september 2010, 14:00

Mooiste moment van de dag?

pfff de mooiste dag van de week.

Ik houd mijn eten weer binnen, de koorts is gezakt, maar het allerbelangrijkste:

ONS MAM is weer thuis

Moest gister met spoed worden opgenomen met bse van 200 wat dus wijst op een enorme ontsteking (of erger) (ergens in haar buik, dat was alles wat duidelijk was). Maar gelukkig bleek alles enorm mee te vallen, de waarde was al weer terug naar 120 (hoort rond de 6 te liggen) en ze mag dus gewoon lekker thuis verder uitzieken.

Wat was ons pap blij toen ik hem aan de telefoon kreeg.
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303

BerichtGeplaatst: woensdag 22 september 2010, 21:51

MARIANNE129 schreef:

Ik houd mijn eten weer binnen, de koorts is gezakt, maar het allerbelangrijkste:

ONS MAM is weer thuis

Moest gister met spoed worden opgenomen met bse van 200 wat dus wijst op een enorme ontsteking (of erger) (ergens in haar buik, dat was alles wat duidelijk was). Maar gelukkig bleek alles enorm mee te vallen, de waarde was al weer terug naar 120 (hoort rond de 6 te liggen) en ze mag dus gewoon lekker thuis verder uitzieken.

Wat een super gaaf bericht, Marianne!
Geniet er maar flink van dat ons mam weer thuis is!! Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: woensdag 22 september 2010, 21:58

'k Heb net een vergadering achter de rug (morgen nog een... Huilende smiley, smiley in tranen ), waar ik niet veel zin en energie voor had. Maar 't verliep gelukkig goed.

'k Ga nu genieten van een lekker Chileens wijntje. Lachende smiley

Laatst aangepast door
MARIJAN072
op woensdag 22 september 2010, 22:02
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: woensdag 22 september 2010, 22:00

MARIANNE129 schreef:

ONS MAM is weer thuis

Fijn hè? wat een zorgen zo om je ouders! Is herkenbaar! En des te fijner wanneer er een goed bericht komt!
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: woensdag 22 september 2010, 22:02

MARIJAN072 schreef:
'k Heb net een vergadering achter de rug (morgen nog een... Huilende smiley, smiley in tranen ), waar ik niet veel zin en energie voor had. Maar 't verliep gelukkig goed.

'k Ga nu genieten van een lekker Dr.... eh....Chileens wijntje. Lachende smiley

Wij vergaderen tot we vergaderd worden.

Du vin, du pain et sans chagrin au matin.

Mijn mooiste moment was heel profaan vandaag. Ik kocht voor weinig geld een stuk geheugen voor de computer. Ik kan nu meer programma's aan laten staan en dat werkt een stuk beter en sneller. Voor wie het wil weten: op het Appletje draait nu ook Windows 7 en XP samen met mijn Appleprogramma's en dat is soms best handig.

Thomas, neemt er ook maar eentje, Muscadet deze keer.

Laatst aangepast door
THOMAS968
op woensdag 22 september 2010, 22:10
Naar boven

Auteur Bericht
MARIANNE129

BerichtGeplaatst: woensdag 22 september 2010, 23:24

THOMAS968 schreef:
Wij vergaderen tot we vergaderd worden.

Du vin, du pain et sans chagrin au matin.

Mijn mooiste moment was heel profaan vandaag. Ik kocht voor weinig geld een stuk geheugen voor de computer. Ik kan nu meer programma's aan laten staan en dat werkt een stuk beter en sneller. Voor wie het wil weten: op het Appletje draait nu ook Windows 7 en XP samen met mijn Appleprogramma's en dat is soms best handig.

Thomas, neemt er ook maar eentje, Muscadet deze keer.

Tjonge Thomas, een beetje geheugen, om dat te kunnen had je een jaar of 20 geleden een balzaal aan apparatuur nodig. Tjonge hoe heb je dat voorelkaar gekregen zeg.

Mijn laptopje heeft helaas al vaak moeite met alleen windows xp.

pfff op de helpdesk heb ik weleens gezegd: dan open je toch een window en daar kieper je je pc doorheen. zou het soms zelf graag willen.
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: woensdag 22 september 2010, 23:39

MARIANNE129 schreef:
Tjonge Thomas, een beetje geheugen, om dat te kunnen had je een jaar of 20 geleden een balzaal aan apparatuur nodig. Tjonge hoe heb je dat voorelkaar gekregen zeg.

Mijn laptopje heeft helaas al vaak moeite met alleen windows xp.

pfff op de helpdesk heb ik weleens gezegd: dan open je toch een window en daar kieper je je pc doorheen. zou het soms zelf graag willen.

In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates?

Hoe ik het voor elkaar gekregen heb? Het is een programma dat Windows gewoon draait naast je Mac, dus terwijl ik de Apple aan heb staan, open ik net zo makkelijk een Windowsprogramma en de vensters van Mac en Windows staan gebroederlijk naast elkaar. Je knipt en plakt gewoon tussen wat vroeger twee werelden waren lekker heen en weer. Makkelijk, ook al heeft Apple mijn voorkeur helemaal. Maar het vreet geheugen, wil het goed en snel werken. Het kan wel op een Apple, niet op een PC. Het vereist wel dat je wat inzicht hebt in de werking van beide systemen, maar dat is ook logisch.

Thomas, een extra geheugenplaatje in de eigen hersenen zou ook wel wat zijn, soms.

Laatst aangepast door
THOMAS968
op vrijdag 24 september 2010, 20:02
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: donderdag 23 september 2010, 02:37

THOMAS968 schreef:
In a world without fences, who needs Windows and Gates?

Hoe ik het voor elkaar gekregen heb? Het is een programma dat Windows gewoon draait naast je Mac, dus terwijl ik de Apple aan heb staan, open ik net zo makkelijk een Windowsprogramma en de vensters van Mac en Windows staan gebroederlijk naast elkaar. Je knipt en plakt gewoon tussen wat vroeger twee werelden waren lekker heen en weer. Makkelijk, ook al heeft Apple mijn voorkeur helemaal. Maar het vreet geheugen, wil het goed en snel werken. Het kan wel op een Apple, niet op een PC. Het vereist wel dat je wat inzicht hebt in de werking van beide systemen, maar dat is ook logisch.

Thomas, een extra geheugenplaatje in de eigen hersenen zou ook wel wat zijn, soms.

Toch geen geheugenplaatje voor meer geheugen, we gebruiken maar tussen de 10 en 18 % van onze hersenen ..... Knipoog smiley

Misschien een programmaatje dat het aansturen van het RAM geheugen wat efficienter maakt, waardoor de hersenen (harde schijf) en het ROM geheugen (centraal zenuwgestel) ook optimaler kunnen worden gebruikt Verraste, verbaasde smiley Geschokte, onthutste smiley (euh, euh Smiley die vol vragen zit )
Naar boven

Auteur Bericht
RENSKE067

BerichtGeplaatst: donderdag 23 september 2010, 09:23

CROSSROAD317 schreef:
Toch geen geheugenplaatje voor meer geheugen, we gebruiken maar tussen de 10 en 18 % van onze hersenen ..... Knipoog smiley

Misschien een programmaatje dat het aansturen van het RAM geheugen wat efficienter maakt, waardoor de hersenen (harde schijf) en het ROM geheugen (centraal zenuwgestel) ook optimaler kunnen worden gebruikt Verraste, verbaasde smiley Geschokte, onthutste smiley (euh, euh Smiley die vol vragen zit )

ik gebruik die ene hersencel van mij anders optimaal hoor Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
EVA685

BerichtGeplaatst: donderdag 23 september 2010, 10:33

MIEKE364 schreef:
goed opgelet he, nooit te beroerd om van een ander te leren....

Verlegen lachende smiley Engeltje smiley

Dat ik straks de kleine meid van 2 jaar van de peuterspeelzaal mag ophalen Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HENK030

BerichtGeplaatst: donderdag 23 september 2010, 17:28

het mooiste moment vandaag is ,dat ik een paar fotos gekregen heb van me kinderen ,eindelijk naar een jaar.En de raport van vleden jaar van school van de kids Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIANNE129

BerichtGeplaatst: donderdag 23 september 2010, 18:01

CROSSROAD317 schreef:

Tja, je kunt natuurlijk niet zo makkelijk van floppy wisselen he, ff happen en we hebben er weer wat gb (misschien zelfs tg-tjes) bij. Ik maak wel regelmatig gebruik van mijn extern geheugen (een heel goeie vriendin met een enorm opslagcapaciteit.
Naar boven

Auteur Bericht
ANITA637

BerichtGeplaatst: vrijdag 24 september 2010, 12:43

Mijn dag vandaag is dat ik door de kracht van GOD mag getuigen wat mijn zoon nodig heeft En dat ze nu in overleg zijn en ik hoop dat hij een time out bij mij thuis mag krijgen
eigenlijk werkt het andersom moet het op zon instelling goed gaan
Maar het is de omgekeerde wereld nu God werkt en doet alles ten goede keren op zijn tijd Ik ben dan ook vandaag God dankbaar dat Hij mij leid ik kan er niet genoeg van krijgen , Hem de glorie te geven
Ik wens ook zo een ieder die dit leest de kracht en de wijsheid toe van Onze Vader
Door Hem zijn wij overwinnaars T is een wonder wat er allemaal gebeurd hier Mijn dag en alle dagen zijn in zijn hand .
niets van mij alles van Hem

lieve groet van mij Anita
Naar boven

Auteur Bericht
JOHANN706

BerichtGeplaatst: vrijdag 24 september 2010, 13:26

Mooiste moment van de dag is dat ik weer eens stap dichterbij God ben gekomen, en dat ik mag groeien in het geloof.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: vrijdag 24 september 2010, 16:37

Het zonnetje schijnt en 't is weekend. Wat wil je nog meer hè. Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PEACEDOVE820

BerichtGeplaatst: vrijdag 24 september 2010, 19:36

mijn jongste die zelf kan zitten stoer he Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: vrijdag 24 september 2010, 19:41

PEACEDOVE820 schreef:
mijn jongste die zelf kan zitten stoer he Lachende smiley

Voor je het weet komt ie met jee meisje thuis Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: vrijdag 24 september 2010, 20:32

MARISKA601 schreef:
Voor je het weet komt ie met jee meisje thuis Clown smiley

duurt nog wel ff hoor... op cm moet je minimaal 18 zijn Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PEACEDOVE820

BerichtGeplaatst: vrijdag 24 september 2010, 20:36

PIETER649 schreef:
duurt nog wel ff hoor... op cm moet je minimaal 18 zijn Knipoog smiley

Weet ik pieter , maar er is meer in t leven dan cm he Knipoog smiley
Het echte leven bijvoorbeeld Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: vrijdag 24 september 2010, 20:45

PEACEDOVE820 schreef:
Weet ik pieter , maar er is meer in t leven dan cm he Knipoog smiley
Het echte leven bijvoorbeeld Clown smiley

ik heb er over gehoord... vaag herinner ik me nog zoiets zelfs... Smiley die vol vragen zit
soms laat ik mn abo zelfs verlopen Geschokte, onthutste smiley
maar als ik dan bepaald word bij de koude kille wereld buiten cm, dan haast ik mij het abo weer te verlengen zodat ik weer in het warme cm-bad gedompeld ben. Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: vrijdag 24 september 2010, 20:48

PIETER649 schreef:
ik heb er over gehoord... vaag herinner ik me nog zoiets zelfs... Smiley die vol vragen zit
maar als ik dan bepaald word bij de koude kille wereld buiten cm, dan haast ik mij het abo weer te verlengen zodat ik weer in het warme cm-bad gedompeld ben. Lachende smiley

Vergeet je abo dan niet te verlengen, loopt over 4 weken af Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: vrijdag 24 september 2010, 20:59

PIETER649 schreef:

Kijk kijk, dat vind ik nou iemand die goudeerlijk is! Lachende smiley Clown smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 11 12 13 14 15 16 17 ... 231 Volgende
Pagina 14 van 231